معرفی کمپانی اوردینری

معرفی کمپانی برند اوردینریبرند اوردینری یک برند کاندایی هست در تورنتو،که در زمینه ی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در سال 2016 فعالیت ها و تولیدات خود را شروع کرده است. به جرات می توان گفت یکی از بهترین کمپانی هایی است، که در زمینه ی تولید محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت دارند. و به دلیل سادگی و کیفیت بی بدیل خود انقلابی در زمینه ی مراقبت از پوست و مو به وجود آوردند. امروز در بازار های جهانی محصولات فیک این کمپانی بسیار زیاد هست؛ و تشخیص اصل از تقلب محصولات اوردینری دشوار است.

رویکرد شفاف برند اوردینری برای مراقبت از پوست،که با به نمایش گذاشتن موادی مانند رتینول و اسید هیالورونیک، مصرف‌کنندگان را قادر ساخته است. تا روتین‌ های شخصی‌سازی خود را تنظیم کنند. برند اوردینری با تعهدی قوی به علم و شفافیت، طرفداران جهانی را به خود اختصاص داده. و داشتن پوستی سالم و زیبا را در دسترس همه قرار می دهد.

چه چیزی ایمنی و کیفیت برند اوردینری را تضمین می کند؟

این کمپانی در همان ابتدای کار خود، از سعی در اینکه در تولید محصولاتش از موادی استفاده کند که کمترین عارضه را برای بدن داشته باشد، هیچ نکاسته بلکه کوشیده که کوالیتی و کیفیت محصولات خود را روز به روز افزونی دارد. و در ترکیبات استفاده شده در محصولاتش از مواد گیاهی، استفاده ی چشم گیری کرده است.

یکی دیگر از دلایلی که اعتماد مشتریان را به محصول ایجاد کرده،این است که برند اوردینری پیش از آنکه تولیدات خود را به مشتریان عرضه کند. محصولاتش را در مراحل جدی با استفاده کارکنان شیمی، عالی و بسیار دقیق همچنین با در نظر گرفتن تعهد به قانون های بهداشت جهانی ارزیابی می کند. و آزمایش های لازم را روی محصولات انجام می دهند.

دلیل مقرون به صرفه بودن محصولات برند اوردینری چیست؟

برند اوردینری+تشخیص اصل از تقلب محصولات برند اوردینریاوردینری به دلیل قیمت های مقرون به صرفه اش که اغلب به طور قابل توجهی پایین تر از سایر مارک های مراقبت از پوست با فرمولاسیون های مشابه است، شناخته شده است. چند دلیل وجود دارد که برند اوردینری می تواند محصولات خود را با چنین قیمت های پایینی عرضه کند.

* اول اینکه همان طور که گفته شد، این برند رویکردی ساده و کارآمد برای مراقبت از پوست دارد. تمرکز آن بر استفاده از تعداد کمی از مواد با کیفیت بالا است، که اثربخشی آنها ثابت شده است. تا به جای اینکه فهرستی طولانی از مواد بالقوه غیرضروری یا کمتر موثر را شامل شود. این به کمپانی اوردینری اجازه می دهد تا هزینه محصولات خود را پایین نگه دارد و در عین حال نتایج را ارائه دهد.

* دوم، برند اوردینری متعهد به شفافیت در مورد مواد تشکیل دهنده و قیمت گذاری آن است. این برند به وضوح ترکیبات و درصدهای هر یک از مواد مورد استفاده در محصولات خود را فهرست می کند و همچنین هدف هر ماده و نحوه عملکرد آن را توضیح می دهد. این شفافیت به مشتریان این امکان را می دهد که دقیقاً متوجه شوند برای چه چیزی پول می پردازند و به ایجاد اعتماد در برند کمک می کند.

مراقبت از پوست در برند اوردینری چگونه است؟

مراقبت از پوست در برند اوردینری چگونه است؟

تمرکز این برند بر استفاده از مواد ساده، موثر و مبتنی بر علم برای ایجاد محصولاتی است که نتایج قابل مشاهده ارائه می‌کنند. خط تولید اوردینری شامل طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست، از جمله سرم، تونر، مرطوب کننده، و درمان برای انواع نگرانی های پوست،مانند قرمزی،خطوط ریز،پیری و خشکی است.

این برند در میان علاقه مندان به مراقبت از پوست به دلیل رویکرد ساده اش در مراقبت از پوست و تعهدش به شفافیت در مورد مواد تشکیل دهنده و فناوری های مورد استفاده در محصولاتش محبوب است.

تعیین اینکه کدام محصول برند اوردینری به طور کلی بهترین است دشوار است. چرا که نوع به نگرانی ها و نیازهای پوستی افراد مختلف، ممکن است محصولات مختلف بهتر عمل کنند. بهترین محصول برای شما به اهداف خاص مراقبت از پوست شما و هر مشکلی که می خواهید به آن رسیدگی کنید بستگی دارد.

این ایده خوبی است که کمی تحقیق کنید و نظرات محصولات مختلف را بخوانید تا بدانید که کدام یک از این محصولات ممکن است، برای نوع پوست و نگرانی های شما مناسب باشد. همچنین ممکن است بخواهید برای دریافت توصیه های شخصی با یک مشاور متخصص در زمینه ی پوست مشورت کنید.

کدام یک از محصولات برند اوردینری از محبوب ترین ها هستند؟

تشخیص اصل از تقلب محصولات اوردینریمحصولات پرطرفدار زیادی در خط مراقبت از پوست برند اوردینری وجود دارد. و محصولات خاصی که بیشترین محبوبیت را دارند ممکن است، بسته به نگرانی ها و نیازهای پوستی افراد متفاوت باشد. با این حال، برخی از محصولات شناخته شده و دارای امتیاز بالا عبارتند از:

*نیاسینامید 10% + روی 1%:سرمی که به بهبود ظاهر بافت پوست و کاهش ظاهر لک ها کمک می کند.

*محلول تونینگ اسید گلیکولیک 7%: یک تونر لایه بردار که به بهبود ظاهر بافت و رنگ پوست کمک می کند.

*سوسپانسیون ویتامین C 23+ HA Spheres 2%: سرم ویتامین C که به روشن شدن پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند. اسید لاکتیک 10% + HA – لایه بردار شیمیایی که به لایه برداری پوست و بهبود ظاهر بافت و تن کمک می کند.

*هیالورونیک اسید 2% + B5: سرمی که به آبرسانی پوست و بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک کمک می کند.

آیا برند اوردینری برای مبتدیان خوب است؟

برند اوردینری+تشخیص اصل از تقلب محصولات اوردینریمحصولات مراقبت از پوست معمولی می توانند گزینه خوبی برای مبتدیان باشند. زیرا برند اوردینری رویکردی ساده و بدون عارضه برای مراقبت از پوست دارد. محصولات برند اوردینری با تعداد کمی از مواد، با کیفیت بالا و مبتنی بر علم فرموله شده اند، که برای ارائه نتایج قابل مشاهده طراحی شده اند.

محصولات این برند همچنین به وضوح با مواد تشکیل دهنده و درصد استفاده شده برچسب گذاری شده اند. که می تواند به مبتدیان کمک کند تا دقیقا بفهمند از چه چیزی استفاده می کنند.با این حال، برای مبتدیان مهم است که به خاطر داشته باشند که پوست هر فردی متفاوت است. و آنچه برای یک فرد موثر است ممکن است برای دیگری کارایی نداشته باشد.

ایده خوبی است که با تعداد کمی از محصولات برند اوردینری شروع کنید و به تدریج در صورت نیاز تعداد بیشتری از محصولات را اضافه کنید. نه اینکه سعی کنید تعداد زیادی محصول را به یکباره استفاده کنید. همچنین مهم است که به واکنش های پوست خود توجه کنید و روال مراقبت از پوست خود را در صورت نیاز تنظیم کنید.

فرض کنید شما یک مبتدی هستید و مطمئن نیستید که از چه محصولاتی استفاده کنید یا چگونه آنها را در روتین مراقبت از پوست خود بگنجانید. برای توصیه های شخصی با یک متخصص پوست یا مشاوران مراقبت از پوست فروشگاه لاویا مشورت کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

محصول اصل یا تقلبی؟

محصول اصل یا تقلبی در برند اوردینری؟چگونگی تشخیص اصل از تقلب محصولات اوردینری قطعا همیشه برای مصرف کننده آسان نیست. به ویژه برای انواع خاصی از محصولات مانند داروها، لوازم آرایشی یا مواد غذایی، این امر بسیار پیچیده است. اما از سوی دیگر، برای محصولاتی مانند پوشاک، لوازم جانبی و کفش، تعدادی قوانین و ترفندهای خاص جهانی وجود دارد. که در صورت رعایت آنها، مصرف کننده می تواند به راحتی تمایز بین کالای اصلی و تقلبی را درک کند.

 

برخی از عناصری که باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

قیمت ها

از راه های تشخیص اصل از تقلب محصولات اوردینری قیمت محصول است. با قیمت های خیلی پایین یا قیمتی هایی که مطابق محصول یا کمی پایین تر از محصول هست وسوسه نشوید. خرده فروشان کالاهای تقلبی، اغلب از این ترفند استفاده می کنند تا خریدار بالقوه را متقاعد کنند که از خودشان خرید کنند.

سایر نشانه ها

نشانه‌ های بیشتر یک محصول تقلبی شامل تفاوت‌ های عمومی در طراحی، عدم پایبندی به محصولات اصلی در وب‌ سایت رسمی کمپانی و ناهماهنگی در توضیحات محصول در برابر با اصل آن است. و برند اوردینری را به علت کیفیت بالا و محبوبیت جهانیش متاسفانه در برخی از کشورها به صورت فیک به مشتریان می فروشند.

درباره ی محصول تحقیق کنید قبل از خرید

درباره ی محصول تحقیق کنید قبل از خرید

تحقیق کاملی در مورد محصول انجام دهید. بررسی ها را بخوانید، ویدیوهای جعبه گشایی را تماشا کنید و ویژگی های مورد را با مشخصات رسمی مقایسه کنید. این به شما کمک می کند؛ تا به تشخیص اصل از تقلب محصولات اوردینری بپردازید، و بتوانید مغایرت ها و پرچم های قرمز این محصول را شناسایی کنید.

اعتبار فروشنده را بررسی کنید

هنگام خرید آنلاین، به ویژه از پلتفرم هایی مانند ایبای یا امازون، بازخورد و رتبه بندی فروشنده را بررسی کنید. فروشندگان معتبر با نظرات مثبت احتمال بیشتری برای ارائه محصولات اصلی دارند.

کشور منبع را در نظر بگیرید

برخی از کشورها به تولید انواع خاصی از محصولات فیک شهرت دارند. در مورد کشور مبدا محصول تحقیق کنید و اگر منشأ آن از یک کانون جعلی باشد، بیشتر احتیاط کنید.

با لاویا همراه باشید تا اوردینری اصل و فیک را با هم تشخیص دهیم تا در دام دلالان سود جو گرفتار نشویم:

تشخیص برند اوردینری اصل از فیک به طریق بچ کد:

 

تشخیص محصولات برند اوردینری اصل از فیک به طریق باچ کد:

یکی دیگر از راهکار های تشخیص اصل از تقلب محصولات اوردینری بچ کد محصول می باشد. در اوردینری های اصل بچ کد هایش را به طور کاملا واضح، در زیر بطری محصول گذاشتند. این در حالی است که در بعضی از محصولات فیک، این بچ کد بروی شیشه و بصورت کمرنگ روی محصول گذاشتند. اما متاسفانه غالبا این روزها، بچ کد ها را هم در زیر محصول درج می کنند. و به عنوان برند اوردینری اورجینال به مردم می فروشند.

تشخیص برند اوردینری اصل از فیک به طریق شیوه نوشتار و توضیحات محصول:

از دیگر راهکار های تشخیص اصل از تقلب محصولات اوردینری اورجینال شیوه نوشتن و اندازه آن است. که تفاوت های چشمگیر آن بصورت خیلی واضح نمایان است. به طوری که در توضیحات درج شده بروی شیشه و بسته بندی محصول نوع نوشتار،نوع توضیح دادن محتوا، اندازه کلمات درج شده و تعداد کلمه ها حاوی تفاوت ها و ضدیت هایی چشمگیر هست.

تشخیص برند اوردینری اصل از فیک به طریق لطافت و بسته بندی کالا:

"</a

 

از دیگر راهکار تشخیص اصل از تقلب محصولات اوردینری؛ نوع بسته بندی اوردینری هست. هنگامی که ما به باکس بسته بندی محصول دست می زنیم و آن را لمس می کنیم نوعی لطافت و حالت مخملی مانند را بایستی در دست های خود حس بکنیم.

یک چیز دیگر که در این موضوع حائز اهمیت هست، نوار نقره ای رنگ هستش که به دور باکس محصول است. این نوار نقره ای رنگ بایستی جوری باشد، که وقتی آنرا زیر نوری به مانند: لامپ و یا خورشید قرار می دهیم درخشندگی خاصی را دارا باشد.

 

 

 

تشخیص برند اوردینری اصل از بدل به طریق اندازه ی بطری محصول:

در تشخیص اوردینری اصل از فیک مسئله مهم دیگر که وجود دارد اندازه های بطری سرم این محصول است. این کمپانی معمولا در تولیدات خود سرم ها را در بطری هایی به اندازه های  30میل،60میل و نهایتا در کوچکترین محصولاتش از بطری های 15 میل استفاده کرده است. پس چناچه اندازه ی بطری سرم  غیر از این ها باشد مثلا اندازه ی بطری سرم 10میل بود محصول صددرصد فیک می باشد.

تشخیص برند اوردینری اصل از فیک به طریق درب بطری:

تشخیص برند اوردینری اصل از فیک به طریق درب بطری:

یکی دیگر از راهکار ها برای تشخیص اوردینری اصل از فیک درب بطری های این محصول هستند. که اگر توجه کنیم در نسخه ی اورجینال این محصول، بین قطره چکان و درب بطری فاصله ای اندک حائل شد، این در حالی است که در نسخه های فیک و تقلب همچین چیزی معمولا رعایت نشده است.

تشخیص برند اوردینری اصل از فیک، از طریق جنس محصول بافت سرم و بوی آن:

تشخیص اصل از فیک به طریق جنس محصول بافت سرم و بوی آن:

برند اوردینری در محصولاتش هیچ گونه رایحه ای خاصی را در تولیداتش کار نکرده است. کلیه ی محصولات اوردینری ترجیحا بدون بو هستند، در این صورت به هنگام خرید محصول بدون بو بودن آن را مد نظر داشته باشید تا دچار جنس تقلب نشوید.

اگر شما قبلا محصول برند اوردینری را تهیه کرده اید،و حالا تصمیم به خرید دوباره ی آن را دارید. حتما محصول قبلی را با خود ببرید. تا رنگ، غلظت، بافت سرم آن را ارزیابی کنید. که در صورت مغایرت داشتن خودتان به اصل و تقلبی بودن محصول پی خواهید برد.

نکته: لاویا در این مقاله سعی کرده کلیات و نکات کلیدی و مهم را در باب اورجینال بودن محصولات برند اوردینری برای شما عزیزان مطرح بکند. تا در خریدتان دچار محصولات فیک و بی کیفیت نشوید. لکن این مقاله ترجیحا جهت آگاه سازی شما عزیزان است که محصولات را بهتر شناخته باشید.

اصالت خرید محصولات برند اوردینری در فروشگاه لاویا

اگر می خواهید محصولات برند اوردینری را به صورت صددرصد اورجینال تهیه کنید و از کیفیت کالا مطمئن باشید،قطعا لاویا بهترین گزینه است. لاویا محصولات برند اوردینری را از طریق بار های مسافری و مستقیم از خود کمپانی اوردینری، در کشور کانادا خرید می کند. لاویا با سابقه درخشان و بی بدیل خود در زمینه ی فروش محصولات اورجینال کیفیت کالا ها را تضمین می کند.

با لاویا همراه باشید تا به معرفی محبوب ترین محصولات برند اوردینری بپردازیم:

سرم پیلینگ (قرمز) و لایه بردار برند اوردینری اصل کانادا:

سرم پیلینگ (قرمز) و لایه بردار برند اوردینری اصل کانادا:

این محصول برند اوردینری اورجینال با داشتن اسیدهای آلفا هیدروکسیل قسمت سطح بالایی پوست را لایه برداری می کند. تا پوست ظاهری روشن و یکنواخت تر داشته باشد. سرم پیلینگ و لایه بردار کانادایی به دلیل وجود اسیدهای بتا هیدروکسیل با عملکرد گسترده ای که دارد، پوست را لایه برداری می کند، تا به پاکسازی منافذ کمک کند.

این محلول اورجینال کانادایی به سبب داشتن خواص لایه برداری عمیق به مبارزه با لک های قابل مشاهده در پوست، شفاف بودن و درخشندگی پوست کمک می کند. همچنین این سرم به علت داشتن منشاء گیاهی در صورت استفاده مداوم به بهبودی بافت پوست و کاهش خطوط ریز در پوست کمک می کند.

 

 

 

 

 

 

 

سرم لایه بردار و ضد جوش سالیسیلیک اسید 2% سلوشن برند اوردینری اصل کانادا:

سرم لایه بردار و ضد جوش سالیسیلیک اسید 2% سلوشن اوردینری اصل کانادا:برند اوردینری
عکس اختصاصی لاویا از محصول

این برند اورجینال کانادایی به دلیل داشتن اسید سالیسیلیک 2% بدون آب، با یک فرمول ملایم و اسید سیتریک برای انواع پوست ها مناسب هست. و سلول هایی را که در مسدودی منافذ پوست تاثیر دارند از بین می برد.

سرم سالیسیلیک اسید اوردینری اورجینال کانادا،در لایه برداری پوست،کنترل چربی پوست،بی نظمی های بافتی، کاهش قرمزی و ناهمواری پوست تاثیرات شگفت انگیز می گذارد.

این سرم بی نظیر به سبب یک سری عوامل سنتز تولید کلاژن در پوست را به وجود می آورد. این سرم برای رفع جوش، جای جوش و لک مصرف می شود و تاثیرات بسزایی روی شادابی پوست می گذارد.

 

 

 

 

 

 

 

سرم جوانساز و ضد لک برند اوردینری آلفا آربوتین ۲% اصل کانادا:

سرم جوانساز و ضد لک آلفا آربوتین ۲% اصل کانادا:
عکس اختصاصی لاویا از محصول

این محصول اورجینال کانادایی، یک سرم بر پایه آب است. که به طور خاصی برای هدف قرار دادند رنگ ناهموار پوست، بهبود رنگدانه ها طراحی و برای انواع پوست مناسب می باشد. این سرم جوانساز به دلیل غلظت زیاد آلفا آربوتین خالص، که یک ماده شناخته شده است.

سرم آلفا آربوتین به دلیل اینکه دارای اسید هیالو رونیک است، مواد فعال پیشرفته ی خود را به عمق پوست می رساند. این امر باعث می شود مواد سریع تر به مرحله ی جذب برسند و تاثیرات عالی و دل انگیز را بروی پوست بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

سرم ضدریزش و حجم دهنده مو برند اوردینری اصل کانادا مولتی پپتید:

سرم ضدریزش و حجم دهنده مو اوردینری اصل کانادا مولتی پپتید:
عکس اختصاصی لاویا

یکی دیگر از محصولات محبوب برند اوردینری سرم ضد ریزش و حجم دهنده ی مو مولتی پپتید هستش. این سرم اورجینال کانادایی در داشتن موم های سالم و پر تراکم تاثیراتی عالی دارد. این محصول علاوه بر افزایش حجم و ضد ریزش بودن، به پوسته پوسته شدن و خشکی پوست سر نیز کمک می کند.

برای انواع مو های صاف، مجعد و موج دار و موهای نازک و متوسط توصیه می شود. چرا که این سرم به دلیل آبرسانی و تغذیه ی مو در تقویت ریشه ی مو تاثیر می گذارد. و باعث جلوگیری از نازک شدن مو می شود.هنگام استفاده از این سرم، چند قطره را به پوست سر تمیز بمالید و محصول را به طور کامل روی پوست سر ماساژ دهید. هر روز یک بار و ترجیحاً در شب استفاده شود. این سرم یک نوع درمان ترک پوست سر است و بنابراین نیازی نیست بعد از استفاده به شست و شوی مو هاتون بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد