اهمیت استفاده از عطر

استفاده از عطر اولین مرحله در روال زیبایی شما است . رایحه‌های آرایشی که برای ایجاد بوی مطبوع به بدن فرد اعمال می‌شود عبارتند از عطر، ادکلن و افترشیو هستند. عطر معمولاً با هدف افزایش جذابیت و اعتماد به نفس برای دادن بوی مطبوع و مطلوب به بدن افراد استفاده می شود.همچنین رایحه ها با بهبود خلق و خو، کاهش اضطراب و استرس، افزایش عملکرد شناختی و بهبود خواب، سلامت و تندرستی را افزایش می دهند و ارتباطی بین رایحه‌های مطبوع و بهبود تحمل درد از طریق فعال‌سازی مسیرهای اپیوئیدی ( مسکن شبیه به مرفین ) شناسایی شده است. ما در این مقاله قانون های طلایی استفاده از عطر را برای شما توضیح داده ایم .

اهمیت استفاده از عطر

 

قانون های طلایی استفاده از عطر

ممکن است حتی به نحوه استفاده از عطر فکر نکنید زیرا خوب به نظر می رسد بسیار ساده است. اما در مورد استفاده از عطرها چیزهای بیشتری وجود دارد. جایی که عطر را روی بدن خود اسپری می کنید، مقداری که روی آن می پاشید و حتی جایی که آن را ذخیره می کنید (مانند روشویی بخار حمام) می تواند روی مدت زمان ماندگاری عطر روی پوست و در بطری تأثیر بگذارد.

قانون های طلایی استفاده از عطر : انواع نت های عطر

عطر در استعاره ای موسیقایی با داشتن سه مجموعه نت توصیف می شود که رایحه ای هماهنگ را ایجاد می کند. نت‌ها در طول زمان آشکار می‌شوند، با تاثیر فوری نت‌های بالایی که منجر به نت‌های میانی عمیق‌تر می‌شود و نت‌های پایه به تدریج به عنوان مرحله پایانی ظاهر می‌شوند. این نت ها با آگاهی از فرآیند تبخیر عطر با دقت ایجاد می شوند.

نت های ابتدایی :

نت های سر نیز نامیده می شوند. رایحه هایی که بلافاصله پس از استفاده از یک عطر احساس می شوند. نت های بالایی از مولکول های کوچک و سبکی تشکیل شده اند که به سرعت تبخیر می شوند. آنها تصور اولیه فرد از یک عطر را تشکیل می دهند و بنابراین در فروش یک عطر بسیار مهم هستند. نمونه هایی از نت های بالایی شامل نعناع، اسطوخودوس و گشنیز است.

نت های میانی :

به نت های قلبی نیز گفته می شود. رایحه عطری که درست قبل از از بین رفتن نت بالایی ظاهر می شود. ترکیبات نت میانی «قلب» یا بدنه اصلی عطر را تشکیل می‌دهند و تأثیر اولیه اغلب ناخوشایند نت‌های پایه را می‌پوشانند که با گذشت زمان دلپذیرتر می‌شوند. نمونه هایی از نت های میانی عبارتند از آب دریا، چوب صندل و یاس.

نت های پایه :

  • نت های پایه : رایحه عطری که نزدیک به خروج نت های میانی ظاهر می شود.
  • نت های پایه و میانی در کنار هم موضوع اصلی یک عطر هستند.
  • نت های پایه به عطر عمق و استحکام می بخشند.

ترکیبات این دسته از رایحه ها به طور معمول غنی و “عمیق” هستند و معمولا تا 30 دقیقه پس از استفاده قابل درک نیستند. نمونه هایی از نت های پایه عبارتند از تنباکو، عنبر و مشک. رایحه های موجود در نت های بالایی و میانی تحت تاثیر نت های پایه هستند. برعکس، رایحه‌های نت‌های پایه توسط انواع مواد رایحه‌ای که به‌عنوان نت میانی استفاده می‌شوند، تغییر خواهند کرد. تولیدکنندگانی که یادداشت‌های عطر را منتشر می‌کنند معمولاً این کار را با اجزای عطر ارائه شده به‌عنوان یک هرم عطر انجام می‌دهند که از اصطلاحات تخیلی و انتزاعی برای اجزای فهرست‌شده استفاده می‌کنند.

منابع معطر : منابع گیاهی

گیاهان از دیرباز در عطرسازی به عنوان منبع اسانس و ترکیبات معطر استفاده می شده است.گیاهان تا حد زیادی بزرگترین منبع ترکیبات معطر مورد استفاده در عطرسازی هستند.

گل ها و شکوفه‌ها :

بدون شک بزرگترین و رایج‌ترین منبع عطرهای معطر هستند. شامل گل های چندین گونه گل رز و یاس و همچنین اسمانتوس، پلومریا، میموزا، گل سرخ، نرگس، شمعدانی معطر، کاسی، آمبرت و همچنین شکوفه های درختان مرکبات و یلانگ یلانگ است

میوه ها:

میوه های تازه مانند سیب، توت فرنگی، گیلاس به ندرت بوی مورد انتظار را هنگام استخراج می دهند. اگر چنین نت‌های عطری در عطر یافت شوند، به احتمال زیاد منشأ مصنوعی دارند

برگ و شاخه:

معمولاً برای عطرسازی از برگ اسطوخودوس، نعناع هندی، مریم گلی، بنفشه، رزماری و برگ مرکبات استفاده می شود.

رزین ها:

رزین ها از دوران باستان ارزشمند بوده و به طور گسترده ای در عودسازی و عطرسازی استفاده می شده است.

دانه ها:

دانه های رایج شامل دانه تونکا، دانه هویج، گشنیز، زیره، کاکائو، جوز هندی، گرز، هل و بادیان است.

چوب ها:

در ارائه نت های پایه عطر بسیار مهم است، روغن های چوب و عرقیات در عطرسازی ضروری هستند .

انواع نت های عطر

قانون های طلایی استفاده از عطر:آماده شدن برای استفاده از عطر خود

1 . عطر مناسب خود را پیدا کنید

یکی از مهم ترین قانون های طلایی استفاده از عطر این است که عطر مناسب خود را پیدا کنیم و مطمئن شویم که نت های بالایی و پایینی عطر را کاملا دوست دارید. نت های بالایی بویی هستند که در ابتدا درست زمانی که به بطری اسپری نزدیک می‌شوید، بو می‌کنید. اینها معمولاً بوهای مرکبات، میوه و گیاهان هستند. آنها اغلب خیلی سریع از بین می روند، بنابراین مهم است که نت های پایین را نیز بررسی کنید. نت های پایین به طور کلی چوب و بوهای طبیعی هستند.

2 . عطر روز یا شب را انتخاب کنید.

اگر به سر کار می روید یا از ساحل دیدن می کنید، یک عطر روزانه را امتحان کنید. اگر در حال برنامه ریزی برای قرار ملاقات هستید یا برای شام بیرون می روید، ممکن است به جای آن یک عطر شبانه را امتحان کنید.
به دنبال برچسب روی بسته بندی باشید. آنها معمولاً می گویند “روز” یا شب.” اگر به صراحت نگویند، معمولاً می توانید از رنگ بسته ها تشخیص دهید. زردهای روشن و نارنجی به معنای فصل بهار هستند و عموماً عطرهای روز هستند. آبی تیره، قرمز، و بنفش عطر شبانه را پیشنهاد می کند.
عطرهای شبانه معمولاً نزدیک ناحیه گردن اسپری می شوند. این به این دلیل است که آنها دوام چندانی ندارند و شما می خواهید تأثیر فوری بیشتری داشته باشید. در این صورت، کمی مرطوب کننده اضافی به ناحیه انتخابی بمالید تا عطر را بهتر حفظ کند.
عطرهای روز معمولاً توسط باسن یا زانو پاشیده می شوند. این به این دلیل است که آنها با گذشت روز افزایش می یابند و بیشتر دوام می آورند. بنابراین، از مقداری مرطوب‌کننده اضافی در نزدیکی ناحیه انتخابی استفاده کنید تا عطر بهتر بماند.

عطر روز یا شب را انتخاب کنید.

3 . دوش یا حمام بگیرید.

پوست شما بعد از خوب و گرم شدن عطر را بهتر جذب می کند. هنگام دوش گرفتن یا حمام مطمئن شوید که آب گرم باشد تا منافذ پوست باز شود. از شوینده‌های بدن یا صابون‌هایی استفاده کنید که بدون عطر یا بوی بسیار کمی دارند. نمی خواهی عطرت با بو تداخل پیدا کند.
همچنین بعد از حمام برای مرطوب کردن پوست عالی است. از یک کرم یا روغن استفاده کنید تا پوست شما بازتر پذیرای عطر شود.
اگر قصد استفاده از عطر را در موهای خود دارید، شستن موهایتان نیز می تواند به شما کمک کند. حتما از نرم کننده استفاده کنید تا موهایتان اگر نرم هستند و عطر را دریافت کنند.

4 . پوست خود را خشک کنید .

پس از گرفتن دوش آب گرم یا حمام، مطمئن شوید که پوستتان خشک است. اگر این کار را نکنید، وقتی عطر را روی آن اسپری می کنید، نمی چسبد. به طور خاص، دسترسی به مکان‌هایی مانند پشت زانو، یقه و موهایتان را سخت بگیرید. اینها همان نقاطی هستند که به آنها «نقاط نبض» می گویند، یا مکان هایی که عطر شما در آنجا پخش می شود و در بالاترین سطح خود عمل می کند.[9]

5 . پوست خود را هیدراته کنید.

اگر موقع دوش گرفتن از مرطوب کننده استفاده نکردید، حتماً بعد از خشک شدن این کار را انجام دهید. عطر اگر صاف و نرم باشد، به جای خشک و خشن، شانس بیشتری برای چسبیدن به پوست شما دارد. لوسیون یا روغن بدن بهترین عملکرد را دارد مقدار کمی از آن را به دستان خود بمالید . یکی دیگر از گزینه های عالی ژله نفتی است. عطر به جای منافذ، به مولکول های ژله می چسبد و در نتیجه عطر را برای مدت طولانی تری زنده نگه می دارد.

پوست خود را هیدراته کنید.

6 . قبل از پوشیدن لباس، عطر را بمالید.

عطری که مستقیماً روی لباس اسپری می‌شود می‌تواند باعث ایجاد لکه‌های آب شود که ظاهر نامناسبی دارند، به خصوص اگر برای یک شام خوب بیرون می‌روید. عطر همچنین بر روی “نقاط نبض” به جای لباس بسیار بهتر عمل می کند، زیرا مولکول ها با تماس مستقیم با پوست تعامل دارند.

قانون های طلایی استفاده از عطر خود

1 .عطر را از بدن خود دور نگه دارید.

یکی دیگر از قانون های طلایی استفاده از عطر این است که شما باید عطر را حداقل 5-7 اینچ از سینه/بدن خود  دور نگه دارید و آن را در جهت بدن خود بگیرید. اگر پوست شما از اسپری خیس می شود، آن را خیلی نزدیک گرفته اید.

عطر را از بدن خود دور نگه دارید.

2 . عطر را روی “نقاط نبض” خود اسپری کنید.

این نقاط مکان هایی هستند که رگ های خونی نزدیک به پوست دارند این نقاط شامل : پا، زانو، آرنج، استخوان ترقوه، و گردن که عطر در آن‌جا بیشترین تأثیر را خواهد داشت. همچنین می توانید عطر را روی مچ دست یا بازوی داخلی خود بمالید. در این نقاط گرمای اضافی وجود دارد و از آنجایی که گرما به هوا بالا می رود، عطر شما بیشتر به مشام می رسد. برخی از رایج‌ترین موارد مورد استفاده، استخوان‌های ترقوه، زانو و گردن هستند.

عطر را روی "نقاط نبض" خود اسپری کنید.

3 .قانون های طلایی استفاده از عطر : اسپری های هدفمند استفاده کنید.

به جای عبور از ابری از غبار عطر، اسپری را دقیقاً به سمت “نقاط پالس” ( تپ یا پالس یک اختلال تنها است که از طریق یک رسانه از یک نقطه به نقطه دیگر حرکت می‌کند) هدایت کنید. این کار باعث افزایش اثر اسپری می شود و باعث از بین رفتن بوی آن نمی شود.

4 .قانون های طلایی استفاده از عطر : عطر خود را به آرامی بمالید

احتمالاً بزرگ های خانواده را دیده‌اید که عطر را روی مچ‌هایشان می‌مالند و سپس آنها را به هم می‌مالند. این یکی از اولین عادات عطری است که تا به حال یاد گرفته ایم (و یکی از سخت ترین آنها برای شکستن، TBH). اما مالیدن عطر به این روش به پوست در واقع باعث می‌شود که نت‌های بالای عطر قبل از اینکه ته نشین شوند، محو و تبخیر شوند.

اگر عطر شما از نوع اسپری نیست، همیشه می توانید از دستان خود برای اضافه کردن عطر به یک “نقطه نبض” استفاده کنید.به سادگی کمی از عطر را روی دست خود تکان دهید. به آرامی به اندازه یک دایره کوچک روی پوست بمالید و با روغن‌های طبیعی پوستتان مخلوط شود – این چیزی است که باعث ماندگاری عطر شما می‌شود و همان چیزی است که می‌تواند بوی همان رایحه را از فردی به فرد دیگر متفاوت کند. مالیدن عطر بر روی پوست باعث اصطکاک می شود که می تواند آن را گرم کرده و رایحه را تغییر دهد.

5 .قانون های طلایی استفاده از عطر : اجازه دهید “نقطه نبض” شما بدون مالش خشک شود .

لباس‌هایتان را تا زمانی که آن ناحیه خشک شود، از تنتان درآورید . سعی کنید حداقل ده دقیقه صبر کنید. روغن‌های طبیعی و تمیز، رایحه‌های عطر را تغییر می‌دهند، بنابراین نمی‌خواهید محل معطر را مالش دهید. مالیدن مچ دست به هم پس از خوشبو کردن آنها ایده ای ثابت است که بارها تداوم یافته است. با این حال، مالیدن مچ دست به هم، مولکول‌های عطر را از بین می‌برد و بو را مرطوب می‌کند.

6 .قانون های طلایی استفاده از عطر :سعی کنید در مصرف عطر زیاده روی نکنید.

وقتی صحبت از عطر به میان می‌آید، مقدار کمی بسیار زیاد است. همیشه می توانید یک بطری را در کیف خود بگذارید و اگر احساس کردید به اندازه کافی قوی نیست، مقداری از آن را بعدا بمالید.

قانون های طلایی استفاده از عطر : انتخاب مکان هدف شما

1 . عطر را روی موهای خود شانه کنید.

عطرها روی الیاف چسبانده می شوند، بنابراین موهای شما مکانی عالی برای بوی خوب برای مدت زمان طولانی است. این عطر همچنین به محصولات مو مانند شامپو و نرم کننده می چسبد و باعث ماندگاری بیشتر عطر می شود.
به سادگی اسپری را روی شانه/برس بپاشید . آن را به آرامی روی موهای خود بمالید. مطمئن شوید که به جای چند نقطه، این روش بهتر است .
دقت کنید که زیاد به موهایتان عطر نزنید ، در غیر این صورت الکل موجود در عطر موهایتان را خشک می کند.

عطر را روی موهای خود شانه کنید.

2 . مقداری عطر را پشت گوش خود بزنید.

رگ ها در این «نقطه نبض» به پوست شما بسیار نزدیک هستند. مقدار کمی از عطر را در لبه انگشتان خود قرار دهید و آن را پشت گوش بمالید. قرار دادن عطر پشت گوش تأثیرات فوری دارد و بهترین آن برای عطرهای شبانه است.

3 . عطر را در نزدیکی استخوان ترقوه خود بمالید.

ناحیه گردن / استخوان ترقوه شما به دلیل ساختار استخوانی، فرورفتگی زیادی دارد. این به عطر فضای زیادی برای استراحت و تعامل با پوست شما می دهد. می توانید مقداری عطر را با نوک انگشتان خود بمالید یا کمی روی آن در فاصله 5 تا 7 اینچی اسپری کنید.

4 . عطر را روی پشت خود اسپری کنید.

یکی دیگر از قانون های طلایی استفاده از عطر این است که پشت محل معمولی برای گذاشتن عطر نیست. با این حال، از آنجایی که این مکان کاملاً با لباس پوشیده شده است، ماندگاری طولانی دارد و وقتی بیرون می‌روید زیاده روی نکنید. به سادگی دست خود را در اطراف خود بگیرید و چند اسپری را روی ستون فقرات خود بپاشید. همچنین می‌توانید از دوستی بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد،

5 . پشت زانوهایتان عطر بزنید.

از آنجایی که زانوهای شما به طور مداوم در طول روز حرکت می کنند، گرمای زیادی تولید می شود. این با عطر کار می کند و با گذشت روز به تدریج عطر را به سمت بالا حرکت می دهد. به سادگی کمی از عطر را با نوک انگشتان خود در پشت زانو بمالید یا در فاصله 5 تا 7 اینچی اسپری کنید.

پشت زانوهایتان عطر بزنید.

 6. عطر را در داخل آرنج خود بمالید.

درست مانند زانوهای شما، آرنج‌های شما «نقاط ضربانی» هستند که دائماً در طول روز حرکت می‌کنند و گرما تولید می‌کنند. با نوک انگشتان خود مقداری عطر را در آرنج خود بمالید یا آن را در فاصله 5 تا 7 اینچی اسپری کنید.

7 . عطر را در ناف خود بمالید.

این مکان نسبتاً عجیبی برای قرار دادن عطر است، اما مکانی عالی برای استراحت عطر شما و تعامل با یک “نقطه نبض” است. همچنین با یک پیراهن پوشانده شده است، کمی عطر بردارید و روی نوک انگشتان خود قرار دهید. انگشتان خود را به اطراف و داخل ناف خود بکشید تا عطر را بمالید.

قانون های طلایی استفاده از عطر

1 . با عطر خود آشنا شوید.

پوست از راه های مختلف به عطر واکنش نشان می دهد. توجه داشته باشید که آیا بعد از چند ساعت می توانید بوی عطر را بو کنید. بررسی کنید که پوست شما نسبت به عطر خاصی واکنش منفی نشان نمی دهد.

2 . هر چهار ساعت یکبار عطر را تجدید کنید.

حتی بهترین عطرها ماندگاری زیادی ندارند. از یکی از دوستان یا اعضای خانواده بپرسید که آیا فکر می کنند به مقدار بیشتری نیاز دارید یا خیر. اغلب اوقات شما می توانید به بوی عطر خود عادت کنید، اما هنوز هم ممکن است قوی باشد.

3 . از دستمال مرطوب الکلی و ضدعفونی کننده دست استفاده کنید.

اگر فکر می کنید که عطر بیش از حد روی شما وجود دارد، به سادگی یک دستمال الکلی (دستمال مرطوب بچه) به آن ناحیه بمالید . سپس می توانید آن را خشک کرده و دوباره عطر را بزنید . توجه داشته باشید که این بار زیاد اسپری نکنید.

4 .محل نگهداری عطر اهمیت دارد.

اگر شما هم مثل ما هستید و با ادو تویلت مورد علاقه‌تان مانند یک قطعه‌ی بی‌نظیر برای غرورتان رفتار می‌کنید، شگفت‌زده خواهید شد. نگهداری عطر خود در حمام، جایی که بخار حاصل از دوش های روزانه می تواند با آن ها تعامل داشته باشد، ممنوع است. آب، رطوبت و تغییر شدید دما می تواند ترکیب عطر را تغییر دهد و ماندگاری بطری مورد علاقه شما را کاهش دهد. علاوه بر این، هر نوع نور (به ویژه نور خورشید) می تواند آرایش عطر را خراب کند. یکی دیگر از قانون های طلایی استفاده از عطر که باید بدانیم این است که عطر خود را کجا باید نگه دارید؟ پاسخ: مکانی خنک، تاریک و خشک. قبل از اینکه بطری‌های خود را در کمد خود دفن کنید، داخل کمد اتاق خواب یا کشو روشویی را امتحان کنید – یا به سادگی، داخل جعبه عطر شما آمده است.

5 . قانون های طلایی استفاده از عطر : تاریخ انقضا روی عطر خود را بررسی کنید.

مانند سایر محصولات، عطر نیز قدیمی می شود. اگر هنگام باز كردن در شيشه، متوجه شديد كه بوي تندي به مشام مي رسد، نشانه ديگري از كهنه بودن عطر شماست. برای جلوگیری از انتخاب اشتباه عطر و نحوه صحیح استفاده کردن و نگه داشتن آن را بدانیم باید قانون های طلایی استفاده از عطر را خوب به خاطر بسپاریم .

تاریخ انقضا روی عطر خود را بررسی کنید.

قانون های طلایی استفاده از عطر : تفاوت عطرهای مردانه و زنانه در بازار چیست؟

یکی دیگر از قانون های طلایی استفاده از عطر تفوت عطر جنسیتی است که باید بدانیم .
«Pour homme» و «pour femme» اصطلاحات فرانسوی هستند که به ترتیب برای عطرهای مردانه و زنانه استفاده می‌شوند. این تفاوت بر اساس روندهای فرهنگی و بازاریابی معاصر است. عطرهایی که رایحه‌های شرقی، چوبی و مشک را منتشر می‌کنند معمولاً به عنوان عطرهای مردانه به بازار عرضه می‌شوند، در حالی که رایحه‌های میوه‌ای و گلی معمولاً زنانه‌تر هستند.

اصطلاحات “بدون عطر” و “بدون بو” به چه معنا هستند؟

محصولات بدون عطر از مواد معطر برای هدف خاصی از پخش بو استفاده نمی کنند. با این حال، آنها ممکن است حاوی مواد معطری باشند که برای کاربردهای درمانی مانند تسکین دردهای عضلانی یا کمک به خواب در نظر گرفته شده است. محصولات بدون عطر حاوی مواد شیمیایی هستند که بوهای سایر مواد را خنثی یا پنهان می کنند.

قانون های طلایی استفاده از عطر : عطرهای پیشنهادی لاویا برای شما عزیزان

1.عطر ادکلن بولگاری من این بلک اصل اورجینال ایتالیا 100 میل

عطر ادکلن بولگاری من این بلک Bvlgari Man In Black توسط بولگاری یک رایحه گلی کهربایی مردانه است. بولگاری من این بلک در سال 2014 عرضه شد. رایحه اصلی این عطر آلبرتو موریلاس است. با بولگاری مرد سیاه پوش، بولگاری شخصیت تند و مرموز آتش را بیان می کند، عنصری دگرگون کننده که نماد قدرت و انرژی است. رایحه ای مغناطیسی با نت های رام، چرم و ادویه های پر جنب و جوش که بیانیه جدیدی از مردانگی جسورانه و کاریزماتیک ایجاد می کند.

  • رایحه های عطر ادکلن بولگاری من این بلک اصل
  • رایحه اولیه: تنباکو، ادویه جات و رام
  • نت های قلبی: چرم، گل سرخ (سنبل شبانه) و زنبق.
  • رایحه پایه: چوب گوایاک، بنزوئین و دانه تونکا.

عطر ادکلن بولگاری من این بلک اصل اورجینال ایتالیا 100 میل – Bvlgari Man In Black

2.عطر ادکلن ورساچه پورهوم اصل ایتالیا

عطر ادکلن ورساچه پورهوم اصل : عطر ادکلن Versace Pour Homme توسط Versace عطری مردانه است .  در سال 2008 عرضه شد. سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. عطر جدید مردانه Versace Pour Homme، ترکیبی از مواد ضروری با منشأ مدیترانه‌ای را به نت‌های معطری می‌آمیزد که با مرد امروزی مطابقت دارد. ادو تویلت Versace Pour Homme کلاسیک مردانه در فرم مدرن است. این نشان دهنده شخصیت یک مرد معاصر و با اعتماد به نفس است که روحیه ای خودجوش و کارآفرین دارد و هنوز می داند چگونه با طبیعت زندگی کند.

رایحه های عطر ادکلن ورساچه پورهوم

این رایحه برجسته و متمایز است که به طور خلاقانه ای خالص ترین نت های مدیترانه ای را با هم ترکیب می کند تا امضایی را ایجاد کند که هم درخشان و هم حسی است. سرشار از ظرافتی که در قلب ورساچه نهفته است، این یک انتخاب کلاسیک روز تا عصر است.

رایحه اولیه: لیمو، ترنج، پرتقال تلخ، نرولی
میانی: چوب سدر، شمعدانی، مریم گلی، سنبل
رایحه پایه: دانه تونکا، عنبر، مشک، عود
خانواده بویایی: معطر، فوژر، چوبی

 

عطر ادکلن ورساچه پورهوم اصل ایتالیا – Versace Pour Homme

3. عطر بولگاری آکوا پور هوم اصل و اورجینال ایتالیا 

عطر بولگاری آکوا پور هوم اصل توسط خانه طراحی بولگاری در سال 2005 معرفی شد این عطر مردانه دارای ترکیبی از عنبر، سنتولینا، پتی گرین، پوزیدونیا و ماندارین است. Bvlgari AQVA Pour Homme یک رایحه معطر آبی قوی و زنده است. اصیل و مردانه، این ادو تویلت قدرت دریا و پیوند خاص انسان را با آن تداعی می کند.

این عطر آبزی معطر با نت های دریایی خود به مردان انرژی و طراوت می بخشد. Bvlgari Aqva Pour Homme با رایحه های تازه از دانه های کوچک و مرکبات شروع می شود. در قلب این عطر از جلبک دریایی Posidonia Oceanica تشکیل میشود. پایه به دلیل عنبر معدنی و نت های چوبی بسیار مردانه است.

Eau de Toilette بولگاری آکوا آتلانتیک برای تجسم آزادی و خنکی طراحی شده است. این عطر با رایحه های تازه ماندارین، پرتقال و پتی گرین با نت های قلبی اسطوخودوس سانتولینا، پنبه و جلبک دریایی پوزیدونیا شما را طلسم می کند. طراوت سپس به نت های پایه گرم کهربا معدنی، چوب و مریم گلی زلال می رسد. با این عطر بولگاری شخصیت خود را کامل کنید.

عطر بولگاری آکوا پور هوم اصل و اورجینال ایتالیا – Bvlgari Aqva Pour Homme

4. عطر شیسیدو زن اصل و اورجینال ژاپن

عطر شیسیدو زن اصل و اورجینال ژآپن عطری است زنانه از مشک چوبی گلدار. پس از دو نسخه زن، زن در سال 2007 دوباره متولد شد. این گل پر جنب و جوش، با چوب و ادویه جات، توسط Michel Almairac طراحی شده است. دهانه ای از نت شیرین گریپ فروت، ترنج شیرین، پرتقال، آناناس پیچیده شده در رز آبی. قلب دارای یک دسته گل سخاوتمند ساخته شده از فریزیا، گاردنیا، بنفشه، زنبق دره، رز چینی، سیب قرمز و شکوفه نیلوفر آبی است. این مسیر گرم و احساسی ترکیبی از نعناع هندی، چوب سدر، مشک و مشک سفید، کهربا و کندر است.

عطر شیسیدو زن اصل یکی از محبوب ترین عطر های زنانه محسوب میشود. نفسی از طراوت گلی که با کهربا و چوب لایه بندی میشود و شیرینی و زنانگی را به زبانی جدید و مدرن منتقل می کند

عطر شیسیدو زن اصل و اورجینال ژاپن – Shiseido Zen Eau de parfum

5. عطر دیور ساواج اصل و اورجینال فرانسه

عطر دیور ساواج اصل : Sauvage Parfum تفسیر بسیار غلیظی از Sauvage است که طراوت فوق‌العاده را با رنگ‌های گرم کهربایی و زیبایی حیوانی ترکیب می‌کند که التماس می‌کند روی پوست زنده شود.

دیور برای ساختن عطر Sauvage از فضایی وحشی و دست نخورد در زیر آسمان آبی شبانه الهام گرفت، در حالی که بوهای شدید آتشی که در هوا بلند می شود. ردپای آن نت هایی از ماندارین، دانه تونکا و چوب صندل را باز می کند. Sauvage Parfum عطر یک مرز جدید است، تعبیری با مسیری غنی و مست کننده که جادوی فضاهای باز را جشن می گیرد.

Dior Sauvage Parfum تفسیری جدید و بسیار متمرکز از اصل است که از مناظر دشت‌های مهتابی، آسمان‌های تاریک و آتش‌های اردو الهام میگیرد. فرانسوا دماشی، عطرساز دیور، این ترکیب را طوری طراحی کرد که طراوت فوق العاده را با رنگ های گرم و شرقی ترکیب کند. نتیجه یک کهربای غنی و مست کننده است.

عطر دیور ساواج اصل و اورجینال فرانسه – Dior Sauvage Parfum

قانون های طلایی استفاده از عطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد