برند کلیر در جهان خیلی محبوب است و شهرت قابل توجهی در زمینه مراقبت از مو به دست آورده است به همین دلیل این شامپو برای علاقه مندان به زیبای مو انتخابی قابل اعتماد است. ما در این مقاله به راهنمای خرید شامپو کلیر اصل و تشخیص اصل و تقلبی شامپو کلیر می پردازیم.

شامپو کلیر در حال حاضر یکی از محبوب ترین برندهای مراقبت از مو در دنیا است. فرمولاسیون منحصر به فرد و عملکرد موثر آن، باعث شده است تا این محصول انتخابی معتبر برای افرادی باشد که به دنبال حفظ زیبایی و درخشندگی موهای خود هستند. با این حال، با افزایش تقاضا و محبوبیت شامپو کلیر، متاسفانه موارد تقلبی و فروش محصولات جعلی نیز بالا رفته است.

تاریخچه برند کلیر

تاریخچه برند کلیر

برند کلیر یکی از نام‌های برجسته در صنعت محصولات مراقبت از مو و پوست است. در حال حاضر برند کلیر در بسیاری از کشور های جهان در زمینه مراقبت از مو برند مطرح و بسیار معتبر است. برند کلیر فعالیت خود را از سال 1975 در کشور فرانسه شروع کرد. در واقع کشور فرانسه برند کلیر را بنیاد کرده است و شرکتی که کالا های آن را تولید می کند یک شرکت بریتانیایی هلندی به نام(unilever) می باشد. محصولات برند کلیر در سال 1971 وارد بازار شد و از آن زمان محصولات متنوعی را به بازار ارائه داده است.

یکی از خصوصیات مهم کلیر این است که محصولات آن با توجه به نیازهای ویژه مردم و مشکلات آن ها طراحی شده‌اند. این برند به طور مداوم در تحقیقات و توسعه سرمایه‌گذاری کرده و سعی دارد رضایت مشتری را از طریق بهبود مداوم محصولات خود حفظ کند.

شوره سر چیست ؟

شوره سر چیست ؟

 

شوره یک نوع بیماری است که نه تنها پوست سر بلکه تمام پوست نواحی بدن را درگیر می کند. این بیماری باعث پوسته پوسته شدن پوست سر می شود ولی این بیماری واگیر دار نیست و به راحتی درمان می شود شوره سر را در ابتدا می توان با یک شامپو ملائم روزانه درمان کرد اما اگر این کار هم تاثیر گذار نبود می توان از یک شامپوی دارویی استفاده کرد به عنوان مثال می توان از شامپو ضد شوره کلیر موهای چرب لیمو نعنا استفاده کنید 

خرید شامپو کلیر اصل و معرفی انواع آن

معرفی انواع شامپو های کلیر | خرید شامپو کلیر اصل
عکس اختصاصی از لاویا

مو به دسته بندی های متفاتی تقسیم می شود موی چرب_ موی خشک_ موی معمولی. اما باز هم می توان مو را از نظر ریزش مو و شوره نیز دسته بندی کرد و شامپوی خوب باید با توجه به رده بندی مو تولید شود تا از آسیب، به مو جلو گیری کند. آقایان مو های زخیم و چرب تری نسبت به خانوم ها دارند پس بهتر است که از شامپو هایی که مواد تشکیل دهنده ی قوی تری دارند و مخصوص چربی و تقویت مو هست استفاده کنند. 

برند کلیر شامپو های زیادی را با قدرت رفع شوره معرفی و به بازار عرضه کرده است. این شامپو ها ویژگی های دیگری مانند حالت دهی، القای احساس خنکی، طراوت بخشی به مو را دارند. در لیست محصولات کلیر مردانه می توان شامپو های تقویت کننده و مغذی نیز مشاهده کرد. محصولاتی که در میان مردم معروف و محبوب هستند :

شامپو کلیر در چه کشورهایی تولید می‌شود؟

شامپو کلیر یک شامپو با کیفیت و محبوب در بین مردم است. اولین بار این محصول در کشور فرانسه و در شرکت Unilever تولید شد است. از سال 2000 کشور های دیگر مانند کشور هند و تایلند از ترکیبات آن استفاده کردند. باید به این نکته توجه کرد که مشخصات شامپو کلیر اصل به کشور سازنده آن بستگی ندارد و تمام کشور ها محصولات برند کلیر را با استاندارد و فرمولاسیون واحد تولید می کند.

ترکیه نیز از آن دسته کشور هایی است ک نمایندگی برند کلیر را دارد. شاید بیشتر ما آن را در بازار رویت کرده باشیم ولی شامپو های کلیر ترکیه که در بازار ایران موجود است، بیشتر آن ها تقلبی و یا بی کیفیت هستند. 

دلایل مهم در پر طرفدار بودن شامپو کلیر

دلایل مهم در پر طرفدار بودن شامپو کلیر

کسانی که تازه این شامپو را می شناسند این سوال برایشان پیش میاد که ایا این شامپو خوب است یا نه؟ در جواب این افراد میشه گفت که دو دلیل مهم برای خرید شامپو کلیر وجود دارد که باعث محبوبیت و پرطرف دار بودن این برند می شود. دلیل اول تنوع بسیار زیاد شامپو های کلیر است که فرقی نمی کند موی شما از چه جنسی باشد چون در میان محصولات کلیر شامپوی پیدا میشه که مناسب برای موی سر شما باشد.

دلیل دوم هم قیمت مناسب این شامپو ها است که علاو بر مناسب بودن قیمت آن ها با کیفیت هم هستند. در ادامه به تشخیص کلیر اصل از تقلبی و راهنمای خرید شامپو کلیر اصل می پردازیم.

راه های تشخیص اصل از تقلبی بودن شامپو کلیر

چگونه بفهمیم شامپو کلیر اصل یا تقلبی است

امروزه می توان محصولات تقلبی با ظاهر مشابه فرآورده های بهداشتی اصل و اورجینال مشاهده کرد و تشخیص آن ها از هم برای بیشتر مردم دشوار است.

یکی از مهم ترین و ساده ترین راه هایی تشخیص محصولات تقلبی از اصل، توجه کردن به شکل و بسته بندی آن محصول است چون بیشتر شامپو های کلیر تقلبی در بطری های بی کیفیت تولید و وارد بازار می شوند. تقریبا می توان شامپو های کلیر را از لحاظ تقلبی و اصل بودن تشخیص داد.

هنگام خرید شامپو کلیر توجه به برچسب اصالت کالا مهم است و چک کردن بچ کد محصول از طریق سایت check fresh حائز اهمیت است. کسانی که برای والین بار می خواهند شامپو کلیر بخرند بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید کنند تا از اصل و ارجینال بودن شامپویشان مطمئن باشند.

کلا شامپو های کلیر به دو دسته زنانه و مردانه تقسیم می شود. که رنگ بسته بتدی شامپو های مردان سرمه ای است و بسته بندی شامپو های زنانه در بسته بندی سفید رنگ هستند. لیبل های شامپو یا توجه به محتویات آن ها رنگ بندی مختلفی دارند. تاریخ انقضای شامپو باید در پشت محصول و در قسمت بالا باشد.

هم تاریخ تولید و هم تاریخ انقضاء باید خوانا باشد و در کنار تاریخ تولید باید ساعت و دقیقه هم باشد. خرید شامپو کلیر تقلبی می تواند عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. در نتیجه انتخاب خرید شامپو کلیر اصل و ارجینال خیلی مهم است.

چگونه شامپو کلیر را مصرف کنیم

چگونه شامپو کلیر را مصرف کنیم

مقداری از شامپو را روی دست خود می ریزیم و به صورت یک نواخت مو را با آن ماساژ و سپس سر خود را با بشوید. برای اثر بخشی بیشتر این روند را دو بار تکرار کنید و هر روز مو های خود را به این صورت بشوید. در حالی که شامپو با صورت یا چشم تماس پیدا کرد آن را با آب بشوید.

کد تخفیف شامپو کلیر در فروشگاه لاویا

تیم لاویا با سابقه 10 سال درخشان و همچنین 3 سال با سابقه ی انلاین هم از طریق وبسایت و فضای مجازی در زمینه ی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد.

همچنین تمام محصولات لاویا اصل و اورجینال هستند و هیچ محصول فیکی در لاویا موجود نیست. و توانسته است در این مدت مشتریان زیادی را از خود راضی نگه دارد.

شما می توانید محصولات شامپو کلیر اصل را با کد تخفیفی 10% (Clearlawiya) خریداری بفرمایید. ما در لاویا تمام محصولاتمان از طریق، بار مستقیم مسافری به دستمان می رسد و محصولات تا 7 روز زمانت برگشت دارند.

کد تخفیف شامپو کلیر در فروشگاه لاویا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد