کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست

تشخیص انواع پوست

پوست، انواع مختلفی دارد. برای اینکه بدانید کدام آبرسان و مرطوب کننده پوست، مناسب شماست، باید ابتدا نوع پوست خود را تشخیص دهید. ما در این مقاله، اطلاعاتی به شما می دهیم که براساس آن، می توانید هم نوع پوست خود را تشخیص دهید و هم بهترین کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست را پیدا کنید. با ما همراه باشید!

تشخیص انواع پوست: نرمال، خشک، چرب و مختلط

• پوست نرمال

به پوست‌هایی که در تعادل باشند، پوست “نرمال” یا “معمولی” می گویند. در این نوع پوست، ناحیه‌ی T شامل پیشانی، بینی و چانه ، ممکن است مقداری چرب به نظر برسند. اما در حالت کلی، چربی، رطوبت و سبوم پوست در حالت متعادل قرار دارد. در نتیجه، پوست نرمال از خشکی و چربی بیش از حد رنج نمی‌برد.

• پوست خشک

“پوست خشک” یعنی پوستی که سبوم کمتری از پوست معمولی تولید می‌کند. در نتیجه‌ی کمبود سبوم، پوست خشک، دچار کمبود چربی مورد نیاز برای بازسازی رطوبت و لایه‌ی محافظ در مقابل عوامل خارجی می‌شود. تمامی این موارد، منجر به یک عملکرد معیوب در این مدل از انواع پوست می‌شود. گفتنی است که زنان بیشتر از مردان از خشکی پوست رنج می‌برند. افراد دارای پوست خشک، در پوست خود احساس کشیدگی می‌کنند. این مدل از انواع پوست، در ظاهر بسیار کدر به نظر می‌رسد.

• پوست چرب

“پوست چرب” نوعی از پوست است که تولید سبوم آن بالاتر از حد نرمال است. در علوم پزشکی، تولید بیش از حد نیاز سبوم را اصطلاحا “سبورهیا Seborrhea” می‌نامند. این مدل از انواع پوست دارای ظاهری درخشان و روزنه‌هایی قابل رویت است.

• پوست مختلط

پوست “مختلط”، همان‌گونه که از نامش پیداست، ترکیبی از انواع دیگر پوست‌هاست. پوست مختلط دارای نوع متفاوتی از پوست در ناحیه‌ی T نسبت به گونه‌ها و قسمت‌های دیگر صورت است.

پوست “مختلط”، همان‌گونه که از نامش پیداست، ترکیبی از انواع دیگر پوست‌هاست

چرا کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست لازم است؟؟

برای سلامت پوست، نیاز است آب و روغن‌های طبیعی به میزان کافی به آن برسد تا نرم و شاداب باشد. مرطوب نگه داشتن پوست یکی از مهم‌ترین نکات در مراقبت‌های پوستی است. در واقع، این کار در مقابل خشک شدن و خارش از پوست محافظت می‌کند. پوست شما ممکن است از طریق تبخیرو عوامل محیطی مانند دما و مقدار رطوبت هوا، به سرعت رطوبت خود را از دست بدهد و کم‌آب و آسیب‌پذیر شود. استفاده درست از کرم آبرسان و مرطوب ‌کننده‌ پوست می‌تواند پوست را سالم و انعطاف‌پذیر نگه دارد. حفظ رطوبت پوست یکی از ارکان مراقبت از آن است. در حقیقت، مرطوب کردن پوست باعث حفظ جوانی و شادابی پوست می شود. به همین دلیل استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست اهمیت زیادی دارد و این کار را باید در برنامه ی روزانه ی خود قرار داد.

آب رسانی یکی از روش های مهم و موثر برای جوان سازی پوست است

آبرسانی یا هیدراتاسیون

آب رسانی یکی از روش های مهم و موثر برای جوان سازی پوست است. در بیشتر کلینک های درمانی و مطب پزشکان پوست و مو از روش های مختلف برای آبرسانی سریع استفاده می شود. البته با استفاده از کرم ها و محصولات آبرسان می توان پوست را به خوبی آبرسانی کرد.

استفاده درست از کرم آبرسان و مرطوب ‌کننده‌ پوست می‌تواند پوست را سالم و انعطاف‌پذیر نگه دارد

کدام آبرسان؟

انتخاب یک محصول بهداشتی مناسب برای آبرسانی و مرطوب کنندگی از اهمیت زیادی برخوردار است چون هدف از استفاده از محصولات بهداشتی حفظ سلامتی پوست می باشد. بعضی از محصولات بهداشتی به دلیل این که در ساختار خود دارای مواد شیمیایی مضر هستند می تواند در استفاده طولانی مدت باعث خشکی پوست و عوارض جانبی دیگر نیز باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین انواع کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست را به شما معرفی کنیم.

کدام آبرسان؟

ویژگی کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست مناسب

ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده مناسب کدامند؟

بیشتر انواع کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست حاوی موادی هستند که آب را به داخل پوست می کشند، مانند گلیسیرین، اسید لاکتیک یا اوره و سایر مواد که پوست را نرم می کند مانند لانولین، روغن آفتابگردان و روغن جوجوبا.

  • تمامی محصولات معرفی شده در این مقاله، حاوی موارد فوق هستند.

خرید کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست از فروشگاه لاویا

سایت لاویا دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تجربه یک خرید امن و باکیفیت را به مشتری میدهد. ضمن اینکه فروشگاه لاویا برای کاربران خود امکان مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی بعد از خرید را رایگان کرده است و همین طور با خیال راحت مطمئن هستید تمامی محصولات فروشگاه لاویا اعم از آبرسان و مرطوب کننده پوست، اصل هستند. باتوجه به این که اکثر محصولات ما از برند های درجه 1 خارجی هستند و ما وارد کننده مستقیم آن ها بدون واسطه هستیم برای خرید بهترین مارک آبرسان و مرطوب کننده پوست با بهترین قیمت نسبت به فروشگاه های دیگر می‌توانید از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی لاویا دیدن کنید.

 

بهترین کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست سنت ایوز اصل آمریکا

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست سنت ایوز حاوی کلاژن و الاستین برای همه نوع پوستی مناسب است. یه عنوان آب‌رسان و ترمیم کننده به کار می‌رود تا به شما کمک کند پوستی روشن و شفاف داشته باشید. یک محصول عالی برای مرطوب کردن و بازسازی پوست است. این مرطوب کننده دارای بافت سبک و جذب آسان با نفوذ در پوست و تأمین رطوبت، پوست را مرطوب نگه میدارد. کلاژن و الاستین خاصیت انعطاف پذیری پوست را بالا برده و باعث نجات پوست از خشکی و کشیدگی و افتادگی می شود. دارای مواد مغذی و نرم کننده برای پوست است. این کرم می‌تواند منجر به افزایش رطوبت روزانه پوست شود و به دلیل قدرت آبرسانی بالایی که دارد پس از گذشت مدت زمانی پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست سنت ایوز حاوی کلاژن و الاستین

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست معمولی و خشک ایوروشه اصل فرانسه

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست معمولی و خشک ایوروشه برای پوست های خشک و بی آب بسیار اثر بخش است. تنها یک بار استفاده از این کرم در روتین روزانه مراقبت از پوست، به مدت 48 ساعت سلول های پوستی را آبرسانی عمقی می کند. این کرم حاوی عصاره ارگانیک درخت افرا است. ویژگی منحصر به فرد این درخت، کمک به حفظ رطوبت طبیعی پوست است. این محصول آبرسان در کنار تامین رطوبت مورد نیاز پوست، دارای خاصیت ضدحساسیت بوده و می تواند به راحتی برای پوست های واکنش پذیر و حساس مورد استفاده قرار گیرد. این کرم همچنین به درمان و رفع آکنه های پوستی نیز کمک میکند.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست معمولی و خشک ایوروشه اصل فرانسه

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست معمولی و مختلط ایوروشه اصل فرانسه

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست معمولی و مختلط ایوروشه مناسب استفاده برای پوست های معمولی و مختلط می باشد. یکی از مزیت های آن این است که ماندگاری بالایی دارد و در صورت استفاده  می توانید پوستی شفاف و جذاب داشته باشید. این محصول با داشتن تمام مواد مغذی و ضروری مثل عصاره افرا و فندق افسونگر و … می تواند پوست را کاملا در برابر عوامل آسیب رسان محافظت کند و پوستی که همیشه آرزوی آن را داشتید به شما عزیزان هدیه بدهد. عصاره ادولیس در این کرم، با حفظ آب و خاصیت مرطوب کنندگی خود تضمین می کند که هر لایه از پوست برای مدت طولانی مرطوب بماند. ادولیس به دلیل خاصیت نگهداری آب در برگ های آن به فرمول اضافه شده است و تضمین می کند که هر لایه از پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگه دارد.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست معمولی و مختلط ایوروشه اصل فرانسه

ژل کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست مختلط و چرب ایوروشه اصل فرانسه

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که به دنبال یک آبرسان و مرطوب کننده پوست برای پوست مختلط یا چرب هستند. یکی از بهترین محصولات در این زمینه، ژل کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست مختلط و چرب ایوروشه  است. این ژل کرم، به واسطه داشتن پودر درخت چای کانادایی، قادر است تا به قسمت های عمیق پوست وارد شده و میزان ترشح سبوم یا چربی پوست را کنترل کند. با کاهش و کنترل ترشح چربی، میزان جوش های سرسیاه و سرسفید کاهش پیدا کرده و در نتیجه پوست شاداب و شفاف خواهد شد. این کرم ژل، بافتی سبک و بدون چربی دارد. در فرمولاسیون این محصول، از پودر چای بوریال استفاده شده و کاملا گیاهی است. این امر موجب تعادل در تولید سبوم در پوست، جمع شدن و سفت شدن منافذ پوست و جلوگیری از براق شدن پوست می شود.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

ژل کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست مختلط و چرب ایوروشه اصل فرانسه

کرم آبرسان و مرطوب کننده مای بیوتی اولاین اصل فرانسه

کرم آبرسان و مرطوب کننده مای بیوتی اولاین یک مرطوب کننده فوق العاده است و در کوتاه ترین زمان، خشکی صورت را از بین میبرد. این کرم با بهره مندی از خواص رزبری، در نقش یک آنتی اکسیدان قوی ظاهر شده و مانع از اکسید شدن سلول های پوست در اثر رادیکال های آزاد و عوامل مخرب محیطی می گردد. این محصول به تنظیم فعالیت باکتری های سطح پوست کمک نموده و مانع از تجمع آلودگی در منافذ پوست می شود. همچنین به اصلاح رنگ پوست و تنظیم تناژ آن کمک می نماید. بخاطر فرمول سبکی که دارد،برای پوست های خشک و خیلی خشک که نیاز به آبرسانی دارد استفاده می شود. تمشک و اسید هیالورونیک پوست را به شدت مرطوب و احیا می کند.صورت شاداب و درخشان خواهد شد. این کرم همینطور چین و چروک را کاهش می دهد.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

کرم آبرسان و مرطوب کننده مای بیوتی اولاین اصل فرانسه

صابون داو اورجینال اصل آلمان:  یکی از 3 صابون برتر در جهان

همه افراد برای پاک کردن آلودگی‌ها از روی صورت و بدن و همچنین پاک کردن آرایش روزانه نیازمند پاک کننده‌ای هستند که بدون این­که پوست را خشک کند، آلودگی­‌ها را تمیز کرده و علاوه بر آن نرمی و لطافت را به پوست بدهد. صابون داو اورجینال یک فرمول تمیز کننده ملایم را با ¼ کرم مرطوب کننده ترکیب میکند تا پوست نرمتر، صاف تر و درخشان تری به شما بدهد. کمک میکند پوست، رطوبت طبیعی خود را حفظ کند.در حالی که صابون معمولی می تواند پوست شما را سفت و خشک کند، صابون داو باعث میشود پوستتان نرم تر و درخشان تر بنظر برسد. این صابون  حاوی هیچ پارابن یا پاک کننده سولفات نیست. و برای انواع پوست مناسب است.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

صابون داو اورجینال اصل آلمان:  یکی از 3 صابون برتر در جهان

سرم آبرسان هیدراتور هیالارون کلینیک ب 5 اولاین اصل فرانسه

سرم‌های صورت محصولات سبکی هستند که درصد ترکیبات فعال و موثر در آن‌ها بالا است. این محصول مناسب انواع پوست بوده و با ترکیبات منحصربه فرد خود نیاز پوست را در جهت حفظ شادابی و جوانی فراهم می سازد.  عصاره کینوا سرشار از مواد معدنی زیستی، عناصر کمیاب، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب غیراشباع، سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. گلیسیرین اپیدرم را در برابر از دست دادن آب صاف می کند و از آن محافظت می کند. ترکیبی از پنج شکل از اسید هیالورونیک که چروک ها را مرطوب و صاف می کند.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

سرم آبرسان هیدراتور هیالارون کلینیک ب 5 اولاین اصل فرانسه

واتر ژل آبرسان هیدرو بوست نوتروژینا اصل فرانسه Oil-Free حجم 50 میل

آبرسان هیدرو بوست نوتروژینا دارای بافتی سبک است که رطوبت را بدون وقفه ارائه می دهد. اسید هیالورونیک و ترهالوز موجود در آن، رطوبت شدیدی را برای پوست فراهم می کند. این محصول منافذ را سفت می کند، حداکثر آب را به پوست می رساند و به پوست کمک می کند تا فورا احیا و صاف شود.همچنین دارای آخرین نسل از مرطوب کننده ها برای آبرسانی فوری و ایجاد یک سد قوی پوست است. این آبرسان و مرطوب کننده پوست، مناسب انواع پوست خصوصا پوست های حساس، چرب و مستعد آکنه است. و از نظر علمی ثابت شده است که رطوبت پوست را تنها پس از یک بار استفاده بهبود می بخشد.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

واتر ژل آبرسان هیدرو بوست نوتروژینا اصل فرانسه Oil-Free حجم 50 میل

کرم مرطوب کننده و نرم کننده گلیسولید اصل Glysolid Cream حجم 125 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و نرم کننده گلیسولید حجم 250 میلی لیتر

این آبرسان و مرطوب کننده پوست حاوی گلیسرین با پایه گیاهی است و در نتیجه فاقد هر گونه گلوتن بوده و از روغن نخل و نارگیل گرفته شده است. وجود گلیسیرین پوست را نرم تر ساخته و سلول‌های پوست را منعطف نگه می‌دارد. این کرم همچنین حاوی آلانتوئین است که با تحریک سلول های پوست موجب بازسازی دوباره جراحت های سطحی و کوچک و بریدگی های جزئی می‌شود. اگر این کرم را به طور مرتب و در میزان کم استفاده کنید رضایت کاملی از آن خواهید داشت. به علاوه زیبایی پوست را حفظ کرده و بدون بو و مواد نگه دارنده است. کرم گلیسولید برای پوست های خشک و حساس و تمامی افراد پیشنهاد مناسبی است. این کرم برای التیام پوست‌های حساس، دارای اگزما و کاهش پسوریازیس بسیار موثر بوده و همچنین در مقابل عوامل زیان بار محیطی و شرایط بد آب و هوایی از پوست مراقبت می‌کند.

این دو محصول مشابه بوده و تنها در حجم تفاوت دارند. با کلیک بر روی عنوان هر کدام از آنها، می توانید اطلاعات بیشتری در موردشان بخوانید.

کرم مرطوب کننده و نرم کننده گلیسولید

همچنین برای مشاهده دیگر محصولات آبرسان مانند کرم و سرم ضد چروک، کرم لیفتینگ و احیاکننده، سرم دور چشم، ضد آفتاب، انواع کرم و سرم، فوم شستشو و … می توایند روی این جمله کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد