اگر خشکی مو همان چیزی است که هر بار موهایتان را لمس می کنید و نمی توانید توضیح دهید که این خشکی از کجا می آید، ما اینجا هستیم تا به شما در درمان موهای خشک و آسیب دیده کمک کنیم تا بهتر بفهمید که چرا موهایتان خشک هستند، دلایل خشکی موهایتان چیست و به شما در مورد محصولات مناسب برای موهای خشک راهنمایی جامع ارائه دهیم .

چرا مو هایم خشک و آسیب دیده است؟

چرا مو هایم خشک و آسیب دیده است؟

مانند پوست ما، موهای ما نیز در برابر عوامل خارجی آسیب پذیر هستند که ممکن است به آن آسیب برسانند. عواملی مانند کمبودهای تغذیه‌ای، روال‌های نامناسب مراقبت از مو،نوع آرایش مو، آب و هوا و غیره نامناسب بودن هر کدام از این موارد منجر به آسیب به موهای ما می شود و باعث خشکی آن می گردد.

تاثیر آب و هوا بر درمان موهای خشک و آسیب دیده

تاثیر آب و هوا بر درمان موهای خشک و آسیب دیده

آب و هوای خشک نه تنها بر تارهای موی ما تأثیر می گذارد، بلکه پوست سر ما را نیز خشک می کند، که می تواند رشد موهای جدید را دشوار کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، لایه بیرونی سلول های پوست سر ما خشک می شود و به راحتی به شکل پوسته های کوچک و سفید می ریزد.

علاوه بر مشکلات پوستی مشکلات زیادی در روند رشد مو به وجود میاورد. متاسفانه در کشورمان به دلایل بسیار مانند الودگی هوا-بخارات شرکت ها-نوع اب و هوای منطقه، شهر و … این مشکل رایج است.

رژیم غذایی در درمان موهای خشک و آسیب دیده

رژیم غذایی در درمان موهای خشک و آسیب دیده

مردم معمولاً در مورد مکمل های ویتامین و مواد معدنی و رژیم غذایی به عنوان وسیله ای برای پیشگیری یا مدیریت بیماری های پوستی و به ویژه آسیب مو سؤال می کنند. با توجه به شواهد بسیار زیاد و متناقضی که در این زمینه وجود دارد.

پاسخ به این سؤالات اغلب چالش برانگیز است. به این دلیل که رژیم غذایی گرچه میتواند کمک شایانی در آسیب مو ها بکند اما تمامی مواد و ویتامین های لازم در وعده های غذایی یافت نمیشود و این موضوع لزوم استفاده از ویتامین ها را بیشتر میکند.

{خرید و قیمت محصولات برند هد اند شولدرز از وبسایت لاویا}

روال نامناسب در مراقبت مو ها

روال نامناسب در مراقبت مو ها

عوامل اصلی آسیب مو ناشی از حالت داد همراه با حرارت سشوار، رنگ کرد و سفید کردن مو است. آنها به خودی خود آسیب می رسانند و در  زمانی که به طور مکرر آنها را استفاده می کنید برای مو بسیار خطرناک هستند.

آنها می توانند منجر به شکستن مو، دو شاخه شدن موها، فرآوری بیش از حد مو و خشکی شوند. علاوه بر این، چیزهای ساده تری که ممکن است از آنها غافل شوید مانند بستن مو ها به شکل دم اسبی است. حتی برس زد موهای خود (بیش از حد محکم یا با برس نامناسب) می تواند به تارهای موی شما آسیب برساند.

اگر درمان موهای خشک و آسیب دیده انجام نشود چه اتفاقی می افتد؟

1. نازک شدن موها

نازک شدن موها

متوجه نازکی بیش از حد مو هایتان در حمام شده اید؟ معمولاً یک رویداد تدریجی میباشد، نازک شدن مو ترسناک است و اغلب ناشی از همین خشکی موی سر است.بسیاری از مردم ریزش مو را یک مشکل مردانه می دانند، اما حداقل یک سوم زنان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

اما بر خلاف مردان، زنان معمولاً نازک شدن موها را بدون طاس شدن تجربه می‌کنند و می‌تواند تعدادی از دلایل زمینه‌ای مختلف برای این مشکل وجود داشته باشد که یکی از ان هاخشکی موی سر میباشد.

2. موهای درهم و گره خوردگی موها

موهای درهم و گره خوردگی

شانه کردن مو ها در صبح سخت تر  از حد معمول  شده است؟ گره‌ها نشان‌دهنده آسیب به  رشته‌های موی سر شماست که بالا می‌آیند و روی هم گیر میکنند و گره‌هایی روی گره‌ها ایجاد می‌کنند.

به دلیل نبود رطوبت کافی و نرم نبودن موی سر به راحتی مو های شما گره خواهد خورد.موهای درهم یک مشکل رایج است. اگر موهایتان هنگام خیس شدن مات می‌شوند یا موهایتان بعد از حمام گره می‌خورد، می‌دانید که چقدر می‌تواند ناراحت کننده باشد، به‌خصوص اگر موهای نازکی دارید.

موهای خشک یکی از شایع‌ترین علل گره‌خوردگی مو است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اگرچه تار موهای شما ممکن است به دلایل مختلفی در هم بپیچند. از بین بردن گره از موها کار سختی نیست. کافی است ادامه مطلب را مطالعه کنید.

3. سفید شدن زودرس مو

سفید شدن زودرس مو

به دلیل خشکی و اسیب دیدگی موی سر،رنگ دانه های مو سر هم ترمیم نمی شوند به مرور زمان باعث سفیدی موی سر در برخی قسمت های سر میشود.خاکستری شدن زودرس یکی از دلایل مهم عزت نفس پایین است که اغلب با سازگاری اجتماعی-فرهنگی تداخل دارد.

شروع و پیشرفت خاکستری شدن یا پوسیدگی ها ارتباط بسیار نزدیکی با خشکی و اسیب دیدگی دارد و در نهایت در همه افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت یا نژاد در درجات مختلف رخ می دهد.

4. ریزش موی سر

ریزش موی سر

یکی از ناخوشایند ترین تاثیرات مو ها ریزش موی سر میباشد. هنگامی که موی سر شما اسیب دید باشد بعد از مدتی مو های شما شروع به ریزش میکند .ریزش مو تا حدی معمولاً جای نگرانی نیست، اما می تواند ناراحت کننده باشد.

درمان به موقع میتواند به ریزش مو کمک کند. اگر اقدامی در این مورد انجام ندهید در زبیایی شما تاثیراتی بسیار ناخوشایندی خواهد داشت.

{مشاهده و قیمت شامپو هد اند شولدرز}

چگونه از خشک شدن موهایم جلوگیری کنم؟

1. استفاده از روغن های موی سر

استفاده ار روغن های گیاهی

 

روغن مو علاوه بر اینکه در بهبود خشک شدن مو موثر است، تاثیر فوق العاده ای در درمان موهای خشک و آسیب  دارد.  استفاده از روغن های مو می تواند روانکاری ساقه را افزایش داد و به جلوگیری از شکستگی مو کمک کند.

روغن موی مناسب علاوه بر جلوگیری از دو شاخه شدن موها، درخشندگی موها را باز افزایش میدهد و می تواند طراوت و زیبایی رنگ موهای شما را افزایش دهد.

محصول پیشنهادی از طرف لاویا برای درمان موهای خشک و دارای آسیب

روغن تغذیه موهای خیلی خشک و آسیب دیده ایوروشه اصل فرانسه – Yves Rocher Botanical Oil Nourishing Very Dry Hair

اگر موهایتان بلند است یا ساقه موهایتان دچار آسیب و شکنندگی می‌ شود، فروشگاه اینترنتی لاویا، استفاده منظم از روغن تغذیه کننده موهای خیلی خشک و آسیب دیده ایوروشه را به شما پیشنهاد می نماید.

موهایی که خشک یا آسیب دید اند، طبیعتا نیاز به ترمیم دارند. بنابراین باید از روغن مویی استفاده کنید که حاوی ویتامین، اسید چرب و روغن های ضروری مو باشد.

این روغن حاوی این مواد است و ترکیبات آن به گونه ای است که به موها کمک می کند ساختار طبیعی خود را حفظ کنند. این روغن همچنین بافتی بسیار غنی و مغذی دارد.

فواید این محصول :

  • نرم کننده: پس از استفاده از این محصول، شانه‌پذیری موها بهتر خواهد شد و تارهای مو، نرم‌تر و لطیف تر می‌ شود.
  • مرطوب کننده:‌ این روغن، رطوبت مورد نیاز موهایتان را به آن می دهد، در نتیجه خشکی آن را رفع می‌ کند.
  • درخشان کننده: استفاده از این محصول، موها را براق‌ و همچنین درخشان می کند.
  • کاهش وز موها: لایه‌های کوتیکول مو را بازسازی می کند، بنابراین، موهای وز حالت طبیعی خود را پیدا می کنند و مانع ایجاد موخوره می شود.

مقدار یک تا دو پمپ از روغن را کف دست خود بریزید و آن را روی ساقه و نوک موهایتان بزنید و پخش کنید. نیازی به شستشو و آبکشی نیست.

حتما محصولات ارایشی و بهداشتی را از فروشگاه معتبر خریداری کنید که ضمانت داشته باشد. فروشگاه لاویا با افتخار ضمانت 7 روزه کالا را دارد که در صورت عدم رضایت بدون هیچ قد و شرطی محصول برگشت میشود.

 

برای مشاهده و خرید این روغن مو در فروشگاه لاویا کلیک کنید

2. استفاده از شامپو های مخصوص درمان موهای خشک و آسیب دیده

خرید شامپو می تواند یک انتخاب خوب برای درمان موهای خشک و آسیب دید باشد. آبرسان، تقویت‌کننده، صاف‌کننده، بی‌خطر برای رنگ مو، ضخیم‌کننده برای مو های خشک بسیار ضروری است.

شامپو ها در اکثر موارد میتوانند در ازبین برد خشکی موی سر شما بسیار کمک کند و در مواردی استفاده مدوام شامپو های درست برای مو های اسیب تاثیر به سزایی در ترمیم مو های شما دارد.

شامپوی پیشنهادی از طرف لاویا در درمان موهای خشک و آسیب دیده

شامپو ترمیم کننده مو ایوروشه اصل فرانسه Yves Rocher Repair

شامپو ترمیم کننده مو ایوروشه : یکی از مواد موجود در موهای ما، فیبر می باشد. فیبر موجود در مو ها تاثیر قابل توجهی بر میزان آسیب پذیری موها در برابر آسیب های خارجی دارد. این ماده به دلایل مختلفی در موهای ما کاهش پیدا می کند.

یکی از کارهایی که می توانید برای افزایش میزان فیبر موجود در موهایتان انجام دهید، استفاده از شامپو مناسب است.

شامپو و تغذیه کننده موهای آسیب دید ایوروشه، شامپویی است که با توجه به ترکیباتش در میزان افزایش فیبر مو ها تاثیر قابل توجهی دارد. البته این تنها مزایای استفاده از این شامپو نیست.

ویژگی های شامپو ترمیم کننده مو ایوروشه :

  • تمیزکننده موها
  • حاوی گیاه آگاوه و روغن جوجوبا
  • تقویت کننده فولیکول های مو
  • افزایش جریان خون پوست سر
  • تولید شد از 98 درصد ترکیبات کاملا طبیعی
  • بطری تولید شد از 100 درصد پلاستیک بازیافتی
  • مناسب موهای آسیب دید
  • وگان و ارگانیک
  • دارای بافت ژلی
  • فاقد تست حیوانی
  • فاقد سولفات
  • فاقدسیلیکون
  • 300میل
  • تولید فرانسه

شامپو ترمیم کننده مو ایوروشه اصل فرانسه Yves Rocher Repair3

برای مشاهده و خرید این شامپو در فروشگاه لاویا کلیک کنید

 

3.استفاده از ژل و تافت

بیایید درمورد ژل و تافت صحبت کنیم. ژل مو و تافت اساساً برای تنظیم موهای شما در حالت های خاص استفاده می شوند، معمولاً در مواقعی که موهای شما مرطوب یا خیس است. تقریباً مانند یک چسب نه چندان چسبنده عمل می کنند تا موهای شما را در حالتی که می خواهید آنها را خشک کنید، نگه دارند.

هزاران ژل موی مختلف در بازار وجود دارد. شما باید به دنبال ژلی باشید که به اندازه کافی قوی باشد که موهای شما را بدون خشکی نگه دارد.

توضیحات ژل مو تافت تیتان پاور اصل آلمان مدل Schwarzkopf Taft Men Titane Power Gel

برای مشاهده و خرید ژل های موی سر در فروشگاه لاویا کلیک کنید

 

4. استفاده از ماسک مو

احتمالاً ماسک صورت را شنیدید یا شاید امتحان کردید. همانطور که ماسک صورت برای تغذیه و آبرسانی به پوست شما کار می کند، ماسک مو نیز به روشی مشابه برای تقویت وضعیت و سلامت موهای شما عمل می کند.

ماسک های مو را می توان به عنوان درمان موهای خشک و آسیب دیده و حالت دهنده عمیق یا نرم کننده های شدید مو نیز نام برد.

چیزی که آنها را با نرم کننده های فوری متفاوت می کند این است که  معمولاً ماسک ها غلیظ تر هستند و برای مدت طولانی تری روی موهای شما باقی می ماند – از 20 دقیقه تا چند ساعت. انواع مختلفی از ماسک‌های موی از پیش ساخته وجود دارد که می‌توانید از فروشگاه ما خریداری کنید.

پیشنهاد لاویا برای مشکل درمان موهای خشک و دارای آسیب

ماسک مو ترمیم کننده ایوروشه اصل فرانسه –  Yves Rocher Repair Balm Mask

ماسک مو ترمیم کننده ایوروشه حاوی عصاره ارگانیک جوجوبا مشهوربه طلای بیابان است. این ماسک مو، موها را آبرسانی می کند. ماسک مو ترمیم کننده ایوروشه موهای بسیار خشک و آسیب دید را بازسازی و ترمیم می کند.

و ضخامت تارهای موی ضعیف را افزایش می دهد. استفاده از این ماسک موجب استحکام بخشی  مو هاست و باعث افزایش انعطاف تار های مو مشود و جانی تازه به موها  شما می دهد.

ماسک موی ایوروشه درخشان کننده موها بوده و به علت ترکیبات گیاهی و ارگانیک سالم به کار رفت در آن به ویژه برای موهای کراتینه و یا دکلره توصیه می شود.

ویژگی ماسک مو ترمیم کننده ایوروشه :

  • افزایش استحکام و نرمی مو ها
  • فاقد سیلیکون، پارابن، رنگ و روغن های معدنی
  • 98 درصد فرمولاسیون ارگانیک و طبیعی
  • درخشان کننده
  • بست بندی دارای 25درصد پلاستیک کمتر
  • حاوی روغن غنی دانه های جوجوبا، روغن بادام شیرین و گیاه آگاو
  • مناسب برای موهای خشک و دارای آسیب
  • افزایش میکروسیرکولاسین
  • نرم کننده و تقویت کننده
  • بهبود شانه پذیری مو
  • محرک فرایند رشد موها
  • دارای فرمولاسیون زیست تخریب پذیر
  • وگان
  • آبرسانی کامل ساقه موها
  • بازسازی و ترمیم کننده موهای بسیار خشک و دارای آسیب
  • افزایش دهنده ضخامت مو
  • قابل استفاده برای موهای کراتینه و یا دکلره
  • مناسب برای همه انواع مو
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • حجم: 200 میلی لیتر
  • برند: ایوروشه
  • تولید: فرانسه

درمان موهای خشک و آسیب دیده این ماسک مو از ریشه تا نوک مو را تغذیه می کند

برای مشاهده و خرید این ماسک مو در فروشگاه لاویا کلیک کنید

درنهایت

مراقبت از مو نه تنها برای ظاهر ما، بلکه برای بهداشت کلی ما نیز مهم است. داشتن موهای سالم به ما این امکان را می دهد که بهترین ظاهر را داشته باشیم و از سلامت مو و پوست سر خود اطمینان حاصل کنیم.

برای تهیه محصولات با کیفیت که سلامتی ماندگار را برای مو های ما به ارمغان آورد بسیار مهم و اساسی است.شما با بازدید از  فروشگاه لاویا میتوانید محصولات با کیفیت و برند روز دنیا را مشاهده کرده و محصول مناسب موی خود را پیدا کنید.

مشاهده و خرید محصولات مو در فروشگاه لاویا

موهای شما برای سلامت و تندرستی کلی شما مهم است زیرا یکی از اولین جنبه هایی است که دیگران ممکن است متوجه شما شوند. میزان سلامت و شادابی موهای شما می تواند به کسی بگوید که چه نوع فردی هستید و چه احساسی نسبت به خودتان دارید.

موهای سالم نشانه اعتماد به نفس است و به دیگران این امکان را می دهد که شما را با دیدی مثبت ببینند.

همیشه از مراقبت و سلامتی مو های خود اطمینان حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد