دانستن بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو و دلایلی که باعث ریزش مو می شوند می تواند به افرادی که از این مشکل رنج می برند کمک کند. ریزش مو دلایل متعددی دارد مثل (ترس و اضطراب ، ناراحتی یا عصبانیت ، استرس یا نداشتن رژیم غذایی مناسب، ارثی بودن و غیره). لاویا در این بخش قصد دارد بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو و شامپو هایی که برای رفع و جلوگیری از ریزش مو فوق العاده هستند را به شما عزیزان معرفی کند. و لینک خرید شامپو ضد ریزش مو اصل را برای شما قرار داده است.

تعریفی از ریزش مو و معرفی بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو :

تعریفی از ریزش مو  در مقاله بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو :

ریزش مو که نام علمی آن آلوپسی می باشد. اختلالی است که در اثر وقفه در چرخه تولید مو در بدن ایجاد می شود. ریزش مو می تواند در هر جایی از بدن اتفاق بیفتد، اما اغلب پوست سر را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور متوسط، پوست سر دارای 100000 تار مو است که در دوره های رشد، استراحت، ریزش و بازسازی می چرخند.

به طور متوسط، اکثر افراد روزانه حدود 100 تار مو از دست می دهند. و با رشد رشته های جدید برای جایگزینی رشته های از دست رفته، بیشتر آنها متوجه تفاوت نمی شوند.اما اگر تارهای کمتری رشد کنند یا هیچ رشته‌ای دوباره رشد نکند و متوجه کاهش خط مو یا نازک شدن نواحی شوید، ممکن است آلوپسی داشته باشید.

ریزش مو نه تنها ظاهر شما را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه می تواند باعث استرس روحی و کاهش اعتماد به نفس شما شود. با این حال، چند کار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از ریزش مو انجام دهید.

متخصص پوست ویلما برگفلد، MD، در مورد روش های پیشگیری از ریزش مو، و بررسی اینکه چه چیزی ممکن است باعث آن شود و  آیا می توان روند آن را معکوس کرد صحبت می کند.

تحقیقات علمی نشان می دهد هر تار موی سر شما بین 3 تا 5 سال عمر می کند. فولیکول های مو چرخه ای از رشد فعال، انتقال و استراحت دارند. ریزش مو زمانی اتفاق می افتد که چرخه رشد موهای شما مختل شود. ریزش مو بیشتر به دلیل ژنتیک شما به وجود آید و با افزایش سن در مردان و زنان شایع تر می شود. دومین علت شایع، تلوژن افلوویوم است. این حالت زمانی اتفاق می افتد که تعداد بیشتری از موهای شما وارد چرخه استراحت می شود و در طی آن می ریزند.

تلوژن افلوویوم می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

فشار روحی
بارداری
عوارض جانبی دارو
سایر شرایط بهداشتی که زمینه را برای ریزش مو بیشتر فراهم می کند

بهترین راه کارها جلوگیری از ریزش مو :

یکی از بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو مصرف پروتئین اضافه است

یکی از بهترین راه کار های  جلوگیری از ریزش مو این است که هر روز پروتئین کافی دریافت کنید و این می تواند روی رشد موهای شما تأثیر بگذارد.به خصوص اگر وگان یا گیاهخوار هستید، ممکن است نیاز به افزایش میزان پروتئین مصرفی خود داشته باشید.

دکتر برگفلد استاد دانشگاه کینگز می گوید: «شما به 40 تا 60 گرم پروتئین در روز نیاز دارید. “شما می توانید پروتئین مورد نیاز روزانه خود را هم از طریق نوشیدن و هم خوراکی های پروتئینی به بدن خود برسانید. راه های دیگری برای رفع نیاز روزانه به پروتئین وجود دارد که شامل: خوردن لوبیا و حبوبات، تخم مرغ یا ماست یونانی و غیره است.

ویتامین مصرف کنید

ویتامین مصرف کنید

پزشک شما می تواند آزمایش های مختلفی را انجام دهد تا ببیند آیا کمبود ویتامین دارید یا خیر. برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند ویتامین‌های A، B، C، D، E، روی و آهن می‌توانند بر رشد موهای شما تأثیر بگذارند.

دکتر برگفلد با تجویز بیوتین فورت با روی، مکملی که به حفظ سلامت مو، پوست و بافت عضلانی کمک می کند، به موفقیت دست یافته است، و میگویند “مواد جدیدی وجود دارد که شامل نخل اره ای، کلسیم و سلنیوم است.” «همه اینها خوب هستند. فقط نکته مهم این است که این مکمل ها را از شرکتی معتبر تهیه کنید.

یکی دیگر از بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو این است که رژیم غذایی مدیترانه ای داشته باشید

یکی دیگر از بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو این است که رژیم غذایی مدیترانه ای را دنبال کنید

رژیم غذایی مدیترانه ای که شامل  خوردن میوه ها، سبزیجات و پروتئین و مواد اصلی مورد نیاز بدن است می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. به ویژه در مقایسه با سایر رژیم های غذایی مرسوم دیگر.

دکتر برگفلد می‌گوید: « وقتی از رژیم هایی که شامل مواد غذایی محدودی هستند استفاده می کنید. ممکن است وزن کم کنید، اما احتمالاً نمی‌توانید آن را حفظ کنید. و معمولاً چیزی که فولیکول‌های موی شما به آن نیاز دارند را ندارند.»

رژیم غذایی

رژیم غذایی شما می تواند بر ریزش مو تاثیر بگذارد. خوردن یک رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان می تواند به مبارزه با علائم استرس اکسیداتیو کمک کند. بسیاری از میوه ها و سبزیجات رنگارنگ مانند توت فرنگی، زغال اخته، لوبیا و حبوبات، اسفناج و کلم پیچ منابع عالی آنتی اکسیدان هستند. که برای کمک به جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر هستند.

شکر، چربی های فرآوری شده، مواد نگهدارنده و الکل همگی می توانند به استرس اکسیداتیو کمک کنند. اگر به دنبال جلوگیری از ریزش موهای خود هستید، این را در نظر داشته باشید.

لیزر سطح پایین یکی از بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو می باشد

FDA این درمان جدیدتر را برای کمک به رشد مو تایید کرده است.

اما دستگاه‌های لیزر درمانی با نور لیزری سطح پایین، که شامل عصا و کلاه ایمنی هستند، می‌توانند زمان‌ بر و گران قیمت باشند و هزینه های  آن ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است.

دکتر برگفلد می گوید: «این روش درمانی می تواند التهاب پوست را کاهش دهد و رشد مو را آغاز کند.  و اینکه باعث تداخلهیچ تداخل دارویی نیز نمی شود.اگر شما آستانه درد پایینی دارید. فقط کمی آفتاب سوختگی پوست سر است نصیبتان می شود. که با استفاده از لوسیون یا حتی کاهش زمان قرار گرفتن در معرض آن می توانید با آن مقابله کنید.

از مو و پوست سر خود محافظت کنید

از روش های خشن مانند ابزارهای گرم کننده، رنگ مو و دکلره کردن خودداری کنید. مدل موهایی مانند دم اسبی یا بافت  روی موهای شما تاثیر میگذارد. با شستن مرتب موها و پوست سر، پوست سر خود را سالم نگه دارید. به این دلیل که هر گونه التهاب روی پوست سر بر چرخه رشد مو تأثیر می گذارد.

از مدل موهایی که موها را اذیت می کند خودداری کنید

مو قابل انعطاف پذیر است، اما تحقیقات نشان می دهد که موهای شما فقط قبل از آسیب دائمی می توانند آنقدر کشیده شوند. مدل‌های مویی مانند کرون‌ها، قیطان‌های تنگ و دم اسبی می‌توانند موهای شما را از پوست سرتان جدا کرده و به مرور زمان، پیوند بین مو و پوست سرتان را شل کند.

در استفاده از ابزارهای حالت دهنده مو با حرارت بالا خودداری کنید

 از ابزارهای حالت دهنده مو با حرارت بالا خودداری کنید

استفاده از گرما برای حالت دادن به موهایتان، فولیکول مو را کم آب و آسیب پذیر می کند. سشوارها، اتو موها و اتوهای فر کننده همگی می توانند به مرور زمان با کاهش رطوبت در ساقه های مو به موهای شما آسیب بزنند.

موهای خود را شیمیایی یا سفید نکنید

درمان شیمیایی مو با روش هایی مانند سفید کردن مو یا استفاده از کراتین ( باعث شکست لایه های پروتئین در فولیکول مو می شود) به مو آسیب می رساند. اگر نگران ریزش مو هستید، استفاده از رنگ‌ها، هایلایت‌ها، درمان‌های پراکسید و پراکس را محدود کنید.

از شامپویی استفاده کنید که ملایم و مناسب موهای شما باشد

هدف از شامپو پاکسازی موهای شما از آلودگی و چربی اضافی است. شستشوی بیش از حد با شامپو می تواند به طور بالقوه به موهای شما آسیب برساند. سولفات ها و برخی مواد دیگر باعث موخوره، خشکی پوست سر شده و مو های شما را شکننده می کنند.

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه ترکیبات خاصی در شامپو باعث ریزش مو می شود وجود ندارد. اگر متوجه شدید موهایتان بیش از حد خشک یا وز شدند. شامپویی را امتحان کنید که تا حد امکان کاملا طبیعی باشد.

یکی بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو استفاده از یک برس نرم ساخته شده از الیاف طبیعی است

"</a

استفاده از یک برس نرم با الیاف طبیعی به طور بالقوه می تواند سطح چربی سالم را روی موهای شما افزایش دهد. پروتئین‌های کراتین موجود در موهای شما  که روی پوست سر انباشته شده اند. برس زدن مو ها در یک جهت می‌تواند به صاف و حالت دادن به کوتیکول مو کمک کند. برس زدن روزانه موها همچنین به شما کمک می کند که ریزش موهای خود را در حمام مشاهده نکنید.

نور درمانی سطح پایین را امتحان کنید

نور درمانی سطح پایین باعث رشد و ترمیم سلول ها می شود. این یک درمان بالقوه موثر برای طاسی با الگوی مردانه و زنانه است که شایع‌ترین علل ریزش مو در مردان و زنان است. این شرایط ژنتیکی باعث ایجاد الگوی خاصی از ریزش مو می شود. برای مردان، از یک خط رویش مو یا نقطه طاس در تاج شروع می شود. برای زنان، با نازک شدن کلی مشخص می شود که اغلب باعث ایجاد قسمت وسیع تری می شود.

بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو ترک سیگار است

بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو ترک سیگار است

سیگار می تواند به سلول های موی شما آسیب برساند و فولیکول های مو را شکننده کند که به راحتی آسیب ببیند و باعث سفیدی زودرس موها میشود.

چه چیزی باعث ریزش مو بیشتر می شود.

موارد زیر ممکن است باعث ریزش موی بیش از حد معمول مو شود.

ریزش مو می تواند ناشی از عوامل ژنتیکی، تغییرات در سطح هورمون ها و برخی شرایط پزشکی باشد. ریزش موی ژنتیکی تا حد زیادی شایع ترین علت است که بر طبق نایج تحقیقات پزشکی تا 50 درصد مردان و زنان را تحت تأثیر قرار می دهد.

  • زایمان
  • شیمی درمانی
  • آلوپسی آره آتا
  • آلوپسی کششی
  • سندرم تخمدان پلی کیستیک
  • عفونت پوست سر
  • عوارض جانبی دارو
  • پسوریازیس پوست سر
  • آلوپسی زخمی
  • سیفلیس.
  • بیماری تیرویید
  • کمبود مواد مغذی
  • ژنتیک فشار
  • تغییرات هورمونی مانند بارداری یا یائسگی
  • مدل موی خاص
  • آسیب دیدن مو هنگام خشک کردن
  • داروهایی مانند شیمی درمانی
  • شرایط پزشکی مانند عفونت قارچی یا بیماری تیروئید

سوالات متداول در مورد بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو 🔥

در این بخش به سوالات متدوال درباره ریزش مو و راهکار های درمانی آن پاسخ می دهیم.

آیا ریزش مو قابل جبران است؟

هم بله و هم خیر. بستگی به نوع ریزش مو دارد که شما تجربه می کنید.برخی از انواع، مانند آلوپسی سیکاتریسیال، دائمی هستند، در حالی که برخی دیگر که ممکن است در اثر استرس یا شرایط پزشکی ایجاد شوند، موقتی هستند. پس از شناسایی و رفع علت، موهای شما باید شروع به رشد کنند و به طور کلی، اگر محرک از بین برود یا هر چیزی که باعث آسیب به فولیکول مو میشود، مو در یک دوره چهار تا شش ماهه تا یک ساله بهبود می یابد.

بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو در دوران بارداری چیست؟

چگونه از ریزش مو بعد از بارداری جلوگیری کنیم؟

بسیاری از زنان با تطبیق بدن با زندگی پس از بارداری دچار کم آبی، خستگی، استرس و کاهش سطح استروژن می شوند. این عوامل می توانند منجر به افزایش ریزش مو شوند. برخی از این ریزش مو اغلب به استرس و خستگی ناشی از بچه دار شدن مربوط می شود. این وضعیت موقتی است و باید ظرف یک سال پس از پایان بارداری برطرف شود.

در دوران شیردهی، داشتن رژیم غذایی سالم و اجتناب از مدل موی سفت که موها را از پوست سر می کشد. می تواند به بهبود سلامت موی سر شما کمک کند. سعی کنید با مصرف ویتامین ها در دوران بارداری و بعد از آن ریزش مو های خود را به حداقل برسانید.

آیا می توانم ریزش مو را به طور طبیعی متوقف کنم؟

اگر ریزش موی شما به دلیل ژنتیک شما باشد، بعید است که بتوانید آن را معکوس کنید. درمان موهای نازک و آسیب دیده با ماینوکسیدیل ممکن است به کاهش ریزش مو کمک کند. سایر علل ریزش مو ممکن است قابل درمان باشند. ریزش مو به دلیل آلوپسی آره آتا، زایمان اخیر یا درمان سرطان معمولاً در نهایت رشد می کند. اگر کمبود مواد مغذی علت اصلی آن باشد، بهبود رژیم غذایی یا مصرف مکمل‌ها ممکن است ریزش مو را معکوس کند.

ریزش مو در هنگام شانه زدند یکی از رایج ترین مواردی است که شخص متوجه ریزش مو در یک قسمت پهن، پوست سر می شود. همچنین ممکن است متوجه قسمت هایی از پوست سر خود شوید که موها در حال نازک شدن یا عقب نشینی هستند. در مورد آلوپسی آره آتا، ممکن است متوجه ناحیه ای به اندازه یک سکه از پوست سر شوید که خالی از مو شده است.

ریزش مو به خصوص در افراد مسن شایع تر است.

برخی از درمان ها ممکن است ریزش مو را متوقف کنند و حتی به شما کمک کنند تا برخی از موهای خود را دوباره رشد دهید.

در این بخش  چند محصول از برترین برند ها که برای متوقف کردن آلوپسی (ریزش مو) و پیشگیری از نازک شدن ریشه های مو می شوند را به شما معرفی می کنیم.

برای دیدن بهترین محصولات ضد ریزش مو بیشتر کلیک کنید🌟🔥

آمپول بیوتین بپانتن بایر

آمپول بیوتین

آمپول بیوتین بپانتن بایر اصل فرانسه یکی از برترین داروهای مورد استفاده در درمان آلوپسی مو ناشی از کمبود بیوتین در بدن است .و جایگزین بسیار خوبی برای عمل تزریقات دیگر می باشد. این آمپول های مو باعث تقویت فولیکول ها به منظور تحریک مجدد رشد مو می شود.

با آمپول های بیوتین و بپانتن بایر که هدف آن تقویت مو و ناخن ها. و جلوگیری از شکستن. آنها نیز می باشد، می توانید ظاهر موهای خود را سالم تر و پرپشت تر کنید و با تامین بیوتین مورد نیاز بدن، موهای بلند خود را احیا کنید.

قرص تقویت کننده مو هیرتامین

هیرتامین اصل
عکس اختصاصی لاویا از محصول

بسیاری از مواقع آقایان و خانم‌ها برای بهبود وضعیت موها و رشد مجدد مو مجبور به انجام عمل های کوچک و یا کاشت مو می شوند. در صورتی که بسیاری از موارد پیش از شروع ریزش مو، قابل کنترل و جلوگیری هستند.

مکمل‌هایی همچون قرص هیرتامین اصل با وجود ویتامین‌های مغذی قدرتمند برای مو که ترکیبی از عصاره گیاهان و ویتامین‌ها و مواد معدنی است می تواند اثر مثبتی بر رشد مو و سلامت و تقویت موها داشته باشد.

وجود ترکیبات گیاهی دارای آنتی اکسیدان در این مکمل باعث می شود که کمترین میزان مواد شیمیایی وارد بدن شود و همچنین اثرگذاری آن را دوچندان نما

شامپو ضد ریزش مو انرژیزینگ آلترگو

شامپو انرژیزینگ آلترگو انرژی زای مو ضد ریزش اصل و اورجینال ایتالیا  -بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو 1

موهای شکننده نیاز به یک درمان انرژی زا دارند که از پوست سر شروع می شود و به موها استحکام و مقاومت می بخشد و ریکاوری آن را تحریک می کند. شامپو انرژیزینگ آلترگو به طور موثر مو و پوست سر را پاکسازی می کند و در عین حال به درمان ریزش مو کمک می کند.

در نتیجه موهای قوی تر و شاداب تری را به شما می بخشد. پوست سر به طور موثر پاک می شود در حالی که مو هیدراته و تقویت می شود. که دارای مزایا:تقویت استحکام و مقاومت مو ،ضد ریزش مو ، تحریک رشد مو و غیره است.

شامپو ریپیر آلترگو تقویت کننده مو

شامپو ریپیر آلترگو اصل و اورجینال ایتالیا3
عکس اختصاصی فروشگاه لاویا از محصول

شامپو ریپیر آلترگو اصل  این شامپو درمان زیبایی است که ساختار موهای آسیبی را ترمیم میکند و به مرور زمان آن ها را تقویت و محافظت می کند. موها بلافاصله سالم تر، قوی تر و درخشان تر می شوند.

فرمول این شامپو غنی از اسیدهای آمینه و پروتئین های گیاهی است. که فیبر مو را ترمیم می کند. این شامپو حاوی روغن های آرگان و آووکادو است که علاوه بر افزایش قدرت و آبرسانی، فیبر مو را عمیقا آبرسانی و احیا می کنند. این شامپو برای درمان و  بازسازی موهای آسیب دیده و شکننده ایده آل است.

تونیک ضد ریزش مو و حجم دهنده لورال

بررسی تونیک حجم دهنده لورال اصل - بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو

تونیک ضد ریزش مو و حجم دهنده لورال بدون سولفات است که به پوست سر انرژی می‌دهد و عمیقاً به فیبر مو نفوذ می‌کند و به تقویت موهای قوی‌تر کمک می‌کند که ضخیم‌تر و متراکم‌تر به نظر برسند.
فرموله شده با کمپلکس اسید آمینه ثبت شده لورآل، که به موهای ضعیف و نازک کمک می کند تا در حین مراقبت از پوست سر، ضخیم تر به نظر برسند.
بدون سولفات؛ بدون پارابن؛ 100% وگان.

تونیک ضد ریزش مو و حجم دهنده لورال  L’Oreal Paris EverStrong کمک می کند. تا تنها در یک هفته موها ضخیم تر به نظر برسد. این تونیک حاوی فرمول کافئین غلیظی است که از منابع طبیعی گرفته شده است تا تارهای مو را قوی‌تر کند تا موها سالم‌تر به نظر برسد. فرمول غنی شده با آنتی اکسیدان آن به محافظت در برابر استرس محیطی کمک می کند.

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو ایوروشه

پاک کننده گیاهی با فرمولاسیون قابل تجزیه در طبیعت، شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو ایوروشه

بیشتر شرکت های مرتبط برای حل مشکل ریزش مو، راه‌های درمانی ارائه کرده‌اند که در بین آن‌ها «ایوروشه» (Yves Rocher) یکی از بهترین‌هاست. شامپوی ضد ریزش و تقویت کننده ایوروشه حاوی عصاره‌ی لوپین (لوبیا سفید) است که پروتئین بالایی دارد و تاثیر آن در کنترل مکانیزم اصلی ریزش مو فوق العاده است. این شامپو با خون‌رسانی مناسب‌تر به پیاز مو و همچنین قابلیت تحریک گردش خون مویرگی کف سر، باعث تقویت و تغذیه‌ی موها می‌شود.

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده ایوروشه به رشد مو کمک می کند. و از ریزش مو جلوگیری می کند، به آرامی موها را تمیز کرده و ریزش مو را کاهش می دهد.

به تغذیه عمیق فولیکول های مو کمک می کند. آگاو ارگانیک که از ترکیبات محصول است در مکزیک رشد کرده و توسط کارشناسان، در نتیجه مطالعات طولانی کشف شده است. به تغذیه عمیق فولیکول های مو کمک می کند.

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو ایوروشه می تواند با تاثیر گذاری که بر روی روند بهبود جریان خون در پوست سر می گذارد. به استحکام و تغذیه ریشه های مو تاثیرگذاشته و از ریزش مو های شما تا حدود بسیاری جلوگیری نماید. عصاره لوبیای سفید (لوپین) در این محصول و همچنین پاک کننده گیاهی با فرمولاسیون قابل تجزیه در طبیعت، شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو ایوروشه را به یک محصول گیاهی و سالم برای استفاده تبدیل کرده است.

قرص فیتو فانر اصل تقویت مو و ناخن

قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن - بهترین راه کار جلوگیری از ریزش مو

قرص فیتو اصل یک مکمل غذایی است که به تقویت و رشد مو و ناخن اختصاص دارد. و برای درمان ایده آل است. ویتامین B6 به تولید سیستئین، یکی از اجزای تشکیل دهنده کراتین. جزء اصلی فیبر مو کمک می کند،. در حالی که ویتامین B8 و روی به زیبایی و کیفیت آنها کمک می کنند.

همچنین این مکمل را با بهترین مواد طبیعی تولید کرده اند. و برای استفاده روزانه به عنوان بخشی از سبک زندگی سالم، رژیم غذایی متنوع و متعادل و فعالیت بدنی منظم و همچنین برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است.

این مکمل یک محصول دو در یک است که هم روی ناخن ها و هم روی موها اثر می گذارد. در سطح ناخن، این مکمل استحکام و طول و درخشندگی را نیز به ارمغان می آورد. برای کسانی که ناخن های نرم و شکننده ای دارند، این مکمل باعث تقویت آن ها و درخشندگی طبیعی آن ها می شود.

روغن آرگان آلترگو silk blend oil

روغن آرگان

روغن آرگان آلترگو silk blend oil درخشندگی و نرمی آنی, را فراهم می کند.  وچون دارای ترکیبی از روغن های مغذی است برای موهای وز ایده آل است. موهای شکننده و آسیب دیده را بازسازی می کند.

ایده آل برای انواع مو، به ویژه مو وز برای ایجاد کنترل و درخشندگی مو. به درمان موخوره کمک می کند. و در نتیجه موهایی عالی به شما می بخشد. که در لمس نرم و بسیار درخشان  هستند. هیچ Ph ندارد زیرا فرمول آن حاوی آب نیست. تمام فرمولاسیون ها بدون سولفات، پارابن و پترولاتوم ساخته شده اند تا تا حد امکان ساختار سالم مو را حفظ کند.

شما می توانید تمامی محصولات استثنایی را که هر کدام از آن ها از بهترین شامپوهای برای رفع ریزش مو و رشد مجدد مو می باشند، را با تخفیف کم نظیر و با تضمین اورجینال بودن صددرصدی در لاویا خرید کنید.

2 دیدگاه برای “معرفی بهترین راه کار ها برای جلوگیری از ریزش مو و خرید برترین محصولات با تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد