انواع مختلف مو

ما در اینجا از انواع  شامپو  برای موهای شما توضیح میدهیم تا بتوانید شامپوی مناسب با نوع مویی که سعی در حفظ آن دارید به خوبی انتخاب کنید .

یکی از راه‌های محدود کردن انتخاب شامپو، انتخاب شامپوی مناسب برای نوع موهایتان است. نوع مو به میزان مجعد یا صاف بودن موهای شما اشاره دارد که به آن “الگوی فر” می گویند. مدل فر شما بر اساس شکل ساقه موی شما تعیین می شود – موهای مجعد و موج دار بیضی شکل، موهای صاف گرد و موهای قلابدار صاف هستند.

شکل ساقه موهای شما و بنابراین اینکه موهای شما مجعد یا صاف هستند، همه به DNA شما بستگی دارد. ابزارهای داغ و درمان های شیمیایی می توانند به طور موقت الگوی فر شما را تغییر دهند (و البته حتی می توانند به آن آسیب برسانند)، اما همانطور که موهای شما مراحل رشد خود را طی می کند، الگوی فر طبیعی شما دوباره ظاهر می شود. به عنوان مثال، اگر موهای مجعدی دارید که تمایل به وز دارند، یک شامپوی معمولی روزانه آن مقدار رطوبت لازم را برای جلوگیری از آن فراهم نمی کند. و برای افرادی که موهای صاف یا نازکی دارند، انتخاب شامپوی نامناسب می تواند آرایش مو را به جای تمیز و درخشان، چرب جلوه دهد.

 

در اینجا لیستی از انواع موی رایج آورده شده است:

سر راست
موج دار
فرفری
مارپیچ (گاهی اوقات “پیچیده” نامیده می شود)

انواع مختلف مو

 انواع شامپو برای موهای شما

قبل از انتخاب شامپو مو، مهم است که بدانید شامپو چه کارایی دارد، چگونه از آن استفاده کنید و چه ارتباطی با نوع  مو  و پوست سر شما دارد. ممکن است فکر کنید شامپو یک فرمول تمیز کننده مو است، اما به همان اندازه مهم است که هنگام انتخاب شامپو به پوست سر خود توجه کنید. شامپو برای پاکسازی مو و پوست سر شما از آلودگی، چربی و تجمع محصولات است. به این موضوع فکر کنید: شامپو برای پوست سر و ریشه شما است، در حالی که نرم کننده برای انتهای موهای شما. شما باید شامپویی را انتخاب کنید که برای پوست سر شما مناسب تر است و بر اساس وضعیت انتهایی، یک نرم کننده را انتخاب کنید. وقتی صحبت از روتین های مراقبت از مو می شود، قطعا یک سایز برای همه مناسب نیست. موهای شما لایق بهتریناست !

پس بیایید به انواع مختلفی از شامپوهایی بپردازیم که می‌توانید در سایت لاویا برای مراقبت از مو های زیبایتان شامپو مورد پسندتان را انتخاب کنید .

{خرید و قیمت شامپو هد اند شولدرز اصل}

"

انواع شامپو برای موها

1 . شامپو روزانه

شامپوی روزانه شامپویی است که برای استفاده روزانه به اندازه کافی ملایم است. دخترانی که موهای چرب دارند بیشتر به شامپو کردن نیاز دارند، و این جایی است که شامپوی روزانه وارد می شود. آنها همچنین فاقد صابون و قلیایی هستند که استفاده روزمره آنها را پایدار می کند. و مانند شامپوهای معمولی، شامپوهای روزمره ممکن است تعداد کمی از مواد حالت دهنده در خود داشته باشند. این نوع از شامپو های روزانه مناسب برای تمام انواع مو می باشد .

پیشنهاد ما برای شما  شامپو بدون سولفات لاکمه  اصل اسپانیا 300 میل : به آرامی مو و پوست سر را تمیز و پاکسازی می کند مناسب برای استفاده روزانه آب دریا از بریتنی مرطوب کننده و از کم آبی فیبر مو جلوگیری می کند نرم‌کننده‌های سبز رنگ که از گیاهان به دست می‌آیند، مو را نرم می‌کنند و ظاهری ابریشمی و براق به موها می‌دهند رنگ مو را تقویت میکند و اثر بالایی بر روی مو می گذارد دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است 93% مواد طبیعی میباشد فرمول گیاهی فاقد سولفات، پارابن، سیلیکون، روغن های معدنی و رنگ مناسب برای تمام انواع مو پوست سر و ناخالصی ها را به آرامی تمیز و پاک می کند مرطوب کننده و جلوگیری از کم آبی فیبر مو خواص آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارد دارای رایحه های پرتقال شیرین، لیموترش و گریپ فروت

شامپو روزانه

 

2 . انواع شامپو برای موها : شامپوی معمولی ( شامپوی طبیعی ) :

شامپوی معمولی مو برای افرادی طراحی شده است که نیاز یا درمان خاصی برای مو ندارند و پاک کننده های ملایمی با مواد ساده هستند که برای تمیز کردن تولید سبوم معمولی بدون از بین بردن چربی طبیعی پوست سر، آبرسانی و درخشندگی تارهای شما ساخته شده اند. شامپوهای معمولی را می توان برای موهای خشک، معمولی یا چرب تهیه کرد. شامپوهای طبیعی زیادی وجود دارد، اما حتی اگر یک برچسب نشان دهد که “طبیعی” است، به این معنی نیست که اینطور است.

شما فقط به 1٪ مواد طبیعی نیاز دارید تا به طور قانونی یک محصول را “طبیعی” برچسب گذاری کنید. بهترین راه برای یافتن محصول مناسب این است که به دنبال ترکیبات گیاهی، ارگانیک و خام شامپو مانند بیوتین، کافئین، چای سبز و نخل اره ای باشید. شامپوهای طبیعی به اندازه کافی برای همه انواع مو ایمن هستند، اما به ویژه برای افرادی که به دنبال کاهش ریزش مو هستند، مفید هستند.

شامپوی معمولی

3 . انواع شامپو برای موها : شامپو شوره سر

البته این شامپوها برای از بین بردن شوره سر بهترین کار را دارند و در صورت نیاز می توانند مقوی باشند. کتوکونازول یک ماده فعال در بسیاری از شامپوهای شوره سر است و در صورت نیاز به قوی ترین نسخه، می توان آن را بدون نسخه یا با نسخه خریداری کرد. این شامپو برای انواع مو قابل استفاده است، اما بدیهی است که برای افرادی که از شوره سر رنج می برند بهترین است.

ما برای از بین بردن شوره موی سر شما بهترین شامپو در سایت لاویا موجود کردیم شامپو ضد شوره و نرم کننده موهای چرب لیمویی هد اند شولدرز اصل فرانسه :

موهای چرب و پوست سر چرب را با رایحه ای ماندگار مرکبات تمیز می کند.

فرمول Derma & Pure به طور موثر با خشکی، چرب و خارش پوست سر مبارزه می کند. یک نرم کننده عالی برای موی سر است. حاوی آنتی اکسیدان ها برای مراقبت ملایم از مو و پوست سر. موها را زیبا و تا 100% بدون پوسته پوسته نگه می دارد (با استفاده منظم). فرموله شده بدون مواد ناخواسته: 0% فسفات، 0% پارافین. از بین برنده ی 100% شوره سر و پاک کننده پوست و مو.

تنظیم کننده ی چربی و مرطوب کننده آبرسان مو. حاوی عصاره لیمو. حاوی فرمولاسیون جدید. ۷۲ ساعت محافظت از خارش پوست سر. برای موهای چرب یا معمولی، حتی موهای رنگ شده و شیمیایی درمان شده. از پوست سر در برابر خارش و تحریکات ناشی از شوره سر محافظت میکند. pH متعادل برای استفاده روزانه. مناسب برای: خانم ها / آقایان. حجم آن 500 میلی لیتر میباشد. ساخت کشور فرانسه.شامپو شوره سر

 

4 . انواع شامپو برای موها : شامپو پروتئینی (شامپو ضد شکستگی)

شامپوهای ضد شکستگی برای موهای بلند یا آسیب دیده فرموله شده اند. آنها برای پاکسازی ملایم مو و ایجاد درخشندگی براق طراحی شده اند. آنها به بازگرداندن تعادل pH مو و ترمیم آسیب کمک می کنند. برای کاهش موخوره و داشتن موهایی سالم تر و قوی تر می توانید از شامپوهای ضد شکستگی استفاده کنید.

کراتین (پروتئین مو) برای حفظ ساختار مو ضروری است

و ریزش پروتئین می تواند باعث آسیب مو شود. چنین موهایی مستعد شکستن، خشن و بسیار شکننده هستند. شامپوهای پروتئینی حاوی کراتین هیدرولیز شده یا پروتئین های گیاهی هستند که موهای آسیب دیده را تقویت کرده و درخشندگی سالمی به آن می بخشد.

ما به شما عزیزان  شامپو تقویت مو لاکمه  مراقبت عمیق مو اصل اسپانیا پیشنهاد میکنیم : شامپوی ترمیم کننده که نرمی و رطوبت طبیعی مو را احیا می کند کمپلکس فیبرهنس ساختار داخلی موها را ترمیم می کند پیوندهای آسیب دیده را بازسازی می کند موها در برابر شکستگی قابل کنترل تر و مقاوم تر می شوند رایحه های گلی و لطیف اسانس شمعدانی برای موهای آسیب دیده توصیه می شود پیوندهای داخلی مو را تقویت می کند ترمیم کننده و عمیقا تغذیه می کند. نرمی و رطوبت طبیعی را به موها باز می گرداند. موها 35 درصد مقاومت بیشتری دارند.  محصول جانبی طبیعی استخراج شده از دانه های ذرت. موهایی قابل کنترل و نرم که در برابر شکستن مقاومت می کند. آنتی اکسیدان و ترمیم کننده. اسطوخودوس تازه و وحشی نت های رز و شمعدانی را تقویت می کند.

{مشاهده شامپو ضد ریزش هد اند شولدرز}

فرمول گیاهی / بدون سولفات / بدون پارابن / بدون روغن معدنی / بدون رنگ

شامپو پروتئینی

5. انواع شامپو برای موها : شامپو تصفیه کننده

با تمرکز بیشتر روی پوست سر تا روی خود مو، یک شامپوی تصفیه کننده دارای خواص پاک کنندگی، تسکین دهنده و ضد میکروبی است. شامپوهای تصفیه کننده به طور خاص موهای مستعد شوره را هدف قرار می دهند. برخی از ترکیبات گیاهی رایج در این نوع شامپوها عبارتند از قاصدک، عصاره پوست درخت بید و روغن درخت چای.

پیشنهاد ما به شما عزیزان  شامپو تصفیه کننده موهای چرب ایوروشه  اصل فرانسه :  حاوی 98 درصد عصاره های طبیعی – پاک کننده چربی اضافی پوست سر – حاوی عصاره گزنه جهت خالص سازی و تنظیم سبوم – احساس پوست سر و موی تمیز و شاداب – حاوی عصاره ارگانیک آگاو جهت افزایش گردش خون کف سر – بدون سیلیکون که مناسب خانم ها و آقایان است .

شامپو تصفیه کننده

6 . انواع شامپو برای موها : شامپو موهای خشک

شامپوی خشک (از لحاظ فنی) یک شامپو نیست زیرا به سادگی روغن مو را جذب می کند، برخلاف تمیز کردن مو یا پوست سر. شامپوهای خشک می توانند مایع، پودری یا به صورت اسپری آئروسل باشند. مناسب برای روزهای بین روزهای شستشو، مقدار کمی از شامپوی خشک را مصرف کنید و آن را در ریشه های خود پخش کنید تا روغن و چربی اضافی جذب شود. فوراً سبوم را از ریشه شما جذب می کند و موهای شما را تازه تر از همیشه به نظر می رسد و بوی آن را می دهد. اگرچه، مهم است که توجه داشته باشید که استفاده طولانی مدت از شامپوی خشک می تواند باعث تجمع و اثرات نامطلوب بر روی مو و پوست سر شما شود.

شامپوهای خشک مناسب هستند، اما نباید به صورت روزانه استفاده شوند. آنها از الکل یا مواد مبتنی بر نشاسته برای جذب روغن و رطوبت از موهای شما استفاده می کنند، که ظاهری تمیزتر ایجاد می کند و معمولاً می تواند برای همه انواع مو مفید باشد. استفاده مکرر از شامپوهای خشک می‌تواند به مرور زمان منجر به تجمع آن‌ها شود، بنابراین فقط زمانی از این شامپوها استفاده کنید که نیاز به شاداب کردن دارید، اما زمانی برای شستن موهای خود ندارید.

 هدف اصلی شامپوها :

پاک کردن کثیفی و چربی از روی موها است. با این حال، حذف این روغن ها می تواند با خشک کردن بیش از حد فولیکول و ایجاد شکستگی باعث آسیب شود. بنابراین برای شامپوهایی که موهای خشک و آسیب دیده را هدف قرار می دهند، هدف اصلی تمیز کردن موها و جایگزینی روغن های از دست رفته است. به همین دلیل است که محصولاتی وجود دارند که حاوی موادی مانند روغن موراکان، روغن آرگان یا روغن دانه آفتابگردان هستند. این شامپوها می‌توانند با انواع موها به خوبی کار کنند، اما معمولاً برای موهای موج‌دار تا فرفری بهترین عملکرد را دارند.

یکی دیگر از محصولات پیشنهادی ما شامپو تقویت مو لاکمه مراقبت عمیق مو اصل اسپانیا است با کلیک قسمت آبی رنگ بیشتر با آن آشنا خواهید شد .

شامپو موهای خشک

7 . شامپو مرطوب کننده

یکی از دلایل اصلی خشکی یا ضعیف شدن موها، کمبود رطوبت در پوست سر است. اگر پوست سر نتواند روغن کافی برای حفظ رطوبت تولید کند، نتیجه آن رشته های خشک و شکننده است که در نهایت منجر به شوره سر می شود. این زمان استفاده از شامپوی مرطوب کننده است. اما لازم نیست موهای خشک داشته باشید تا از فواید آن بهره مند شوید، شامپوی مرطوب کننده نیز می تواند به تقویت موهای شما و براق تر نشان دادن آن کمک کند. تنها زمانی که ما استفاده از شامپو مرطوب کننده را توصیه نمی کنیم این است که موهای چرب دارید.

پیشنهاد ما برای شما  شامپو آبرسان آب نارگیل  (کوکونات واتر) او جی ایکس OGX اصل : شامپو آبرسان آب نارگیل (کوکونات واتر) او جی ایکس: با آب نارگیل آبرسان، الکترولیت های مغذی و روغن نارگیل رطوبت را حفظ کرده و موها را هیدراته می کند که موهای خشک و ظریف را به کمال ابریشمی و صاف تبدیل می کند. فرمول سبک، بدون سولفات و پارابن این شامپو با آب نارگیل، موها را بازسازی و جوان می کند. از ترکیبی از شامپو و نرم کننده آب نارگیل هیدراتاسیون Weightless استفاده کنید تا به موهایی درخشنده و سالم برسید.

شامپو مرطوب کننده

8 . شامپو حجم دهنده

همانطور که از نام آن پیداست، شامپوهای حجم دهنده به طور خاص برای حجم دادن به موهای ظریف و نازک طراحی شده اند. آنها از فرمول های سبک تر ساخته شده اند تا موهای شما را سنگین نکنند. یک شامپو حجم دهنده با باز کردن کوتیکول مو عمل می کند و رشد آن را تشویق می کند. برخی از شامپوهای حجم دهنده حتی دارای پروتئین کراتین به عنوان یک ماده فعال برای کمک به تقویت رشته ها از ریشه تا انتها هستند. بسیاری از افراد به طور قابل درک تشخیص تفاوت بین شامپوهایی که حجم می دهند و شامپوهایی که وعده غلیظ شدن می دهند دشوار است.

تفاوت بزرگ این است که هدف شامپوهای حجم دهنده ریشه ها برای ایجاد بدن بیشتر در مو است در مقابل شامپوهای ضخیم کننده که بر روی ساقه مو تأثیر می گذارد. با این اوصاف، این شامپو برای موهای نازک، نازک و نازک نیز بهترین عملکرد را دارد.

یکی از بهترین محصولات حجم دهنده ما  شامپو هد اند شولدرز مدل حجم دهنده  فوق العاده اصل فرانسه : موهای عالی با حجم شروع می شوند. شامپو حجم دهنده اضافی هد اند شولدرز به حفظ بدن و تقویت موهای شما کمک می کند. و در عین حال موهای شما را قابل کنترل می کند، قسمت انتهایی آن را کاهش می دهد و آن را 100% بدون پوسته پوسته می کند. موهای ظریف و شل شما در نهایت حجم دهنده ای را که همیشه می خواستید به دست خواهید آورد.

 

شامپو حجم دهنده

9 . شامپو موهای رنگ شده

اگر موهای رنگ شده دارید، احتمالاً با موهای خشک، رنگ پریده و کمبود رطوبت روبرو هستید. به همین دلیل، مهم است که از شامپویی که مخصوص موهای رنگ شده طراحی شده است استفاده کنید. برخلاف شامپوهای معمولی، شامپوی مخصوص موهای رنگ شده حاوی موادی است که رنگ موهای شما را از بین نمی برد. این کمک می کند تا رشته های شما هیدراته، سالم و از آسیب محافظت شود. تمرکز این شامپوها بر محافظت از فرمول های رنگی است که برای رنگ کرد موهای شما استفاده می شود، بنابراین ترکیبات موجود در این نوع شامپو میزان رنگ شست شد را به حداقل می رساند. به دلیل نحوه ساخت آن، می تواند با انواع مو به خوبی کار کند.

شامپو موی رنگ شده لاکمه اصل اسپانیا 300 میل :

موهای دارای رنگ که برای مدتی حالت طبیعی خود را داشته است تغییر میکند و کم رنگ میشوند. بنابراین ضروری است که به آن یک روال مراقبت خاصی داده شود.
COLOR STAY عمق و تن مو را حفظ می کند و درخشش موهای رنگ شد PH اسیدی آن فرمول فلس های کوتیکول را می بندد و از کورتکس در برابر عوامل خارجی محافظت می کند. تزریق آکای ارگانیک و عصاره دانه آفتابگردان به عنوان یک ماده قدرتمند عمل می کند، آنتی اکسیدانی که از موهای رنگ شد محافظت می کند و از اثرات خورشید، از دست داد رنگ و رادیکال های آزاد جلوگیری میکند.

 

"</a

10 . شامپو موهای مجعد

اگر به طور طبیعی فرفری هستید، احتمالاً به خوبی از این واقعیت آگاه هستید که همه شامپوها یکسان ساخت نمی شوند. موهای مجعد نسبت به سایر انواع مو خشک‌تر و وزتر هستند، به همین دلیل است که استفاده از مواد فوق‌العاده آبرسان در شامپو ضروری است. شامپو موهای مجعد به آرامی موهای وز شد را تمیز می کند و آن ها را صاف و براق می کند. موهای ضخیم، زبر و زبر باید از شامپوهایی با مواد پاک کننده خشن (مانند SLS) اجتناب کنند. چنین موادی می توانند کوتیکول های مو را بالا ببرند و مو را خشک و وز کنند. از شامپوهایی با درصد بیشتری از مواد حالت دهنده مانند روغن های مغذی و کره های گیاهی استفاده کنید تا موها را نرم و صاف نگه دارید. محصول پیشنهادی ما برای موهای فر زیبایتان شامپو روغن نارگیل مائویی است که مناسب برای موهای فر ، ضخیم و مجعد است .

ویژگی‌های شامپو روغن نارگیل مائویی برای موهای فر

  • حاوی روغن نارگیل، کره پاپایا و عصاره پلومریا
  • حاوی آب آلوئه‌ورای ۱۰۰% خالص
  • مخصوص موهای فر، ضخیم و مجعد
  • ضد وز، ضد گره و تقویت فرها
  • وگان (گیاهی)
  • بدون خشونت (cruetly-free)
  • فاقد پارابن، سولفات (SLS)، سیلیکون، گلوتن، رنگ‌های مصنوعی و روغن‌های معدنی
  • متعادل‌سازی PH مو و پوست سر
  • سازگار با موهای رنگ

شامپو موهای مجعد

 11. شامپو میله

شامپوها در مقایسه با شامپوهای مایع سنتی حاوی مقدار کمتری آب هستند و ظاهری شبیه صابون دارند. آنها اغلب حاوی مواد طبیعی هستند و برای کسانی که زیاد سفر می کنند بهترین هستند. بست به فرمول، نوارهای شامپو ممکن است کف کنند یا نباشند.

شامپو میله

12. شامپو 2 در 1

این یکی از انواع مختلف شامپو است که به نظر می رسد در بین افرادی که در حال حرکت هستند محبوب است زیرا کاملا تمیز و برخی از مزایای حالت دهنده است.

با این حال، موهای مجعد یا موج دار ممکن است همچنان خشک شوند. پس با احتیاط استفاده کنید .

شامپو بدون سولفات نیشمن NISHMAN مدل Inca Inchi 03 حجم 1250 میل : 

ویژگی های شامپو بدون سولفات نیشمن برای موهای داری آسیب و کراتینه

  • بدون سولفات، پارابن، نمک، سیلیکن و مواد حساسیت زا
  • آبرسانی قدرتمند سلول های مو و بازسازی ساختار مو
  • حاوی روغن های مغذی تاثیرگذار
  • قابل استفاده برای انواع مو

شامپو 2 در 1

بنابراین کدام نوع شامپو برای شما مناسب است؟

خوب، ساده ترین راه برای فهمیدن این موضوع، وضعیت پوست سرتان است.

اگر پوست سرتان چرب است…

از شامپوهایی که آبرسان، مرطوب کننده، صاف کننده یا فرموله شده برای موهای مجعد هستند خودداری کنید. اینها رطوبت زیادی را به پوست سر که از قبل چرب شد است اضافه می کنند. به دنبال برچسب هایی باشید که حجم دهنده، تقویت کننده یا متعادل کننده هستند. اینها مرطوب کنند نیستند و در از بین برد چربی اضافی موثرتر هستند.

اگر پوست سرتان چرب است، یک شامپو شفاف‌کننده می‌تواند بهترین دوست شما باشد، اما مراقب باشید زیاد از آن استفاده نکنید و پوست سرتان را خشک نکنید.
زمان بیشتری را صرف کار کردن شامپو روی پوست سر خود کنید تا چربی آن از بین برود و پوست سر خود را کاملا بشویید.
پس از شامپو کردن، از هرگونه نرم کننده روی پوست سر خودداری کنید. قبل از اینکه موهایتان را خوب آبکشی کنید، روی قسمت میانی و انتهای موهایتان تمرکز کنید.

اگر پوست سرتان خشک است…

از شامپوهای تقویت کننده، تقویت کننده و حجم دهنده خودداری کنید. این محصولات می توانند رطوبت مورد نیاز پوست سر شما را از بین ببرند.
اگر پوست سر شما فقط کمی خشک است و خارش یا پوسته پوسته شدن کمی دارد، به دنبال برچسب شامپویی باشید که رطوبت، هیدراتاسیون یا صاف شدن را افزایش می دهد.
از شامپوهایی که حاوی سولفات هستند، که برای مو و پوست سر شما بسیار خشک می‌کنند، خودداری کنید.

اگر پوست سرتان نه خشک است و نه چرب، شامپوی خود را بر اساس نوع مو و نتایج دلخواه انتخاب کنید…
شامپوهای مرطوب کننده برای افزایش رطوبت، درخشندگی و نرمی موها عالی هستند. آنها همچنین برای موهای ضخیم، مجعد یا درشتی که فاقد رطوبت هستند، مناسب هستند.
شامپوهای حجم دهنده برای تقویت بیشتر موها بدون اینکه موها را سنگین کنند، در صورتی که موهای شما نرم یا سست هستند، عالی هستند.
شامپوهای ضد شکستگی روی موهای آسیب دید، بیش از حد فرآوری شد، هایلایت شد، ضعیف شد یا شکننده بهتر عمل می کنند.
یک شامپوی معمولی یک گزینه خوب در میانه راه است. شامپوهای معمولی خیلی مرطوب کننده نیستند، اما موهای شما را خشک نمی کنند.
شامپو موهای مجعد فوق العاده آبرسان است و حاوی موادی است که موخوره را بدون سنگین کردن فرها کاهش می دهد.

انتخاب بهترین شامپو برای نوع موی شما می تواند یک کار دلهره آور باشد، اما با راهنمای ما در مورد شامپوی همه چیز، بازی مراقبت از موهای شما در کوتاه ترین زمان ممکن برنده خواهد شد!

 

نکته کلیدی : نکته کلیدی در اینجا این است که شامپویی را با ترکیبات مناسب انتخاب کنید و از مصرف مواد حاوی سولفات، سیلیکون، عطرهای مصنوعی، پارابن و غیره اجتناب کنید.

یکی از سوالات پر تکرار شامپو : آیا می توانم از 2 شامپو استفاده کنم؟

استفاده از دو شامپو با هم ممکن است چربی طبیعی موهای شما را از بین ببرد. اگر می خواهید از فواید دو شامپوی مختلف بهره مند شوید، می توانید موهای خود را با یک شامپو بشویید و بعد از 2 تا 3 روز، آن را با شامپوی دیگر بشویید.

6 دیدگاه برای “انواع شامپو برای موها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد