بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت چه برندی هست؟ چه خمیر دندادی و با چه ترکیبی برای دنداد های لمینت شده ی من مناسب هست ؟ احتمالا شما هم بعد از لمینت دندان خود این سوال ها ذهنتان را درگیر کرده است چرا که میخواهید لمینت های شما بیشترین ماندگاری را داشته باشد. در ادامه با لاویا همراه باشید تا از ابعاد گوناگون به دندان های لمینت نگاه کنیم و بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت را بشناسیم.

 

لمینت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

یکی از نکته های جالبی که در پایین بودن عزت نفس وجود دارد ، ترسیدن از خندیدن است ، چرا که مردم فکر می کنند دندان هایشان نا فرم یا خیلی زرد و خراب شده است و این موضوع را از چشم دوستان خود با نخندیدن پنهان می کنند ، در واقع موضوع خرابی دندان های شما نباید موجب این شود که خنده را از شما بگیرد.

شما حق دارید بخندید و لبخند بزنید و تعامل آزادانه با دوستانتان داشته باشید ، خوشبختانه در خدمات دندان پزشکی زیبایی روکش‌های دندانی و درمان‌های لمینت پدیدار شده اند و می توانند لبخند شما و آن حس ارزشمندی را به شما برگردانند.

 

لمینت دندان چگونه انجام می شود؟

توضیح مراحل لمینت دندان

در سال های اخیر لمینت دندان که یکی از خدمات دندان پزشکی به حساب میاد بسیار محبوب شده است. اجازه بدهید قبل از اینکه بگوییم لمینت دندان ها چگونه انجام می شود ، به شما بگوییم لمینت دقیقا چه کاری با دندان های ما انجام می دهد؟ در ادامه با مقاله بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت همراه باشید.

لمینت دنداد به منظور های خاصی استفاده می شود مثلا فردی برای تغییر رنگ دندان هایش این کار را انجام می دهد اما به صورت کلی به منظور تغییر رنگ دندان ها ، شکل دندان ها ، اندازه یا طول دندان‌ها انجام می شود.

پوسته ها با همان لمینت ها در مرحله اول بر اساس دندان های فرد و کاربردی که میخواهد برایش داشته باشد در آزمایشگاه دندان پزشکی ساخته می شود و در مرحله دوم با یک ماده ی چسبنده به مینای طبیعی دندان و در سطج جلویی دندان ها می چسبد.

 

مزایا و معایب لمینت

و اما در این بخش از بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت میرسیم به مزایا و معایب آن.

مزایا لمینت

  1. طبیعی و زیبا بودن لمینت
  2. مناسب بودن لمینت برای بیشتر افراد
  3. روکش های با دوام در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ

معایب لمینت

  1. شکننده بودن آن ها
  2. هزینه بالا
  3. آسیب کم به دندان ها
  4. نیاز به نگهداری دقیق

در بالا گفتیم که یکی از معایب لمینت دندان نگهداری دقیق آنهاست ، به طوری که شما باید طریقه ی درست مسواک زدن ، درست نخ دندان کشیدن و …. را یاد بگیرید.

همچنین لازم هست از برند های معتبر برای مسواک و خمیر دندان و … خود استفاده کنید تا کمترین آسیب به لمینت ها وارد شود. در ادامه با لاویا همراه باشید تا بهترین خمیردندان هارو معرفی کنیم.

انتخاب بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت

اجازه بدید در ادامه اول بهتون بگم چه باید و نباید هایی رو در انتخاب خمیر دندان خود باید رعایت کنید.

 

در انتخاب بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت باید چهار فاکتور زیر را در نظر داشته باشیم:

فرمول غیر ساینده

لمینت دندان، به ویژه آنهایی که ساخت چین هستند، سطح صافی دارند که ممکن است توسط خمیر دندان ساینده خراشیده یا آسیب ببینند. از خمیردندان های دارای مواد ساینده سخت(خشن) مانند جوش شیرین یا خمیردندان سفید کننده با ذرات شن خودداری کنید ، در عوض، خمیر دندانی را انتخاب کنید که به طور خاص برای تمیز کردن ملایم فرموله شده است.

 

محتوای فلوراید

فلوراید یک عنصر کلیدی در خمیر دندان است که به تقویت مینای دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند. انتخاب خمیردندان حاوی فلوراید بسیار مهم است، زیرا حفظ سلامت دندان های طبیعی اطراف روکش ها برای سلامت کلی دهان بسیار مهم است.

 

خواص پاک کنندگی لکه های سطحی

روکش ها در برابر لکه ها مقاوم هستند، اما برخی از مواد مانند قهوه، چای یا تنباکو همچنان می توانند به مرور زمان باعث تغییر رنگ شوند. به دنبال خمیردندانی باشید که به از بین بردن لکه های سطحی کمک کند و دارای خواصی باشد که خطر لکه بر روی دندان های طبیعی و روکش های شما را به حداقل برساند.

 

مهر تایید ADA

مهر تایید ADA

انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) محصولات دندانی از جمله خمیر دندان را از نظر ایمنی و اثربخشی ارزیابی می کند. به دنبال مهر تایید ADA روی بسته بندی خمیر دندان باشید، زیرا نشان می دهد که محصول استانداردهای دقیق ADA را برآورده کرده است.

 

نکته فوق العاده مهم:

علاوه بر خمیر دندان مناسب بهتر است از یک مسواک مناسب و عالی هم استفاده کنید ، زیرا بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت وقتی بهترین کارایی را دارد که مسواک هم عالی باشد.

مسواک نامناسب به مرور به روکش ها ، لثه ها و دندان های طبیعی شما می تواند آسیب بزند و مضر باشد. لذا برای بیشترین کاراییه بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت و کمترین آسیب به دندان هایتان از مسواک هایی با سر ریز و نرم استفاده کنید.

موهای نرم روکش یا دندان شما را فرسوده نمی کند و سر کوچک به شما این امکان را می دهد که به تمام قسمت های دهان خود دسترسی داشته باشید.

ملایم بودن اما دقیق بودن هنگام مسواک همیشه بهترین راهکار است.

حالا برسیم به معرفی بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت

 

خمیر دندان سنسوداین برای لمینت

سنسوداین نام برند یک نوع خمیر دندان است ، که این نوع خمیر دندان مخصوص افراد با دندان‌های حساس و لمینت شده تولید می شود تا آسیب به روکش های لمینت را به کمترین حد ممکن کاهش دهد.

ماده‌ی موثر این محصول نیترات پتاسیم است که در واقع نقش یک آرام‌بخش موضعی و ملایم را ایفا می‌کند. این محصول تحت نام سنسوداین، سال‌هاست که عده‌ی بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا از حساسیت بیش از اندازه‌ی دندان‌ها رهایی داد است. محصول این برند که همه به عنوان بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت میشناسنش توصیه‌ی اکثر پزشکان دهان و دندان است. سنسوداین یکی از بهترین خمیر دندان‌ها برای جلوگیری از فرسایش دندان‌ها به حساب می‌آید. این برند تا به امروز عناوین بهترین خمیردندان پیشنهادی دندانپزشکان و پرفروش‌ترین برند محصولات شستشوی دهان را از آن خود کرده است. خمیر دندان‌های سنسوداین انواع مختلفی دارند . که هرکدام از آن‌ها با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها، اثرگذاری متفاوتی روی دهان و دندان دارد.

در ادامه با چند مدل از بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت که ساخت برند سنسوداین هست آشنا می شویم:

خمیر دندان سنسوداین پرونامل برای دندان های حساس و لمینت

خمیر دندان سنسوداین
عکس اختصاصی لاویا از محصول

نظر دکتر کاتریس آستین در مورد خمیر دندان سنسوداین پرونامل

Sensodyne is tried and true, especially if you have sensitivity. Now, a lot of times when we place the veneers, our patients will have a little sensitivity for a day or two. Everybody responds differently, but it’s not uncommon. Any time you have any dental work, or there’s any type of drilling to your teeth, any alteration to the tooth structure, I always tell people, “Don’t be surprised if you experience a little sensitivity for the first day or two days, sometimes longer. If you came in with sensitive teeth, you may leave or continue to have sensitive teeth.” And I just love Sensodyne Pronamel and one of the things that it does is it puts a protective coating over the nerve. So it puts a barrier over the nerve

ترجمه نظر دکتر کاتریس آستین:

Sensodyne امتحان شده و درست است، به خصوص اگر حساسیت دارید. در حال حاضر، بسیاری از مواقع زمانی که روکش ها را قرار می دهیم، بیماران ما برای یک یا دو روز کمی حساسیت خواهند داشت. هر کس به طور متفاوتی پاسخ می دهد، اما این غیر معمول نیست. هر زمان که کار دندانپزشکی دارید، یا هر نوع سوراخ کردن روی دندان‌هایتان، هر تغییری در ساختار دندان وجود دارد، همیشه به مردم می‌گویم: «اگر در روز اول یا دو روز اول کمی حساسیت داشتید، تعجب نکنید. گاهی اوقات طولانی تر. اگر با دندان های حساس وارد شده اید، ممکن است دندان های حساس را ترک کنید یا به داشتن دندان های حساس ادامه دهید.” و من فقط Sensodyne Pronamel را دوست دارم و یکی از کارهایی که انجام می دهد این است که یک پوشش محافظ روی عصب قرار می دهد. بنابراین مانعی بر روی عصب ایجاد می کند.

 

خمیر دندان سنسوداین پرونامل تمام ترکیب ها و باید و نبایدهایی که باید داشته باشد را دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده.

  • حاوی فلوراید جهت مقابله با پوسیدگی دندان
  • محافظت کننده در برابر ایجاد درد دندان های حساس
  • ساخت اصل انگلیس
  • مخصوص دندان و لثه حساس
  • ترمیم کننده روزانه دندان های حساس
  • ایجاد لایه محافظ جهت ترمیم حساسیت دندانی
  • استحکام بخش مینای دندان
  • دارای مواد معدنی
  • جلوگیری از نفوذ مواد اسیدی در دندان
  • سفت کننده دندان ها
  • بازگردندان سفیدی طبیعی دندان
  • کمک به سلامت لثه ها
  • جلوگیری از فرسایش اسیدی دندان ها
  • حجم 75ml
  • بسته بندی کاملا قابل بازیافت

شما می توانید خرید خمیر دندان پرونامل اصل و اورجینال را با تضمین از لاویا خرید کنید ، همچنین می توانید بقیه محصولات خمیر دندان سنسوداین را در لاویا مشاهده کنید و در صورت لزوم خریداری کنید. همچنین اگر سوال یا ابهامی وجود داشت می توانید از بخش پشتیبانی لاویا بپرسید ، در آخر امیدوارم از خوندن این مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد