معرفی قرص ایمدین اصل : دراین مقاله ما قرص ایمدین را به شما معرفی میکنیم و همچنین تمام فواید آن برای پوست

توضیحات درمورد قرص برند ایمدین

معرفی قرص ایمدین اصل : امدین از سال 1991 به زنان در هر سنی کمک می کند تا از درون و بیرون زیبایی را احساس کنند. لایه های عمیق تر پوست را تغذیه می کند که لوسیون ها و مواد موضعی سنتی ضد پیری با نتایج قابل مشاهده به آن دسترسی ندارند. قرص های مراقبت از پوست ایمدین به طور علمی مورد مطالعه قرار گرفتند تا تراکم، کیفیت و ساختار پوست بهتری را نسبت به افراد غیر مصرف کننده نشان دهند.

خطوط ریز و چین و چروک ها را کاهش می دهد، کیفیت پوست و تعادل رطوبت پوست را بهبود می بخشد، به محافظت از فیبرهای کلاژن و الاستین در برابر آسیب اکسیداتیو با مواد مغذی کلیدی کمک می کند و باعث می شود پوست صورت و بدن نرم تر، صاف تر و انعطاف پذیرتر شود.ممکن است متوجه کاهش قابل مشاهده خطوط و چین و چروک و پوست نرم تر، صاف تر و انعطاف پذیرتر شوید. علاوه بر این، از بهبود کیفیت پوست و تعادل پوستی سالم لذت خواهید برد. روال زیبایی خود را با ایمدین تایم پرفکشن تقویت کنید و شروع به ایجاد زیبایی خود از درون کنید

توضیحات درمورد قرص برند ایمدین

مواد موجود در قرص ایمدین تایم پرفکشن

سلولز میکرو کریستالی فیبر سویا سیلیکون دی اکسید سلولز میکرو کریستالی، فیبر سویا، دی اکسید سیلیکون.

طعم انگور{عصاره هسته انگور در فرمول های خاص ایمدین قرار داند، زیرا ترکیبات پلی فنول موجود در دانه های انگور دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که به کاهش میزان رادیکال های آزاد در محیط های مبتنی بر آب مانند پلاسمای سلولی کمک می کند.}

مواد موجود در قرص ایمدین تایم پرفکشن

معرفی قرص ایمدین اصل ویژگی و فواید

کیفیت پوست و تعادل رطوبت را بهبود می بخشد و پوست صورت و بدن را نرم تر، صاف تر و انعطاف پذیرتر می کند

دارای عصاره گوجه فرنگی و هسته انگور است که هر دو به محافظت در برابر آسیب اکسیداتیو پوست کمک می کنند.

از درون برای تغذیه لایه‌های عمیق‌تر پوست شما که کرم‌های مرطوب‌کننده نمی‌توانند به آنجا برسند، کار می‌کند

کیفیت و لطافت پوست را بهبود می بخشد

پوست صورت و بدن را نرم‌تر، صاف‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند

قرص ایمدین، یک مجموعه پروتئین و پلی ساکارید، تولید کلاژن و سنتز و تجدید سلول های پوست و لایه های پوست را تحریک می کند و به حفظ رطوبت و کاهش علائم پیری کمک می کند.

معرفی قرص ایمدین اصل ویژگی و فواید

بهترین زمان و سن و سال برای شروع قرص برای اثرگذاری بهتر

معرفی قرص ایمدین اصل در 30 سالگی

خطوط بیان ظریف به خصوص در اطراف چشم شما ظاهر می شود. از حدود 25 سالگی، پوست شروع به از دست دادن تقریباً 1٪ کلاژن در هر سال می کند.که با مصرف این قرص کمک به حفظ درخشندگی پوست و بهبود کیفیت پوست و تعادل رطوبت بهبود کیفیت و ساختار پوست، بهبود تعادل رطوبت، کمک به درخشندگی بیشتر پوست می کند. که با روزانه مصرف 2 عدد قرص. دارای خواص ومواد تشکیل دهنده :کمپلکس بیومارین، ویتامین c

بهترین زمان و سن و سال برای شروع قرص برای اثرگذاری بهتر

معرفی قرص ایمدین اصل در 40 سالگی

پوست شروع به از دست دادن رطوبت می کند و خطوط ریز بیشتر نمایان می شوند. در داخل، شبکه حمایتی کلاژن و الاستین شروع به شکستن می کند که اثرات آن :بهبود کیفیت پوست و تعادل رطوبت کاهش خطوط ریز و چین و چروک، بهبود کیفیت و لطافت پوست}با روزانه مصرف 2 عدد قرص.مواد تشکیل دهنده کلیدی :کمپلکس بیومارین، ویتامین C

معرفی قرص ایمدین اصل در 50 سالگی

پوست در 5 سال اول پس از یائسگی 30 درصد از کلاژن خود را از دست می دهد. این امر کیفیت پوست را کاهش می دهد و باعث می شود اپیدرم نازک تر و انعطاف پذیرتر شود.کیفیت و لطافت پوست را بهبود می بخشد و استحکام پوست را حفظ می کند.همینطور ظاهر لکه های پیری  لکه های تیره را کاهش می دهد.طریقه مصرف آن در سن 50سالگی برای اثر گذاری بهتر قرص بر روی پوست (2 صبح عدد، 2 شب عدد)است  ایمدین دارای کمپلکس بیومارین، چای ویتا، ویتامین C و E، روی، عصاره بابونه است

معرفی قرص ایمدین اصل در 50 سالگی

معرفی قرص ایمدین اصل اطلاعات مهم و نکات ایمنی

هر قرص به صورت جداگانه در تاول مهر و موم قرار دادند .افرادی که به غذاهای دریایی حساسیت دارند نباید قرص ایمدین را مصرف کنند.

زنان باردار یا شیرده نباید هیچ مکملی مصرف کنند مگر اینکه توسط پزشک یا متخصص بهداشت توصیه شود.

مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزینی برای یک رژیم غذایی متنوع و متعادل و سبک زندگی سالم استفاده شوند.

این محصول مطابق با استانداردهای ایالات متحده برچسب گذاری کردند و ممکن است از نظر ترکیبات، برچسب و هشدارهای آلرژن با محصولات مشابه  در جاهای دیگر متفاوت باشد.

قرص های ایمدین در بسته بندی فویل آلومینیومی قرار دارند که برای گرفتن بهترین نتیجه، قرص ها را تا زمان استفاده در بسته بندی اصلی بگذارید.

محصولات ایمدین را در جای خشک و در دمای اتاق زیر 25 درجه سانتیگراد و 77 درجه فارنهایت و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

 معرفی قرص ایمدین اصل اطلاعات مهم و نکات ایمنی

نتایج یک تحقیق در مورد تاثیرات قرص ایمیدین بر پوست آسیب دیده بر اثر نور

معرفی قرص ایمدین اصل زنان سالم 35 تا 60 ساله را با انواع پوست گرده هم اوردند. افراد واجد شرایط برای دریافت روزانه دو قرص ایمدین یا دارونما منطبق به مدت 12 هفته تصادفی شدند.

نتایج این مطالعه نشان می دهد که ایمدین تایم پرفکشن می تواند تأثیر مثبتی بر ظاهر پوست پیر و دارای چین وچروک، مرطوب سازی و تراکم پوست در طی 12 هفته درمان داشته باشد.

قرص های مراقبت از پوست ایمدین به افرادی که می خواهند ظاهری زیبا و سالم داشته باشند توصیه می شود.

نتایج یک تحقیق در مورد تاثیرات قرص ایمیدین بر پوست آسیب دیده بر اثر نور

طریقه مصرف قرص ایمدین برای گرفتن بهترین نتیجه:

2 قرص ایمدین تایم پرفکشن را به برنامه روزانه مراقبت از پوست خود اضافه کنید و به حفظ سلامت پوست کمک کنید و برای اینکه بهترین نتیجه را از ایمدین تایم پرفکشن داشته باشید، توصیه می شود که قرص های مراقبت از پوست را حداقل به مدت 12 هفته مصرف کنید.  این محصول برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از هر بیماری توصیه نمی شود. برای استفاده بزرگسالان؛ برای سنین 40+ توصیه می شود. طریقه مصرف روزانه که توصیه کردند: روزانه 2 قرص با یک لیوان آب مصرف شود.

قرص های ایمدین تایم پرفکشن را می توان روزانه با یا بدون غذا هر زمان که برای شما مناسب است و به بهترین وجه در برنامه روزانه مراقبت از پوست شما قرار می گیرد مصرف کنید.

بزرگسالان باید روزانه 2 قرص صبح و 2 قرص عصر را با یک لیوان آب مصرف کنند. از مصرف روزانه که توصیه کردند تجاوز نکنید

طریقه مصرف قرص ایمدین برای گرفتن بهترین نتیجه:

سوالات متداول درمورد معرفی قرص ایمدین اصل

آیا قرص ایمدین را می توان در مدت زمان طولانی تری مصرف کرد؟ آیا می توانم آنها را برای همیشه قطع کنم؟

قرص های ایمدین را می توانید تا زمانی که بخواهید به عنوان بخشی از برنامه روزانه مراقبت از پوست مصرف کنید. در مطالعات بیان کردند که قرص های جوان کننده پوست ایمدین برای استفاده طولانی مدت بی خطر هستند. علاوه بر این، مطالعات و ارزیابی های ایمنی جامع استفاده ایمن را تایید کردند.

معرفی قرص ایمدین اصل اگر مصرف قرص ایمدین را متوقف کنم چه اتفاقی می افتد؟

وضعیتی که پوست شما قبل از شروع مصرف قرص ایمدین در آن قرار داشت، نتیجه چندین سال زوال پوست بود. به همین ترتیب، اگر مصرف قرص های ضد پیری پوست ایمدین را متوقف کنید، نتایجی که به دست آورداید یک شبه ناپدید نمی شوند، بلکه ممکن است به تدریج کاهش یابند.

معرفی قرص ایمدین اصل اگر مصرف قرص ایمدین را متوقف کنم چه اتفاقی می افتد؟

آیا قرص ایمدین روی سایر قسمت های بدن تاثیر دارد؟

از مطالعات بالینی و مصرف کنندگان  استفاده کردیم که اثرات روی سایر قسمت های بدن مانند قفسه سینه، دست ها و آرنج ها مشاهده می شود.

آیا قرص ایمدین از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند؟

قرص های ایمدین به عنوان یک محافظ در برابر آفتاب کار نمی کنند – همیشه در بیرون از منزل از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید.

معرفی قرص ایمدین اصل آیا قرص ایمدین حاوی چربی است؟ آیا استفاده از ایمدین باعث افزایش وزن می شود؟

قرص ایمدین حاوی مقدار قابل توجهی چربی نیست و بنابراین به افزایش وزن کمک نمی کند.

معرفی قرص ایمدین اصل آیا قرص ایمدین حاوی چربی است؟ آیا استفاده از ایمدین باعث افزایش وزن می شود؟

برای دیدن دیگر محصولات ضدچروک در لاویا کلیک کنید

سوالات مهم و توضیحاتی درباره ی مواد تشکیل دهنده قرص ایمدین

1:آیا LycoPhenceGS موجود در ایمدین حاوی لیکوپن است؟

بله و  لیکوپن رنگدانه ای است که رنگ قرمز روشن به گوجه فرنگی و هندوانه می دهد. پیکربندی مولکولی آن را به یکی از بهترین پاک کننده های رادیکال آزاد طبیعی تبدیل می کند. نقش مهمی در محافظت از محیط های چربی دوست (مبتنی بر چربی) مانند غشای سلولی در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد دارد.

2:آنتی اکسیدان چیست؟

یک آنتی اکسیدان به دفاع از سلول ها از جمله سلول های پوست بدن در برابر اکسیداسیون کمک می کند. آنتی اکسیدان ها که به طور طبیعی در بدن و پوست یافت می شوند، مولکول های پایداری دارند که رادیکال های آزاد می توانند یک الکترون اضافی را از آن ها «دزدید» تا خنثی شوند. به این ترتیب آنتی اکسیدان ها به دفاع از پوست در برابر رادیکال های آزاد کمک می کنند.

2:آنتی اکسیدان چیست؟

3:تفاوت پروتئین ماهی در فرمول های ایمدین با روغن ماهی که در اخبار درمورد آن حرف میزنند چیست؟

روغن ماهی منبع انرژی و بلوک‌های سازنده برای غشای سلولی است در حالی که پروتئین‌های ماهی بلوک‌های سازنده پروتئین‌های مختلف از جمله کلاژن، فیبریلین و الاستین هستند که برای ساختار و تراکم پوست مهم هستند.پروتئین های ماهی محلول در آب هستند و می توانند حاوی اسیدهای آمینه و پپتیدهایی باشند که می توانند در تشکیل (سنتز) کلاژن و سایر پروتئین های حمایتی که برای ساختار و تراکم پوست مهم هستند نقش داشته باشند.
روغن ماهی اسیدهای چرب محلول هستند. اسیدهای چرب با زنجیره بلند EPA و DHA برای تمام سلول های بدن از جمله پوست ضروری هستند. عملکرد اصلی آنها در بدن ساخت و حمایت از ساختار سلولی و سیالیت غشاء (انعطاف پذیری) است.

4:آیا قرص ایمدین را می توان همراه با سایر مکمل های غذایی مصرف کرد؟ آیا می توانم قرص ایمدین را همراه با سایر مکمل های آنتی اکسیدانی مصرف کنم؟

ایمدین سطوحی از آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی را فراهم آوردند که برای تکمیل یک رژیم غذایی متنوع و متعادل برنامه ریزی کردند

اگر مصرف 1، 2 یا بیشتر قرص فرمول ضد پیری پوست ایمدین را فراموش کردم، چه باید بکنم؟نگران نباشید، توصیه می کنیم فقط به مصرف تعداد قرص توصیه کردند در روز ادامه دهید. سعی کنید قرص های مراقبت از پوست ایمدین را با محصولات زیبایی معمولی خود نگه دارید تا به بخشی جدایی ناپذیر از روتین مراقبت از پوست شما تبدیل شود.

:آیا قرص ایمدین را می توان همراه با سایر مکمل های غذایی مصرف کرد؟ آیا می توانم قرص ایمدین را همراه با سایر مکمل های آنتی اکسیدانی مصرف کنم؟

5:آیا می توانم در دوران بارداری یا شیردهی از قرص ایمدین استفاده کنم؟

زنان باردار یا شیرده نباید از مکمل های غذایی استفاده کنند مگر اینکه توسط پزشک یا متخصص مراقبت های بهداشتی توصیه شود.

6 :قرص ایمدین تایم پرفکشن چه زمانی و چگونه باید مصرف شود؟

قرص های ایمدین تایم پرفکشن  را می توان روزانه با یا بدون غذا هر زمان که در برنامه روزانه مراقبت از پوست شما قرار می گیرد مصرف کنید.

بزرگسالان باید روزانه 2 قرص با یک لیوان آب مصرف کنند. از مصرف روزانه تجاوز نکنید. هر دو قرص را می توان با هم یا یکی در صبح و دیگری عصر مصرف کرد.

قرص ایمدین تایم پرفکشن چه زمانی و چگونه باید مصرف شود؟

7:کرم روز من حاوی آنتی اکسیدان (ویتامین C و E) است. آیا قرص ها و کرم های ایمدین با هم کار می کنند یا علیه یکدیگر؟

قرص ها و کرم های موضعی ایمدین متفاوت عمل می کنند و لایه های مختلف پوست را تحت تاثیر قرار می دهند. به عنوان یک قرص، ایمدین از درون بدن کار می کند و بنابراین می تواند مکمل یک کرم موضعی (که از بیرون کار می کند) باشد.

8:آیا می توانم ایمدین را همراه با سایر آنتی اکسیدان ها مصرف کنم؟

بله، قرص های مراقبت از پوست ایمدین بر اساس مواد طبیعی در دوزهایی تولید کرده اند که می توان آنها را در ترکیب با سایر مکمل های ویتامین و مواد معدنی مصرف کرد. به عنوان بخشی منظم از رژیم غذایی خود همراه با ویتامین ها، غذاهای سالم و سایر مکمل های غذایی بی خطر است.

آیا می توانم ایمدین را همراه با سایر آنتی اکسیدان ها مصرف کنم؟

9:آیا قرص ایمدین عوارض جانبی دارد؟

تجربه پس از بازاریابی فرمول های ایمدین هیچ مشکل ایمنی را نشان نداده است.

برای خرید قرص ایمدین تایم پرفکشن جوانساز پوست اصل و اورجینال دانمارک کلیک کنید

قرص جوانساز ایمدین تایم پرفکشن اصل و اورجینال دانمارک 120 عددی – Imedeen Time Perfection Anti-aging Skincare Supplement 120 tablets

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد