اعتدال چیست؟ انقلاب چیست؟ ضد آفتاب چیست؟ چرا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان لازم است؟ اعتدال، اول بهار و اول پاییز است، که در آن روز و شب برابر می شود را اعتدالین یا اعتدال بهاری و اعتدال پاییزی می گویند.

انقلاب، یکی از دو زمان سال است. که موقعیت و شیب زمین نسبت به خورشید، منجر به بیشترین مقدار نور در روز یا کمترین مقدار نور در یک روز می شود.

ضدآفتاب یک محصول موضعی است که از پوست در برابر اشعه های ماورای بنفش(UV) محافظت می نماید. همچنین از آن برای محافظت از پوست برای جلوگبری از ایجاد لک، کاهش ریسک ابتلا به سرطان پوست، جلوگیری از آفتاب سوختگی، جلوگیری از پیری زودرس، و باعث فراهم ویتامین های مورد نیاز به پوست می شود.

اعتدال چیست؟ بهاری\پاییزی

اعتدال چیست؟ بهاری\پاییزی

(اعتدال بهاری آغاز بهار در نیمکره شمالی تقریباً در 21 مارس (1 فروردین) زمانی رخ می دهد که خورشید از طریق استوای آسمانی به سمت شمال حرکت می کند. مصادف با آغاز بهار و جشن نوروز ایرانیان است.

اعتدال پاییزی در حدود 23 سپتامبر (1 مهر) زمانی رخ می دهد که خورشید از خط استوا به سمت جنوب می رود. 

در این رویداد، خورشید از صفحه استوای زمین عبور می کند و طول شب و روز (تقریباً) در سراسر جهان برابر است. در نیمکره شمالی، اعتدال بهاری، در حدود 20 مارس(1 فروردین) رخ می دهد، زمانی که خورشید از صفحه استوایی به سمت شمال حرکت می کند.

برخلاف استفاده رایج، اعتدال 24 ساعت کامل دوام نمی آورد. از نظر فنی، اعتدال یکی از دو لحظه خاص در زمان است که خورشید دقیقاً بالای استوای سماوی قرار دارد. این کلمه همچنین می تواند به موقعیت خورشید در این لحظه اشاره کند. در زمانی که سال در موقع اعتدال قرار دارد بسیاری از مردم معتقد هستند که استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان و یا استفاده از ضد آفتاب در ماه مارس ضروری نیست لذا این جا ما شما را راهنمایی می نمایم که استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان و یا استفاده از ضد آفتاب در ماه مارس بسیار لازم و ضروری است.

کلمه اعتدال از کجا می آید؟

کلمه اعتدال از کجا می آید؟

این واژه از کلمه لاتین aequinoctium به معنای “روزها و شب های مساوی” از equi- به معنی “برابر” و nocti- به معنای “شب”  می آید.

انقلاب چیست؟

انقلاب چیست؟

یکی از دو زمان سال است. که موقعیت و شیب زمین نسبت به خورشید، منجر به بیشترین مقدار نور در روز یا کمترین مقدار نور در یک روز می شود.

از نظر فنی، یکی از دو لحظه دقیق در سال است. که خورشید به شمالی‌ترین نقطه خود (حدود 21 ژوئن، زمانی که قطب شمال به نزدیک‌ترین نقطه به خورشید متمایل می‌شود)، یا جنوبی‌ترین نقطه (حدود 22 دسامبر، در زمان انقلاب زمستانی) می‌رسد.

انقلاب ها را به طور سنتی به عنوان نشانه شروع تابستان و زمستان در نظر می گیرند. اما اینکه کدام فصل با آن شروع می شود، بستگی به این دارد که شما در کدام نیمکره هستید. در نیمکره شمالی، انقلاب تابستانی در ژوئن(فروردین) و انقلاب زمستانی در دسامبر(دی) رخ می دهد. در نیمکره جنوبی، برعکس است.

انقلاب تابستانی

انقلاب تابستانی

منجر به طولانی‌ترین روز سال می‌ شود (گاهی اوقات اواسط تابستان)، به این معنی که بیشترین زمان روشنایی روز را دارد و برعکس، دیگری در کوتاه‌ترین روز سال، یعنی طولانی‌ترین دوره تاریکی را دارد.

انقلاب زمستانی

انقلاب زمستانی_ استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان

کوتاه ترین روز سال، یعنی طولانی ترین دوره تاریکی را دارد. این رویداد با برخی از مراسم مهم فرهنگی، از جمله کریسمس مطابقت دارد. حتی در دوران باستان، مردم ژرمن جشنی 12 روزه را برای آن جشن می گرفتند. این دوره جشن که به نام یوله نیز شناخته می شود، یکی از قدیمی ترین جشن های زمستانی در جهان محسوب می شود.

در روزهای امپراتوری اینکاها، این رخداد (در ماه ژوئن در نیمکره جنوبی) با Inti Raymi یا جشنواره خورشید را گرامی می داشتند. این شامل مراسمی بود که در آن یک کشیش اینکا، خورشید را به یک سنگ ستونی «بستند» تا از فرار آن جلوگیری کند.

ضد آفتاب چیست؟

ضد آفتاب چیست؟ استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان

کرم ضد آفتاب که به عنوان ضد آفتاب یا کرم ضد آفتاب نیز شناخته می شود، یک محصول موضعی محافظ نور برای پوست است. که به محافظت در برابر آفتاب سوختگی و مهمتر از همه از سرطان پوست جلوگیری می کند.

ضدآفتاب ها به صورت لوسیون، اسپری، ژل، فوم (مانند لوسیون فوم منبسط یا لوسیون)، چوب، پودر و سایر محصولات موضعی تولید می شوند. و در ادامه مطلب شمارا با این مفهوم که استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان چرا لازم است آشنا می نماییم.

تاریخچه استفاده از ضد آفتاب

تمدن های اولیه از انواع محصولات گیاهی، برای کمک به محافظت از پوست در برابر آسیب های خورشید استفاده می کردند. به عنوان مثال، یونانیان باستان از روغن زیتون برای این منظور استفاده می کردند.

و مصریان باستان از عصاره گیاهان برنج، یاس و لوپین استفاده می کردند. که محصولات آنها هنوز در مراقبت از پوست استفاده می شود. خمیر اکسید روی نیز برای هزاران سال برای محافظت از پوست محبوب بوده است. در میان مردم کوچ نشین دریای ساما-باجائو در فیلیپین، مالزی و اندونزی، یک نوع رایج محافظ پوست وجود داشت که خمیری به نام بوراک یا بورک بود و از پوست در برابر آفتاب محافظت می کرد. این خمیر از علف های هرز آبی، برنج و ادویه ها تهیه می شد. که معمولاً توسط زنان برای محافظت از صورت و نواحی در معرض نور خورشید استفاده می شد، و پوست را برابر آفتاب شدید گرمسیری دریا محافظت می نمود. در ادامه مطلب برای آشنایی شما با این موضوع که استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان ضروری است. با ما همراه باشید.

تاریخچه ساخت اولین ضد آفتاب

تاریخچه ساخت اولین ضد آفتاب

اولین فیلترهای فرابنفش B در سال 1928 تولید شد. به دنبال آن اولین ضد آفتاب که در استرالیا توسط شیمیدان H.A اختراع شد. میلتون بلیک، در سال 1932 با فیلتر UV “سالول” (فنیل سالیسیلات) را در غلظت 10 درصد فرموله کرد. حفاظت این کرم از پوست در برابر نور خورشید توسط دانشگاه آدلاید تأیید شد. در سال 1936، L’Oreal اولین محصول ضد آفتاب خود را که توسط شیمیدان فرانسوی Eugène Schueller فرمول شد، منتشر کرد.

اولین پذیرندگان کرم ضد آفتاب

اولین پذیرندگان کرم ضد آفتاب

اولین پذیرندگان کرم ضد آفتاب ارتش ایالات متحده بودند. در سال 1944، هنگامی که خطرات نور خورشید برای سربازانی که، در مناطق استوایی اقیانوس آرام در اوج جنگ جهانی دوم مستقر بودند آشکار شد، بنجامین گرین، یک خلبان و بعداً یک داروساز، Red Vet را تولید کردند. زمانی که Coppertone این ماده را تحت برند Coppertone girl و Bain de Soleil در اوایل دهه 1950 بهبود بخشید و تجاری کرد، فروش رونق گرفت. در سال 1946، فرانتس گریتر، شیمیدان اتریشی، محصولی به نام کرم گلتسچر (کرم یخچالی) معرفی کرد.

در سال 1974، گریتر محاسبات قبلی فردریش الینگر و رودولف شولز را اقتباس کرد و “عامل محافظت از خورشید” (SPF) را معرفی کرد که به استاندارد جهانی برای اندازه‌گیری حفاظت UVB تبدیل شد. تخمین زدند. که کرم گلچر دارای SPF 2 است.

ضد آفتاب های مقاوم در برابر آب

ضدآفتاب‌ ضد آب خارجی در سال 1977 معرفی شدند، و تلاش‌های توسعه اخیر بر روی غلبه بر نگرانی‌های بعدی تمرکز دارد. که به ساخت ضد آفتاب هایی با ماندگاری طولانی‌تر و طیف گسترده‌تر، (محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB)، اقدام نموه است. در واقع این تلاش ها به تولید ضد آفتاب هایی جذاب‌ تر برای استفاده منجر شدند. و به نگرانی‌ هایی که در زمینه وجود سطح ایمنی ضدآفتاب‌ های پتروشیمی وجود دارد، می پردازد.

ضد آفتاب های معدنی

ضد آفتاب های معدنی، که تنها از ترکیبات معدنی (اکسید روی و یا دی اکسید تیتانیوم) به عنوان مواد فعال استفاده می کنند. این مواد در درجه اول با جذب اشعه ماوراء بنفش و همچنین از طریق انعکاس و شکست عمل می کنند.

ضد آفتاب های شیمیایی

ضد آفتاب های شیمیایی که از مولکول های آلی به عنوان مواد فعال استفاده می کنند. این محصولات گاهی اوقات به عنوان ضد آفتاب های پتروشیمی نامیده می شوند. زیرا مولکول های آلی فعال از بلوک های ساختمانی که معمولاً در نفت وجود دارند، به دست می آیند.

ترکیبات شیمیایی ضد آفتاب نیز عمدتاً با جذب اشعه ماوراء بنفش عمل می کنند. و تعدادی از آنها در مکان‌هایی مانند هاوایی و تایلند به دلیل تأثیرشان بر زندگی آبزیان و محیط‌ زیست ممنوع شده‌اند. ضد آفتاب های هیبریدی حاوی ترکیبی از فیلترهای UV ارگانیک و معدنی هستند.

 انجمن سرطان آمریکا و نظر این انجمن در مورد استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان

 انجمن سرطان آمریکا

سازمان‌های پزشکی مانند انجمن سرطان آمریکا استفاده از ضد آفتاب را توصیه می‌کنند زیرا به پیشگیری از سرطان کمک می‌کند. استفاده روتین از کرم های ضد آفتاب نیز ممکن است خطر ابتلا به ملانوما را کاهش دهد. برای محافظت موثر در برابر تمام آسیب های احتمالی اشعه ماوراء بنفش، استفاده از کرم های ضد آفتاب با طیف وسیع (که هم اشعه های UVA و هم UVB را پوشش می دهند) توصیه شده است.

این انجمن بیان می دارد که در فصل های سرد سال، که تابش نور خورشید به صورت ملایم اتفاق می افتد بازهم استفاده از این محصول ضروری می نماید. زیرا اشعه UVB بازهم در این ماه ها وجود دارند. لذا استفاده از این محصول احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

از سال 2021، تنها اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم به طور کلی به عنوان ایمن و موثر (GRASE) توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) شناخته می شوند، زیرا در حال حاضر اطلاعات کافی برای حمایت از تشخیص فیلترهای UV پتروشیمی به عنوان ایمن وجود ندارد.

فواید استفاده از کرم ضد آفتاب

فواید استفاده از کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند به پیشگیری از ملانوم و کارسینوم، دو نوع سرطان پوست، کمک کند. شواهد کمی مبنی بر موثر بودن آن در پیشگیری از سرطان سلول بازال وجود دارد.

مطالعه‌ای در سال 2013 به این نتیجه رسید که استفاده روزانه و جدی از ضد آفتاب می‌تواند مانع از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست شود. این مطالعه شامل 900 سفیدپوست در استرالیا شد. و برخی از آنها مجبور شدند هر روز به مدت 4 سال و نیم از ضد آفتاب با طیف گسترده استفاده کنند. این نشان داد که افرادی که این کار را انجام می‌دهند، پوست انعطاف‌پذیرتر و صاف‌تری نسبت به افرادی داشتند که برای ادامه فعالیت‌های معمول خود تعیین شده بودند.

مطالعه بر روی 32 نفر نشان داد که استفاده روزانه از ضد آفتاب (SPF 30) پیری پوست را در عرض 12 هفته معکوس کرد و تحقیقات تا پایان دوره بررسی یک ساله ادامه یافت.

کرم ضدآفتاب ذاتاً ضد پیری است زیرا نور خورشید عامل شماره یک پیری زودرس است، بنابراین ممکن است به طور موقت از ایجاد چین و چروک، لکه های تیره و افتادگی پوست جلوگیری کند.

به حداقل رساندن آسیب اشعه ماوراء بنفش به ویژه برای کودکان و افراد با پوست روشن و کسانی که به دلایل پزشکی حساسیت به نور خورشید دارند بسیار مهم است. و این مطالب به درستی به پرسش این که چرا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان لازم است؟ پاسخ می گوید.

چرا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان لازم است؟

"چرا

بسیاری از مردم این را دارند که چرا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان لازم است؟ در حالی که اشعه‌های UVB در ماه‌های سرد و خشک کوتاه تر هستند. و یا این که در این ماه ها وجود ندارند، پرتوهای UVA طول موج بیشتری دارند و در تمام طول سال وجود دارند. پوستی که در معرض اشعه ماوراء بنفش دائمی و بدون هیچ نوع محافظتی قرار می گیرد، می تواند منجر به علائم اولیه پیری (چروک، خطوط ریز)، پرپیگمانتاسیون، آفتاب سوختگی یا حتی سرطان پوست شود. به همین دلیل است که در تمام طول سال به ضد آفتاب نیاز دارید. کرم ضد آفتاب لایه ای از محافظت از پوست شما را فراهم می کند و به سلامت کلی پوست شما کمک می کند و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر مواردی مانند پیری زودرس و سرطان پوست عمل می کند.

با این حال، ضد آفتاب چیزی نیست که شما را فقط از آفتاب محافظت کند. کرم ضد آفتاب همچنین شما را از قرار گرفتن در معرض نور آبی و عوامل محیطی خشن محافظت می کند. نور آبی از نوری می‌آید که از دستگاه‌های تکنولوژیکی که ما روزانه از آن استفاده می‌کنیم، مانند تلفن، تلویزیون، صفحه‌نمایش رایانه، بیرون می‌آید. با یک لایه ضد آفتاب می توانید عوامل محیطی که می توانند به پوست شما آسیب برسانند مانند وقتی که به یک باغ سیب می روید و در معرض نور خورشید قرار می گیرید، را کاهش دهید.

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب در پاییز و زمستان

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب در پاییز و زمستان

چرا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان لازم است؟ مزایای استفاده از آن چیست؟ ضد آفتاب از انعکاس اشعه ماوراء بنفش یخ و برف محافظت می کند. اشعه UVA می تواند در زمستان از سطوح معمولی مانند برف و یخ منعکس شود. آنها حتی می توانند در روزهای آفتابی کمتر که هوا سرد است از میان ابرها نفوذ کنند. این اشعه‌ها خطرناک‌ تر هستند زیرا عمیق‌ تر به پوست نفوذ می‌کنند و با انعکاس از سطوحی مانند یخ یا شیشه می‌توانند به پوست آسیب برسانند. حتی نور منعکس شده همچنان می تواند به پوست شما نفوذ کند.

اکثر مردم از اینکه پوستشان حتی در حال آسیب دیدگی است غافل هستند، زیرا احساس نمی‌کنند پوستشان در ماه های سرد مانند ماه های گرم آسیب می بیند. ممکن است متوجه نباشند که دچار آفتاب سوختگی شده اند تا زمانی که آنها به خانه بروند و پوست سفت و داغ را تجربه کنند (نشانه ای از آفتاب سوختگی احتمالی). به همین دلیل مهم است که از ضد آفتاب استفاده کنید، حتی زمانی که هوا سرد است.

ضد آفتاب از پیری زودرس جلوگیری می کند. یکی از بهترین فواید ضد آفتاب این است که به ضد پیری کمک می کند. اشعه مضر UV می تواند به دو پروتئین که به الاستیسیته پوست شما کمک می کند آسیب برساند. برخی از علائم اولیه پیری عبارتند از:

  1. چین و چروک
  2. خطوط ظریف
  3. تغییر رنگ

برای استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان ما در این بخش چند تا از بهترین ها را معرفی می کنیم

وبسایت لاویا یکی از معتبرترین وبسایت ها در زمینه فرورش محصولات اورجینال، از جمله ضد آفتاب های برند و عالی است. در ادامه با معرفی چند ضد آفتاب عالی با ما همراه باشید.

 

ضد آفتاب اَون Réflexe solaire حجم ۳۰ میل اصل فرانسه

ضد آفتاب اَون Réflexe solaire حجم ۳۰ میل اصل فرانسه

این محصول بی نظیر دارای ویژگی های فوق العاده ای است. که رضایت شما را تضمین می نماید. از ویژگی های ضد آفتاب اون: فاقد درخشندگی و کاملا مات، دارای بافتی سبک و غیر چسبندگی، محافظت در بربر نور، 100 % ضد آب، بدون عطر، به شکل مایع و دارای بافتی سبک، مناسب برای پوست هایی که بیشتر به فیلتر های شیمیایی و رایحه ها حساس هستند، این ضد آفتاب شفاف و بدون گچ سفیدی مشخص است. استفاده از این ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

کرم ضد آفتاب رنگی اس وی آر اصل فرانسه

کرم ضد آفتاب رنگی اس وی آر اصل فرانسه

 

ضد آفتاب رنگی اس وی آر مینرال اصل و اورجینال است و ساخت شرکت svr در فرانسه میباشد. سری جدید انقضا آن اواخر 2026 است. و حجم آن 60 گرم است. و اصالت  آن را لاویا تضمین می کند. از ویژگی های منحصر به فرد آن: رنگ روشن ضد آفتاب در کنار پوشش عالی آن، این محصول بی نظیر قابل استفاده برای تمام انواع پوست (خشک نرمال و مختلط) می باشد، دارای فیلتر های کاملا معدنی غیر کومدون زا است، دارای عصاره ریشه هویج ، روغن سویا است، از پوست در برابر اشعه های UVB و UVA محافظت می کند، ضد آب و ضد تعریق است، پوشش دهی مناسب را فراهم می نماید، ترکیبات آن به گونه ای است که از ایجاد جوش و حساسیت جلوگیری می نماید، و فرمول آن بدون بو است. استفاده از این ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان توصیه می شود.

کرم ضد آفتاب و ضد لک بایودرما اصل فرانسه

کرم ضد آفتاب و ضد لک بایودرما اصل فرانسه

کرم ضد آفتاب و ضد لک بایودرما اصل و اورجینال برند بایودرما می باشد و ساخت و تولید کشور فرانسه است و لاویا اصالت آن را تضمین میکند از ویژگی های عالی آن عبارت از:

غیر چسبندگی است. و یک پایه آرایشی عالی محصوب می شود، تحمل پوستی و چشمی بسیار خوبی دارد، بافت آن ژل مانند و سبک است. در برابر گرما و رطوبت بالا مقاوم است.

ضد چروک و ترمیم کننده پوست می باشد، در برابر اشعه های  UVA / UVB قدرت محافظت کنندگی دارد، از بروز آکنه و سوزش پوست در بربر اشعه خورشید جلوگیری می کند، فاقد پارابن و ضد حساسیت است، برای انواع پوست ها بخصوص پوست های حساس مناسب است،

از پیدایش لک‌های پوستی جلوگیری می کند و آن را رفع می کند، از پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید، حاوی ویتامین های E ( خاصیت محافظت پوست) و ویتامین C (خاصیت روشن کندگی پوست) است. تسکین دهنده پوست و محافظت در برابر نور مرئی، مادون قرمز است، این محصول بی نظیر پوست را بازسازی می نماید. و مقاوم در برابر آب و خاصیت ضد آب دارد. استفاده از این ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان توصیه می گردد.

 

معرفی وبسایت لاویا

معرفی وبسایت لاویا

وبسایت اینترنتی لاویا یکی از وبسایت های معتبر است که با هدف عرضه ی مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال ایجاد شده است لاویا به مشتریان این اطمینان را می دهد تا تجربه‌ ی خریدی مطمئن، باکیفیت و اروجینال را داشته باشند.

این اطمینان را این گونه برای شما فراهم می نماییم، زیرا دارای بیش از 12 سال تجربه در زمینه فروش محصولات برند و اصل، در شهرستان بوکان هستیم. ما محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانیم تا به روز ترین و برترین محصولات روز جهان را آنگونه که شایسته شما است در هر جای ایران در اختیارتان قرار دهیم.

ما در این مقاله به این پرسش که چرا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان لازم است؟ پاسخ دادیم و همچنین لاویا محصولات ضد آفتاب عالی در فصل پاییز و زمستان را به شما پیشنهاد می دهد. که رضایت خاطر شما را فراهم می آورد.

نتیجه: چرا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان لازم است؟

نتیجه: چرا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان لازم است؟

ما در این مقاله به این پرسش پاسخ دادیم. که چرا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز و زمستان لازم است؟ بسیاری از مردم بر این باور هستند، که از ضد آفتاب تنها باید در فصل های گرم سال که خورشید در روی خط استوا در گردش است. و تابش آن به صورت مستقیم است باید استفاده نمود. در حالی که این یک باور اشتباه در میان عامه مردم است که باید تغییر داده شود.

علاوه بر ماه های گرم سال باید در ماه های سرد نیز به صورت مرتب از ضد آفتاب استفاده شود. فواید و مزیت های به کار بردن این کرم در فصل های سرد عبارت از : این محصول از پیری زودرس جلوگیری می کند و  به ضد پیری کمک می کند و اشعه مضر UV می تواند به دو پروتئین که به الاستیسیته پوست شما کمک می کند آسیب برساند و بنابراین استفاده از ضدآفتاب های خارجی در زمان هی سرد و خشک سال ضروری استو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد