بی بی کرم چیست؟ و چه ویژگی های دارد؟! بعضی از ما از محصولات آرایشی استفاده می کنیم بدون آنکه اطلاعاتی در مورد آن داشته باشیم. در این مقاله به طور کامل و تخصصی به معرفی بی بی کرم می پردازیم، و بهترین های بی بی کرم را معرفی می کنیم. بی بی کرم، بافت سبک و برای زیر ساز آرایشی استفاده می شود و محصولی ایده آل برای جایگزین کردن، کرم های سنتی و قدیمی با بافت سنگین است.

از بی بی کرم هم به عنوان یک کرم آرایشی و هم به به عنوان یک محصول عالی برای استفاده در روتین روزانه مناسب است. بی بی کرم خاصیت مرطوب کنندگی هم دارد و پوست را مرطوب و آبرسانی می کند. و از پوست در برابر نور خورشید نیز معرفی می کند. در ادامه بی بی کرم را کامل تر و به صورت تخصصی توضیح دادیم، با لاویا همراه باشید.

تاریخچه بی بی کرم چیست چه ویژگی های دارد؟

بی بی کرم چیست؟

BB مخفف “Blamish Balm” یا “Beauty Balm” است، کرم های بی بی نظریات مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و برای مصرف روزانه بسیار مناسب است. بی بی کرم دارای فرمولاسیون پیشرفته است و به عنوان یک کرم 3 کاره استفاده است. سه عنصر هر پوست بی عیب و نقص باید از زیرسازی، پرایمر و مرطوب کننده تشکیل شود که بی بی کرم تمامی این ویژگی ها را دارد.

 

 

 

دلایل استفاده از بی بی کرم

چرا از بی بی کرم استفاده کنیم؟ بی بی کرم چیست؟

شما باید در کنار استفاده از محصولات آرایشی حتما از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید. توصیه می کنیم از یک اگر نمی‌ دانید از کجا شروع کنید و می‌ خواهید یک رژیم پوستی چند وجهی را دارا باشید. یک روال مراقبت از پوست کره‌ ای را امتحان کنید تا پوستتان سالم و درخشان بماند. برای یک رژیم پوستی ساده تر و در عین حال موثرتر، یک روال مراقبت از پوست در روز و روتین شبانه را امتحان کنید. تا تمام پایه های ضروری پوست شما را پوشش دهد.

پوست شما دائماً هر چیزی را که لمس می کند جذب می کند. این شامل نور خورشید، آلودگی، و حتی مواد مراقبت از پوست و لوازم آرایشی است که روی پوست خود می گذارید. بزرگترین مزیت یک کرم BB طبیعی این است که شما از پوششی صاف و بدون مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی معمولی لذت می برید. آرایشی را که شما انجام می دهید، باید به اندازه ای مناسب باشد، که نوعی مراقبت از پوست محصوب گردد. و مراقبت از پوست باید بدون سموم مضری باشد، که می تواند پوست را تحریک کند.

کرم BB طبیعی برای پوستی مرطوب و در عین حال پوشش بی عیب و نقص در راس برنامه روزانه پوست شما طراحی می شود. کرم بی بی ما حاوی اسطوخودوس و رزماری برای ضد عفونی و طراوت و تسکین پوست است. آلوئه ورا مغذی پوست، ویتامین E و شی باتر این فرمول را به انتخابی عالی برای انواع پوست های نرمال تا خشک تبدیل می کند. روغن دانه زغال اخته و تمشک رطوبت را محفوظ می دارد. تا به پوستی صاف تر و جوان تر کمک کند.

 فایده بی بی کرم برای ما چیست؟

فایده بی بی کرم برای ما چیست؟

بافت نرم تر این محصول به نسبت دیگر محصولات، به کرم BB اجازه می دهد تا به عنوان یک پرایمر عمل کند. و رنگ پوست را یکنواخت کند تا آرایش بی عیب و نقصی را اعمال کنید. اغلب حاوی موادی برای مرطوبیت صورت است، که می‌تواند برای کسانی از شما که به دنبال کاهش مراحل روتین روزانه زیبایی و مراقبت از پوست خود هستید، مناسب باشد.

بی بی کرم روی پوست چگونه به نظر می رسد؟ بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم روی پوست چگونه به نظر می رسد؟

بافت سبک و پوشش قابل تنظیم کرم BB طبیعی ما، پوست را برای ظاهری بدون آرایش یا پایه ای برای آرایش طولانی مدت مناسب می کند. اگر وقتتان کم است، شما می توانید یک لایه از بی بی کرم را روی پوست خود قرار دهید تا رنگ پوست شما و بافت آن، یک دست شود. در حالی بعد از گذشت مدت زمانی، کرم روی پوست شما همچنان تازه و درخشان می ماند.

نحوه استفاده از کرم BB مانند یک آرایشگر حرفه ای

آیا استفاده از کرم BB را امتحان کردید، اما متوجه نشدید که این همه تبلیغات در مورد چیست؟ ما در این قسمت یک برنامه کاربردی گام به گام در مورد استفاده از کرم  BB را به شما توضیح می دهیم، موارد زیر را دنبال کنید!

مرحله اول نحوه استفاده از بی بی کرم

مرحله اول نحوه استفاده از بی بی کرم بی بی کرم چیست

مقدار کمی از کرم را به پشت دست خود بمالید. کرم بی بی نباید به صورت یک خمیر غلیظ روی صورت شما قرار گیرد. باید مقدار کرمی که می زنید. به عنوان یک پرده نازک برای پایه کارتان استفاده شود، نه اینکه مانند یک لایه ضخیم آن را روی پوست خود بمالید.

مرحله دوم

مرحله دوم نحوه استفاده از بی بی کرم

بعد از آن کرم را به آرامی اطراف صورت خود را نقطه گذاری کنید و شما در این مرحله می توانید از یک پد کرم استفاده نمایید. مطمئن شوید که به تمام نقاط اصلی مانند پیشانی، چانه، گونه ها و بینی ضرب بزنید. این به توزیع یکنواخت نقاط کرم BB شما کمک می کند.

مرحله سوم

مرحله سوم نحوه استفاده از بی بی کرم

با استفاده از یک پد، کرم BB خود را به آرامی با حرکات دایره ای دور پوست خود به صورت ضرب بمالید. شما باید ضرب بزنید و ضرب بزنید، و آن را نه بکشید و نه آغشته کنید. از مرکز صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون انجام دهید. هنگامی که به ناحیه چانه و گردن خود می رسید، مطمئن شوید که به آرامی مقداری از کرم را به صورت ضربی پخش نمایید تا زیر سازی پوست شما دقیق انجام گیرد.

مرحله چهارم نحوه استفاده از بی بی کرم

پس از مصرف و صاف کردن لایه اول بی بی کرم، چند ثانیه زمان بگذارید تا به آرامی روی پوست بنشیند. اگر مناطق کوچکی وجود دارند که جای زخم هستند و شما می خواهید آنها را بپوشانید، شما می توانید، روی نقطه های مزبور مقداری کرم بزنید و آن را به صورت ضرب بزنید و به آرامی مخلوط کنید. افزودن لایه های کرم بسیار ساده تر از حذف آنها است.

سوالات متداول در مورد بی بی کرم. بی بی کرم چیست؟

آیا بی بی کرم برای انواع پوست مناسب است؟

آیا بی بی کرم برای انواع پوست مناسب است؟ مزایا و معرفی بهترین بی بی کرم

کرم‌های BB معمولی معمولاً حاوی مواد خشن هستند که آن‌ها را برای هر نوع پوستی مناسب نمی کند. بی بی کرم طبیعی ما برای استفاده روزانه، عالی است. از مواد کاملا طبیعی آن را تولید می کنند. که برای انواع پوست ملایم و ایمن هستند.

آیا می توانم از آن به عنوان ضد آفتاب روزانه استفاده کنم؟

بی بی کرم چیست

در حالی که برخی از کرم‌های BB حاوی SPF یا موادی هستند که می‌توانند به محافظت از اشعه‌های خورشید کمک کنند، مقداری که استفاده می‌کنید ممکن است برای محافظت کامل در برابر آفتاب کافی نباشد. اگر قرار است در خارج از منزل باشید – چه هوا آفتابی باشد چه هوای ابری – بهتر است از یک ضد آفتاب با طیف گسترده جداگانه، زیر کرم BB خود استفاده کنید.

چند بار باید در طول روز آن را استفاده کنم؟

چند بار باید در طول روز کرم BB را دوباره استفاده کنم؟

می توانید روزانه یا هر زمان که مایلید از کرم بی بی استفاده کنید. فرکانس آن بر اساس ترجیحات شخصی و ظاهری است که شما به دنبال آن هستید. اگر از آن به عنوان بخشی از آرایش روزانه خود استفاده می کنید، استفاده از آن یک بار در صبح معمولا کافی است.

آیا می توانم از کرم بی بی در کنار سایر محصولات آرایشی مانند کانسیلر یا رژگونه استفاده کنم؟

آیا می توانم از کرم بی بی در کنار سایر محصولات آرایشی مانند کانسیلر یا رژگونه استفاده کنم؟ بی بی کرم چیست

کاملا! بی بی کرم باید مانند فونداسیون باشد و می توانید از محصولات دیگر برای تکمیل ظاهر آرایش خود استفاده کنید. کانسیلر، رژگونه، کانتور یا هایلایتر می‌تواند به برجسته‌ تر کردن قسمت‌ های صورت شما کمک کند، در حالی که به بوم بی‌ بی کرم بی‌ عیب شما آسیبی وارد نمی‌کند.

بی بی کرم کلید شما برای داشتن ظاهری بدون آرایش و در عین حال تازه به نظر می رسد. همچنین یک پایه عالی برای هر آرایشی با ماندگاری طولانی است. چه به دنبال روکشی شبنم‌ دار برای تکمیل آرایش خود باشید و چه به دنبال روکش مات‌ تری برای پوستی لطیف با درخشندگی خیره‌ کننده باشید، کرم‌ های BB همان جایی هستند که در آن هستند!

ما به دقت محصولات را بر اساس استاندارد های دقیق انتخاب می کنیم و فقط محصولاتی را توصیه می کنیم، که احساس می کنیم این معیارها را دارند.

بی بی کرم یا دی دی کرم یا سی سی کرم؟ بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم یا دی دی کرم یا سی سی کرم؟

اکنون که رمز و راز کوچک پشت کرم بی بی را کشف کردیم و به این سوال پاسخ دادیم که بی بی کرم چیست، بیایید چندین کار زیبایی را بررسی کنیم. اگر حداقل نام بی بی کرم را شنیده اید، احتمالاً نام های دیگری نیز به گوش شما رسیده است. کرم های سی سی و دی دی. همانطور که بحث کردیم، کرم‌های بی بی برای تامین پوست تمیز با مواد مغذی سالم برای پوست است، که با پوششی سبک و کامل پوست را کاور می نماید.

اصطلاح “CC” مخفف “تصحیح رنگ” یا “تصحیح رنگ چهره” است. کرم سی سی برای پوشاندن قرمزی و رنگ کامل پوست با ذرات منتشر کننده نور طراحی شده است. آخرین نوع کرم اما مطمئنا نه کم اهمیت، کرم های دی دی هستند. “DD” مخفف “دفاع روزانه” است. کرم‌های DD حاوی مواد محافظ هستند، اما معمولاً پوشانندگی آن مانند کرم بی بی نیست.

کرم بی بی طبیعی ما واقعاً یک تجربه زیبایی لوکس و مورد علاقه طرفداران است! این کرم روشن کنندای عالی که پوست را آبرسانی می کند، عیوب را اصلاح می کند و پوست را تقویت می کند. این رویای مردم که پوستی شبنم دار داشته باشند. و این که محصولی با فرمولی متوسط و قابل ساخت باشد، که عیوب را محو کند و درخشندگی متعادلی به رنگ پوست شما ببخشد، بی بی کرم بهترین پیشنهاد ما به شماست. ما همچنین درخشندگی ملایمی را به بی بی اضافه کرده‌ ایم تا به پوست درخشندگی طبیعی و بی‌ عیب و نقصی بدهد. همین درخشندگی به انعکاس نور کمک می کند، که به پوست درخشندگی سالمی می بخشد.

بی بی کرم ضد جوش رنگ روشن اکتی پور نوروا اصل فرانسه

بی بی کرم ضد جوش رنگ روشن اکتی پور نوروا اصل فرانسه بی بی کرم چیست

بی بی کرم اکتی پور نوروا، یک محصول اورجینال است و این محصول شگفت انگیز در کشور فرانسه تولید شده است. و وبسایت لاویا با سابقه 12 سال در فروش محصولات اورجینال، اصالت آن را تضمین می کند. از ویژگی های منحصر به فرد این بی بی کرم: این کرم مناسب برای استفاده روزانه است، پوست را مات می کند، این محصول عالی دارای رنگ روشن برای افرادی است که رنگ پوست آنها روشن است، کسانی که پوستشان دارای منافذ باز است آن را می بندد، یک ضد جوش و آکنه قوی است، مناسب پوست های چرب مستعد آکنه و لک است، چربی پوست را تنظیم می کند، و در آخر حجم آن 30 میلی لیتر است.

بی بی کرم ترمیم کننده و ضد لک مدل اکسفولیاک نوروا اصل فرانسه

 

بی بی کرم ترمیم کننده و ضد لک مدل اکسفولیاک نوروا اصل فرانسه، یک کرم بی نظیر اصل است و ساخت و تولید آن توسط کمپانی برند نوروا در کشور فرانسه می باشد. وبسایت لاویا اصالت آن را تضمین می نماید. از ویژگی های این کرم: آکنه های صورت را کاهش می دهد بدون آن که پوست را تحریک کند، 90% مواد تشکیل دهنده آن را مواد طبیعی تشکیل می دهد، پوست را ترمیم و بازسازی می کند، ضد لک و آکنه است، در برابر عوامل خارجی از پوست محافظت می کند، چربی پوست را کنترل می کند، مناسب پوست های چرب و مختلط است.

التهابات صورت را تسکین می دهد، دارای ویتامین pp است، از پیری زودرس که در نتیجه اشعه خورشید به وجود می آید جلوگیری می نماید، آب رسان کننده پوست، حاوی عوامل مات کننده طبیعی برای سفت کردن منافذ، کنترل درخشندگی صورت، و در آخر حجم این محصول عالی 30 میلی لیتر است.

بی بی کرم 6 کاره ایوروشه رنگ مدیوم اصل فرانسه

بی بی کرم 6 کاره ایوروشه رنگ مدیوم اصل فرانسه بی بی کرم چیست

بی بی کرم 6 کاره ایوروشه رنگ مدیوم اصل فرانسه، یک محصول اورجینال و اصلی است و ساخت و تولید کمپانی ایوروشه می باشد، و لاویا اصالت آن را تضمین می کند. از ویژگی های این کرم عبارت از: رطوبت رسانی پوست به صورت 24 ساعته و فوری، با این محصول پوستی شاداب و صاف را تجربه کنید، دارای ضد آفتاب spf20 است، به پوست شما درخشندگی طبیعی می دهد، پوست صورت شما را یک دست می نماید، عیب های پوست شما و نشانه های خستگی در پوست شما را پنهان می نماید.

رنگ چهره را روشن می کند، محافظت در برابر رادیکال های آزاد، از پوست در برابر تاثیرات تهاجمی محیطی محافظت می کند، دارای بافتی سبک است، برای انواع پوست (نرمال چرب خشک) مناسب است.

نتیجه

ما در این مقاله به معرفی کرم بی بی پرداختیم که بی بی کرم چیست. و این کرم را با محصولات مشابه (سی سی، دی دی) مقایسه نمودیم. همچنین علت جایگزینی آن را با کرم های سنتی را شرح دادیم.

و در نهایت به این موضوع پرداختیم که: بی بی یک کرم سبک است و مناسب برای انواع پوست از نرمال تا خشک و چرب است. البته باید توجه داشت که هر فرد باید نوعی از کرم را خریداری نماید، که مناسب پوستش باشد. مثلا افرادی که دارای پوستی خشک هستند باید کرم های بی بی مخصوص پوست خود را تهیه نمایند نه چرب، زیرا کرم های چرب باعث خشکی بیش تر پوست آنها می شود. و ما در این مقاله چند محصول عالی را به شما معرفی نمودیم. که پوست شما را سالم و شاداب می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد