انتخاب خمیر دندان مناسب مهم است به همین ما برای انتخاب بهترین خمیر دندان اصل متناسب با نوع دندان های شما مقاله راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها جمع آوری و ارائه کردیم.
چرا انتخاب خمیر دندان مناسب بسیار مهم است؟ زیرا این تنها راهی است که می توان انتظار داشت که هنگام مسواک زدن به نتایجی که به دنبال آن هستند برسد. علاوه بر این، شیمی بدن هر فردی متفاوت است. این بدان معناست که خمیردندانی که برای یک فرد خوب عمل می کند، لزوما برای دیگری خوب کار نمی کند.

نکات زیر در انتخاب نوع مناسب خمیردندان مفید خواهد بود.
 مواد تشکیل دهنده خمیر دندان
عکس اختصاصی لاویا از محصول

 مواد تشکیل دهنده خمیر دندان

امروزه انواع مختلفی از خمیردندان موجود است که برای همه مهم است که قبل از خرید تیوپ بعدی خمیردندان خود به مواد تشکیل دهنده آن توجه کنند. امروزه انواع مختلفی از مواد تشکیل دهنده خمیر دندان در یک لوله خمیردندان وجود دارد و به همین دلیل واقعاً مهم است که قبل از استفاده از آن برای مسواک زدن، درک کنید که این مواد چه موادی هستند.

نوع خمیر دندان

بسیاری از افراد به دنبال خمیر دندانی هستند که بیشتر از تمیز کردن دندان هایشان انجام دهد. در حالی که این اغلب ایده خوبی است، کاربران جدید خمیردندان های تخصصی باید دستورالعمل ها را به طور کامل مطالعه کنند تا مزایا و معایب استفاده از خمیر دندان های تخصصی را درک کنند.

راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها تایید ADA

هنگامی که انجمن دندانپزشکی آمریکا یک لوله خمیر دندان را تایید کرد، مهر تایید ADA را دریافت می کند. این تایید به این معنی است که آنها خمیر دندان را در یک محیط بالینی ارزیابی کردند و مشخص شد که هم ایمن و هم موثر است.

فلوراید

هر مسواکی برای محکم نگه داشتن دندان های خود به فلوراید نیاز دارد. فلوراید با محافظت از دندان در برابر پوسیدگی عمل می کند و باید هنگام خرید یک لوله جدید خمیردندان به دنبال آن باشید.
فلوراید چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

فلوراید چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

از آنجایی که انتخاب خمیر دندان مناسب به نیازهای فردی بستگی دارد، ضروری است قبل از بررسی برچسب خمیر دندان خارجی ، بدانید که چه می خواهید.یکی از موادی که همه به آن نیاز دارند فلوراید است. این ماده معدنی طبیعی موجود در زمین با حفره ها مبارزه می کند و از لایه بیرونی دندان (مینای دندان) محافظت می کند.

طبق گفته انجمن دندانپزشکی آمریکا، “فلوراید برای کمک به جلوگیری از پوسیدگی دندان، دندان ها را تقویت می کند و مینای دندان را در مراحل اولیه پوسیدگی دندان بازسازی می کند.” باور کنید یا نه، قبل از اینکه دندان های کودک روی سطح بشکند و آنها شروع به شکار نهنگ کنند، فلوراید وارد شده از طریق غذا و آب شروع به تشکیل لایه محافظ دندان های آنها می کند. با افزایش سن، برای تقویت دندان های ضعیف و جلوگیری از مشکلات ناخواسته دندان، با خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک می زنیم.

انواع خمیر دندان های اصل و اورجینال | راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها
عکس اختصاصی لاویا از خمیر دندان کرست اصل

انواع خمیر دندان های اصل و اورجینال | راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها

گزینه ها و ترکیب های متعددی وجود دارد که می توانید امتحان کنید. در اینجا متداول ترین و در دسترس ترین انواع خمیردندان آوردیم:

خمیر دندان فلوراید

فلوراید یک ماده معدنی است که به طور طبیعی وجود دارد. بیش از نیم قرن است که در جلوگیری از پوسیدگی و پوسیدگی دندان نقش بسزایی دارد. فلوراید مینای دندان را تقویت می کند و در نتیجه از اسیدیته ناشی از باکتری ها محافظت می کند.

خمیر دندان کنترل تارتار

همه افراد دارای لایه نازکی از باکتری هستند که دندان هایشان را می پوشانند که به آن پلاک می گویند. اگر بهداشت دهان و دندان را رعایت نکنید، پلاک ها به جرم دندان تبدیل می شوند. این وضعیت خطرناک است، زیرا تجمع در نهایت می تواند منجر به بیماری لثه شود. خمیر دندان تولید شده برای کنترل تارتار به طور موثر دارای چندین ماده فعال از جمله سیترات روی و پیروفسفات است.

خمیر دندان برای حساسیت دندان

دندانپزشکان این نوع خمیردندان ها را برای افرادی تجویز می کنند که دندان هایی دارند که به راحتی در دمای سرد یا گرم تحریک می شوند. مواد فعال شامل کلرید استرانسیم و نیترات پتاسیم است. این مواد شیمیایی چند هفته طول می کشد تا تسکین دهند و این کار را با مسدود کردن مسیرهای منتهی به اعصاب دندان انجام می دهند.

خمیر دندان سفید کننده | راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها

با مطالعه مقاله راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها متوجه میشوید برای کمک به مردم برای دستیابی به دندان های سفید مرواریدی، تولید کنندگان خمیر دندان سفید کننده را برای استفاده روزمره به بازار عرضه کرده اند. این تیوب های خمیردندان حاوی مواد سفید کننده نیستند بلکه دارای ذرات ساینده ای هستند که دندان ها را جلا می دهند. مارک های دیگر حاوی مواد شیمیایی هستند که لکه ها را چسبانده و از روی دندان های شما می کشند.
مواد اولیه انواع خمیر دندان ها

مواد اولیه انواع خمیر دندان ها

مواد ساینده – مواد ساینده مواد خراش دهنده ای هستند که به خمیردندان اضافه می شوند تا به از بین بردن ذرات غذا، باکتری ها و لکه های جزئی کمک کنند. کربنات کلسیم یکی از بسیاری از مواد ساینده و مسلماً رایج ترین آنها است.
طعم – وقتی خمیردندان ها طعم دار می شوند، تقریبا همیشه شیرین کننده های مصنوعی برای افزایش طعم خمیردندان و افزایش احتمال استفاده از آن دارند. طعم‌ها از نعناع سنتی گرفته تا دارچین که ممکن است برای بزرگسالان جذاب باشد، و آدامس حبابی یا لیمو لیمو – طعم‌هایی برای کودکان هدف قرار می‌گیرد.
مرطوب کننده ها – مرطوب کننده ها عوامل مرطوب کننده ای هستند که از خشک شدن خمیر دندان و ژل دندان جلوگیری می کنند. گلیسرول معمولاً به عنوان یک مرطوب کننده استفاده می شود.
ضخیم کننده ها – قوام دهنده ها برای اینکه به خمیردندان قوام مشخصی بدهد و یک قوام یکنواخت را حفظ کند و به راحتی از لوله خارج شود استفاده می شود.
مواد شوینده – سدیم لوریل سولفات رایج ترین شوینده ای است که در محصولاتی که کف می کنند، مانند خمیر دندان در دهان استفاده می شود.
بهترین برند های خمیر دندان | راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها
عکس اختصاصی لاویا از خمیر دندان سنسوداین اصل

بهترین برند های خمیر دندان | راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها

لیست زیر راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها شما را با برخی از برندهای خمیردندانی که طی سالیان متمادی به فروش رسیدند آشنا می کند.
Crest: این برند دیگری است که طیف وسیعی از اهداف را ارائه می دهد. مانند خمیر دندان سفید کننده، خمیر دندانی که محافظت از تشکیل جرم و خمیردندان مخصوص کودکان را ارائه می دهد.
Sensodyne: این برند خمیردندان محبوب و مورد اعتماد افراد دارای دندان های حساس است.
Arm & Hammer: Arm & Hammer یک نام تجاری خمیر دندان طبیعی است زیرا از جوش شیرین استفاده می کند که یک ماده طبیعی است که برای سفید کردن دندان ها استفاده می شود. این شرکت همچنین خمیر دندان های سفید کننده و خمیردندان هایی را تولید می کند که دندان ها را قوی تر می کند.
Colgate: این برند خمیردندانی است که سال هاست وجود داشته و همچنان در بین مصرف کنندگان محبوب است.
Pepsodent: این یک برند خمیردندان است که برای از بین بردن تجمع پلاک، سفید کردن دندان ها و تقویت مینای دندان ارائه می شود.
Dontodent: از سال 1995، Dontodent به عنوان یک برنامه مراقبت اثبات برای دندان ها و لثه ها در تمام سنین ایستاده است. چه دهانشویه، خمیر دندان یا مسواک برقی: با ما شما و خانواده تان می توانید به مراقبت های ایده آل برای بهداشت دهان و دندان و تمیز کردن دندان های خود اعتماد کنید.
Theramed: برند ترامد (Theramed) یک مارک آلمانی است که از سال ۱۹۷۹ تا به امروز محصولات فوق العاده‌ای را برای داشتن دندان‌های سالم، لثه‌های قوی و حفظ بهداشت کامل دهان تولید می‌کند. 
اگر دندان های حساس یا لثه های حساس داشته باشم چه می شود؟

اگر دندان های حساس یا لثه های حساس داشته باشم چه می شود؟

هنگام جستجوی خمیردندانی که از شکست اثر سوزن جلوگیری می کند، به دنبال مواد تشکیل دهنده نیترات پتاسیم یا کلرید استرانسیم باشید.
طبق WebMD، دوز پنج درصدی نیترات پتاسیم یا کلرید استرانسیوم در خمیردندان به مسدود کردن مسیرهای عصبی از طریق دندان کمک می کند. این اعصاب در داخل دندان باعث ایجاد درد فلج کننده در هنگام برخورد آب سرد یا گرم به دندان می شود.
دندان‌های حساس می‌توانند ما را از مسواک دو بار در روز منصرف کنند. پیدا کردن خمیر دندانی که این فرآیند را لذت بخش تر می کند می تواند سلامت دندان شما را حفظ کند.

نکاتی برای درمان و پیشگیری از حساسیت لثه در راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها

  • دو بار در روز مسواک بزنید و حداقل یک بار در روز از نخ دندان استفاده کنید
  • از دهانشویه ضد عفونی کننده استفاده کنید
  • ویتامین C کافی دریافت کنید
  • آب بیشتری بنوشید
  • ترک سیگار
  • مدیریت استرس را تمرین کنید
آیا خمیر دندان واقعا مینای دندان را ترمیم می کند؟
عکس اختصاصی لاویا از محصول

آیا خمیر دندان واقعا مینای دندان را ترمیم می کند؟

بسیاری از برندهای موجود در قفسه ها ادعا می کنند که خمیر دندان آنها می تواند مینای دندان را ترمیم کند. حقیقت این است که ممکن است، اما بستگی به وضعیت دندان شما دارد.
او می‌گوید: «تا زمانی که خمیردندان فلورایددار باشد، خمیردندان به بازیابی مینای دندانی که هنوز پوسیده نشده است کمک می‌کند. با وجود این، زمانی که پوسیدگی وجود داشته باشد، همه شرط‌بندی‌ها متوقف می‌شوند.»

چگونه دندان هایمان را با خمیر دندان سفید کنیم؟

مادربزرگ و پدربزرگ این راز را دارند: “عزیزم، جوش شیرین را به خمیر دندان خود اضافه کن!” ما سال ها این را شنیدیم! بنظر شما میتونه درست باشه؟ درسته.
پیدا کردن خمیردندان با جوش شیرین به سفید شدن دندان های شما کمک می کند. جوش شیرین به عنوان یک عامل ساینده عمل می کند. به لکه ها متصل می شود و با پلاک ها مبارزه می کند و دندان های سفید و سالمی برای شما به ارمغان می آورد.
یکی از نکاتی که در مقاله راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها بر آن تاکید داریم این است که هنگام استفاده از جوش شیرین خیلی تهاجمی مسواک نزنید. فشار یا نیرویی که وارد می‌کنید نتایج را تسریع نمی‌کند. در عوض، به طور منظم از جوش شیرین استفاده کنید، دو بار در روز مسواک بزنید و با این درمان خودتان و خودتان پول زیادی برای خود و خانواده خود صرفه جویی کنید.
خمیر دندان مناسب برای استفاده کودکان

خمیر دندان مناسب برای استفاده کودکان

خمیردندان هایی که به عنوان «قدرت کودک» توصیف می شوند، عموماً حاوی فلوراید کافی برای مؤثر بودن نیستند. در راهنمای خرید خمیر دندان برای انواع دندان ها به جای خرید خمیردندانی با برچسب مخصوص کودکان، به سادگی از یک خمیر دندان معمولی حاوی فلوراید برای همه گروه های سنی استفاده کنید و مقدار آن را برای کودکان تنظیم کنید. با توجه به دستورالعمل های ارائه توسط وزارت بهداشت، یک اسمیر از خمیر دندان برای کودکان بسیار خردسال و یک عروسک به اندازه نخود برای کودکان شش سال و بالاتر مناسب است.

چگونه به سایت آرایشی و بهداشتی لاویا برای خرید خمیر دندان اصل اعتماد کنم 

ما با بیش از 12 سال کار در حوزه آرایشی و بهداشتی و از سال 1400 همزمان به صورت آنلاین همواره سعی کرده ایم بهترین و باکیفیت ترین محصولات را موجود کنیم. و همچنین وب سایت لاویا دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تجربه یک خرید امن و باکیفیت را به مشتری میدهد. و همچنین سیاست شفاف ما در نشان دادن مدیر های لاویا که آقایان هیوا رحیمی موسس لاویا و مهران رحیمی مدیر لاویا باعث اعتماد هر چه بیشتر مشتریان ما شده است ضمن اینکه فروشگاه لاویا برای کاربران خود امکان مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی بعد از خرید را رایگان کرده است و همچنین ما اطمینان می دهیم که تمامی محصولات فروشگاه لاویا اعم از لوازم آرایشی و بهداشتی مانند همه ی برند های خمیر دندان ها اصل و اورجینال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد