ما همراه  با معرفی بهترین مارک ضد چروک خارجی به یکی از  رایج ترن مشکلات پوستی که با بالا رفتن سن همگی با آن درگیر هستیم  می پردازیم ایجاد خط و خطوط و چین و چروک بر روی پوست صورت و دیگر نواحی بدن میباشد.

ما در این مقاله قصد داریم که با معرفی بهترین مارک ضد چروک خارجی که باعث میشود ما از شر این چین و چروک ها خلاص شویم راهنمای جامع را به شما معرفی کنیم.

که در کنار حل مشکل شما ، انتخاب بهترین محصول ممکن را برای شما آسان نماییم.

معرفی بهترین مارک محصولات ضد چروک خارجی برای پوست + خرید با تخفیف

چین و چروک چیست؟معرفی بهترین مارک ضد چروک خارجی

چین و چروک خطوطی هستند که روی پوست شما ایجاد می شوند. آنها بخشی طبیعی از روند پیری بدن شما هستند. چین و چروک های روی پوست شما شبیه به چروک هایی است که روی پیراهنی که نیاز به اتو کردن دارد ایجاد می شود.

آنها به صورت چین، یا برآمدگی ظاهر می شوند. آنها اغلب در صورت، گردن و بازوهای شما دیده می شوند، اما چین و چروک ها می توانند در هر جایی از بدن شما ظاهر شوند.

  چین و چروک چیست؟ معرفی بهترین مارک ضد چروک خارجی

چین چروک چه کسانی را تحت تاثیر قرار میدهد؟ در مقاله بهترین مارک ضد چروک خارجی 

همه کسانی که پیر می شوند چین و چروک را تجربه می کنند. ممکن است در اوایل زندگی بیشتر در معرض خطر چین و چروک قرار بگیرید اگر:

پوستی دارید که در اثر نور خورشید آسیب دیده است یا پوست شما اغلب در معرض نور خورشید است.
شما محصولات تنباکو مصرف می کنید.
بدن شما کلاژن را از دست می دهد که به پوست شما خاصیت ارتجاعی و پشتیبانی می دهد.

بهترین مارک ضد چروک خارجی چین و چروک چه کسانی را تحت تاثیر قرار می دهد

کجای بدنم چین و چروک خواهم داشت؟

چین و چروک ها می توانند در هر جایی از پوست شما ظاهر شوند اما بیشتر  در جاهایی مانند :

صورت.
دست ها.
گردن.
بازو.
پاها.

دیده میشوند.

کجای بدنم چین و چروک خواهم داشت؟

{برای دیدن بهترین ضد آفتاب اصل و اورجینال خارجی در لاویا کلیک کنید}

چه تفاوتی بین خطوط ریز و چین و چروک وجود دارد؟

خطوط ریز شروع چین و چروک هستند و مانند چین های کوچک روی پوست شما به نظر می رسند. آنها به سطح پوست شما نزدیک تر هستند، در حالی که چین و چروک ها عمیق تر در پوست شما هستند.

در جاهایی که حرکات تکراری انجام می دهید، خطوط ریز روی صورت خود مشاهده خواهید کرد، مانند دور چشم و دهان خود هنگام لبخند زدن یا خیره شدن. خطوط ظریف با افزایش سن ، چین و چروک را تشکیل می دهند. چین و چروک ها چین های عمیق تری در پوست شما هستند که می توانند در هر جایی از بدن شما ایجاد شوند.

 

 

 

 

تولید کند سلول های پوست، نازک شدن لایه های پوست و کمبود پروتئین های کلاژن باعث ایجاد چین و چروک روی پوست شما می شود.

بهترین مارک ضد چروک خارجی چین و چروک چه کسانی را تحت تاثیر قرار می دهد?

کلاژن پروتئینی در بدن شما است که ساختار پوست شما را شکل می دهد. و کشش یا خاصیت ارتجاعی را فراهم می کند. پوست شما شبیه یک نوار لاستیکی است. اگر آن نوار لاستیکی بیش از حد کشیده شود یا حرکت کند، نوار لاستیکی شل می شود و توانایی خود را برای بازگشت به اندازه و شکل طبیعی خود از دست می دهد.

وقتی سلول های بدن شما پیر می شوند، توانایی آنها برای تولید پروتئین کند می شود.که باعث ایجاد چین و چروک می‌شود.

 

آیا آرایش باعث ایجاد چین و چروک می شود؟

اگر آرایش را پاک نکنید، می تواند منافذ شما را مسدود کند، که توانایی بدن شما برای تولید پروتئین های کلاژن را محدود می کند. این می تواند باعث پیری زودرس و چین و چروک شود. مهم است که آرایش را در پایان روز با یک پاک کننده پاک کنید تا مطمئن شوید منافذ شما تمیز هستند تا از ایجاد چین و چروک جلوگیری شود.

اگر چند بار قبل از رختخواب فراموش کردید آرایش خود را پاک کنید، اشکالی ندارد، اما به طور معمول آرایش کردن می تواند با مسدود شدن منافذ پوست به پوست شما آسیب برساند.

آیا کافئین باعث ایجاد چین و چروک میشود؟

در حالی که تحقیقات هنوز برای درک بیشتر در مورد اینکه چگونه کافئین – از جمله قهوه – بر پوست شما تأثیر می گذارد، ادامه دارد، کافئین فوایدی برای روتین مراقبت از پوست شما دارد که کوتاه مدت هستند.

این بدان معنی است که کافئین می تواند به طور موقت ظاهر چین و چروک را تغییر دهد، اما استفاده طولانی مدت از محصولات کافئینی چین و چروک را درمان نمی کند. کافئین یک آنتی اکسیدان است که می تواند از پوست شما در برابر عناصری که به کلاژن موجود در پوست شما آسیب می زند و باعث ایجاد چین و چروک می شود، محافظت کند.

 

آیا کافئین باعث ایجاد چین و چروک میشود؟

 

از این مقاله هم دیدن کنید 11 روش برای کاهش پیری زودرس پوست

با بهترین مارک ضد چروک خارجی  از عوامل متعددی که باعث چروک شدن پوست شما جلوگیری کنید.

اگر پوست روشنی دارید، احتمال چین و چروک در شما بیشتر از افرادی است که پوست آسیایی یا سیاه دارند.

از جمله:

 سالخوردگی :

چین و چروک محصول فرعی فرآیند پیری است. با افزایش سن، سلول های پوست کندتر تقسیم می شوند و لایه میانی پوست شما – درم – شروع به نازک شدن می کند. درم دارای شبکه ای از فیبرهای الاستین و کلاژن است که باعث پشتیبانی و کشسانی می شود.

همانطور که این شبکه با گذشت زمان شل می شود و از هم باز می شود، فرورفتگی هایی روی سطح پوست شما ایجاد می شود. پوست سالخورده همچنین کمتر قادر به حفظ رطوبت است، در ترشح چربی دیرتر التیام می یابد. همه این عوامل در ایجاد چین و چروک نقش دارند.

 

 

انقباضات عضلات صورت:

خطوط روی پیشانی، بین ابروها (خطوط اخم) و بیرون زدگی از گوشه چشم (پای کلاغ) به دلیل انقباضات کوچک عضلات ایجاد می شود. لبخند زدن، اخم کردن، چشم دوختن و دیگر حالات همیشگی صورت باعث برجسته شدن چین و چروک ها می شود. با گذشت زمان، این موارد باعث ایجاد چین وچروک می شود.

آفتاب سوختگی:

قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید می تواند منجر به پیری زودرس پوست شما شود که به عنوان پیری نوری نیز شناخته می شود.

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش فیبرهای کلاژن را می شکند و منجر به تولید الاستین غیر طبیعی می شود. هنگامی که نور ماوراء بنفش به بافت پوست آسیب می رساند، بدن شما آنزیمی به نام متالوپروتئیناز تولید می کند. این آنزیم کلاژن را ایجاد و اصلاح می کند. با این حال، در طول این فرآیند، برخی از رشته‌های کلاژن سالم آسیب می‌بینند که منجر به الاستوز خورشیدی می‌شود – تشکیل نامرتب الیاف.

چین و چروک ها زمانی ایجاد می شوند که فرآیند بازسازی بارها و بارها اتفاق بیفتد و هر بار کارایی کمتری داشته باشد.

 

آسیب خورشید

 مصرف سیگار:

پوست سالم به طور مداوم بازسازی می شود. کلاژن قدیمی تجزیه می شود و خود را از بدن شما خارج می کند، که فضایی را برای کلاژن جدید ایجاد می کند. محققان دریافتند که سیگار باعث کاهش تولید کلاژن جدید می شود. کاهش کلاژن باعث ایجاد چین و چروک می شود.

 

بهترین مارک ضد چروک خارجی

فاکتورهای محیطی:

آلاینده های موجود در هوای محیط شما می توانند باعث شوند که کلاژن بدن شما با ورود آلودگی به منافذ شما تجزیه شود. رایج ترین آلاینده های موجود در محیط شما که باعث ایجاد چین و چروک می شوند عبارتند از:

ذرات معلق: ذرات معلق مخلوطی از جامدات و مایعات میکروسکوپی موجود در هوا است که شامل خاک، گرد و غبار و دود است.

دوده: دوده یک ماده میکروسکوپی و جامد مبتنی بر کربن است که هنگام سوختن چیزی تشکیل می شود. دوده از اگزوز وسایل نقلیه و تاسیسات تولیدی در محیط ایجاد می شود.

دی اکسید نیتروژن: دی اکسید نیتروژن گازی است که در محیط وجود دارد. این بیشتر در نزدیکی وسایل نقلیه، تاسیسات تولید صنعتی، سایت های ساخت و ساز و در برخی از تجهیزات چمن و باغ رایج است.

چگونه چین و چروک با بهترین مارک ضد چروک خارجی درمان می شود؟

اگر از ظاهر چین و چروک روی پوست خود خوشتان نمی آید، می توانید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا متخصص پوست در مورد گزینه های درمانی که ممکن است شامل موارد زیر باشد صحبت کنید:

کرم های ضد چروک یا رتینوئیدها یا محصولات مراقبت از پوست بدون نسخه برای بهبود هیدراتاسیون و بافت و حمایت از تولید پروتئین های کلاژن در بدن شما بسیار کمک کننده است.

تکنیک های بازسازی پوست مانند میکرودرم ابریژن (سنباده زدن لایه های پوست)، درم ابریژن (خراش دادن لایه های پوست) و لایه برداری شیمیایی برای ترمیم پیری زودرس پوست انجام می شود.

لایه برداری پوست با لیزر برای کاهش چین و چروک های صورت و ناهنجاری های پوستی ناشی از آسیب آفتاب یا آکنه انجام می گیرد.

درمان تزریقی سم بوتولینوم نوع A (Botox®)، که دارویی است که سیگنال‌های شیمیایی را که باعث انقباض ماهیچه‌ها و ایجاد چین و چروک می‌شوند، مسدود می‌کند.

پرکننده های تولید از اسید هیالورونیک برای پر کردن یا بلند کردن چین و چروک های عمیق استفاده می شود.
جراحی لیفت صورت برای برداشتن پوست و چربی اضافی از روی صورت و سفت کردن لایه های بافتی به پوست شما ظاهری جوان می دهد.

 

چه غذاها و نوشیدنی هایی به کاهش چین و چروک کمک می کنند؟

بهترین مارک ضد چروک خارجی : مواد مغذی که می خورید و می نوشید به سلامت پوست شما کمک می کند. حفظ سلامت پوست از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. برای حفظ سلامت پوست و به کم کردن چین و چروک، موارد زیر را به رژیم غذایی متعادل خود اضافه کنید:

اب.
ویتامین های A و C.
پروتئین (مرغ، ماهی، تخم مرغ و گوشت بدون چربی).
اگرچه ممکن است وسوسه انگیز و خوشمزه باشند، از خوردن غذاهایی که چربی و قند بالایی دارند خودداری کنید زیرا می توانند به کلاژن پوست شما آسیب برسانند.

با معرفی بهترین مارک ضد چروک خارجی چگونه می توانم از چین و چروک جلوگیری کنم؟

بدن شما به طور طبیعی با افزایش سن چین و چروک ایجاد می کند. در حالی که نمی توانید از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنید، می توانید خطر چروک شدن زودهنگام خود را با موارد زیر کاهش دهید:

 

  • استفاده روزانه از ضد آفتاب برای جلوگیری از آسیب آفتاب
  • عدم استفاده از  دستگاه سولاریوم
  • روزانه پوست خود را مرطوب نگه دارید
  • شستن صورت یا استفاده از پاک کننده برای پاک کردن آرایش
  • سیگار نکشیدن
  • هیدراته ماندن
  • داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل
بهترین مارک ضد چروک خارجی
بهترین مارک ضد چروک خارجی

چین و چروک نشانه این است که بدن شما به طور طبیعی پیر می شود. آنها نیازی به درمان ندارند، اما اگر ظاهر چین و چروک را دوست ندارید یا می خواهید چین و چروک ها کمتر نمایان شوند، می توانید انتخاب کنید که برای درمان چین و چروک ها اقدام کنید.

 

سوالات مهم که در زمان  تهیه و استفاده از بهترین مارک ضد چروک خارجی باید بپرسیم.

  • آیا درمان چین و چروک با داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنم تداخل خواهد داشت؟
  • اگر آکنه دارم، آیا می توانم درمان چین و چروک را انجام دهم؟
  • زمان بهبودی برای درمان چین و چروک من چقدر است؟
  • هر چند وقت یکبار می توانم تحت درمان چین و چروک قرار بگیرم؟
  • چگونه می توانم میزان کلاژنی که در بدنم دارم را بهبود بخشم؟

ٰبهترین مارک ضد چروک خارجی

مزایای درمان چین و چروک چیست ؟ به همراه بهترین مارک ضد چروک خارجی

مزایای درمان چین و چروک عبارتند از:

عمق و ظاهر چین و چروک، لک، لکه های تیره یا دایره ها را کاهش می دهد و ظاهری جوان به پوست شما می بخشد.
عزت نفس شما را بهبود می بخشد.
چین و چروک نشانه این است که بدن شما آنطور که باید پیر می شود. اگر در اوایل زندگی چین و چروک‌ها را تجربه می‌کنید، با ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود در مورد راه‌هایی برای بهبود نحوه تولید کلاژن توسط سلول‌ها صحبت کنید تا پوست شما ظاهر و احساس جوانی داشته باشد.

 

  • حال به معرفی محصولاتی که در بهبود و رفع چین و چروک با ما کمک میکنند می پردازیم .شما با  استفاه از این محصولات جوانی  را به پوست خود می بخشید و باعث احیای  دوباره پوستتان می شوید.

 

بهترین مارک ضد چروک خارجی : 1_کرم ضد چروک شب ایوروشه

کرم ضد چروک شب ایوروشه مدل ریچ کرم حاوی 30 روغن گیاهی مهم و ارزشمند برای پوست میباشد. ترکیب این روغن ها در بازسازی پوست بسیار موثر است. این محصول برای استفاده در شب، قبل از خواب برای کمک به بازسازی پوست در حال استراحت مناسب است. این کرم قابلیت از بین بردن چین و چروک صورت در هنگام استراحت شبانه را دارد.

 

کرم ضد چروک شب ایوروشه مدل ریچ کرم اصل فرانسه 50 میل - Yves Rocher Anti Wrinkle Cream Model Riche Creme 50ml

 

بهترین مارک ضد چروک خارجی : 2_سرم آبرسان و ترمیم کننده استی لادر

سرم شب جوانساز و ترمیم کننده پوست پیشرفته استی لادر با تکنولوژی بی نظیر خود، خطوط و چین و چروک های پوست را از بین می برد و در نتیجه ظاهری شاداب، درخشان و جوانتر به صورتتان می بخشد. این محصول در مدت زمانی بسیار کوتاه، مخازن آب پوست را تقویت می نماید و همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است.

 

معرفی سرم شب جوانساز و ترمیم کننده پوست پیشرفته استی لادر

 

3_کرم ضد چروک روز و شب فیلر وژتال ایوروشه

کرم ضد چروک روز و شب فیلر وژتال ایوروشه (Yves Rocher Intense Anti-wrinkle Carel) بلافاصله پوست را صاف و حجیم می کند. در نتیجه استفاده از کرم روز و شب صاف کننده و حجم دهنده فیلر وژتال ایوروشه، پوست تقویت شده و روز به روز محکم تر می شود. پس از ۶ هفته، حتی چین و چروک های واضح، پر می شود و پوست درخشان تر می شود

 

کرم ضد چروک روز و شب فیلر وژتال ایوروشه اصل فرانسه - Yves Rocher Intense Anti-wrinkle Care22

4_کرم تخصصی ضد چروک لورال

کرم تخصصی ضد چروک لورال مراقبت از صورت ضد پیری با فرمول نوآورانه برای پوست از سن 55 سالگی، پوست را صاف می کند و به طور فعال در برابر چین و چروک های عمیق عمل می کند. از 55 سالگی، پوست به طور فزاینده ای خشک و شل می شود و نیاز به مرطوب سازی خاصی دارد

نحوه استفاده کرم تخصصی ضد چروک لورال بالای 55 :

 

5_کرم شب لیفتینگ و بازسازی کننده دیور

کرم شب دیور یا Sculpt 10 Capture Dior با ترکیبات خاص و فوق العاده است که در طول شب پوست را بازسازی می کند. این کرم با کمک به تولید کلاژن سازی پوست را سفت کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش خواهد داد. با استفاده از این محصول  تا 24 ساعت پس از آن پوست خاصیت لیفتینگ خود را نگه  داشته و به دلیل حمایت از بافت های پوست باعث از بین رفتن چین و چروک، اصلاح فرم صورت، از بین رفتن لک ها و شفافیت آن می شود.

 

کرم شب لیفتینگ و بازسازی کننده دیور اصل فرانسه 50 میل - Dior Capture Sculpt 10 Nuit regenerating firming night cream 50ml

 

6_کرم شب جوانساز و آبرسان کلینیک

کرم شب جوانساز کلینیک Clinique Superdefense یک مراقبت شبانه مرطوب کننده است که چرخه ترمیم طبیعی را بهینه می کند تا هر روز صبح پوستی زیباتر نشان دهد. پوست هر روز صبح شاداب، درخشان و جوان تر می شود. ابردفاعی شب مرطوب کننده شب اول چروک ها راحتی را باز می گرداند و خطوط سطحی کم آبی را صاف می کند و با تثبیت لیپیدها در پوست سرعت نوسازی سلولی را بهینه می کند.

 

کرم شب جوانساز و آبرسان کلینیک اصل آمریکا 50 میل - clinique superdefense night recovery moisturizer 50ml

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد