راهنمای خرید مسواک برقی

راهنمای خرید مسواک برقی : بهداشت دهان و دندان برای همه ما بسیار مهم است و مسواک برقی یکی از راه های عالی برای حفظ لبخند سالم و درخشان و به خصوص دندان ما است. اما با وجود مدل‌های مختلف موجود که در بازار میباشد، چگونه باید بدانید که کدام یک برای شما مناسب تر است؟

این مطلب راهنمای خرید هر آنچه را که باید در مورد مسواک برقی بدانید را توضیح می دهد. ما موضوعاتی مانند انواع مسواک برقی، ویژگی هایی که باید به دنبال آنها باشید و نحوه انتخاب مسواک مناسب برای نیازهای خود را که باید شما بدانید را نشان خواهیم داد.

راهنمای خرید مسواک برقی Electric toothbrush buying guide

راهنمای خرید مسواک برقی : مسواک برقی چیست؟

راهنمای خرید مسواک برقی: بیشتر مسواک های برقی یک محصول الکتریکی با ارتعاش یا چرخش سر مسواک به شما کمک می کنند. تا لکه ها و تکه غذا ها را از دندان ها و لثه های خود پاک کنید.

لرزش اجازه می دهد تا هر بار که مسواک خود را روی دندان های خود حرکت می کشید، حرکات ریز بیشتری بروی دندان ها انجام دهید.

راهنمای خرید مسواک برقی Electric toothbrush buying guide

راهنمای خرید مسواک برقی : فواید مسواک برقی چیست؟

استفاده از مسواک برقی مزایای زیادی دارد، از جمله:

حذف بهتر پلاک ها:

مطالعات و آزمایشات نشان داد اند. که مسواک های برقی به طور موثرتری نسبت به مسواک های معمولی پلاک را از بین می برند. این به این دلیل است که امواج قدرتمند مسواک های برقی ارتعاشی به ایجاد حباب های ریز در آب اطراف دندان شما کمک می کند که به شل شدن پلاک و باکتری ها کمک کرده آن ها را ازبین برد.

یدک مسواک برقی اورال بی اصل آلمان مدل sensitive clean بسته 4 عددی - Oral B sensitive clean Heads brush pack of 4

کاهش پوسیدگی دندان و بیماری لثه:

مسواک های برقی می توانند در از بین برد پلاک و باکتری ها. نسبت به مسواک های معمولی موثرتر باشند که می تواند به کاهش خطر پوسیدگی دندان و بیماری لثه کمک بسیاری کند.
مسواک برقی اصل المان The Oral-B Laboratory electric toothbrush - Oral-B Laboratory

بهبود سلامت دهان و دندان:

استفاده منظم از مسواک برقی می تواند سلامت دهان و دندان شما را به طور چشم گیری بهبود بخشد، از جمله کاهش بوی بد دهان، التهاب لثه و تشکیل پلاک.
مسواک برقی اصل المان The Oral-B Laboratory electric toothbrush - Oral-B Laboratory

راحتی در استفاده:

استفاده از مسواک های برقی بسیار راحت است و به راحتی می توان آنها را در برنامه روزانه خود گنجاند. سرهای کوچکتر به این معنی است که می توانند به راحتی تمام نقاط داخل دهان شما را بپوشانند و به طور کامل تمیز کند.

راهنمای خرید مسواک برقی : انواع مسواک برقی

دو نوع اصلی مسواک برقی و نحوه عملکرد آنها را با هم بررسی میکنیم:

نوسانی-دورانی

مسواک های نوسانی دارای سر گرد هستند که به سمت جلو و عقب نوسان می کند، در حالی که مسواک های چرخان دارای سر هستند که میتوانند به دور خود بچرخند. حرکت چرخشی یا نوسانی عمل تمیز کردن را بدون اعمال نیروی دست به دندان‌ها افزایش می‌دهد و باعث می شود بدون خستگی دست از آن استفاده کنید. همچنین باعث آسیب به لثه نمی شود.
مسواک برقی اصل المان The Oral-B Vitality 3D whtie electric toothbrush - Oral-B Vitality 3D whtie

مسواک های ارتعاشی یا سونیک

مسواک های سونیک امواج ارتعاشی با فرکانس بالا ایجاد می کنند که بر دینامیک مایعات اطراف دندان شما تأثیر می گذارد. این نوع حرکت به از بین برد پلاک و باکتری که به طور موثرتری. نسبت به مسواک های دیگر کمک می کند. مسواک های سونیک نسبت به مسواک های معمولی باعث ساییدگی کمتر لثه ها می شوند.
ویژگی هایی که هنگام خرید مسواک برقی باید به آن توجه کنید

راهنمای خرید مسواک برقی : هنگام انتخاب مسواک برقی، باید به چند ویژگی توجه کنید :

ویژگی های اضافی

بسیاری از برندهای مسواک برقی دارای ویژگی های اضافی هستند. هر چه یک مسواک برقی ویژگی های بیشتری داشته باشد، در مقایسه با مدل های ارزان تر با یک حالت تمیز کردن و سر مسواک، گران تر و دارای ارزش بالا تری است. برخی از مدل های درجه یک و خاص حتی دارای اتصال بلوتوث هستند. که به شما امکان می دهد مسواک برقی خود را به صورت بی سیم به یک برنامه متصل کنید و برنامه ریزی و بازخوردی. را در مورد مسواک زد خود ارائه دهید.
راهنمای خرید مسواک برقی Electric toothbrush buying guide

تعداد ضربه های سر مسواک در دقیقه (BPM)

هر چه قدر BPM بالاتر باشد، مسواک در از بین بردن پلاک و باکتری موثرتر خواهد بود. اکثر مسواک های نوسانی دارای BPM حدود بین 1300 تا 8800 هستند، در حالی که مسواک های صوتی دارای بین BPM 24000 تا 30000 یا بیشتر هستند.

راهنمای خرید مسواک برقی : تایمر مسواک برقی

یک مسواک برقی با یک تایمر به شما اطلاع می دهد که چه قدر و چه مدت مسواک زده اید.،به طور معمول مدت دو دقیقه زمان برای مسواک زدن توصیه میشود. برخی از برس ها همچنین دارای یک تایمر ربع هستند. که جلسه مسواک زدن شما را به چهار قسمت مساوی تقسیم می کند، بنابراین می توانید مطمئن شوید. که تمام نواحی دهان خود را مسواک می زنید.
مسواک برقی اصل المان The Oral-B Vitality electric toothbrush- Oral-B Vitality

طیف وسیعی و مختلف از حالت های تمیز کردن

برخی از مسواک های برقی دارای بیش از یک حالت تمیز کردن هستند، مانند سرعت بالا، حساسیت، یا مراقبت از لثه  درجه و سایر موارد هستند. همچنین می توانید بین سطوح مختلف شدت ارتعاش (در مسواک های سونیک) انتخاب کنید. علاوه بر این، برخی از آن ها حتی به شما این امکان را می دهند. که حالت ها و شدت های مختلف را برای تطبیق تجربه مسواک زدن خود ترکیب کنید.
یدک مسواک برقی اورال-بی مدل Precision clean بسته 4 عددی اصل المان - Oral B Precision Replacement Heads 4 pack

راهنمای خرید مسواک برقی : سنسورهای فشار

مسواک های برقی با سنسور فشار، زمانی که فشار زیادی به دندان های خود وارد می کنید. به شما هشدار می دهند و از آسیب رساندن به لثه ها خود جلوگیری می کنند. البته برخی مسواک برقی ها طوری طراحی می شوند که بدون سنسور هم اجازه آسیب زدن به لثه را به شما نمی دهند.

ضدآب

برخی از افراد ممکن است دوست داشته باشند دندان های خود را زیر دوش حمام مسواک بزنند، و اگر این کاری است که شما هم دوست دارید انجام دهید، پس حتما یک مسواک ضد آب انتخاب کنید. اکثرا مسواک های برقی ضد آب می باشند.

روش شارژ

مسواک های برقی دارای دو روش شارژ هستند: القایی و USB. شارژ القایی شامل قرار داد مسواک در یک پایه مخصوص به خود است، در حالی که شارژ USB. را می توان با هر پورت USB استاندارد انجام داد. مدل های USB به ندرت پیدا میشود.
راهنمای خرید مسواک برقی Electric toothbrush buying guide

راهنمای خرید مسواک برقی : باتری های قابل شارژ یا یکبار مصرف

مسواک های برقی با باتری های قابل شارژ یا یکبار مصرف عرضه می شوند. مدل‌های مسواک شارژی در درازمدت ارزش بهتری دارند، اما مدل‌های یکبار مصرف اگر جایی برای شارژ مجدد نداشته باشید راحت‌تر هستند. توصیه میشود که از مسواک های شارژی استفاده کنید.

نوع و اندازه سر برس

اکثر مسواک های برقی دارای سر مسواک قابل تعویض هستند، بنابراین شما فقط بعد از هر 3 الی 6 ماه (طبق توصیه متخصصان دندانپزشکی) به جای تعویض کل بدن به یک سر مسواک جدید نیاز دارید. شکل و اندازه سر مسواک ممکن است متفاوت باشد، بنابراین مهم است که مدل مخصوص آن را پیدا کنید که با دندان های شما و مسواک برقی سازگار باشد. ممکن است سر مسواک های برقی کوچکتر را ترجیح دهید، زیرا آنها می توانند در مکان های تنگ و سخت بهتر تمیز کنند.

سختی برس

برخی از افراد موهای و پرز های نرم را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر موهای سفت را ترجیح می دهند. تولیدکنندگان مسواک برقی معمولاً چندین سطح مختلف از سفتی مو را برای انتخاب دارند. ترجیحا اگر دندان با حساسیت بالاتری دارید، به دنبال یک مسواک برقی با موهای نرم باشید.
هنگامی که یک مسواک برقی خریدید، حداقل برای چند سال آینده به سرهای(یدک مسواک برقی) جایگزین نیاز خواهید داشت.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید در مورد راهنمای خرید مسواک برقی

همانطور که متوجه شدید، این یدک های مسواک برقی است که آنها سود خود را در آن به دست می آورند، نه روی دسته مسواک، بلکه سر مسواک جایگزینی که شما باید بخرید.
اتصال سرهای مسواک بین برندهای مختلف یکسان نیست. اتصالات برس Oral-B با سر مسواک Sonicare متفاوت است، آنها قابل تعویض نیستند بنابراین انتخاب شما محدود میشود.
خرید سر اصلی سازنده بهترین شانس کیفیت و قابلیت اطمینان را به شما می دهد. با این حال، بسیاری از افراد میگویند که قیمت سرهای برس جایگزینی که تولید کنندگان خود برند ها ارائه می دهند ممکن است کمی گران باشد.
در نتیجه، این امر باعث میشود برخی افراد سود جو برای خریداران و فروشندگان. شروع به تولید مسواک های برقی و یدک مسواک های تقلبی میکنند. برای مثال این‌ محصولات فیک با دسته‌های. برس Oral-B سازگار هستند اما توسط Oral-B ساخت نشده‌اند.
یدک مسواک برقی اورال-بی مدل Precision clean بسته 4 عددی اصل المان - Oral B Precision Replacement Heads 4 pack

راهنمای خرید مسواک برقی درباره فروشگاه لاویا

فروشگاه آنلاین لاویا با افتخار تمامی محصولات اش را با ضمانت و اورجینال به شما تحویل میدهد.سایت لاویادارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تجربه یک خرید امن و باکیفیت را به مشتری میدهد. و اصلی ترین و اولین تضمینی که ارائه می دهد اصل و اورجینال بودن تک تک محصولات موجود در فروشگاه است . و همچنین سیاست شفاف ما در نشان دادن مدیر های لاویا که آقایان هیوا رحیمی موسس لاویا و مهران رحیمی مدیر لاویا که در درباره ما میتوانید از آن ها بیشتر بخوانید باعث اعتماد هر چه بیشتر مشتریان ما شده است ضمن اینکه فروشگاه لاویا برای کاربران خود امکان مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی بعد از خرید را رایگان ارائه می دهد. تا مشتریان خیالشان از بابت خرید از هرجهت مطمئن شد و تجربه ای متفاوت از خرید را با لاویا به دست آورند.
فروشگاه اینترنتی لاویا

سوالات متداول در مورد راهنمای خرید مسواک برقی

کدام نوع سر برس برای من بهتر است؟

پاسخ: سر مسواک را بسته به حساسیت دندان ها و لثه های خود انتخاب کنید. اگر دندان‌ها و لثه‌های حساسی دارید، به سراغ یک سر مسواک با موهای نرم بروید.

هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض سر برس دارم؟

پاسخ: سر برس را هر سه الی چهار ماه یکبار (طبق توصیه متخصصان دندانپزشکی). بسته به نوع سر مسواک تعویض کنید.

بهترین راه برای تمیز کردن مسواک برقی من چیست؟

پاسخ: دسته مسواک و شارژر اش را به طور مرتب تمیز کنید تا از تجمع باکتری جلوگیری شود. ابتدا سر مسواک را پس از تمیز کردن دندان هایتان بشویید. سپس سر برس را جدا کرده و دوباره آبکشی و تمیز کنید. آب اضافی را از سر برس جدا کنید. با این حال،خود دسته را خیس نکنید و از یک پارچه برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

آیا می توانم از مسواک برقی خود با یک برس دیگر استفاده کنم؟

پاسخ: مسواک های برقی برای استفاده با برس های دیگر بدون مشکل هستند. ، اما یافت سر مسواک سازگار با دندان ها و خود مسواک مهم است.

پیشنهاد مسواک های برقی از طرف لاویا در راهنمای خرید مسواک برقی

مسواک برقی اورال بی  Oral-B Laboratory

The Oral-B Laboratory electric toothbrush

مسواک برقی Oral-B Laboratory: دندان ها به افراد جامعه کمک می کنند. تا از دهان خود برای خوردن، صحبت کردن، لبخند زدن و شکل دادن به صورت شان استفاده کنند. پس لازم هست همیشه از آن ها مراقبت کرد تا دندان هایی سالم و زیبایی داشته باشید،

اما دندان ها زمانی سالم و سفید می مانند که از مسواک هایی عالی برای انها استفاده شوند. مسواک برقی oral-b Laboratory بهترین گزینه برای شما میباشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این مسواک برقی کلیک کنید

مسواک برقی اصل المان The Oral-B Laboratory electric toothbrush - Oral-B Laboratory

 

The Oral-B Vitality 3D electric toothbrush

مسواک برقی Oral-B Vitality 3D: دندان ها به افراد جامعه کمک می کنند. تا از دهان خود برای خوردن، صحبت کردن، لبخند زدن و شکل دادن به صورت شان استفاده کنند. پس لازم هست همیشه از آن ها مراقبت کرد تا دندان هایی سالم و زیبایی داشته باشید،

اما دندان ها زمانی سالم و سفید می مانند که از مسواک هایی عالی برای انها استفاده شوند. مسواک برقی 3d white oral-b vitality بهترین گزینه برای شما میباشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این مسواک برقی کلیک کنید

مسواک برقی اصل المان The Oral-B Vitality 3D whtie electric toothbrush - Oral-B Vitality 3D whtie

 

راهنمای خرید مسواک برقی : مسواک برقی اورال بی Oral-B Vitality

The Oral-B Vitality electric toothbrush

مسواک برقی Oral-B Vitality: دندان ها به افراد جامعه کمک می کنند. تا از دهان خود برای خوردن، صحبت کردن، لبخند زدن و شکل دادن به صورت شان استفاده کنند. پس لازم هست همیشه از آن ها مراقبت کرد تا دندان هایی سالم و زیبایی داشته باشید،

اما دندان ها زمانی سالم و سفید می مانند که از مسواک هایی عالی برای انها استفاده شوند. مسواک برقی اورال بی oral-b vitality بهترین گزینه برای شما میباشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این مسواک برقی کلیک کنید

مسواک برقی The Oral-B Vitality electric toothbrush- Oral-B Vitality اصل المان

یدک مسواک برقی اورال بی مدل کراس اکشن نسخه مشکی اصل آلمان بسته 2 عددی - Oral B cross action black edition Heads brush pack of 2

نتیجه در مورد راهنمای خرید مسواک برقی

امیدواریم این راهنمای جامع خرید مسواک برقی کمک کرده باشد تا تصمیم شما را برای خرید کمی آسان‌تر کند. هنگام انجام خرید، سنجیدن همه مزایا و درک این که چه ویژگی هایی برای شما مهیا است مهم هستند و کلیدی است. ولی فراموش نکنید، مهم نیست که کدام مسواک برقی. را انتخاب می کنید، همیشه برنامه مسواک توصیه شد را رعایت کنید و مرتباً به یک متخصص دندانپزشک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد