توضیحات مقاله راهنمای جامع شما برای درمان های غیر عمل جراحی (غیرتهاجمی) پوست

درمان های غیر عمل جراحی (غیرتهاجمی) پوست:  سفت‌کردن پوست، سازش خوبی بین یک رژیم زیبایی طولانی مدت و جراحی تهاجمی است. شما خطر عوارض جانبی رایج درمان‌های تهاجمی را نخواهید داشت، اما همچنان از اثرات طولانی مدت آن بر روی پوست خود لذت خواهید برد. درمان‌های غیرتهاجمی پوست در طول همه‌گیری محبوب شدند، زیرا عموماً ایمن‌تر تلقی می‌شوند و علاقه به این روش‌ها به دلیل نتایج قابل مشاهده آن‌ها همچنان زیاد است. برای کشف دنیای زیبایی شناسی غیر تهاجمی به ادامه مطلب بروید و دقیقاً بدانید که بهترین درمان غیرتهاجمی سفت کردن پوست برای شما چیست.

قبل از استفاده از درمان های غیر تهاجمی پوست، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. علاوه بر نتیجه سریع و مؤثر، درمان‌های زیبایی غیرجراحی نباید به‌طور محسوسی چهره شما را تغییر دهند یا ظاهری «جعلی» ایجاد کنند. آنها فقط پوست شما را طبیعی، سالم و بیدار جلوه می دهند و برای کسانی که دوست دارند حداقل آرایش روزانه داشته باشند عالی هستند.

مزایای دیگر استفاده از درمان های غیرتهاجمی پوست برای صورت و بدن چیست؟ معمولاً این درمان‌ها بدون درد هستند، در مقایسه با جراحی تهاجمی، دوره‌های نقاهت کوتاه و بدون عوارض و حداقل عوارض جانبی دارند. چه درمان خارش پوست باشد، چه درمان پوست چرب، شما چیزی را پیدا خواهید کرد که با نیازهای خود مطابقت داشته باشد، بدون اینکه زمان کوتاهی داشته باشد.

راهنمای جامع شما برای درمان های غیر عمل جراحی (غیرتهاجمی) پوست

درمان های غیر عمل جراحی (غیرتهاجمی) پوست : اصول اولیه

بسیاری از ما ممکن است در مورد درمان های غیرتهاجمی سفت کردن پوست شنیده باشیم زیرا در سال های اخیر به یک روند واقعی تبدیل شده اند. اما همه نمی دانند آنها چیست. “غیر تهاجمی” یعنی بدون ایجاد اختلال در یکپارچگی پوست شما. برای این درمان‌ها، متخصصان زیبایی از سوزن یا ابزار دیگری که می‌تواند به پوست شما آسیب برساند، استفاده نمی‌کنند.
روش های غیر تهاجمی چیست؟

اینها اغلب درمان‌های زیبایی با فناوری پیشرفته هستند که امواج نور، جریان‌ها یا پالس‌ها را به پوست می‌فرستند – اینها شامل اولتراسونیک، میکروجریان، فرکانس رادیویی، فتوتراپی، کرایولیپولیز و لیزر می‌شود.

انواع دیگر شامل استفاده از محصولات و درمان های موضعی است – اما تفاوت بین این ها و استفاده از درمان های ضد پیری یا خشکی پوست در خانه چیست؟

برای شروع، محصولات مورد استفاده دارای درجه حرفه ای هستند، یعنی نمی توان آنها را در فروشگاه خریداری کرد یا توسط افرادی که متخصصان آموزش دیده نیستند استفاده کرد. آنها بسیار قوی تر هستند به طوری که مواد فعال می توانند به عمق بیشتری نفوذ کنند.

درمان های غیر عمل جراحی (غیرتهاجمی) پوست : اصول اولیه

آیا می خواهید یک درمان غیر تهاجمی را در خانه انجام دهید؟ فوم های پوندز که حاوی ویتامین B3 یا نیاسینامید هستند. می توانید از آن برای پاکسازی عمیق و دستیابی به پوست درخشان، برای درمان آکنه و هایپرپیگمانتاسیون، خطوط ریز و چین و چروک و همچنین تنظیم تولید چربی استفاده کنید.

فوم های پوندز

1. درمان غیر تهاجمی پوست شماره 1 : هیدرا فیشال (HydraFacial)

هیدرا فیشال شامل پاکسازی عمیق و آبرسانی است که آن را برای کسانی که مستعد آکنه هستند یا کسانی که پس از درمان پوست خشک هستند عالی می کند. این روش شامل یک پاکسازی عمیق و لایه برداری با استفاده از یک دستگاه خاص است و به دنبال آن یک کوکتل آبرسان و مغذی از سرم ها به پوست می رسد. پوست شما کاملاً تمیز و هیدراته می شود و درخشش سالمی دارد.

مزایای استفاده از این درمان

هیدرا فیشال “پاکسازی هالیوود” نامیده می شود، زیرا نتیجه قابل مشاهده را می توان بلافاصله متوجه شد – پوست شما تمیز و درخشان به نظر می رسد. این درمان به عنوان یک روش سریع قبل از یک رویداد مهم توصیه می شود – هیچ قرمزی یا پوسته پوسته شدن ظاهر نمی شود، و حتی می توان تقریبا بلافاصله آرایش را انجام داد.

خطرات

قبل از شروع جستجوی «درمان پوست هیدرا فیشال در نزدیکی من» توجه داشته باشید که برای همه توصیه نمی شود. به دلیل اثر خلاء (مکش)، عروق پوست تحت فشار قابل توجهی قرار می گیرند که اگر پوست شما مستعد ابتلا به آن باشد، می تواند ظاهر روزاسه را تشدید کند.

1. درمان غیر تهاجمی پوست شماره 1 : هیدرا فیشال (HydraFacial)

2. درمان های غیر عمل جراحی (غیرتهاجمی) پوست شماره 2 : میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک درمان مکانیکی لایه برداری پوست است که با کمک ذرات ساینده میکروکریستالی انجام می شود. در نتیجه لایه سطحی پوست شما لایه برداری می شود و سلول های مرده پوست از بین می روند. دستگاه میکرودرم ابریژن پوست شما را با یک نازل مخصوص و کریستال های اکسید آلومینیوم که پوست شما را جلا می دهد، درمان می کند. تاثیر میکرودرم ابریژن بعد از اولین جلسه قابل توجه است.

مزایای استفاده از این درمان

کارشناسان معتقدند که میکرودرم ابریژن یک روش ملایم است که به لایه‌های عمیق‌تر پوست شما آسیب نمی‌زند. متخصصان زیبایی ادعا می کنند که پس از درم ابریژن، نیازی به استراحت نیست، زیرا هر گونه عارضه و احساسات ناخوشایند بسیار نادر است.

خطرات

اگر شما هر گونه بیماری پوستی تحریک شده مانند روزاسه یا هر نوع عفونت، بیماری یا حساسیت پوستی دیگری دارید، درمان توصیه نمی شود.

2. درمان های غیر عمل جراحی (غیرتهاجمی) پوست شماره 2 : میکرودرم ابریژن

3. درمان غیر تهاجمی پوست شماره 3 : فرکانس رادیویی (RF)

لیفت با امواج رادیویی (RF) یک عمل زیبایی است که با هدف بازگرداندن خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست شما انجام می شود. این روش بسیار ساده و موثر است: فرکانس‌های RF به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ می‌کنند و تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کنند که یک اثر سفت‌کنندگی قوی ایجاد می‌کند.

مزایای استفاده از این درمان

برخلاف جراحی پلاستیک، که شامل ایجاد برش ها و بلند کردن دستی پوست می شود، RF یکپارچگی اپیدرم را حفظ می کند، زیرا پوست شما به دلیل تحریک کلاژن تونیت بیشتری پیدا می کند تا نتیجه ای طبیعی تر و کمتر شدید داشته باشد.

خطرات

بلند کردن امواج رادیویی خطر متوسط ​​برای هر روشی که بر بافت های عمیق تأثیر می گذارد دارد. عمده‌ترین آن‌ها شامل بیماری‌های پوستی مزمن، جوش‌های آکنه و حساس شدن یا حساسیت پوستی است.

3. درمان غیر تهاجمی پوست شماره 3 : فرکانس رادیویی (RF)

4. درمان غیر تهاجمی پوست شماره 4 : CoolSculpting

این روش کرایولیپولیز مبتنی بر استفاده از دمای خنک برای تجزیه سلول های چربی است. این درمان پوست بدون مداخله جراحی به دلیل کمک تجهیزات ویژه با نازل خلاء انجام می شود. این دستگاه بدون تماس با پوست، رگ‌های خونی و سایر بافت‌ها، سرما را مستقیماً به سلول‌های چربی می‌رساند، بنابراین این روش بی‌خطر است و می‌تواند هم برای صورت و هم برای بدن استفاده شود.

مزایای استفاده از این درمان

CoolSculpting یا کرایولیپولیز فرآیند طبیعی از دست دادن چربی را فعال می کند، که آن را به جایگزینی برای لیپوساکشن جراحی تبدیل می کند (اگرچه واضح است که نتایج چشمگیری نخواهید دید). بهبودی پس از عمل سریع و بدون عارضه است.

خطرات

در بیشتر موارد، کرایولیپولیز برای سلامتی مضر نیست، اما خطرات متعددی در این درمان پوستی وجود دارد. از جمله بیماری های خودایمنی، آلرژی به دمای پایین و هیپرپلازی متناقض چربی (PAH)، که در آن سلول های چربی در واقع به جای کاهش، گسترش می یابند. قبل از درمان، توصیه می کنیم با یک متخصص پزشکی مشورت کنید تا از عوارضی که ممکن است رخ دهد کاملاً آگاه شوید.

4. درمان غیر تهاجمی پوست شماره 4 : CoolSculpting

5. درمان غیر تهاجمی پوست شماره 5: مزوتراپی

درمان های غیرتهاجمی پوست مزوتراپی روز به روز محبوب تر می شوند. از رسانا های ویژه برای کمک به غنی سازی لایه های عمیق تر پوست با ویتامین ها، مواد مغذی و پپتیدها استفاده می شود تا آن را درخشان و جوان کند.

مزایای استفاده از این درمان

مزوتراپی می تواند تعدادی از نگرانی ها را هدف قرار دهد، از کاهش خطوط ریز و هایپرپیگمانتاسیون گرفته تا درمان جوش های آکنه و جای زخم، و همچنین متعادل کردن تولید چربی اضافی.

خطرات

این درمان بدون سوزن خطرات زیادی ندارد. اما هنوز هم اقدامات احتیاطی استاندارد برای هر گونه درمان زیبایی وجود دارد، بنابراین لطفاً قبل از گرفتن وقت با یک پزشک مشورت کنید.

5. درمان غیر تهاجمی پوست شماره 5: مزوتراپی

سوالات متداول در مورد درمان های غیر عمل جراحی (غیرتهاجمی) پوست

بهترین جایگزین غیر تهاجمی برای بوتاکس چیست؟

میکرودرم ابریژن و لایه برداری شیمیایی می تواند به کاهش خطوط ریز و سایر علائم پیری مانند بوتاکس کمک کند. لیزر درمانی در بهبود رنگ پوست، کاهش هایپرپیگمانتاسیون، افتادگی پوست و خطوط ریز موثر است. اما قبل از جستجوی “درمان پوست با لیزر در نزدیکی من” مطمئن شوید که خطرات و عوارض جانبی این روش را بررسی کرده اید.

چه روش سفت کردن غیر تهاجمی را می توانم امتحان کنم؟

درمان‌های اولتراسوند و فرکانس رادیویی (RF) برای سفت‌کردن و صاف کردن پوست شما خوب هستند، برای نتایجی که با لیفت جراحی قابل مقایسه هستند.

بهترین درمان های غیرتهاجمی برای پاکسازی عمیق صورت چیست؟

درمان های غیرتهاجمی پاک کننده صورت به پاکسازی عمیق و کاهش ظاهر منافذ کمک می کند. یکی از بهترین نمونه ها درمان HydraFacial بر اساس تکنولوژی پاکسازی با خلاء است.

امیدواریم اکنون با اصول درمان های غیرتهاجمی سفت کردن پوست آشنا شده باشید و چیز جالبی برای کمک به رسیدن به اهداف مراقبت از پوست خود پیدا کرده باشید.

2 دیدگاه برای “راهنمای جامع شما برای درمان های غیر عمل جراحی (غیرتهاجمی) پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد