تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو

بررسی  HairTamin : یک سر پر مو مطمئنا چیزی است که برای همیشه ماندگار نیست. و برای برخی، ریزش مو خیلی زودتر از حد انتظار رخ می دهد که می تواند منجر به ناامیدی، عدم اعتماد به نفس و حتی غم شود. از این گذشته، مو کاملاً ویژگی تعیین کننده است.با در نظر گرفتن این موضوع، امروزه مکمل های زیادی برای رشد مو وجود دارد که ادعا می کنند ریزش مو را کاهش می دهند و موهای شما را به حالت مطلوب برمی گرداند . ریزش مو مشکلی است که تقریباً نیمی از جمعیت – چه مردان و چه زنان – را تحت تأثیر قرار می دهد. بسیاری از افراد به دنبال راه حلی هستند که بتواند نگرانی های ریزش مو را برطرف کند، به همین دلیل است که یک بررسی صادقانه HairTamin ضروری است. و باید به تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو اشاره کنیم .

HairTamin یک محلول جدید ریزش مو است که سه ماده را در یک ترکیب فوق العاده آنتی اکسیدانی که به شکل کپسول قابل دسترسی است ترکیب می کند. این ماده که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است، ادعا می کند که رشد موهای بلندتر، قوی تر و ضخیم تر را تنها در 60 روز افزایش می دهد.

در این بررسی، با مزایا و همچنین مکانیسم کارکرد HairTamin آشنا خواهید شد.

 

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو

فواید قرص هیرتامین در رشد مو

برای تقویت ریشه مو، بهبود سلامت ساقه مو و همچنین جلوگیری از ریزش مو می توانید از مکملی به نام کپسول هیرتامین استفاده کنید. در این قرص از ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی موثر استفاده شده است. تا جایی که می توان این محصول را به عنوان مولتی ویتامین مو معرفی کرد. استفاده از کپسول هیرتامین به افزایش گردش خون در ناحیه سر و تحریک رشد موهای جدید کمک می کند. با استفاده از هیرتامین می توانید درخشندگی موهای خود را دو برابر کنید. عدم وجود گلوتن و سایر ترکیبات مصنوعی در این کپسول باعث محبوبیت بیشتر آن در بین عموم شده است. هم آقایان و هم خانم ها می توانند از کپسول تقویت موی فرمول پیشرفته هیرتامین بهره مند شوند.

HairTamin می تواند سلامت پوست سر شما را بهبود بخشد. این مواد باعث تولید روغن هایی می شوند که از خشک شدن پوست حساس پوست سر جلوگیری می کنند. خشکی پوست سر منجر به خارش و شوره سر غیرجذاب می شود. همچنین حاوی ویتامین C است که می تواند به محافظت از فولیکول های مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد مرتبط با پیری کمک کند.

فواید قرص هیرتامین در رشد مو

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو

در نهایت، برخی از مواد به ایجاد کراتین، پروتئینی که برای شکل‌گیری ناخن‌ها و موی سالم ضروری است، کمک می‌کنند. به طور کلی، این محصول خوبی است که سلامت موهای شما را بهبود می بخشد، اما شواهد کافی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد که رشد موهای شما را سرعت می بخشد. همه این فواید به ترکیب اختصاصی HAIRtamin از ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان و مجموعه فوق آنتی اکسیدانی آنها نسبت داده می شود که به طور هم افزایی برای کمک به رشد موهای موجود، افزایش قدرت فولیکولی و کاهش ریزش و نازک شدن موها عمل می کنند. در مشخصات این کپسول سازنده بیان می کند که حتی برای جلوگیری از شوره سر نیز مناسب است. علاوه بر این، هیرتامین می تواند برای تقویت رشد ناخن ها و بهبود سلامت پوست مفید باشد .

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : مواد تشکیل دهنده هیرتامین

کپسول هیرتامین که در اینجا به معرفی آن می پردازیم دارای Advanced Formula ( فرمول پیشرفته ) و مجوز کشور آمریکا و ساخت شرکت داروسازی پارس هورایزن می باشد. در بسته بندی این محصول 30 عدد کپسول وجود دارد که باید روزانه همراه با غذا مصرف شود. ترکیبات این مکمل تقویت کننده مو به شرح زیر است:

  • ویتامین A – 150 میکروگرم
    ویتامین C – 50 میلی گرم
    ویتامین D3 – 1 میکروگرم
    تیامین (ویتامین B1 به عنوان تیامین HCI) – 2.5 میلی گرم
    ریبوفلاوین (ویتامین B2) – 2.5 میلی گرم
    نیاسین (ویتامین B3 به عنوان نیاسینامید) – 2.5 میلی گرم
    ویتامین B6 (به عنوان پیریدوکسین HCI) – 2 میلی گرم
    فولات (ویتامین B9 به عنوان اسید فولیک) – 400 میکروگرم
    ویتامین B12 (به عنوان سیانوکوبالامین) – 10 میکروگرم
    بیوتین – 5000 میکروگرم
    پانتوتنیک اسید (ویتامین B5 به عنوان D-کلسیم پانتوتنات) – 10 میلی گرم
    روی (به عنوان سیترات روی) – 15 میلی گرم
    سلنیوم (به عنوان سلنیت سدیم) – 70 میکروگرم
    HAIRtamin Advanced Proprietary Blend – 242mg

ویتامین ها : A، C، D3، B1، B2، B3، B6، B9، B12، B5، B7

نمک های معدنی: روی و سلنیوم

عصاره های گیاهی: رزماری، گیاه گزنه، عصاره دم اسب، عصاره ریشه زردچوبه و عصاره برهمی.

برخی از مواد اصلی بیوتین، ویتامین C، زردچوبه، گزنه و آلوئه ورا هستند، اگرچه در مجموع 22 ماده تشکیل شده است.

مواد تشکیل دهنده هیرتامین

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : فلز روی

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : یکی از مواد معدنی ضروری موجود در HAIRtamin روی است. کمبود روی به شدت با ریزش مو مرتبط است، زیرا روی در رشد و ترمیم بافت مو نقش دارد. و برخی تحقیقات نشان می دهد که مکمل روی می تواند رشد مو را در افراد دارای کمبود روی افزایش دهد.
این ماده معدنی قدرتمند به تولید مثل سلولی و رشد بافت کمک می کند و در نتیجه موهای ضخیم تر و بلندتر می شود. برخی از مطالعات نشان داده اند که روی بر رشد مو تأثیر مثبت دارد. برای سیستم ایمنی بدن مفید است و به راحتی در گوشت و لوبیا موجود است.

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : زردچوبه

این گیاه باستانی است که به بازسازی فولیکول های مو کمک می کند. زردچوبه یک ضد التهاب است که ریزش مو را کاهش می دهد و سلامت پوست سر را برای رشد بهینه ارتقا می دهد. یکی از گیاهانی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد زردچوبه است که عمدتاً به دلیل ترکیب کورکومین شناخته می شود که یک ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی است. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که زردچوبه/کورکومین می‌تواند جزء التهابی ریزش مو را کاهش دهد، که در نتیجه باعث رشد مو می‌شود. و ممکن است خواص ضد آندروژنی داشته باشد که در برابر آلوپسی آندروژنیک کمک می کند.

زردچوبه

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : عصاره فلفل سیاه

این عصاره برای افزایش جذب توانایی های زردچوبه، که به عنوان فراهمی زیستی نیز شناخته می شود، گنجانده شده است. عصاره دانه فلفل سیاه گردش خون را در پوست سر شما بهبود می بخشد، که فولیکول های مو را تحریک کرده و رشد مو را تقویت می کند. ماده نهایی HAIRtamin فلفل سیاه است که بیشتر برای ترکیب پیپرین شناخته شده است. پیپرین برای افزایش فراهمی زیستی بسیاری از ترکیبات مختلف از جمله کورکومین استفاده می شود. به علاوه. ممکن است با افزایش گردش خون اثرات مفید خود را بر روی موها داشته باشد.

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : ویتامین A

اولین ویتامینی که در این فرمول یافت می شود ویتامین A است که یک ویتامین محلول در چربی است. ویتامین A نقش های مرتبط با چرخه مو و قدرت فولیکولی دارد. و کمبود ویتامین A با افزایش شکنندگی مو و تغییر در سلامت فولیکول ها مرتبط است . ویتامین A در سبزیجاتی مانند هویج، کدو حلوایی و کلم پیچ وجود دارد و حاوی اجزایی است که به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف بیش از حد ویتامین A باعث ریزش مو می شود. همچنین از ایمنی حمایت می کند و بینایی سالم را تقویت می کند.

ویتامین A

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : ویتامین سی

بعدی ویتامین C است که یک ترکیب آنتی اکسیدانی است و می تواند با رادیکال های آزاد که در غیر این صورت به استحکام و سلامت مو آسیب می زند، مبارزه کند. به علاوه، برای سنتز کلاژن ضروری است، که مهم است زیرا کلاژن جزء مو است. تحقیقات کمی نشان می دهد ویتامین C می تواند به رشد مو کمک کند، اما هیچ مطالعه انسانی انجام نشده است. ویتامین C باعث تولید کلاژن می شود که جزء ضروری موهای سالم است. جزء آنتی اکسیدانی نیز به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند.

ویتامین سی

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : ویتامین دی

ویتامین D3 یک ترکیب هورمون مانند است و یکی از ویتامین های محلول در چربی است. به نظر می رسد گیرنده های ویتامین D نقش تنظیمی در چرخه مو دارند و سطح ویتامین D می تواند بر قدرت فولیکول مو تأثیر بگذارد. و تحقیقات نشان می دهد که کمبود ویتامین D با ریزش مو و کاهش قدرت مو مرتبط است. این ماده مغذی رشد مو را افزایش داده و از ریزش موی زنانه جلوگیری می کند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد کمبود ویتامین D باعث ریزش مو و سایر اختلالات مرتبط با مو می شود.

 ویتامین دی

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : عصاره آلوئه ورا

آلوئه ورا گیاهی است که به دلیل داشتن ماده ژل مانند درون برگ ها شناخته شده است. همچنین سرشار از تعدادی ویتامین و ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند ویتامین های A، C، E، B12 و اسید فولیک است که در رشد و سلامت مو نقش دارند. به علاوه، آلوئه ورا می تواند به کاهش شوره سر و التهاب کمک کند، اگرچه شواهد بالینی کمی وجود دارد که اثرات آن را بر رشد مو نشان دهد. این عصاره حاوی آنزیم های پروتئولیتیک است که برای پوست سر مفید است و رشد مو را تشویق می کند. به عنوان یک حالت دهنده به خوبی عمل می کند و موهای شما را ابریشمی و براق می کند. همچنین باعث رشد موهای سالم، جلوگیری از خارش پوست سر، کاهش شوره سر و حالت دادن به موهای شما می شود.

باکوپا موننیری

Bacopa Monnieri یکی دیگر از گیاهان پر مصرف است. دارای تعدادی ترکیبات زیست فعال است که دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که می تواند از آسیب مو محافظت کند. به علاوه، برخی از آلکالوئیدهای موجود در آن تصور می‌شود که پروتئین‌های دخیل در رشد مو را فعال می‌کنند .

پودر برگ رزماری

رزماری سرشار از مواد شیمیایی و اجزای زیست فعال متعدد است و برای بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. در مورد ریزش مو، تحقیقات نشان می‌دهد رزماری ممکن است بتواند DHT را مهار کند و منجر به افزایش قابل توجهی در رشد مو شود. به علاوه، دارای اثرات آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد قارچی است که همگی به موهای سالم و قوی مربوط می شوند. این عصاره فولیکول های مو را تحریک می کند و اجازه می دهد تا خون غنی از مواد مغذی به هر فولیکول برسد و رشد مو را تقویت کند. به دلیل خاصیت ضد میکروبی که دارد موها را به آرامی تمیز می کند. همچنین درخشندگی را بهبود می بخشد و پوست سرهای تحریک پذیر، خشک، پوسته پوسته و آلوده به شوره را تسکین می دهد.

گزنه

با این حال یکی دیگر از گیاهان دارویی گزنه است که سابقه طولانی در کاربردهای دارویی خود را دارد. گزنه حاوی مجموعه وسیعی از مواد بیولوژیکی است که بر متابولیسم و پاسخ های رشد فولیکول های مو تأثیر می گذارد. برخی تحقیقات نشان می دهد که گزنه می تواند باعث افزایش خون رسانی به فولیکول های مو شود و ممکن است بتواند رشد مو را تحریک کند.

لوتئین

در مرحله بعدی لوتئین قرار دارد که یک کاروتنوئید است که به دلیل اثرات آنتی اکسیدانی قوی و اثر خاصی بر سلامت چشم شناخته شده است. با این حال، هیچ تحقیقی در مورد لوتئین برای رشد مو انجام نشده است.

دم اسب

دم اسب گیاهی با خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد میکروبی است که مدت ها مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه، 5-آلفا ردوکتاز را مهار می کند که ممکن است به جلوگیری از ریزش مو کمک کند. ناگفته نماند محتوای معدنی غنی آن، به ویژه سیلیکون، که برای سنتز کلاژن مهم است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مکمل های دم اسبی می توانند ضخامت مو را بهبود بخشند و شکنندگی ناخن را کاهش دهند.

عصاره براهمی

برهمی یک گیاه خزنده است که با ضخیم تر و بلندتر کردن مو به رشد آن کمک می کند. هنگامی که براهمی را به طور منظم روی موهای خود می زنید، خشکی، خارش و پوسته پوسته شدن موهایتان را کاهش می دهد و موهای شما سالم و مغذی به نظر می رسد.

تیامین

ثابت شده است که تیامین باعث بهبود انواع شاخص های روانی مانند خلق و خو، خواب و تمرکز می شود. به جلوگیری از ریزش مو و همچنین کمک به رشد مجدد مو کمک می کند.

سلنیوم

یکی دیگر از مواد معدنی کمیاب در HAIRtamin سلنیوم است. سلنیوم برای رشد مو مهم است، تا حدی به دلیل تأثیر آن بر هورمون های تیروئیدی که در تنظیم رشد مو نقش دارند. اما جالب اینجاست که مصرف بیش از حد سلنیوم می تواند خطر ریزش مو را افزایش دهد، بنابراین تعادل ظریفی لازم است.
سلنیوم نه تنها یک قارچ معمولی که باعث شوره سر می شود را از بین می برد، بلکه در تولید هورمون های تیروئیدی نیز ضروری است که به تنظیم رشد مو کمک می کند. سلنیوم را می توان در تن ماهی ، قارچ ها و راکتورهای هسته ای یافت.

بیوتین

بیوتین یا ویتامین B7 است. این ویتامین به دلیل محبوبیت زیاد آن به عنوان ویتامین رشد مو، جدا از سایر ویتامین های B-Complex ذکر شده است. بیوتین در بسیاری از عملکردهای متابولیک نقش دارد و همچنین در تولید کراتین که برای رشد مو و ناخن سالم نقش دارد. در حالی که HAIRtamin ممکن است یک مکمل اختصاصی بیوتین نباشد، با 5000mcg متوجه خواهید شد که حاوی همان مقدار از این ماده است که بسیاری از مکمل‌های متمرکز بر بیوتین، مانند Vitafive Biotin For Beauty. بیوتین چربی و پروتئین را برای حمایت از مو، پوست و ناخن های سالم متابولیزه می کند.

سایر ویتامین های ب کمپلکس

HAIRtamin همچنین شامل تمام 7 ویتامین B-Complex دیگر است که همگی در متابولیسم انرژی و بسیاری از عملکردهای دیگر نقش دارند. برخی تحقیقات نشان می دهد که کمبود این ویتامین های B با ریزش مو مرتبط است، اما تحقیقات زیادی وجود ندارد که نشان دهد این ویتامین برای رشد مو مفید است.

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : ترکیب اختصاصی پیشرفته HAIRtamin

از آلوئه ورا، باکوپا موننیری، رزماری، گزنه، لوتئین، دم اسب، زردچوبه، کاین و فلفل سیاه تشکیل شده است.

همانطور که می بینید، HAIRtamin ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی، به علاوه بسیاری از مواد در ترکیب اختصاصی HAIRtamin Advanced است.

ترکیب اختصاصی پیشرفته HAIRtamin

سوالات متداول HairTamin

هیرتامین (Hairtamin) چقدر باکیفیت است؟

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : روی هم رفته، این احتمال وجود دارد که HAIRtamin به افزایش استحکام و سلامت موهای شما کمک کند. این شامل تعدادی از مواد کاملاً تحقیقاتی شناخته شده برای ارائه اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که از آسیب مو محافظت می کند .

هیرتامین چقدر باکیفیت است؟

چه مدت طول می کشد تا نتایج HAIRtamin را ببینید؟

تاثیرات چشم گیر قرص هیرتامین بر ریزش مو : مدت زمانی که طول می کشد تا نتایج را ببینید از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما به طور متوسط، مشتریان نتایج را پس از 60 روز استفاده مداوم گزارش می دهند. برای افزایش اثربخشی HAIRtamin، ویتامین ها را به طور منظم مصرف کنید، هیدراته بمانید، از محصولات موی ملایم و ایمن استفاده کنید و تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت موهای خود انجام دهید.

آیا استفاده منظم از هیر تامین بی خطر است؟

استفاده از HairTamin بی خطر است و بعید است که عوارض جانبی عمده ای ایجاد کند. بیوتین را نباید به طور منظم مصرف کرد، مگر اینکه پزشک به شما دستور دهد که این کار را انجام دهید، زیرا بدن شما هر روز بیوتین کافی تولید می کند. می توان آن را در طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی ها از جمله شیر، هویج، ماهی قزل آلا و بادام یافت. در صورت نیاز، می توان آن را به عنوان یک مکمل غذایی نیز تجویز کرد.

آیا هیر تامین باعث ایجاد جوش می شود؟

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه مواد موجود در HairTamin باعث ایجاد جوش می شود وجود ندارد. بسیاری از مردم به دلیل وجود بیوتین که شایعه می شود باعث ایجاد آکنه می شود، نگران این موضوع هستند.

HAIRtamin برای چه کسانی بهتر است؟

HAIRtamin برای هرکسی که ریزش موی قابل توجهی دارد یا برای هرکسی که متوجه می‌شود موهایش مانند گذشته قوی، براق و سالم نیست مناسب است. در حال حاضر تنها مقدار محدودی از شواهد وجود دارد که استفاده از مکمل های بیوتین باعث افزایش آکنه می شود. دلیل این ادعاها کمتر به بیوتین و بیشتر مربوط به اسید پانتوتنیک است که به عنوان ویتامین B5 نیز شناخته می شود. اسید پانتوتنیک به عملکرد سد پوستی اپیدرمی، که خارجی ترین لایه پوست است، کمک می کند. همچنین برای عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن شما ضروری است.

آیا مصرف قرص هیرتامین در دوران بارداری و شیردهی مجاز است ؟

دوران بارداری و شیردهی دوران حساسی است که هر نوع دارو، مکمل یا حتی قرص گیاهی باید زیر نظر پزشک مصرف شود. به هر دلیلی، اگر قصد استفاده از هیرتامین را دارید و باردار یا شیرده هستید، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید. زنان اغلب در دوران بارداری از مولتی ویتامین های بارداری استفاده می کنند. اگر بخواهند هیرتامین اضافه کنند ممکن است دوز ویتامین ها و مواد معدنی از حد مجاز بیشتر شود و عوارض قرص هیرتامین ظاهر شود.

آیا مصرف بیش از حد مو باعث ریزش مو می شود؟

مصرف بیش از حد مکمل HairTamin بعید است که باعث ریزش مو شود، اما ما همچنان توصیه می کنیم دستورالعمل های دوز را به شدت رعایت کنید. مکمل‌های بیوتین به دلیل غیرسمی بودن و پتانسیل مصرف بیش از حد، به جای بسیاری از مکمل‌های غذایی دیگر انتخاب می‌شوند. افرادی که ریزش موی غیر معمول یا مشکوک را تجربه می کنند باید فورا به پزشک مراجعه کنند. Hairtamin برندی است که مکمل ها و محصولات موضعی مورد استفاده برای بهبود کیفیت مو را به فروش می رساند. این برند ادعا می کند که محصولات آنها می توانند رشد موی سالم را تقویت کنند، ریزش مو را کاهش دهند و موهای قوی تر را تشویق کنند.

آیا قرص هیرتامین باعث افزایش وزن و چاقی می شود؟

هیرتامین حاوی ویتامین های B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9 است. به طور کلی ویتامین های گروه B می توانند در افزایش اشتها موثر باشند. از طرفی در هر وعده روزانه کپسول هرتامین 15 میلی گرم روی وجود دارد. روی نیز نوعی ماده معدنی است که باعث افزایش اشتها در برخی افراد می شود. افزایش اشتها با مصرف ویتامین های گروه B و روی در افرادی که کمبود این مواد مغذی دارند بیشتر اتفاق می افتد.

آخرین کلمه

اگر از هیرتامین در مقادیر توصیه شده استفاده کنید، هیچ عارضه ای را تجربه نمی کنید. مگر اینکه به مواد تشکیل دهنده هیرتامین حساسیت داشته باشید که این نیز نادر است. بنابراین، از هیرتامین به عنوان یک مکمل بی خطر برای تقویت فولیکول از موهای خود با خیال راحت استفاده کنید. در پایان تاکید می کنیم اگر داروی خاصی مصرف می کنید قبل از مصرف قرص هیرتامین با پزشک خود مشورت کنید تا از تداخل دارویی جلوگیری شود تا عوارضی نداشته باشید. قرص هیرتامین اصل را می توانید از داروخانه اینترنتی مثبت سبز خریداری کنید. این محصول دارای لیسانس آمریکا بوده و کیفیتی مثال زدنی دارد .

Hairtamin

تشخیص اصل بودن قرص هیرتامین اصل آمریکا

متاسفانه قرص هیرتامین مانند سایر انواع داروها وارد بازار سیاه شده و عده ای از افراد سودجو دست به تولید و توزیع انواع تقلبی آن زده اند. از این رو در ادامه نکاتی را در ارتباط با نحوه تشخیص قرص هیرتامین اصل از نوع تقلبی به شما خواهیم گفت.

بسته بندی دارو

در صورتی که بر روی جلد قرص هیرتامین با نوشته هایی غیر معمول با فونت های نامشخص و نامتناسب و نیز رنگ های عجیب و غریب و یا غلط املایی مشاهده کردید شک نکنید که محصول شما قرص هیرتامین تقلبی است. همچنین دقت داشته باشید که هیچ قسمتی از بسته بندی محصول دارای خط خوردگی و خط و خش نیز نباشد.

از همه مهم تر قسمت بارکد و تاریخ محصول نباید خط خوردگی داشته باشد. این محصول تولید کشور آمریکا است. در صورتی که بر روی بسته بندی تولید کننده دیگری ذکر باشد در اصل بودن آن شک کنید. در صورت وجود هر گونه شکستگی یا باد کردگی بسته بندی محصول از مصرف آن خودداری کنید. ضمنا فراموش نکنید قرص هیرتامین زنان دارای قوطی بسته بندی به رنگ قرمز است.

ظاهر قرص

قرص تقویت کننده مو هیرتامین اصل آمریکا در شکل ظاهری باید کاملا یکنواخت و همگن باشند. در صورت وجود بادکردگی و یا تغییر رنگ از مصرف آن ها پرهیز کنید. دقت باشید که تکه های کوچک و یا پودر در ته جعبه بسته بندی وجود نداشته باشد. کپسولها فاقد هر گونه شکستگی و ترک خوردگی باید باشند.

تشخیص اصل بودن قرص هیرتامین اصل آمریکا

محصولات HAIRtamin را از کجا خریداری کنیم؟

فروشگاه اینترنتی لاویا دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و کلیه محصولات لاویا، خارجی، اصل و اورجینال هستند تا خیال شما را از بابت اثرگذاری فوق العاده ی محصولات راحت کند. متاسفانه افراد سودجو از خوشنامی برند هیرتامین سوء استفاده می کنند و مکمل هیرتامین فیک را در قالب اصل به فروش می رسانند. به همین دلیل لازم و ضروری است که محصولات هیرتامین را از مراکز و فروشگاه های قابل اعتماد تهیه نمایید تا محصول اصل به دستتان برسد. فروشگاه لاویا، تمامی محصولاتش را با تضمین کیفیت و اصالت به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. بنابراین بدون نگرانی از لاویا خرید کنید.

قرص تقویت کننده مو هیرتامین اصل آمریکا

قرص تقویت کننده مو هیرتامین اصل آمریکا (Advanced Formula Hair Vitamin Hairtamin)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد