فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو :با توجه به اینکه تقریباً 70٪ از مردان و 40٪ از زنان تحت تأثیر طاسی الگو قرار دارند، تحقیقات زیادی برای درمان ریزش مو انجام شده است. در نتیجه، اکنون چندین گزینه برای درمان از داروهای موضعی و خوراکی، مداخله جراحی و درمان‌های لیزری آینده‌نگرتر در دسترس است. علاوه بر این، هر چقدر هم که داشتن یک انتخاب خوش شانس است، گاهی اوقات می تواند یک تصمیم سخت را حتی دشوارتر کند. بنابراین در اینجا برخی از ملاحظات ذکر شده است که باید هنگام انتخاب درمان ریزش مو در نظر داشته باشید.

تغذیه کلی مهم ترین عامل برای رشد مو است. مصرف برخی مکمل‌ها، مانند ویتامین‌های B، C و D، و آهن، یا ویتامین‌های مخصوص رشد مو، ممکن است کمک کند.

مکمل های تقویت و رشد مو چیست؟

مکمل های تقویت و رشد مو چیست؟

فوابد و مضرات قرص تقویت کننده مو : مکمل‌های رشد مو برای موهای نازک ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و امگا هستند که برای کمک به رشد سریع‌تر موهای شما، رشد سریع‌تر، رشد ضخیم‌تر و سالم‌تر ماندن موهای شما در مدت طولانی طراحی شده‌اند. با استفاده مداوم، مکمل ها می توانند به موهای شما کمک کنند بلندتر، پرتر، سالم تر و براق تر به نظر برسند.

انواع مکمل‌های مو با نگرانی‌های مختلفی که با آن مواجه می‌شوید، مانند ژنتیک، استرس، هورمون‌ها، شرایط پزشکی، و تغذیه مرتبط است.
هرمان می‌گوید مکمل‌ها را می‌توان به مکمل‌هایی تقسیم کرد که کمبودها یا نارسایی‌های واقعی را جبران می‌کنند، مکمل‌هایی که التهاب را کاهش می‌دهند، آنهایی که استرس اکسیداتیو را کاهش می‌دهند، مکمل‌هایی که سلامت روده را بهبود می‌بخشند (که به نوبه خود از ورود مولکول‌های بالقوه التهابی کمتر به بدن و اثرگذاری بر مو جلوگیری می‌کند). آنهایی که تأثیرات هورمونی را کاهش می دهند که بر ریزش مو تأثیر می گذارد و آنهایی که التهاب را کاهش می دهند. ما چندتا از بهترین مکمل های جهان را به شما معرفی می کنیم👈 مکمل قرص ایمدین – هیربرست و یکی از پرطرفدارترین مکمل ها قرص تقویت مو هیرتامین است که بدون عوارض هست و تاثیرگذاری فوق العاده ای دارد.
چگونه کمبودهای تغذیه ای می تواند بر رشد مو تاثیر بگذارد

چگونه کمبودهای تغذیه ای می تواند بر رشد مو تاثیر بگذارد

اگر ریزش مو یا نازک شدن مو را تجربه می کنید، ممکن است رژیم غذایی شما به طور کامل یا تا حدی مقصر باشد. دکتر بوهام می‌گوید: «بنابراین اغلب موارد متعددی در کنار هم قرار می‌گیرند که بر سلامت و رشد موی افراد تأثیر می‌گذارند. او می گوید که تغذیه یک عامل رایج است. دکتر بوهام می‌گوید: «وقتی مردم با [من و همکارانم] از ریزش مو شکایت می‌کنند و آزمایش انجام می‌دهیم، اغلب مشکلاتی در مورد وضعیت تغذیه پیدا می‌کنیم.» من می‌توانم بگویم حداقل نیمی از مواقعی که مشکلات تغذیه‌ای را می‌بینم که به ریزش مو کمک می‌کند.» و اینجاست که مکمل ها وارد می شوند.

{خرید و قیمت بهترین شامپو هد اند شولدرز اصل فرانسه از لاویا}

بهترین مکمل ها و قرص ها برای رشد و ضخامت مو

بهترین مکمل ها و قرص ها برای رشد و ضخامت مو

به گفته دکتر بوهام، آهن، پروتئین و بیوتین سه ماده مغذی هستند که معمولاً بر رشد مو تأثیر می گذارند. این سه ماده مغذی می توانند بر تعداد رشته هایی که از پوست سر شما جوانه می زنند، ضخامت رشته های شما یا هر دو اثر داشته باشند. او می گوید: «به خصوص در مورد بیوتین و اسیدهای آمینه، کمبود آن بر ضخامت مو، شکنندگی مو و کیفیت مو تأثیر می گذارد. «آهن و اسیدهای آمینه تمایل دارند بر حجم مو تأثیر بگذارند

فواید استفاده از قرص ویتامین های مو

فواید استفاده از قرص ویتامین های مو

هر خانمی خواهان موهای بلند، حجیم و سالم است. متأسفانه موها همیشه اینطور نیستند. مو همچنین می تواند شکسته، شکننده، کدر، خشک یا چرب باشد. پس چاره ای جز مراقبت ویژه از آن نداریم! با این حال، استفاده از محصولات مراقبت از مو با کیفیت کافی نیست. زیرا این محصولات می توانند مو را در یک نگاه – از بیرون – بهبود بخشند. تنها راهی که می توانید بر کیفیت موهای خود تأثیر بگذارید، تامین مواد مغذی آنها از داخل است. می توانید میوه ها و سبزیجات بیشتری بخورید یا  بسیاری از مردم ویتامین‌های موجود در قرص‌ها را ترجیح می‌دهند، زیرا مصرف قرص‌ها آسان و راحت است.

1) فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : به رشد سریع مو کمک می کند

یکی از راه‌های تغییر این وضعیت، افزودن ویتامین A بیشتر به رژیم غذایی است. ویتامین A به تقویت گردش خون اکسیژن کمک می کند. افزایش گردش اکسیژن در پوست سر به تامین مواد مغذی حیاتی که موهای شما برای موهای بلندتر و قوی‌تر نیاز دارد، کمک می‌کند. ویتامین A همچنین در کمک به غدد پوست برای تولید سبوم بهینه که پوست سر را هیدراته نگه می دارد، کمک می کند و در نتیجه باعث رشد موی سالم می شود. اگر مقدار کافی از این ویتامین را داشته باشید، موهای شما نه تنها سریعتر رشد می کنند، بلکه قوی تر و سالم تر نیز می شوند.

2)فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : از ریزش مو جلوگیری می کند

2)فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : از ریزش مو جلوگیری می کند

بسیاری از افراد این اشتباه را مرتکب می شوند که مشکل ریزش مو را منحصراً به مردان مرتبط می کنند. اما بسیاری از زنان نیز از ریزش مو و نازک شدن مو رنج می برند. و زمانی که روند ریزش مو شروع می شود، کند کردن آن ممکن است دشوار باشد، چه رسد به اینکه آن را به طور کامل متوقف کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید پیشگیری است! به نظر می رسد ویتامین B7/H یا بیوتین نقش مهمی در این زمینه ایفا کند. بسیاری از مطالعات نشان دادند که کمبود بیوتین می تواند منجر به ریزش مو شود.
اسید پانتوتنیک (ویتامین B5) نیز برای جلوگیری از ریزش مو مهم است. با حمایت از کراتین طبیعی موهای شما به تحریک رشد مو کمک می کند. به جایگزینی موهایی که به دلیل ریزش زیاد یا شکستگی از دست رفتند کمک می کند. اسید فولیک (ویتامین B9) نیز مهم است. به طور فعال از تقسیم سلولی پشتیبانی می کند تا فولیکول های موی شما بتوانند موهای سالم تولید کنند و ریزش مو را کاهش میدهد و از نازک شدن موها جلوگیری می کند.
فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : رادیکال های آزاد را از بین می برد

3) فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : رادیکال های آزاد را از بین می برد

قوی ترین آنتی اکسیدان ها ویتامین C و ویتامین E هستند. با این حال، بدن نمی تواند آنها را خودش بسازد. تامین غذا یا مکمل غذایی برای آنها ضروری است. ویتامین C یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که می تواند از شر رادیکال های آزاد خلاص شود. در عین حال، ویتامین C دارای خواص شگفت انگیزی برای رشد مو است – کلاژن تولید می کند که به موهای شما کمک می کند تا از داخل به بیرون قوی تر شوند. اما این همه ماجرا نیست!

ویتامین C همچنین به جذب آهن کمک می کند که بر رشد و استحکام مو تأثیر می گذارد. همچنین ویتامین E، علاوه بر کمک به محافظت از فولیکول های مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد، فواید بسیار دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، از گردش خون پشتیبانی می کند و به عنوان محافظی در برابر آسیب به فولیکول های مو عمل می کند، همچنین می تواند به خطوط ریز و چین و چروک روی پوست شما کمک کند.

4) فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : فولیکول های مو را تحریک می کند

4) فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : فولیکول های مو را تحریک می کند

آیا احساس می کنید که رشد موهای شما متوقف شد؟ شاید به دلیل مشکل فولیکول های مو باشد. اگر فولیکول های مو به درستی کار نکنند، تحریک مورد نیاز خود را دریافت نکنند، ممکن است موها به همان سرعتی که می توانند رشد نکنند. اگر مشکوک هستید که این ممکن است مشکل شما باشد، روی بیشتر به رژیم غذایی خود اضافه کنید. روی یک عنصر کلیدی در چرخه رشد مو است و فولیکول ها برای تولید موهای جدید به آن نیاز دارند. روی همچنین به ساخت و ترمیم بافت مو کمک می کند. کمبود آن با شکنندگی و شکنندگی مو و ناخن آشکار می شود. اما برای اینکه مصرف روی موثر باشد، باید با کلسیم، منیزیم، منگنز، اسید پانتوتنیک و سایر ویتامین ها مکمل شود.

5) تقویت کننده مو

همانطور که تا به حال بدون شک متوجه شدید، ویتامین های A، C، D و E، و همچنین بسیاری از ویتامین های B، برای کسانی که می خواهند رشد مو را تقویت کنند و ریزش مو را معکوس کنند، عالی هستند. اما آنها می توانند خیلی بیشتر از این کار انجام دهند! این ویتامین های مو به موها قدرتی می دهند که قبلا وجود نداشت. در این صورت موها به دلیل سشوار، برس زدن یا حالت دادن به موها بسیار کمتر در معرض آسیب خواهند بود. به این دلیل است که بیشتر ویتامین های مو از همان ابتدا روی رشد مو تمرکز می کنند. بنابراین، زمانی که شروع به مصرف ویتامین های مناسب کنید، متوجه خواهید شد که موهای شما اغلب قوی تر و مقاوم تر از گذشته می شوند.

تقویت کننده مو

6) فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : تغذیه و درخشندگی را به مو باز می گرداند

نکته دیگری که اغلب در ابتدا متوجه می شوید این است که موهای شما بسیار سالم تر، تغذیه و درخشان تر به نظر می رسند. اینها مزایای مثبت دیگری است که موهای شما با استفاده از ویتامین های مو دریافت می کنند. این عمدتا به دلیل ویتامین های B12 و B5 (اسید پانتوتنیک) است که انرژی و نشاط مو را تامین می کند، فولیکول های مو را از داخل به بیرون تغذیه می کند و به افزایش درخشندگی کمک می کند. نتیجه این است که زمان زیادی را در حمام صرفه جویی می کنید. زیرا اگر موهایی زیبا، سالم، براق و قوی داشتید، شستن، مراقبت و حالت دادن به موهایتان بسیار آسان تر خواهد بود.

{قیمت شامپو ضد ریزش هد اند شولدرز}

قرص تقویت کننده مو حاوی ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن هستند از جمله:

  • بیوتین
  • ویتامین C
  • اهن
  • کراتین
  • ویتامین دی
  • فلز روی
  • ویتامین های B
  • ویتامین D
  • ویتامین A
  • ….

آیا قرص های تقویت کننده مو عوارض دارند ؟

آیا قرص های تقویت کننده مو عوارض دارند ؟

فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : در حال حاضر هیچ عارضه جانبی نامطلوب شناخته شده ای از بیوتین وجود ندارد که طبق تجویز پزشک یا از طریق رژیم غذایی معمولی مصرف شود.
مواردی وجود دارد که برخی عادات غذایی یا سایر عادات باعث کمبود بیوتین شد. مطالعات منبع معتبر دریافته اند که زنان سیگاری می توانند متابولیسم بیوتین را در بدن خود افزایش دهند و باعث کمبود شوند.
یک مورد دیگر نشان داد که خوردن تخم مرغ خام – به ویژه سفیده تخم مرغ – به طور منظم می تواند کمبود بیوتین ایجاد کند. در این مثال، کمبود باعث ایجاد وضعیتی به نام ضعف اندام پاسخگو به بیوتین شد. این وضعیت شبیه به چهار پلژی است.
مصرف منظم سفیده تخم مرغ خام در یک مطالعه تحقیقاتی دیگر استفاده شد که نشان داد این باعث کمبود بیوتین نیز می شود.

علائم شایع کمبود بیوتین عبارتند از:

ریزش یا نازک شدن مو
کلسترول بالا
بثورات روی پوست
مشکلات قلبی
روش تشخیص قرص و مکمل تقویت مو اصلی و تقلبی

روش تشخیص قرص و مکمل تقویت مو اصلی و تقلبی

فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو : با وجود بسیاری از مکمل‌های موجود در بازار، چگونه می‌توان مکمل‌های تقلبی را از مکمل‌های اصلی تشخیص داد. مکمل های تقلبی بارها حاوی مواد ممنوعه مانند استروئیدها، مواد شیمیایی مضر و مواد جعلی هستند، اما به نظر شبیه مکمل های اصلی هستند.
این مواد ناخواسته می توانند آسیب دائمی به بدن وارد کنند. با توجه به افزایش تقاضا برای مکمل های غذایی در چند دهه اخیر، مکمل های اصلی و تقلبی رشد کرده اند.

به دنبال بارکد بگردید (بارکد محصول را اسکن کنید)

امروزه تلفن های همراه از برنامه هایی پشتیبانی می کنند که می توانند بارکدها و کدهای QR را بخوانند. اسکن مارک اصلی شما را به وب سایتی هدایت می کند که در آن می توانید جزئیات برند را دریافت کنید. بارکد یکی از مطمئن ترین نشانه های اصالت است.

مهر و بسته بندی را بررسی کنید

مراقب اشتباهات ناخوشایند در املا، فونت های ناآشنا، اشتباهات در اطلاعات، لوگوهایی باشید که با ظاهر معمولی متفاوت هستند. مهر و موم را بررسی کنید، اگر دستکاری است، باید محصول را برگردانید. محصولات تولید توسط شرکت هایی با زیرساخت ضعیف، مهر و موم باکیفیت ندارند.

از فروشگاه معتبر خرید کنید

از فروشگاه معتبر خرید کنید

فروشگاه لاویا با ارائه معتبر ترین لوازم آرایشی های دنیا یک پکیج کامل را برای شما حمع کرده ایم لاویا وارد کننده مستقیم محصولات بوده و به صورت شرکتی محصول دریافت نمی کند و شاید محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال به نسبت بقیه محصولات قیمت بیشتری داشته باشد ولی شما اطمینان دارید که بهترین محصولات روز دنیا را استفاده میکنید و مشکلی برای پوست و سلامتی شما به وجود نخواهد آمد.

7 دیدگاه برای “فواید و مضرات قرص تقویت کننده مو

  1. روناک قاسمی گفته:

    خیی مممنونم ازتون من قرص فیتو رو ازتون سفارش دادم و کاملا مشخصاتی که برای قرص اصل داده بودین رو داشت و تقریبا یک ماه استفاده میکنم ریزش موهام کاملا متوقف شده

    • مهران رحیمی مدیر سایت گفته:

      سلام وقتتون بخیر باعث افتخار ماست که تونستیم محصول اورجینال رو به دستتون برسونیم امیدوارم که به سلامتی و خوشی استفاده کنید

    • مهران رحیمی مدیر سایت گفته:

      سلام وقتتون بخیر
      هیرتامین ، فیتو و ایمدین از بهترین مکمل ها هستند اما برای رفع ریزش مو آقایان هیربرست تاثیر گذار است و برای خانم ها هیرتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد