امروزه به دلیل حساسیت بالای مراقبت از مو و پوست و مهم بودن این امر استفاده از لوازم بهداشتی و آرایشی مناسب و اصل از برند های معتبر نیازمند توجه زیادی از طرف مشتریان است . همچنین برند های نامعتبر و فیک زیادی در بازار با قیمت پایین  وجود دارد که موجب جلب توجه مخاطب می شوند و نهایت پس از مصرف اگر تاثیر منفی به جای نگذارند تاثیر مثبتی نخواهد داشت. بنابراین ما در مقاله فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی سعی کردیم راه و روش های تشخیص این برند معتبر فرانسوی را جمع آوری کنیم و شما با مطالعه کامل مقاله می توانید مشکلات موی خود را حل کرده و شامپوی مخصوص موی خود را انتخاب کنید و خیالتان از اصالت محصولی که خریداری کردید راخت باشد.

درباره برند هد اند شولدرز (Head & shoulders) و فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

درباره برند هد اند شولدرز (Head & shoulders) و فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

یکی از خجالت آورترین حالت‌های مو داشتن شوره بر روی آن‌ها است. برای رفع کردن شوره باید از شامپو‌ ضدشوره استفاده کنیم. ولی پیدا کردن شامپوهایی که بتواند شوره را از بین ببرند و برای موها سلامتی کامل را به ارمغان بیاورند کار ساده‌ای نیست. باید به موضوع فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی توجه ویژه‌ای کرد. همانطور که مو نشان دهنده شخصیت فرد بوده باید به آن اهمیت بسیاری داد و از آن به خوبی مراقبت کرد بلکه اتفاقی برای آن یپش نیاید. محصولات هد اند شولدرز این فرصت را برای شما فراهم کرده که راحت بتوانید از شر شوره‌ها خلاص شوید.
شامپو شماره یک جهان، Head & Shoulders، ماموریت دارد تا جهان را از شوره رها کند و به افراد پوست سر سالم و موهای عالی بدهد. Head & Shoulders که در سال 1961 توسط Procter and Gamble و بر اساس دهه‌ها تحقیق علمی بین‌المللی ساخته شد، محصولاتی را ایجاد کرد که برای همه – صرف نظر از سن، جنسیت یا قومیت – عالی کار می‌کنند. هد اند شولدرز معتقد است هیچ چیز نباید مانع از احساس اعتماد به نفس و لذت کامل از زندگی شما شود.
انرژی حرکت در لوگوی شامپوها رمزگذاری است. لوگوی هد اند شولدرز می گوید: استفاده از محصولات هد اند شولدرز مو را تمیز می کند، شوره و کثیفی را از بین می برد و حالت ارتجاعی و استحکام را به قفل موها باز می گرداند.
اکنون که با برند هد اند شولدرز آشنا شدید نکاتی را برای تشخیص محصولات آرایشی بهداشتی بیان کرده ایم تا شما را از خرید مواد آرایشی تقلبی دور نگه داریم و از بروز مشکلات استفاده از آنها جلوگیری کنیم.

نکاتی برای تشخیص اصل از محصولات آرایشی تقلبی 

بر کسی پوشیده نیست که برندهای لوازم آرایشی و عطری گران‌قیمت اغلب قربانی برند های تقلبی می‌شوند، که در بازارهای محلی و حتی آنلاین موجود است. علاوه بر فریب شما، این محصولات تقلبی می توانند به پوست و موی شما آسیب جدی وارد کنند که جبران پذیر نباشد.
برای فریب دادن مشتریان، جعل‌کنندگان از بسته‌بندی محصول مارک‌دار کپی‌های دقیق یا نزدیک می‌سازند و در مقابل قیمت‌گذاری مقاومت می‌کنند. چند قدمی وجود دارد که مصرف‌کنندگان می‌توانند قبل و بعد از خرید انجام دهند تا کالاهای آرایشی و بهداشتی و فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی تشخیص دهند.

نام تجاری هد اند شولدرز را بشناسید

خرید از فروشندگان مجاز، خرده فروشی یا آنلاین معتبر مانند فروشگاه لاویا، تضمین می کند که یک محصول آرایشی معتبر را با رسید مناسب خریداری می کنید. درگیر ترفندهای بازاریابی کاذب نباشید که در آن مغازه داران تخفیف های زیادی را برای «محصولات وارداتی» یا چیزی که می گویند «جدید در بازار است» ارائه می دهند.

لوگوی برند را بشناسید و در فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی هوشیار باشید

لوگوی برند را بشناسید و در فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی هوشیار باشید

هر زمان که لوازم آرایشی بهداشتی خریداری می کنید، به شامپو دقت کنید. جعل‌کنندگان اغلب از رنگ‌ها، آثار هنری و انواع فونت‌هایی استفاده می‌کنند که مشابه نسخه اصلی هستند و می تواند از فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی باشد. با این حال، معمولاً تفاوت های قابل مشاهده ای در اندازه، آرم و طرح رنگ بسته بندی وجود دارد. تفاوت ممکن است به کوچکی یک تغییر در فونت متن باشد. با دقت نگاه کنید و اگر ضعیف به نظر می رسد، فاقد مارک یا لوگو است، گرافیک یا نامی شبیه به آن دارد اما کاملاً یکسان نیست، ممکن است تقلبی باشد. اگر کاربر معمولی هستید و چشم تیزبینی دارید، ممکن است بتوانید در یک لحظه آن را تشخیص دهید. اگر نه، برای بررسی به وب سایت رسمی برند مراجعه کنید.

شکل و اطلاعات روی شامپو در فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

بهترین برندها روی بسته‌بندی محکم باکیفیت سرمایه‌گذاری می‌کنند که در طول مسیر خود از تولید تا خرده‌فروشی دست نخورده باقی بماند. به دنبال ویژگی های دستکاری نشده و سایر اطلاعات برای شناسایی محصولات اصلی باشید. برخی از برندها به شما اجازه می دهند با جستجوی شماره سریال در وب سایت/برنامه خود یا اسکن بارکد، صحت آن را بررسی کنید. به عنوان مثال،هد اند شولدرز یک بارکد و بچ کد اصالت دارد که مخصوص همان شامپو است و از طریق تطابق و اسکن بارکد می توانید فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی را متوجه شوید.

نشخیص فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

نشخیص فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی
عکس اختصاصی لاویا از محصول

این علائم گویا را مرور کنید که می تواند به شما کمک کند اصل را از یک تقلبی تشخیص دهید و مطمئن شوید که اصل شامپو را خریداری میکنید:

تخفیف های غیر واقعی

بدانید که معمولاً چه مقدار تخفیف برای کالاهای مارک دار یا لوکس وجود دارد و اگر پیشنهاد به طور غیرواقعی باشد، مثلاً 70 تا 80 درصد، قطعاً یک کالای تقلبی می‌خرید. این فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی در کشور ما به دلیل بالا بودن قیمت محصولات وارداتی اصل بیشتر مورد استفاده افراد سودجو قرار می گیرد.

اشتباهات گرامری و املایی فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

محصولات تقلبی را می توان به راحتی از طریق غلط املایی (حرف اضافی یا گمشده) یا اشتباهات گرامری شناسایی کرد. به عنوان مثال، Head & shoulders به عنوان Head & shoolder نوشته می شود، یا هد اند شولدرز ممکن است به عنوان هدند شولدر نوشته شود. در حالی که این اشتباهات در نام های تجاری عمدی برای فریب مشتری بی دقت است، مواردی که در اطلاعات محصول یا دستورالعمل استفاده وجود دارد نشان دهنده عدم تحصیلات کلاهبرداران است. پس برای اینکه در خرید خود اشتباه نکنید به این مورد دقت داشته باشید چون این روش در میان کلاهبرداران رایج است.

فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی با اسکن بارکد اصالت محصول و بررسی بچ کد

 اسکن بارکد اصالت محصول و بررسی بچ کد
عکس اختصاصی لاویا از محصول

یکی از بهترین راه های تشخیص اصل از فیک محصولاتی مانند شامپوی هد اند شولدرز اسکن بارکد روی محصول است . با اسکن بارکد و سرچ آن متوجه میشوید که محصول اصل فرانسه است یا تولید سایر کشور ها مانند ترکیه و … است.هد اند شولدرز ساخت فرانسه از لحاظ کیفیت با ساخت کشورهای دیگر حتی قابل مقایسه هم نیست.

وبسایت بدون اعتبار

اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، یک راه آسان برای مقابله با خرید اقلام تقلبی، بررسی اصالت وب سایت ها است. اگر سایت جعلی است، محصولات نیز جعلی هستند. همچنین با مشاهده کامنت ها و نظرات خریداران میتوانید تشخیص دهید سایت امنیت خرید دارد یا خیر .برای تشخیص اصالت محصول نیز میتوانید با توجه به نتیجه ای که کاربران خریدار داشته اند از خرید خود مطمئن شوید.با یک بار خرید شامپو هد اند شولدرز اصل در لاویا متوجه فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی میشوید.

کیفیت پایین محصولات

کیفیت محصولات تقلبی معمولا مشکوک است و جایگزین های ارزان قیمت به جای اصلی استفاده می شوند. این مواد می تواند پلاستیک چسبناک، چرم تقلبی، شیشه ارزان، پارچه بی کیفیت، قطعات قدیمی یا استفاده شده در لوازم الکترونیکی و ابزارها باشد. حتی شکل ظروف مانند شامپو نیز می تواند کمی متفاوت باشد. اگر محصول دارای موارد ظاهری مشکوک است یا احساس کردید استفاده شده و پلمپ ندارد، آن را نخرید.

حذفیات و عدم تطابق

این شرکت چندین ویژگی مانند کدها، شماره سریال یا مدل، علامت تجاری و اطلاعات را روی محصول چاپ می کند. به طور معمول، محصولات جعلی هنگام کپی کردن اطلاعات، جزئیات کمی را از دست می دهند. می توانید اعداد و حروف را با محصولات اصلی به صورت آنلاین بررسی کنید.

فونت ها، آرم های معیوب فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

تشخیص لوگوها، نام های تجاری و علائم تجاری جعلی آسان است، اگر توجه داشته باشید. اگر مراقب باشید و لوگوهای اصلی را به خوبی بشناسید، می توانید حتی کوچکترین تنوع را هم متوجه شوید. اگر این برای شما سخت است، از محصولی که فکر می کنید تقلبی است عکس بگیرید و آن را با نسخه اصلی آنلاین مقایسه کنید. فونت ممکن است کمی متفاوت باشد یا اندازه آن اشتباه باشد. حتی رنگ آمیزی آن می تواند به طور جزئی از اصل محصول تفاوت داشته باشد. بنابراین برای تشخیص فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی باید تزبین باشید و جزییات را جا نگذارید.

بدون جزئیات تماس

اگر آدرس فیزیکی، ایمیل، شماره تلفن یا اطلاعات تماس شرکت روی محصول یا بسته درج نشده باشد، باید باعث نگرانی می شود. این بدان معناست که شما هیچ وسیله ای برای تماس با کسی برای رسیدگی به شکایات ندارید. بهتر است از چنین محصولاتی خودداری کنید. اگر جزئیات تماس ذکر شد، سعی کنید آنها را در وب سایت تأیید کنید یا قبل از خرید برای تأیید تماس بگیرید که این کار در کشور ما شاید امکان پذیر نباشد.

تقریبا همه راه هایی که کلاهبرداران یا افراد سودجوی بازار از آن استفاده می کنند را بیان کردیم اما پیشنهاد می کنیم که گول ارزان بودن محصولات را نخورید و شامپوی هد اند شولدرز را از فروشگاه معتبر تهیه کنید تا خیالتان از بابت اصالت محصول راحت باشد چون سلامتی موهای شما مهم تر است. به جای خرید محصول بی کیفیت و ارزان قیمت شامپوی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

شما می توانید در لاویا با تضمین کیفیت و اصالت و با قیمتی مناسب انواع شامپوهای هد اند شولدرز مخصوص موهای خود را انتخاب و تهیه کنید .بنابراین برخی از محصولات هد اند شولدرز را به شما پیشنهاد کرده ایم که با استفاده از آنها می توانید سلامتی موهای خود را حفظ کنید و از شر شوره سر و سایر مشکلات آن خلاص شوید.

خرید و قیمت شامپوی هد اند شولدرز اصل و اورجینال در لاویا

شامپو کلاسیک 2 در 1 هد اند شولدرز اصل

شامپو کلاسیک 2 در 1 هد اند شولدرز اصل

شامپوی هد اند شولدرز مدل کلاسیک 2 در 1 اصل فرانسه

شاید خیلی از افراد را در اطرافمان دیدیم که همیشه بر روی لباس و دور یقه‌شان اثری از سفیدی یا همان پوست‌های ریخته‌ وجود دارد و یا دیدیم که فردی مدام در حال خاراندن پوست سر خود است و احساسی از کلافگی و ناراحتی دارد.

این علائم مشخصه‌ی بارز شوره‌ی سر است. شوره‌ی سر، با پوسته ریزی پوست سر مشخص می‌شود که همراه با خارش و گاهی اوقات همراه با قرمزی می‌باشد. شوره سر در اثر جدا شدن سلول‌های خارجی پوست سر به وجود می‌آید و باید نسبت به درمان آن اقدام کرد.

  • این شامپو اصل کشور فرانسه میباشد و ترک نویس یا عرب نویس نیست و لاویا اصالت آن را تضمین میکند.
  • فرمولاسیون جدید برند شولدرز تقویت موها در کنار ضد شوره بودن
  • حجم 450 میلی لیتر
  • تقویت و احیا کننده موهای نازک و ضعیف
  • بر پایه فرمول هیدرازینک و 100% ضد شوره
  • محافظت از پوست سر با کاهش خارش و خشکی
  • شامپو ضد شوره کلاسیک کلین 2 در 1 موها را تمیز کرده و به زیبایی آن را مرطوب نگه می دارد.
  • فرمول Derma&Pure به طور موثر با خارش پوست سر چرب و خشک مبارزه می کند تا شوره سر را قبل از اینکه ظاهر شود متوقف کند.
  • تست از نظر پوست، ph متعادل و تقویت با آنتی اکسیدان برای مراقبت ملایم از مو و پوست سر
  • موها را زیبا و تا 100% بدون پوسته پوسته نگه می دارد (با استفاده منظم)
  • برند شماره 1 شامپو های جهان فرموله شده بدون مواد ناخواسته: 0% فسفات، 0% پارافین

شامپو ضد خارش هد اند شولدرز اصل فرانسه

شامپو ضد خارش هد اند شولدرز اصل فرانسه
عکس اختصاصی لاویا از محصول

شامپوی ضد خارش نعنا هد اند شولدرز اصل فرانسه مدل ضد شوره حجم 400 میل

شامپو ضد خارش نعنا هد اند شولدرز یک شامپوی دو کاره است . که هم خاصیت ضد خارش و هم ضد شوره دارد. با استفاده روزانه از این شامپو، شما از شوره و خارش سر راحت می شوید . این شامپو توسط متخصصان پوست و مو تست شد و هیچ آسیبی به موها وارد نمی کند .

به گفته کسانی که استفاده کردند و خود شرکت شولدرز ، شامپو ضد خارش نعنا هد اند شولدرز از خارش، چربی و خشکی مو جلوگیری و محافظت می کند، این محصول علاوه بر اینکه خارش پوست سر را تسکین می دهد و در عین حال اطمینان می دهد که پوست سر شما تمیز و سالم می شود و تار موهای شما را براق می کند.

  • ضد خارش و ضد شوره
  • تسکین دهنده کف سر
  • تست توسط متخصصین پوست
  • مناسب برای تمامی افراد
  • مناسب برای انواع مو به خصوص موهای خشک
  • موها را خیلی نرم نگه می دارد
  •  حاوی بوی خوب برای مدت طولانی
  •  حاوی عنصر سدیم برای تمیزی مو
  • احیا کننده و درخشان کننده مو
  • موها را تغذیه می کند
  • درای ph متعادل سازگار با هر نوع مو
  • جلوگیری از پوسته پوسته شدن کف سر
  • محافظت از مو در برابر ورود باکتری
  • درخشان کننده موها
  • حاوی عصاره نعنا
  • حاوی پیریتیون روی (ZPT) برای جلوگیری از چرب شدن موها
  • برای موهای رنگی هم قابل استفاده است
  •  رایحه نعنا پوست سر را خنک می کند
  • ساخت کشور فرانسه
  • حجم:400 میلی لیتر

شامپو موهای چرب ضد شوره هد اند شولدرز اصل

شامپو موهای چرب ضد شوره هد اند شولدرز

شامپو ضد شوره موهای چرب لیمویی هد اند شولدرز اصل فرانسه 

شاید تا به حال برایتان پیش آمد قرار مهمی دارید یا به یک مهمانی خاص دعوت شدید. ناگهان بعد از اینکه موهای خود را شستید و لباس‌های شیک و تمیز پوشیدید، متوجه سفیدک‌های ریز لای موها یا روی لباس خود می‌شوید! شوره، یک اختلال رایج و مزمن پوست سر است. مشخصه‌‌ی آن پوسته پوسته شدن پوست کف سر است. یکی از راه‌های درمان شوره سر به خصوص در ابتدای شروع آن، شامپوهای ضد شوره هستند.(فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی)

  •  موهای چرب و پوست سر چرب را با رایحه ای ماندگار مرکبات تمیز می کند.
  • فرمول Derma & Pure به طور موثر با خشکی، چرب و خارش پوست سر مبارزه می کند.
  • حاوی آنتی اکسیدان ها برای مراقبت ملایم از مو و پوست سر.
  • موها را زیبا و تا 100% بدون پوسته پوسته نگه می دارد (با استفاده منظم).
  • فرموله بدون مواد ناخواسته: 0% فسفات، 0% پارافین.
  • از بین برنده ی 100% شوره سر و پاک کننده پوست و مو.
  • تنظیم کننده ی چربی و مرطوب کننده آبرسان مو.
  • حاوی عصاره لیمو.
  • حاوی فرمولاسیون جدید.
  • ۷۲ ساعت محافظت از خارش پوست سر.
  • برای موهای چرب یا معمولی، حتی موهای دارای رنگ و درمان شیمیایی
  • از پوست سر در برابر خارش و تحریکات ناشی از شوره سر محافظت میکند.
  • pH متعادل برای استفاده روزانه.
  • مناسب برای: خانم ها / آقایان.
  • حجم آن 500 میلی لیتر میباشد.
  • ساخت کشور فرانسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد