توضیحات مقاله نکته های رژیم غذایی که 7 تا از مردان برجسته هالیوود به آن قسم می خورند

نکته های رژیم غذایی : وقتی صحبت از اخبار افراد مشهور و شایعات کاهش وزن می شود، همیشه این افراد مشهور زن هالیوود هستند که در مورد آنها می شنویم. خواه آخرین رژیم غذایی آنها باشد یا تغییر شدید آنها، تناسب اندام خانم های برجسته هالیوود در تیتر خبرها قرار می گیرد، اما رژیم غذایی و برنامه های تناسب اندام مردان هالیوود اغلب نادیده گرفته می شود. امروز ما به 7 نکته و ترفند رژیمی می پردازیم که جذاب ترین مردان هالیوود به آن سوگند یاد می کنند.

نکته های رژیم غذایی که 7 تا از مردان برجسته هالیوود به آن قسم می خورند

نکته های رژیم غذایی

دانیل کریگ

راز هیکل شیک جیمز باند در قانون سختگیرانه دنیل کریگ نهفته است – بدون کربوهیدرات بعد از ساعت 2 بعدازظهر. دانیل برای رسید به اوج بدنی برای نقش جاسوس بریتانیا، مصرف پروتئین و همچنین سبزیجات و آجیل را افزایش داد اما بعد از ساعت 2 بعد از ظهر مصرف کربوهیدرات را قطع کرد. به نظر می رسد که باند بیشتر از آن مارتینی ها دیوانه است!

دانیل کریگ

بن افلک

بن افلک حتی قبل از بازیگری شگفت‌انگیزش در نقش بتمن، برای بازی در فیلم The Town در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار داشت. پس چگونه او قیافه را به دست آورد؟ با پیروی از “برنامه رژیم غذایی شش بست” که شامل 6 تا 7 وعده غذایی کوچک در طول روز است. هر وعده غذایی افلک شامل 45 درصد کربوهیدرات، 35 درصد پروتئین بدون چربی و 20 درصد چربی های ضروری است. همین کافی است تا ما را وادار به گفت مولی مقدس، بتمن کنیم!

بن افلک

بردلی کوپر

زمانی که B-Coop برای نقش خود در The A-Team آماد می شد، دو چیز وجود داشت که او از نظر مذهبی دنبال می کرد: یکی، یک تمرین با اکتان بالا و دو، یک رژیم غذایی بدون کربوهیدرات های فرآوری شد. این دل‌باز با حذف کامل کربوهیدرات‌های فرآوری‌شده از رژیم غذایی خود همراه با لبنیات، گوشت قرمز و سس‌ها، برای فیلم حجم زیادی پیدا کرد.

بردلی کوپر

رایان رینولدز

رایان رینولدز با هیکل فوق‌العاده و شوخ طبعی جذابش طرفداران زن دارد که به میلیاردها نفر می‌رسد. اگر تعجب می کنید که بازیگر ددپول چگونه بدن متحرک خود را حفظ می کند، پاسخ این است – او هر 2 ساعت غذا می خورد. رایان همچنین اطمینان حاصل می کند که از چربی های سالم، پروتئین و فیبر در وعده های غذایی خود با تخم مرغ، آووکادو و بلغور جو دوسر استفاده می کند.

رایان رینولدز

دیوید بکهام

برای فوتبالیست حرفه ای و به طور کلی دیوید بکهام، حفظ فرم بسیار مهم است. همراه با نیاز به ماندن در اوج آمادگی برای بازی خود، کنسرت جانبی دیوید به عنوان چهره لباس بدن H&M به او نیاز دارد که پاره شده به نظر برسد. او این کار را با مصرف کربوهیدرات های پیچید مانند سویا، اسفناج و گل کلم انجام می دهد. بکهام همچنین مطمئن می شود که از کربوهیدرات هایی با شاخص گلیسمی بالا مانند نان سفید و دانه های ذرت دوری می کند.

دیوید بکهام

چانی دپ

جانی دپ دوست دارد به باشگاه برود و از یک رژیم غذایی متعادل پیروی کند. زمانی که او برای فیلم های دزدان دریایی کارائیب آماد می شد، باید نحوه مبارزه با شمشیر را یاد می گرفت که ساعت های بی پایانی برای او زمان برد.

دپ هیکل باورنکردنی خود را با برنامه های تمرینی ترکیبی حفظ کرده است، و اگر برنامه شلوغی داشته باشد، در تمرین آنها کوتاهی نمی کند، زیرا همیشه مطمئن می شود که همچنان به باشگاه می رود.
روال تمرینی جانی دپ

جانی دپ انرژی و توجه زیادی به برنامه تمرینی و رژیم غذایی خود دارد. دپ در مورد رژیم غذایی خود سختگیر است و غذاهای پر پروتئین مصرف می کند.

او سعی می کند تا جایی که ممکن است به ورزشگاه برود و دوست دارد ۳ تا ۴ روز در هفته روی تمریناتش تمرکز کند.

چانی دپ

برد پیت

روزی روزگاری در هالیوود، برد پیت در حالی که برای بازی در نقش تایلر دوردن در «باشگاه مبارزه» آماد می‌شد، رژیم غذایی و برنامه تمرینی سختی را اتخاذ کرد

با یک نگاه به عضلات شکم برد پیت در “باشگاه مبارزه” و احتمالاً می توانید حدس بزنید رژیم غذایی برد پیت تماماً در مورد غذا خورد تمیز و آگاهانه بود. ما در مورد ماهی، مرغ، بلغور جو دوسر، برنج قهوه ای، شیک های پروتئینی و سبزیجات صحبت می کنیم.

از آنجایی که پیت همزمان عضله سازی می کرد و یک رژیم تمرینی وحشیانه را حفظ می کرد، چندین بار در طول روز غذا می خورد و لزوماً کالری را کم نمی کرد. گفت می شود، او احتمالا کمتر از 2000 کالری در روز می خورد. مانند بسیاری از رژیم‌های غذایی افراد مشهور، رژیم پیت بر کربوهیدرات‌ها سبک و پروتئین‌ها را سنگین کرد. با این حال، به این معنا نباشید که او کربوهیدرات ها را به کلی از تصویر حذف کرده است.

در عوض، او بر مصرف کربوهیدرات های «پاک» مانند برنج قهوه ای، سبزیجات و میوه تمرکز کرد. که توسط طرف گاه به گاه پاستا ملحق شد. همچنین می توان تصور کرد که او به خود اجازه یک روز تقلب را داد است.

برد پیت

نکته های رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد