در بهترین روش های جوانسازی پوست هنگامی که مردم به درمان های پوستی فکر می کنند، اغلب به زیبایی و درمان هایی فکر می کنند. که به آنها در دستیابی به زیبایی مورد نظرشان کمک می کند. چیزی که آنها اغلب از دست می دهند، حقیقت اساسی است؛ زیباترین پوست، پوستی سالم و جوان است.

برای رفع خطوط ریز و چین و چروک پوست شما نیاز دارید که محصولات جوانساز پوست را مصرف کنید یا از روش های جوانساز پوست استفاده کنید. و شما باید در انتخاب روش های جوانساز پوست و محصولات جوانساز با توجه به نیاز خود بهترین را انتخاب کنید. آنچه باید در مورد جوانسازی پوست بدانید: 

جوانسازی پوست چیست؟ با افزایش سن، پوست ما شروع به از دست دادن کلاژن می کند. در واقع، مطالعات اخیر نشان داده است که بدن ما تا سن 50 سالگی تولید کلاژن را تقریباً به طور کامل متوقف می کند. این منجر به افتادگی پوست (یا پوست کرزدار)، عمیق تر شدن خطوط می شود. تکنیک‌ های جوانسازی پوست از جدیدترین علم برای کاهش علائم پیری یا کند کردن روند آن استفاده می‌ کنند.

برخی از افراد پرکننده های پوستی را برای اصلاح عیوب انتخاب می کنند. حقیقت این است که یک درمان به تنهایی حداکثر نتایج را به دست نمی آورد. یک رویکرد جامع برای مراقبت از پوست، ترکیبی از پرکننده‌ های پوستی و سایر درمان‌ های جوان‌سازی پوست، و داشتن یک روتین کامل مراقبت از پوست است. که برای گرفتن بهترین نتیجه لازم است.

درمان‌ های جوانسازی پوست می‌ توانند مشکلات منافذ پوست را رفع کنند. کیفیت و کمیت کلاژن و الاستین پوست را بهبود بخشند، بافت‌های همبند عمیق در صورت را سفت کنند و لکه‌ ها را از بین ببرند.

بهترین روش های جوانسازی پوست :

*لایه برداری شیمیایی در بهترین روش های جوانسازی پوست

بهترین روش های جوانسازی پوست + معرفی برترین مکمل های کلاژن

یکی از محبوب ترین و بهترین روش های جوانسازی پوست است که از آنها می توانید در خانه یا محیط حرفه ای استفاده کنید. لایه برداری شیمیایی اساسا لایه بالایی پوست را از بین می برد. و به همین دلیل در کاهش ظاهر خطوط ریز، چین و چروک و تغییر رنگ پوست کمک کند.

لایه بردارهای شیمیایی بسته به قدرتشان دسته بندی های مختلفی دارند. هرچه لایه برداری عمیق تر باشد، آسیب پوست و سوزش بیشتری را تجربه خواهید کرد. بنابراین، همیشه با یک لایه برداری شیمیایی سبک شروع کنید. عمق لایه برداری همچنین تعیین می کند که چه مدت می توانید انتظار داشته باشید که پوست شما بهبود یابد. یک لایه برداری شیمیایی سبک ممکن است فقط به یک یا دو روز ریکاوری نیاز داشته باشد. در حالی که لایه برداری عمیق می تواند تا دو هفته طول بکشد.

* یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست میکرودرم ابریژن

بهترین روش های جوانسازی پوست + معرفی برترین مکمل های کلاژن

یکی دیگر از بهترین روش های جوانسازی پوست است که ارزش امتحان کردن را دارد. می تواند به کاهش ظاهر خطوط ریز، چین و چروک و تغییر رنگ پوست کمک کند. متخصص زیبایی شما از دستگاهی با نوک ظریف و ساینده استفاده می‌کند. تا لایه بالایی پوست را از بین ببرد. که پوست تازه و جدید زیر آن را نشان می دهد.

می توانید میکرودرم ابریژن را در خانه یا در محیط های حرفه ای انجام دهید. اما انجام آن در خانه می تواند بسیار خطرناک باشد. اگر ندانید چه کار می کنید، احتمال این وجود دارد به پوست خود آسیب برسانید.

میکرودرم ابریژن چگونه انجام می شود.؟

متخصص زیبایی شما میکرودرم ابریژن را با حرکت دادن دستگاه روی پوست شما انجام می دهد. احتمالاً پس از درمان عوارض جانبی مانند قرمزی و تحریک را تجربه خواهید کرد.

اما اینها باید ظرف چند روز از بین بروند. برای مشاهده نتایج، باید هر ۲ تا ۴ هفته یکبار میکرودرم ابریژن انجام دهید.و امکان این را دارد که بعد از میکرودرم پوست شما در مدت 2 الی 3 روز سوزش یا قرمزی داشته باشد.

*یکی دیگر از بهترین روش های جوانسازی پوست میکرونیدلینگ

بهترین روش های جوانسازی پوست + معرفی برترین مکمل های کلاژن

یک وسیله محرک کلاژن است. و در کاهش منافذ باز و خطوط ریز بسیار موثر است. این روش روی میکروسوزن ها در درم سطحی تا عمیق متمرکز است. میکرونیدلینگ رشد کلاژن جدید را تحریک می کند. و در نتیجه پوستی صاف را با درخشندگی بیشتر ایجاد می کند.  به لطف استفاده از بی حس کننده موضعی درجه پزشکی، این یک روش بدون درد است. در این روش، درم برای تولید کلاژن تحریک می شود.

*یکی از مهم ترین و بهترین روش های جوانسازی پوست از طریق تزریق بوتاکس :

بهترین روش های جوانسازی پوست :*تزریق بوتاکس

یک درمان غیرتهاجمی محبوب و یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است. تزریق بوتاکس می تواند به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک ها کمک کند. تزریق های ضد چروک و پرکننده های پوستی می‌ توانند باعث افزایش حجم و پشتیبانی ساختاری و همچنین کاهش خطوط شوند. و همراه با درمان های جوانسازی پوست، نتیجه ای زیبا و با طراوت را به همراه داشته باشند.

شما باید تزریق بوتاکس را در یک محیط حرفه ای دریافت کنید. در حالی که برخی از کیت های خانگی در دسترس هستند. اینها اصولا توصیه نمی شوند زیرا می توانند خطرناک باشند.

بهترین روش های جوانسازی پوست + معرفی برترین مکمل های کلاژن

بوتاکس چگونه انجام می شود؟ متخصص زیبایی شما بوتاکس را به عضلاتی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند تزریق می کند. مدت زمان جلسه ی شما به تعداد تزریق های مورد نیاز شما بستگی دارد. ممکن است وقتی سوزن وارد پوست شما می شود، احساس سوزش خفیفی کنید. اما نباید دردی احساس کنید. پس از درمان، می توانید در عرض چند روز انتظار نتایج را داشته باشید.

نتایج معمولا بین 3 تا 6 ماه باقی می ماند. وقفه و ریکاوری برای تزریق بوتاکس؛ هیچ زمان توقف یا بهبودی وجود ندارد. ممکن است مقداری قرمزی و تورم در محل تزریق داشته باشید، اما باید ظرف چند ساعت برطرف شود.

 

*لایه برداری پوست با لیزر

بهترین روش های جوانسازی پوست + معرفی برترین مکمل های کلاژن

یک روند تهاجمی تر برای بهترین روش های جوانسازی پوست است. از لیزر برای برداشتن لایه رویی پوست استفاده می کند. تا ظاهر چین و چروک های عمیق تر و تغییر رنگ پوست را کاهش دهد. شما فقط باید لایه برداری پوست را با لیزر در یک محیط حرفه ای انجام دهید.

لیزر قوی است و در صورت عدم استفاده صحیح می تواند باعث آسیب شدید پوست شود. اسپاهای پزشکی معتبر از لیزرهای درجه پزشکی استفاده می کنند که مورد تایید FDA برای جوانسازی پوست هستند.

لیزر چگونه انجام می شود؟ متخصص زیبایی شما لیزر را روی پوست شما حرکت می‌دهد تا آن را مجدداً نمایان کند. زمان جلسه به اندازه ناحیه درمان بستگی دارد. ممکن است در طول درمان احساس ناراحتی جزئی داشته باشید. پس از جلسه، ممکن است مشاهده کنید که پوست خود تحریک شده و قرمز شده است. اما این مشکل ظرف چند روز برطرف می شود.

بهترین روش های جوانسازی پوست + معرفی برترین مکمل های کلاژن | بهترین روش های جوانسازی پوست

برای مشاهده نتایج، احتمالاً باید هر 6 تا 12 ماه یکبار لیزر پوست را انجام دهید. از کار افتادگی و ریکاوری برای بازسازی پوست و بهبودی پس از لایه برداری پوست با لیزر می تواند تا دو هفته طول بکشد.

 

این مقاله را هم مطالعه بفرمایید شاید برای شما جذاب باشد معرفی بهترین مارک محصولات ضد چروک خارجی برای پوست + خرید با تخفیف

کلاژن و برترین مکمل های آن

کلاژن و برترین مکمل های آن

کلاژن چیست؟

پروتئین ساختاری است که به پوست تراکم و حجم می‌ افزاید و باعث می‌شود پوست صاف تر به نظر برسد و حالت کشیده تری داشته باشد. و ما باید از بهترین مکمل ها برای افزایش کلاژن پوست استفاده و مصرف کنیم و همچنین از بهترین روش های جوانسازی پوست استفاده نماییم.

چه خاصیتی برای بدن دارد؟

کلاژن نه تنها برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست مفید است، بلکه می تواند به بهبود سلامت مفاصل، استخوان، روده، ناخن و مو نیز کمک کند. این بدان معناست که مکمل‌های کلاژن می‌توانند؛ برای مقابله با علائم یائسگی، از درد مفاصل گرفته تا پوسته پوسته شدن ناخن‌ها، مفید باشند.

چگونه تولید کلاژن خود را افزایش دهیم؟

خبر خوب در بهترین روش های جوانسازی پوست این است که راه های زیادی برای تقویت تولید کلاژن وجود دارد. از استفاده موضعی از کرم ها و سرم های حاوی کلاژن گرفته تا نوشیدن یا خوردن قرص و مکمل.

بحث بر سر اندازه ایده آل مولکول های کلاژن و همچنین توانایی آنها برای جذب در پوست یا سفر ایمن از طریق سیستم گوارشی ادامه دارد. با این حال، حکایتی فراوانی وجود دارد که نشان می‌ دهد مکمل های کلاژن به رشد مو و ناخن قوی تر و سریع تر کمک می‌کنند. همچنین پوست به‌ طور قابل‌ توجهی حجیم تر و انعطاف‌ پذیرتر می‌ شوند.

مکمل های کلاژن

بیشتر نوشیدنی‌ ها و مکمل‌ ها ادعا می‌ کنند که با پیوند زدن پروتئین به شکل پپتید های کلاژن یا کلاژن هیدرولیز شده، سطح کلاژن را در پوست افزایش می‌ دهند. تا مستقیماً به معده برود. سپس آنها در طول هضم به اسیدهای آمینه تجزیه می شوند. در سیستم شما جذب می شوند. و توسط بدن برای ساخت کلاژن یا سایر پروتئین های مورد نیاز استفاده می شوند.

مکمل‌های کلاژن حدود دو هفته در بدن شما باقی می‌ مانند. به این معنی که تنها در صورت استفاده منظم از آن‌ها، اثرات آن را احساس خواهید کرد.

معرفی و خرید برترین مکمل های جوانساز در لاویا :

قرص کلاژن و بیوتین یوتئوری اصل آمریکا:

قرص کلاژن و بیوتین یوتئوری اصل آمریکا:
عکس اختصاصی لاویا از محصول

این محصول اورجینال آمریکایی دارای خواص انتی اکسیدانی عالی می باشد،که باعث سلامت پوست می شود. قرص کلاژن و بیوتین یوتئوری اورجینال امریکایی از بهترین روش های جوانسازی پوست است. که باعث تولید دوباره کلاژن می شود که به صورت هیدرولیز شده هستند. و در سر زنده بودن پوست،رفع چین و چروک ها، مو و ناخن ها تاثیر بسزایی دارد و از بهترین روش های جوانسازی پوست هست. قرص کلاژن و بیوتین یوتئوری اصل آمریکایی به سبب داشتن ویتامین سی در بالا بردن سیستم ایمنی بدن و شاداب نگه داشتن بدن تاثیراتی عالی دارد.

قرص مکمل ایمدین تایم پرفکشن اصل و اورجینال دانمارک:

قرص مکمل ایمدین تایم پرفکشن اصل و اورجینال دانمارک:
عکس اختصاصی لاویا از محصول

 

این محصول اورجینال دانمارکی، مکمل غذایی تصفیه کننده پوست است که برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک مصرف می شود. این نکته را مدنظر دشته باشید، قرص مکمل ایمدین تایم پرفکشن اصل دانمارکی برای نیازهای مراقبت از پوست افراد بالای 40 سال توصیه می شود. و از بهترین روش های جوانسازی پوست می باشد.

این قرص به تعادل رطوبت پوست کمک می کند. و پوست صورت و بدن را نرم تر، صاف تر و انعطاف پذیرتر می کند. محصول دارای مواد معدنی مورد نیاز بدن و خواص ضد سرطانی است. قرص مکمل ایمدین تایم پرفکشن اورجینال دانمارکی را بایستی روزانه در دو وعده مصرف نمایید و بعد از دوازده هفته تاثیرات شگفت انگیز آن را در پوست خود ببینید.

پودر کلاژن بیوتی کامپلکس پروزیس اصل فرانسه جوانساز قوی و ضد پیری:

پودر کلاژن بیوتی کامپلکس پروزیس اصل فرانسه جوانساز قوی و ضد پیری:

این محصول عالی و درجه یک تولید کشور فرانسه، ساخت شرکت معتبر پروزیش است و یکی از بهترین روش ها در جوانسازی پوست است. پودر کلاژن بیوتی کامپلکس پروزیس فرانسوی یک مکمل بسیار عالی با 100درصد کلاژن خالص، که با کلاژن سازی طبیعی در بدن افراد ،در درصدی بسیار بالا از روند پیری پوست جلوگیری می کند. این محصول بدلیل داشتن مواد معدنی مورد نیاز بدن مانند: زینک،بیوتین،ویتامین سی و منزیوم. در کاهش خستگی،خشکی پوست،حفظ و استحکام مو و ناخن ها و همچنین در تقویت سیستم گوارش بدن کمک بسزایی دارد.

با استفاده از این مکمل خاص و قوی، به دلیل داشتن کلاژن های هیدرولیز شده، که باعث می شود پروتئین سریع تر در بدن جذب شود. تاثیرات شگفت انگیز آن را می توانید بعد از سی روز مشاهده کنید.

پودر کلاژن وانیلی یوتئوری اصل آمریکا:

پودر کلاژن وانیلی یوتئوری اصل آمریکا:
عکس اختصاصی لاویا

ما معتقدیم که سلامتی و زیبایی با بهترین مکمل ها و محصولات سلامتی شروع می شود. پودر کلاژن یوتئوری از بهترین روش های جوانسازی پوست است. که به بازسازی کلاژن، این پروتئین حیاتی برای احیای پوست، مو، ناخن، تاندون ها و رباط ها کمک می کند. این پودر با طعم وانیل تقویت شده با ویتامین C و بیوتین حاوی 18 اسید آمینه است. پودر کلاژن وانیلی یوتئوری امریکایی به دلیل داشتن کلاژن های هیدرولیز شده با فرمولی خاص سبب جذب سریعتر آن در بدن می شود.

کلاژن خوراکی محلول در آب آلتافارما اصل آلمان:

کلاژن خوراکی محلول در آب آلتافارما اصل آلمان:
عکس اختصاصی لاویا

 

آلتافارما کلاژن 3000 میلی گرم دوز بالا یک مکمل غذایی با کیفیت بالا است. که بر اساس دستورالعمل های کیفیت بین المللی تولید و کنترل می شود. رادیکال های آزاد می توانند در اثر اشعه ماوراء بنفش، استرس یا تأثیرات محیطی ایجاد شوند.

این مولکول های واکنشی می توانند به سلول های بدن آسیب برسانند و منجر به پیری زودرس پوست شوند. اما کلاژن خوراکی محلول در آب آلتافارما یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست می باشد. که بدلیل داشتن ویتامین های A،C در بالا بردن سیستم ایمنی بدن، تولید طبیعی کلاژن و حفظ سلول های پوستی تاثیراتی شگفت انگیز دارند.

بر اثر افزایش سن و دیگر عواملی محیطی وغیره تاثیراتی مخرب را روی پوست و جوانی ما می گذارند و ما باید از این مسکل تا حدی جلوگیری کنیم و از پوست خود محافظت کنیم، شما می توانید با توجه به راه کارهایی که به شما معرفی کردیم و همچنین با مصف مکمل و محصولات جوانساز پوست از پوست خود مراقبت کنیم. و از پیری زودرس جلوگیری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد