علل ضعف و آسیب مو

تقویت مو: موی سر، قسمت عمده ای از زیبایی کلی ما را شامل می شود. موهای سالم و شاداب، جذابیت خاصی به ما می دهد و اعتماد به نفسمان را نیز بالا می برد. بسیار پیش می آید که افراد، به دلیل موهای کم پشت خود، از حضور در اجتماعات و مهمانی ها صرف نظر می کنند، چراکه به دلیل موهای ضعیف شده، اعتماد به نفسشان را از دست داده اند. متاسفانه موها به مرور نازک و ضعیف می شوند. عوامل زیر نیز موجب ضعیف شدن مو می شوند:

  • ژنتیک
  • تغذیه نامناسب
  • استعمال دخنیات
  • استرس مزمن
  • خشکی مو
  • آسیب حرارتی ناشی از سشوار و اتو مو
  • استفاده از مواد شیمیایی
  • بستن محکم مو
  • شستشوی زیاد مو
  • کمبود ویتامین ب
  • آلودگی هوا

بنابراین افراد زیادی در سرتاسر جهان به دنبال راه هایی برای تقویت موهای خود هستند. قسمت خوب ماجرا این است که متخصصان، به مدد طبیعت، علم و تکنولوژی، محصولات بسیاری برای تقویت موهای ضعیف و نازک تولید کرده اند که با استفاده از آنها، می توانید بر این مشکل غلبه کنید و موهایی سالم و شاداب داشته باشید.

علل ضعف و آسیب مو

راهنمای خرید محصولات تقویت مو

فرض کنید شما می خواهید برای موهای نازک و ضعیفتان، یک محصول تقویت کننده مو تهیه کنید. قطعا قبل از هر چیز به اطلاعاتی در این زمینه نیاز داردید تا بتوانید محصول مناسب خود را پیدا کنید. در این بخش، به شما کمک می کنیم تا در هنگام خرید، بتوانید بهترین تقویت کننده مو را انتخاب کنید. با لاویا همراه باشید.

مهم ترین ویژگی های یک محصول تقویت کننده مو + موثرترین ترکیبات برای تقویت مو:

  • ترکیبات مناسبی داشته باشد که باعث افزایش گردش خون در پوست سر شود. و از این طریق، خون رسانی بهتری به فولیکول های مو انجام شود.
  • حاوی ویتامین های مورد نیاز مو باشد.
  • حاوی ترکیبات معدنی و آنتی اکسیدان باشد.
  • حاوی سلنیوم، منیزیم و زینک باشد.
  • حاوی عصاره های و روغن های گیاهی باشد.
  • خاصیت آبرسانی داشته باشد و رطوبت مو را حفظ کند.
  • خاصیت تغذیه کنندگی داشته باشد.
  • خاصیت ترمیم کنندگی داشته باشد.
  • ساقه مو را تقویت و از شکستن موها جلوگیری کند.
  • بافت سبک داشته و فاقد چربی باشد.
  • و مهم تر از همه، اصل و اورجینال باشد.

{خرید شامپو هد اند شولدرز اصل}

راهنمای خرید محصولات تقویت مو

معرفی تعدادی از بهترین محصولات برای تقویت مو

قرص تقویت کننده مو هیرتامین اصل آمریکا (Advanced Formula Hair Vitamin Hairtamin) 

  • شاهکار برند هیرتامین در تولید برترین مکمل جهان برای تقویت مو

این محصول، مکمل تأمین کننده ویتامین های موست. مناسب استفاده آقایان و بانوان برای رساندن مواد مغذی و مورد نیاز و تقویت موها می‌باشد. قرص هیرتامین با وجود ویتامین‌های مغذی قدرتمند برای مو و ترکیبی از عصاره گیاهان و ویتامین‌ها و مواد معدنی، یکی از بهترین محصولات برای متوقف کردن ریزش مو و تقویت کننده مو است. و می تواند در ضخیم و پرپشت شدن موها نیز مؤثر باشد. وجود ترکیبات گیاهی دارای آنتی اکسیدان در این مکمل باعث می شود که کمترین میزان مواد شیمیایی وارد بدن شود و همچنین اثرگذاری آن را دوچندان نموده است. گیاه آلوئه ورا که مشخصا یکی از بهترین و مؤثرترین مواد در تقویت موها است. همچنین، براهمی، عصاره دم اسب، رزماری، گزنه و دارچین نیز از دیگر ترکیبات گیاهی و طبیعی این قرص تقویت مو است.

ویتامین‌های A ،C ،D ،B6 ،B12، که از جمله ویتامین‌های مهم برای تقویت مو و ناخن شناخته می‌شوند. سلنیوم، منیزیم، زینک و سایر ترکیبات عمومی نیز در این هیرتامین وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به عصاره فلفل سیاه و زردچوبه اشاره کرد. تمامی موارد ذکر در تقویت و رشد و تغذیه مو مؤثر هستند. هیرتامین قدرت و استحکام را به فولیکول‌های مو باز می گرداند. همچنین موهایی سالم، براق و خوش حالت را برای شما بوجود می آورد. جدای از موهای سالم، این مکمل اثر فوق العاده ای بر روی درخشش و زیبایی پوست دارد. ناخن های سالم و محکم نیز از پیامدهای مصرف هیرتامین خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، روی عنوان آن کلیک کنید. ⬆⬆⬆⬆

 

قرص تقویت کننده مو هیرتامین اصل آمریکا

قرص تقویت مو میولیس هیر ویتال کمپلکس اصل آلمان 60 عددی Mivolis Haar Vital Komplex

روی، بیوتین و مس و همچنین سایر ویتامین‌های B کمپلکس مانند اسید فولیک و پانتوتنیک و عنصر کمیاب سلنیوم را برای بدن فراهم می‌کند. عنصر کمیاب روی جزء بسیاری از آنزیم های درون زا است و به حفظ مو و ناخن طبیعی کمک می کند. بیوتین از متابولیسم انرژی پشتیبانی می نماید و به حفظ مو و پوست طبیعی کمک می کند. سلنیوم به محافظت از سلول ها در مقابل استرس اکسیداتیو کمک می کند و از حفظ موهای طبیعی حمایت می کند. همچنین حاوی مس است که به رنگدانه مو کمک می کند. ویتامین‌های B مکمل یکدیگر هستند و در عملکرد خود از یکدیگر حمایت می‌کنند و ویتامین‌های B1، B2، B6، B12، بیوتین، نیاسین و اسید پانتوتنیک به متابولیسم انرژی کمک می‌کنند. مجموعه موی حیاتی Mivolis با روی و 10 ویتامین و مواد معدنی دیگر یک مکمل غذایی بهینه را ارائه می دهد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، روی عنوان آن کلیک کنید. ⬆⬆⬆⬆

قرص تقویت مو میولیس هیر ویتال کمپلکس اصل آلمان

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو ایوروشه اصل فرانسه – Yves Rocher Anti-Hair Loss Anti Chute Fortifying Shampoo

به تغذیه عمیق فولیکول های مو کمک می کند.  این شامپو تقویت کننده مو غنی شده با عصاره های غنی از پروتئین در دانه های لوپین سفید گیاهی، رشد مو را تقویت می کند و از ریزش آن جلوگیری می کند. در حالی که با بافت سبک بدون سولفات از تشکیل مو پشتیبانی می کند، به ریشه مو اجازه تنفس می دهد و به تعادل ترشح سبوم کمک می کند که مانع ریزش مو شود. و شرایطی را فراهم می کند که موهای قوی تر، متراکم تر و شاداب تر داشته باشید. این محصول می تواند با تاثیر گذاری که بر روی روند بهبود جریان خون در پوست سر می گذارد، به استحکام و تغذیه ریشه های مو تاثیرگذاشته و از ریزش مو های شما تا حدود بسیاری جلوگیری نماید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، روی عنوان آن کلیک کنید. ⬆⬆⬆⬆

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو ایوروشه اصل فرانسه

شامپو تقویت کننده مو عصاره بامبو اینکتو اصل انگلیس Inecto Bamboo Shampoo

شامپو تقویت کننده مو عصاره بامبو اینکتو حاوی عصاره‌ی بامبو می باشد. این شامپو خاصیت ترمیم‌کنندگی دارد که قادر است موهای آسیب‌دیده‌ی شما را بهبود بخشد. تارهای مو در اثر عوامل مختلفی مثل رنگ‌کردن‌های مکرر، فرکردن با مواد نامرغوب یا حتی موخوره یا همان چندشاخه‌شدن موها، آسیب می‌بینند و در چنین شرایطی به استفاده از مواد ترمیمی نیاز دارند تا حالت سالم و شاداب خود را دوباره به ‌دست بیاورند. از فواید بی‌نظیر بامبو می‌توان به درمان خشکی مو، درمان شوره‌سر و همین‌طور درمان سفیدی موها اشاره کرد. عصاره‌ی بامبو موجود در شامپو اینکتو خشکی و زبری موهایتان را از میان برده و موهایی نرم، لطیف و خوش‌حالت برایتان به ‌وجود می‌آورد. اینکتو این شامپو را قهرمان قوی کننده مو نامیده است, پس اگر موهای نازک، شکننده و آسیب دیده ای دارید، این شامپو یکی از بهترین گزینه هاست.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، روی عنوان آن کلیک کنید. ⬆⬆⬆⬆

شامپو تقویت کننده مو عصاره بامبو اینکتو اصل انگلیس

شامپو ضد ریزش و بازسازی کننده مو الیاف بامبو مائویی مدل Bamboo Fiber

شامپو اصل مائویی دقیقا محصولی است که می‌تواند به شما کمک کند از شر موهای خشک، ضعیف و با انتهای شکننده خلاص شوید. چون در این محصول از ترکیباتی استفاده شده که ضمن پاکسازی مو و پوست سر شما، به تقویت و رطوبت‌رسانی رشته‌های مو کمک می‌کند. از مهم‌ترین ترکیبات این شامپوی می‌توان به روغن کرچک، روغن چریش (Neem Tree) و الیاف گیاه بامبو اشاره کرد که هریک برای تغذیه و تقویت مو سرشار از خاصیت هستند. همچنین این سرشار از اسیدهای چرب امگا 3، امگا 9 و اسید استئاریک بوده و در تغذیه‌ی فولیکول‌های مو و کنترل چربی پوست سر نقش مهمی دارد. مجموعه‌ی این مواد، موهای ضعیف و شکننده را به خوبی تقویت و ترمیم می‌کند. از طرفی آب آلوئه‌ورا که بیس اصلی این شامپو را تشکیل می‌دهد، با تزریق رطوبت به تارهای مو یک درخشش و حالت‌پذیری طبیعی به آن‌ها می‌بخشد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، روی عنوان آن کلیک کنید. ⬆⬆⬆⬆

شامپو ضد ریزش و بازسازی کننده مو الیاف بامبو مائویی

سرم ضد شکستگی و تقویت کننده مو آسیب دیده ایوروشه اصل فرانسه – YVES ROCHER ANTI-BREAKAGE FORTIFYING SERUM

این سرم موی شگفت انگیز چندین کاربرد دارد. از طریق تقویت و استحکام بخشی به ساختار مولکولی فیبر مو، مانع شکستگی و آسیب مو میشود و موهای ضعیف را تقویت می کند. همچنین از موها در برابر حرارت، مانند حرارت سشوار محافظت می کند. این سرم به دلیل ترکیبات خاصش مانند گیاه آگاو، روغن جوجوبا، عصاره های طبیعی و … موها را از ساقه ی آنها ترمیم می کند و به آنها استحکام می دهد تا در برابر عوامل آسیب زای محیطی آسیبی نبینند. این محصول، موهایی که قبلا آسیب دید اند یا شکست شد اند را تغذیه و آبرسانی می کند. و بعد از مدتی کوتاه، تاثیر خارق العاده آن را بر موهایتان خواهید دید. 98 درصد از ترکیبات این سرم، ترکیبات گیاهی و ارگانیک است. همچنین بافتی سبک و رایحه ی مطبوعی هم دارد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، روی عنوان آن کلیک کنید. ⬆⬆⬆⬆

سرم ضد شکستگی و تقویت کننده مو آسیب دیده ایوروشه اصل فرانسه

روغن آرگان درمانی تقویت کننده مو وان ان اونلی اصل آمریکا One ‘n Only Argan Oil

ترمیم موهای خشک که دارای انتهای شکسته هستند. مرطوب کننده عمیق برای موهای آسیب دید است. فورا جذب تارها می شود تا کوتیکول ها را صاف کند و موهای وز را رام کند و بافت ابریشمی نرمی به جا بگذارد. و موها را قوی تر می کند. بافت آن، سبک و غیر چراب است. حاوی ویتامین ها و مواد مغذی ضروری است که رشد فولیکول مو و به طور کلی موهای سالم تر را تسریع می کند. از آسیب جلوگیری کرده و برای همه انواع مو و استفاده در کلاه گیس و اکستنشن و برای موهای سفید شده یا شیمیایی و رنگ شده ایده آل است. بدون سولفات و پارابن، همچنین فاقد گلوتن و رنگ‌های مصنوعی است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، روی عنوان آن کلیک کنید. ⬆⬆⬆⬆

روغن آرگان درمانی تقویت کننده مو وان ان اونلی اصل آمریکا

مزایای خرید از لاویا

تمامی محصولات فروشگاه لاویا واردات مستقیم بوده و خارجی و اورجینال هستند. همه محصولات لاویا، ساخت و تولید برندهای معتبر جهانی و از کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان، آمریکا، ایتالیا، بلژیک و … هستند که در سطح جهان جزو بهترین ها هستند. کافی است بارکد هر کدام از محصولات را بررسی نمایید تا در عرض چند ثانیه، از اصالت محصول مطمئن شوید. همچنین لاویا به جهت احترام به مشتریان، این حق را برای آنان قائل شد تا در صورت وجود هر گونه نارضایتی تا ٧ روز، محصول را پس فرستاد و تمامی مبلغ هزینه شد را دریافت نمایند. این نشانگر نهایت اطمینان از کارایی محصولات موجود در فروشگاه است.

{قیمت پر فروش ترین شامپو هد اند شولدرز}

مزایای خرید از لاویا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد