در این مقاله به برخی از خواص روغن آرگان می پردازیم و نحوه استفاده از این روغن برای پوست و مو را کامل توضیح دادیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر از آن استفاده کنید. این روغن خالص علاوه بر استفاده غذایی برای پوست و مو بسیار مفید است و با وارد کردن این روغن در روتین پوست و موی خود می توانید پوست و مویی سالم تر داشته باشید.

روغن آرگان چیست و  چه فوایدی دارد؟

روغن آرگان به طور سنتی هم به صورت موضعی و هم به صورت خوراکی برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن استفاده می شود. حاوی تعدادی از خواص مفید و ویتامین های مختلف است که ترکیبی قدرتمند برای تقویت سلامت پوست ایجاد می کند. روغن آرگان از هسته‌هایی که روی درختان آرگان بومی مراکش رشد می‌کنند. ساخته می‌شود.

اغلب به عنوان روغن خالص به فروش می رسد که می تواند به صورت موضعی (مستقیم روی پوست) استفاده شود یا به منظور ارائه چندین فواید سلامتی مصرف شود. این روغن به شکل کپسول مکمل برای مصرف خوراکی عرضه می شود. همچنین معمولاً با تعدادی از محصولات آرایشی مانند شامپو، صابون و نرم کننده مخلوط می شود.

روغن آرگان در درجه اول از اسیدهای چرب مانند اسید اولئیک و اسید لینولئیک و همچنین انواع ترکیبات فنلی تشکیل شده است. به طور دقیق محتوای اسیدهای چرب این ماده شامل ۲۹ تا ۳۶ درصد لینولئیک یا امگا ۶ می‌باشد. بنابراین بخش بزرگی از خواص روغن آرگان را، وجود این دو ماده می‌سازد. اسید اولئیک که در روغن زیتون نیز وجود دارد، به عنوان سلامتی بخش قلب شناخته می‌شود.

خواص روغن آرگان معمولاً برای درمان زخم و تسکین بثورات و تغذیه پوست و مو استفاده می شد (و هنوز هم استفاده می شود). این درختان کم رشد آنقدر مورد احترام هستند که در سال 1998 جنگل آرگان توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) به عنوان ذخیره گاه زیست کره معرفی شد.

 

روغن آرگان چیست و  چه فوایدی دارد

نگاهی دقیق تر به روغن آرگان 

روغن آرگان، در زبان عربی به آن (أرکان) می گویند. یک روغن گیاهی خاص است که هم برای اهداف آرایشی و هم برای آشپزی استفاده می شود. روغن آرگان آنقدر خاص است که به آن لقب «طلای مراکشی» دادند. چندین نسل پیش، زنان آمازیغ در مراکش روغن آرگان را کشف کردند.

با گذشت قرن ها، این زنان آمازیغ هنوز از روغن آرگان برای زیبایی خود استفاده می کنند. تنها از آغاز این قرن، سایر نقاط جهان با جلوه ویژه “طلای مراکشی” آشنا شدند.

روغن آرگان نوعی روغن است که از هسته درخت آرگان که بومی مراکش است به دست می آید. به دلیل رنگ طلایی غنی و فواید بی شمارش برای پوست و مو، اغلب به عنوان طلای مایع شناخته می شود. روغن آرگان به دلیل محتوای بالای اسیدهای چرب ضروری، آنتی اکسیدان ها و ویتامین E معروف شد. که به تغذیه و مرطوب کردن پوست، کاهش التهاب و رشد سالم مو کمک می کند. معمولا در محصولات مراقبت از پوست، درمان مو و حتی در آشپزی استفاده می شود.

روغن آرگان را هم می توان مصرف کرد و هم روی پوست، مو یا ناخن مالید. ممکن است از سلامت قلب حمایت کند و علائم پیری را کاهش دهد. اگرچه روغن آرگان بومی مراکش است، اما اکنون در سراسر جهان برای انواع کاربردهای آشپزی، آرایشی و دارویی استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روغن آرگان و خواص و همچنین محصولات اثر بخش آن می توانید به دسته بندی روغن آرگان را مراجعه کنید.

{خرید و قیمت محصولات روغن آرگان از لاویا}

نگاهی دقیق تر به روغن آرگان

خواص روغن آرگان برای پوست

روغن آرگان یک روغن طبیعی است که منشا طبیعی دارد و به دلیل طبیعی بودن فواید بساری برای پوست دارد و همچنین با استفاده مداوم از آن میتوانید پوستی کاملا سالم داشته باشید و در سال های اخیر به عنوان یک ماده مراقبت از پوست محبوبیت پیدا کرده است.

یکی از ویژگی های خاص روغن آرگان آبرسانی کامل پوست است به طوری که جانی دوباره به پوست می دهد روغن آرگان با بازگرداندن عملکرد مانع پوست و حفظ رطوبت، هیدراتاسیون پوست را بهبود  می بخشد. و همچنین منبع معتبر تحقیقاتی نشان می دهد که روغن آرگان می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد، که  به کاهش ظاهر علائم کشش کمک می کند.

 مطالعات مورد اعتماد نشان داده است که روغن آرگان به درمان زخم های سوختگی درجه دو پوست کمک کند. و سوزش و جای سوختگی را تقریبا محو می کند و علاوه بر بهبود جای س.ختگی باعث تسکین درد می شود.

نتیجه گیری، گنجاندن روغن آرگان در روتین مراقبت از پوست شما می تواند فواید بی شماری برای پوست شما داشته باشد، از جمله آبرسانی، ضد پیری، تسکین التهاب، بهبود خاصیت ارتجاعی، روشن کردن پوست و محافظت در برابر آسیب های خورشید. خواص طبیعی و غیر کومدون زا آن را به یک ماده همه کاره و موثر برای انواع پوست تبدیل کرده است.

{خرید و قیمت شامپو کراتین برزیلی او جی ایکس OGX حجم 385 میل اصل آمریکا از لاویا}

 

خواص روغن آرگان برای پوست

1-خواص روغن آرگان | مرطوب کننده:

روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب و ویتامین E است که آن را به یک ماده بسیار مرطوب کننده برای پوست تبدیل می کند که خواص بسیاری دارد. به تغذیه و آبرسانی پوست کمک می کند و آن را نرم و لطیف  کاملا آبرسانی می کند.روغن آرگان شاید بیشتر به عنوان مرطوب کننده استفاده می شود. به همین دلیل است که اغلب در لوسیون ها، صابون ها و نرم کننده های مو یافت می شود. می توان آن را به صورت موضعی یا خوراکی همراه با مکمل های روزانه برای اثر مرطوب کنندگی مصرف کرد. این روغن تا حد زیادی به لطف ویتامین E فراوان آن است که یک آنتی اکسیدان محلول در چربی است که می تواند به بهبود احتباس آب در پوست کمک کند.

این روغن بسیار مرطوب کننده است که می تواند به آبرسانی و تغذیه پوست کمک کند. حاوی سطوح بالایی از اسیدهای چرب از جمله اسید اولئیک و اسید لینولئیک است که به حفظ رطوبت و جلوگیری از از دست رفتن آب از پوست کمک می کند. این باعث می شود که آن را برای افرادی که پوست خشک یا کم آب دارند، انتخابی عالی تبدیل کند، زیرا می تواند به بازگرداندن سد رطوبت طبیعی پوست کمک کند و آن را نرم، لطیف و هیدراته کند.

{خرید و قیمت شامپو هد اند شولدرز از وبسایت لاویا}

خواص روغن آرگان | مرطوب کننده

2. خواص ضد پیری:

روغن آرگان از دیرباز به عنوان یک درمان ضد پیری  معروف شد . یک مطالعه اخیر با شرکت کنندگان یائسه منبع مورد اعتماد توانست این ادعا را تأیید کند. محققان دریافتند که ترکیبی از روغن آرگان خوراکی و آرایشی منجر به افزایش قابل توجهی در انعطاف پذیری پوست می شود. این روغن یک درمان موثر ضد پیری ارائه کرد.سطوح بالای آنتی اکسیدان موجود در روغن آرگان به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد که می تواند منجر به پیری زودرس شود، کمک می کند. استفاده منظم از روغن آرگان می تواند به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک کند.

روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E، پلی فنول ها و کاروتنوئیدها است و خواص بسیاری دارد. این آنتی اکسیدان ها به خنثی کردن رادیکال های آزاد، که مولکول های ناپایداری هستند که می توانند به سلول ها آسیب برسانند و پیری را تسریع کنند، کمک می کنند. روغن آرگان با مبارزه با رادیکال های آزاد از پوست در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

علاوه بر این، روغن آرگان تولید کلاژن را تحریک می کند. کلاژن پروتئینی است که ساختار و خاصیت ارتجاعی پوست را فراهم می کند. با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می یابد و منجر به افتادگی و چروک شدن پوست می شود. روغن آرگان سنتز کلاژن را تقویت می کند و به حفظ جوانی و استحکام پوست کمک می کند.

خواص ضد پیری

3. ضد التهاب|خواص روغن آرگان

روغن آرگان حاوی خواص ضد التهابی است که می تواند به تسکین و آرام کردن پوست تحریک شده کمک کند. به ویژه برای کسانی که پوست حساس یا مستعد آکنه دارند مفید است.روغن آرگان با خواص ضدالتهابی که دارد از التهاب پوست جلوگیری می کند. حاوی ترکیباتی مانند پلی فنول ها و استرول ها است که اثرات ضد التهابی روی پوست نشان داده است. هنگامی که روغن آرگان به صورت موضعی استفاده شود، می تواند به کاهش قرمزی، تورم و سوزش کمک کند، که همگی نشانه های التهاب هستند. با آرام کردن التهاب، روغن آرگان به حفظ ظاهری صاف و جوان‌تر کمک می‌کند و از تجزیه فیبرهای کلاژن و الاستین که می‌تواند به پیری زودرس کمک کند، جلوگیری می‌کند.

ضد التهاب|خواص روغن آرگان

4. محافظت در برابر آفتاب

زنان مراکشی مدت‌هاست که از روغن آرگان برای محافظت از پوست خود در برابر آسیب‌های خورشید استفاده می‌کنند، این عمل توسط یک منبع مورد اعتماد در سال 2013 مورد تایید قرار گرفت.تحقیقات نشان داده است که روغن آرگان دارای خواص ضد آفتاب طبیعی است. با جلوگیری از تکثیر ملانوسیت (سلول های رنگدانه پوست)  از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. اعتقاد بر این است که خواص ضد آفتاب روغن آرگان به دلیل محتوای بالای توکوفرول، ویتامین E، آنتی اکسیدان ها و روغن های امگا است. نه تنها لکه های تیره مرتبط با آسیب خورشید را روشن می کند، بلکه به عنوان یک ضد آفتاب سالم عمل می کند که اشعه ماوراء بنفش را مسدود می کند. این روغن از پوست در برابر آسیب کلاژن و یکپارچگی پوست که با پیری زودرس مواجه هستند .محافظت می کند. در حالی که روغن آرگان اشعه های مضر را مسدود می کند، می توانید از یک ضد آفتاب معدنی ارگانیک برای محافظت بیشتر بهره مند شوید.
این مطالعه نشان داد که فعالیت آنتی اکسیدانی موجود در روغن آرگان به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد ناشی از نور خورشید کمک می کند و خواص ضد سوختگی دارد . این امر از سوختگی و هیپرپیگمانتاسیون  جلوگیری می کند. در درازمدت،حتی ممکن است به جلوگیری از پیشرفت سرطان پوست، از جمله ملانوم کمک کند.
با این حال، توجه به این نکته مهم است که در حالی که روغن آرگان می تواند سطحی از محافظت در برابر نور خورشید را فراهم کند، جایگزینی برای ضد آفتاب نیست. برای محافظت کافی در برابر اشعه‌های مضر خورشید، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF بالا را پیشنهاد می کنیم.
محافظت در برابر آفتاب

5. درمان بیماری های پوستی

 روغن آرگان فواید بسیاری برای بیماری های مختلف پوستی دارد. برخی از بیماری های پوستی که روغن آرگان ممکن است به درمان آنها کمک کند عبارتند از:
  •  اگزما: خواص ضد التهابی و اثرات مرطوب کنندگی روغن آرگان می تواند به تسکین و کاهش علائم اگزما مانند خشکی، خارش و قرمزی کمک کند.
  •  پسوریازیس: خواص مرطوب کنندگی روغن آرگان می تواند به کاهش خشکی و پوسته پوسته شدن مرتبط با پسوریازیس کمک کند. همچنین ممکن است اثرات ضد التهابی داشته باشد که می تواند قرمزی و التهاب را کاهش دهد.
  •  آکنه: روغن آرگان غیر کومدون زا است، به این معنی که منافذ را مسدود نمی کند و برای پوست های مستعد آکنه مناسب است. خواص ضد التهابی آن می تواند به کاهش قرمزی و تورم مرتبط با آکنه کمک کند، در حالی که اثرات مرطوب کنندگی آن می تواند تولید چربی را متعادل کرده و سلامت کلی پوست را بهبود بخشد.
  •  روزاسه: خواص ضد التهابی روغن آرگان می تواند به آرام کردن قرمزی و التهاب مرتبط با روزاسه کمک کند. همچنین اثرات مرطوب کنندگی آن می تواند پوست های خشک و تحریک شده را تسکین دهد.
  •  درماتیت: خواص مرطوب کنندگی و ضد التهابی روغن آرگان می تواند به کاهش علائم درماتیت مانند خارش، قرمزی و خشکی کمک کند.
توجه به این نکته ضروری است که نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد و همیشه توصیه می شود برای تشخیص و درمان مناسب هر گونه بیماری پوستی با یک متخصص پوست مشورت کنید.
درمان بیماری های پوستی

چند مورد از ترکیب های مفید روغن آرگان برای پوست

روغن آرگان یکی از محصولات طبیعی و مفید برای پوست است. این روغن دارای خواص ضد التهابی، ضد قارچی و آنتی‌اکسیدانی است که بهبود وضعیت پوست را تسهیل می‌کند. در زیر چند مورد از ماسک‌های خانگی با استفاده از روغن آرگان برای پوست را برای شما لیست کرده‌ام:

 💙ماسک نرم کننده:

۲ قاشق روغن آرگان، ۱ قاشق عسل و ۱ قاشق آب لیمو را با هم مخلوط کنید و به صورت یکپارچه بر روی پوست صورت خود بمالید. حدود ۱۵-۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم بشوئید.

 💙ماسک تغذیه‌دهنده:

۲ قاشق روغن آرگان، ۱ قاشق عصاره خرما و ۱ قاشق عسل را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را به صورت یکپارچه بر روی پوست صورت خود بمالید و حدود ۱۵-۲۰ دقیقه نگه دارید. سپس با آب گرم شستشو دهید.

💙ماسک تسکین‌دهنده:

تعداد کافی از قطرات روغن آرگان را به همراه عصاره خيار  را در کاسه به هم بزنيد. این مخلوط را را به مدت 10 دقیقه روی پوست خود نگه دارید.
چند مورد از ترکیب های مفید روغن آرگان برای پوست

خواص روغن آرگان برای مو 

روغن آرگان به طریق مختلف بر روی موها اثر می گذارد. سرشار از مواد مفید از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E است که آن را به یک ماده عالی برای استفاده برای مو و پوست تبدیل می کند. در اینجا برخی از فواید روغن آرگان برای مو گفته شد.

1. به مبارزه با شوره سر کمک می کند

خشکی پوست سر نه تنها می تواند باعث تحریک شود، بلکه ممکن است منجر به پوسته های سفید در موهای شما شود. روغن آرگان با مرطوب کردن ملایم پوست سر به مبارزه با این امر کمک می کند، بنابراین می توانید با شوره سر خداحافظی کنید و به پوست سر شادتر سلام کنید.

2. به مبارزه با موخوره کمک می کند|خواص روغن آرگان

اگر می خواهید موهای وز را درمان کنید، روغن آرگان راه حلی بسیار خوب است استفاده از روغن آرگان روی موها به کنترل موهای سرگردان مزاحم کمک می کند و همچنین به درخشندگی و تقویت موهای شما کمک می کند.

3. از موها در برابر آسیب محافظت می کند

از ابزارهای حالت دهنده داغ گرفته تا آلودگی های روزمره، عوامل زیادی وجود دارد که می تواند به موهای ما آسیب برساند. روغن آرگان یک راه عالی برای مبارزه با این است. به لطف خواص آنتی اکسیدانی غنی، روغن آرگان به خنثی کردن آسیب مو و همچنین تامین رطوبت مورد نیاز برای کمک به جلوگیری از آسیب، شکافتن و شکستگی در آینده کمک می کند.

4. به درخشش بیشتر کمک می کند

روغن آرگان با محتوای بالای آنتی اکسیدان ها مانند روغن آرگان آلترگو silk blend oil اصل، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E به افزایش خاصیت ارتجاعی مو کمک می کند و به طور مداوم درخشش را به موهای کدر و بی روح باز می گرداند.
خواص روغن آرگان برای مو

خواص روغن آرگان در محصولات مو

 روغن آرگان همچنین می تواند در محصولات مو نیز استفاده شود یکی از خواص روغن آرگان این است که به عنوان مرطوب کننده در محصولات مو استفاده می شود. شامپو و نرم کننده برای رطوبت و محافظت شدید. که از حمام شروع می شود، محصولات معمولی خود را با شامپو و نرم کننده حاوی روغن آرگان تغییر دهید. و این روغن می تواند به عنوان ماسک مو یا نرم کننده مو استفاده شود.

قدرت روغن آرگان

 روغن آرگان را می توانید به عنوان یک لوسیون ضد مو خوره مو مانند روغن تقویت کننده موی اولاین اصل فرانسه نیز استفاده کنید. هر زمان که به دنبال کمی رطوبت اضافی، محافظت یا کنترل موخوره هستید، روی موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید.

این روغن درمان پوست سر نیز است همانطور که در بالا توضیح دادیم، روغن آرگان یک راه عالی برای کمک به آرام کردن و مرطوب کردن پوست سر شما است. برای از رفع شوره سر، التهاب یا خارش عمومی، به سادگی روغن را به موهای خود در امتداد پوست سر خود ماساژ دهید.

خواص روغن آرگان در محصولات مو
عوارض و خطرات استفاده بیش از حد

 

روغن آرگان عموماً برای اکثر مردم بی خطر است. با این حال، برخی افراد ممکن است عوارض جانبی جزئی را در نتیجه استفاده از آن تجربه کنند.
در صورت استفاده موضعی، روغن آرگان ممکن است پوست را تحریک کند. این می تواند باعث ایجاد بثورات یا آکنه شود.  ممکن است یک واکنش رایج تر در افرادی باشد که به آجیل درختی حساسیت دارند. حتی اگر روغن آرگان از یک میوه هسته‌دار به دست می‌آید، ممکن است افراد مبتلا به چنین آلرژی‌هایی را تشدید کند. برای جلوگیری از این امر، باید روغن آرگان را روی یک تکه کوچک از پوست که به راحتی پنهان می شود آزمایش کنید تا مطمئن شوید که پوست شما را تحریک نمی کند.
زمانی که روغن آرگان به صورت خوراکی مصرف شود، ممکن است باعث ناراحتی گوارشی از جمله حالت تهوع، گاز یا اسهال شود. همچنین ممکن است باعث از دست دادن اشتها یا نفخ شود، و برخی از افراد ممکن است واکنش‌های پوستی مانند بثورات یا جوش‌های آکنه را تجربه کنند.
در موارد بسیار نادر، افراد ممکن است عوارض جانبی شدیدتری از مکمل خوراکی روغن آرگان را تجربه کنند. اینها شامل گیجی، مشکل در خوابیدن، کسالت عمومی، هیجان بیش از حد، افسردگی و بی قراری است. اگر هر یک از این علائم را تجربه کردید، فورا مصرف روغن آرگان را قطع کنید.
عوارض و خطرات استفاده بیش از حد

معرفی محصولات مو روغن آرگان:

در ادامه به معرفی بهترین محصولات روغن آرگان می پردازیم که باعث شادابی و سلامت موها می شوند و  موها را کاملا تغذیه می کنند این محصولات اصل و اورجینال هستند و از بهترین برندها هستند که شما می تونید با قرار دادن این محصولات در روتین خود موهایی سالم و درخشان تر داشته باشید.

1_روغن آرگان درمانی تقویت مو وان ان اونلی اصل آمریکا

درمان با روغن آرگان; ترمیم موهای خشکی که دارای انتهای شکاف و شکستگی هستند. این محصول مانند کرم اسپری مو میلک شیک اصل ایتالیا 12 کاره مرطوب کننده عمیق برای موهای آسیب دیده از هر نوع. با درخشندگی سالم موها را صاف می کند.

جلوگیری از موخوره؛ فورا جذب تارها می شود تا کوتیکول ها را صاف کند و موهای وز را رام کند و خواص آبرسانی دارد و بافت ابریشمی نرمی به جا بگذارد. موها را قوی تر و قابل کنترل تر می کند. به عنوان یک حالت دهنده حالت دهنده برای موهای مرطوب یا خشک کار می کند.

حالت دهنده ترک در درمان مو. سبک وزن و غیر چرب بدون باقی مانده روغن؛ حاوی ویتامین ها و مواد مغذی ضروری؛ رشد فولیکول مو و به طور کلی موهای سالم تر را تشویق می کند. به جلوگیری از آسیب های آینده از محیط زیست یا مواد شیمیایی و گرما کمک می کند.

روغن آرگان درمانی تقویت مو وان ان اونلی اصل آمریکا One ‘n Only Argan Oilحجم 100 میل

2-روغن آرگان احیا کننده کرارگانیک اصل آمریکا

پر فروش ترین روغن ارگان آمریکا_خواص روغن آرگان : روغن آرگان احیا کننده کرارگانیک سرمی است که حاوی روغن آرگان خالص از مراکش  است. روغن آرگان که به عنوان طلای مراکشی و روغن معجزه شناخته می‌شود، سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری است که می‌تواند موهای آسیب‌دیده را جوان‌سازی کند و آن‌ها را صاف و براق می‌کند.
– روغن احیا کننده آرگان کرارگانیک ما که به طور مرتب روی نوک موها اعمال می شود، نوک های شکاف شده را بهبود می بخشد و از شکاف بیشتر جلوگیری می کند. همچنین یک محافظ حرارتی موثر است که می توان آن را قبل از استفاده از اتو صاف کننده روی موها اعمال کرد.
– فوق العاده برای ترمیم انتهای موی خشک.  و همچنین دارای خواص مرطوب کنندگی این محافظ حرارتی عالی در هنگام سشوار یا اتو کردن است. همچنین یک محافظ عالی مو در برابر کلر استخر، آب شور دریا و اشعه های مضر فرابنفش خورشید است.

روغن آرگان احیا کننده کرارگانیک اصل آمریکا KERARGANIC ARGAN REVITALIZING OIL

3-روغن آرگان درمانی تقویت مو وان ان اونلی اصل آمریکا

روغن آرگان وان ان اونلی : برگرفته از درختان آرگان مراکشی. مانند کرم موج دهنده مو پنتن اصل آلمان آبرسانی و حالت دهنده صافی فوری براق کننده ضد وز کردن رنگ یکی از کمیاب ترین روغن های جهان روغن آرگان از درخت آرگان مراکشی گرفته شده است. غنی از اسیدهای چرب ضروری امگا 6 و ویتامین E به دلیل توانایی آن در بازسازی و تغذیه موهای خشک و آسیب دیده ارزش دارد.

روغن آرگان وان تنها یک فرمول بدون الکل غیر چرب است که فورا جذب مو می شود و درخشندگی درخشانی ایجاد می کند. بدون اینکه بقایای روغنی باقی بماند. کوتیکال را برای موهای ابریشمی حالت داده و سالم صاف می کند.

این روغن گرانبها به محافظت در برابر آسیب های ناشی از مواد شیمیایی محیطی یا گرمای بیش از حد ناشی از استایلرها کمک می کند. و حالتی طولانی مدت ایجاد می کند. و در عین حال باعث کاهش موخوره و شکستگی انتهای آن می شود.

ایده آل برای همه انواع مو روغن آرگان One’n Only یک محصول صاف کننده و حالت دهنده عالی است. که نتایج صاف و ابریشمی را ایجاد می کند.

 

روغن آرگان درمانی تقویت مو وان ان اونلی اصل آمریکا One ‘n Only Argan Oilحجم 236 میل

4-روغن آرگان آلترگو silk blend oil اصل و اورجینال ایتالیا مخصوص موهای وز

روغن آرگان آلترگو silk blend oil : روغن ابریشم مجموعه کاملی از محصولات درمانی است که به تغذیه و صاف کردن فیبر اختصاص داده شده و موها را نرم‌تر، درخشان‌تر و مدیریت راحت‌تر می‌کند. فوراً به موها احساس لوکسی می دهد و آن را برای یک حس ابریشمی بی نظیر ماندگار تبدیل می کند. خانواده محصولات سایر خطوط مراقبت از مو را با ارائه تغذیه اضافی و حفظ جهش کامل می کند.

 ترکیبی ابریشم یک درمان زیبایی مبتنی بر روغن‌های طبیعی گرانبها است که از موها محافظت می‌کند و یک اثر تقویت‌کننده اثر درخشندگی ایجاد می‌کند تا موهایی فوراً براق و ابریشمی شود.
روغن آرگان باعث احیا و تقویت فیبر مو می شود. روغن نارگیل موها را براق، ابریشمی و سالم نگه می دارد. بائوباب استحکام و سلامتی را برای شکننده ترین موها فراهم می کند.
فناوری نوآورانه Urban Shield به عنوان یک سپر محافظ ضد آلودگی در برابر آسیب های عوامل خارجی عمل می کند.
ویژگی های روغن آرگان آلترگو silk blend oil

5-روغن مو آرگان او جی ایکس اصل مراکش 100 میلی لیتر ترمیم کننده موی

روغن مو آرگان او جی ایکس ترکیبی قدرتمند است. که فواید بی شماری را برای مو و پوست شما ارائه می دهد. این ترکیب منحصر به فرد از مواد با هم کار می کند. تا آبرسانی عمیق، تغذیه و جوانسازی را فراهم کند.

ماده اصلی، روغن مو آرگان او جی ایکس به دلیل خواص مرطوب کنندگی غنی آن شناخته شد. که به ترمیم و ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند. و آنها را قوی تر و انعطاف پذیرتر می کند. روغن آرگان همچنین درخشندگی و نرمی را به قفل های شما می بخشد. و آنها را سالم و شاداب می کند.

علاوه بر روغن آرگان، این فرمول حاوی عناصر طبیعی دیگری است که اثربخشی آن را بیشتر می کند. این عناصر شامل آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و اسیدهای چرب هستند. که با هم کار می کنند تا از موهای شما در برابر آسیب های محیطی محافظت کنند. و سلامت کلی مو را ارتقا دهند.

برای استفاده از این محصول کافی است. مقدار کمی از آن را به مو یا پوست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. برای بهترین نتیجه، آن را برای چند دقیقه قبل از شستشو بگذارید. می توانید از آن به عنوان یک درمان ترک یا به عنوان بخشی از روتین مراقبت از مو استفاده کنید.

روغن مو آرگان او جی ایکس اصل مراکش 100 میلی لیتر ترمیم کننده موی

2 دیدگاه برای “خواص روغن آرگان برای پوست و مو

    • مهران رحیمی مدیر سایت گفته:

      سلام وقتتون بخیر بله روغن آرگان وان ان اونلی از بهترین آرگان های موجود در دنیا میباشد و واقعا کیفیت خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد