شوره سر ❌ و شامپو ضد شوره ✅

شوره سر: فهرست مطالب

نکات تکمیلی

 

شوره سر 😣

شوره سر (Dandruff) یکی از مشکلات رایج موها است که در سنین مختلف رخ می‌دهد. این شوره‌ها معمولا بدون ضرر هستند و عارضه‌ای برای شما ایجاد نمی‌کنند. اما ممکن است از نظر بهداشت و نظافت یا زیبایی، مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد می خواهند راه حلی برای رفع این پوسته‌های سفید مزاحم پیدا کنند. راهی که بتواند برای همیشه آن‌ها را از بین ببرد و موهای شما را تمیز و زیبا کند.

با وجود آنکه پوست‌های سفید شوره سر از نظر ظاهری تفاوتی با هم ندارند، ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شوند. بهداشت ضعیف نمی‌تواند عاملی برای تشدید یا ایجاد شوره سر باشد. اما معمولا زمانی که فرد موهای خود را به‌طور مرتب شانه نزده یا آن‌ها را نمی‌شوید، شوره‌ها بیشتر به چشم می‌آیند. عوامل دیگری مانند سن افراد، سطح استرس، شرایط آب و هوایی، شرایط سلامتی و برخی بیماری‌ها، شیوه مراقبت از موها و کیفیت محصولات مراقبتی مو می‌تواند باعث تشدید شوره سر شود.

شوره سر (Dandruff) ی

عوامل ایجاد شوره سر

  • تغذیه نادرست ❌
  • نگرانی و استرس ❌
  • هوای مرطوب و گرم یا سرد و خشک ❌
  • عدم تعادل هورمون ها ❌
  • عفونت قارچی مالاسزیا ❌
  • چربی بیش از حد پوست ❌

اما علت اصلی آن، چربی بیش از حد پوست است. زیرا هنگامی که پوست سر چرب می شود، کثیفی و آلودگی را به خود جذب می کند و پوست سر شروع به خارش می کند که نتیجه آن، شوره است.

اما علت اصلی آن، چربی بیش از حد پوست است

درمان شوره سر🖇️ 

تقریباً همیشه می‌توانیم شوره‌ سر را کنترل کنیم، اما ممکن است درمان آن نیازمند آزمون و خطا باشد. به طور کلی، برای رفع شوره‌ سر بهتر است هفته ای 2 الی 3 بار سر خود را با شامپوهای ضد شوره بشویید. توجه کنید که تمامی این شامپوها یکسان نیستند، باید آن‌ها را امتحان کنید تا شامپویی را پیدا کنید که برایتان مؤثر است. در این مقاله، لاویا به کمکتان می آید و انواع شامپو ضد شوره را به شما معرفی می کند. و با توجه به توضیحات مربوطه، می توانید شامپوی مناسب خود را انتخاب کنید. ↘️↘️

{خرید و قیمت شامپو ضد شوره هد اند شولدرز از لاویا}

ویژگی شامپوی مناسب شوره سر

برای انتخاب شامپو ضد شوره به ترکیبات آنها دقت کنید. شامپوهای ضد شوره اغلب حاوی یکی از مواد زیر هستند. دقت کنید، با توجه به علت ایجاد شوره سرتان، ماده موثره شامپو ضد شوره خود را انتخاب کنید.

  • پیروکتون اولامین: پیروکتون اولامین، ماده ای ضد شوره‌ است. این ماده خواص ضد قارچی دارد و در کنترل علت اصلی ایجاد شوره، قارچ های پوست سر به نام مالاسزیا گلوبوسا، مؤثر است.
  • زینک پیریتیون: زینک پیریتون یا پیریتون روی، که گاهی روی برچسب محصولات به اختصار ZPT یا ZnPT نوشته می‌شود، از سویی رشد قارچ‌های پوستی را کاهش می‌دهد و از سوی دیگر، با کمک به کاهش ترشح چربی غدد پوست سر، شوره را کم می‌کند. زینک پیریتیون، همچنین جلوی رشد بی‌رویه سلول‌های پوست که موجب پیدایش پوسته‌های شوره می‌شوند را نیز می‌گیرد.
  • سولفید سلنیوم: این ترکیب با تأثیر بر غدد چربی پوست سر، سبب کاهش ترشح چربی می‌شود و همزمان دارای خواص ضد قارچ نیز هست.

زینک پیریتیون:

خرید شامپو ضد شوره از فروشگاه لاویا

سایت لاویا دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تجربه یک خرید امن و باکیفیت را به مشتری میدهد. ضمن اینکه فروشگاه لاویا برای کاربران خود امکان مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی بعد از خرید را رایگان کرده است و همین طور با خیال راحت مطمئن هستید تمامی محصولات فروشگاه لاویا اعم از شامپو ها اصل هستند. باتوجه به این که اکثر شامپو های ما از برند های درجه 1 خارجی هستند و ما وارد کننده مستقیم آن ها بدون واسطه هستیم برای خرید بهترین مارک شامپو با ارزانترین قیمت نسبت به فروشگاه های دیگر می‌توانید از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی لاویا دیدن کنید. موهای خود را به دستان مهربان لاویا بسپارید.

انواع شامپو مناسب شوره سر (+ توضیحات)

✅  ١. شامپو ضد شوره و نرم کننده هد اند شولدرز اصل فرانسه 🖇️ 

شامپو ضد شوره و نرم کننده هد اند شولدرز حاوی رایحه سیب مدل Apple Fresh هم ضد شوره و هم نرم کننده و طراوت بخش و شاداب کننده انواع مو به خصوص موهای خشک می باشد. این شامپو  دارای 3 عملکرد پاک کنندگی، محافظت کنندگی و رطوبت رسانی می باشد.همچنین یکی از عواملی که باعث وز شدن و مات شدن موهای سر هر فرد می­شود خشکی مو است. که برای رفع این مشکل می­توانید از شامپو ضد شوره و نرم کننده هد اند شولدرز استفاده کنید. این شامپو سه ویژگی دارد: ۱- حس شادابی و تازگی به موها می­دهد. ۲- آبرسانی،نرم کنندگی و برطرف کردن وز مو. ۳- از بین بردن شوره و خارش سر. PH متعادل آن طوری تنظیم شده است که برای مصرف روزانه مناسب است. و حتی کسانی که موهای رنگ شده و آسیب ­دیده دارند، می­توانند به صورت روزانه از آن بهره ببرند.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

شامپو ضد شوره و نرم کننده هد اند شولدرز حاوی رایحه سیب مدل Apple Fresh ه

✅ ٢. شامپو ضد شوره و ضد خارش هد اند شولدرز اصل فرانسه 🖇️ 

این شامپو ضد شوره و ضد خارش هد اند شولدرز حاوی عصاره اکالیپتوس جهت جلوگیری از شوره و خارش سر می باشد. این شامپو دارای عملکرد پاک کنندگی و محافظت کنندگی و آب رسانی می باشد. همچنین حاوی زینک جهت از بین بردن شوره سر است. شامپو ضد شوره و ضد خارش هد اند شولدرز، پوست سر شما را تغذیه می کند و به سرعت بر موی شما تاثیر می گذارد تا به کاهش خارش پوست سر کمک کند. فرمول حاوی اکالیپتوس معطر، پوست سر شما را تسکین می دهد و توسط متخصصان پوست برای شما تهیه شده است. این شامپوی سریع الاثر را به عنوان بخشی از روتین خود اضافه کنید تا موهایی بدون شوره داشته باشید.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

این شامپو ضد شوره و ضد خارش هد اند شولدرز حاوی عصاره اکالیپتوس

✅ ٣. ضد شوره موهای چرب لیمویی هد اند شولدرز اصل فرانسه🖇️ 

شامپو ضد شوره موهای چرب لیمویی مدل Citrus Fresh هد اند شولدرز به طور موثر موهای چرب و پوست سر چرب را تمیز می کند. فرمول تقویت شده Derma and Pure به طور موثر پوست سر و موی چرب را کنترل می کند تا شوره سر را قبل از اینکه ظاهر شود متوقف کند. این شامپو موهای چرب به گونه ای طراحی شده است که موهای نرم و ظریفی را به شما ارائه می دهد. همچنین طراوت بخش و لطیف کننده مو است و از خارش، خشکی و چرب شدن پوست سر جلوگیری می کند. حاوی عصاره لیمو می باشد که رایحه ای فوق العاده دارد و علاوه بر اینکه موها را خوشبو می کند موجب ایجاد آرامش می شود.

{خرید شامپو هد اند شولدرز اصل}

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

همچنین برای دیدن سایر شامپوهای هد اند شولدرزها اینجا کلیک کنید

شامپو ضد شوره موهای چرب لیمویی مدل Citrus Fresh هد اند شولدرز

٤. شامپوی ضد شوره ایوروشه اصل فرانسه 🖇️ 

شامپو ضد شوره انار ایوروشه مناسب انواع مو به ویژه موهای حساس جهت درمان شوره و التیام بخشیدن به پوست سر می باشد. استفاده از شامپو ضد شوره ایوروشه به مرور زمان موها را رطوبت رسانی نموده و خارش و التهاب سر را به حداقل می رساند. این شامپو ضد شوره می تواند با کنترل پوسته ریزی سر، شوره سر شما را درمان نماید. شامپو ضد شوره مو ایوروشه حاوی عصاره پوست انار بوده و می تواند با آبرسانی پوست سر شما به تغذیه و ترمیم ریشه و ساقه مو های شما کمک نماید. این محصول به دلیل اینکه فاقد پارابن، سیلیکون و الکل می باشد. برای مو های حساس بسیار مناسب بوده و به این دلیل که 96 درصد از مواد طبیعی ساخته شده است، می توانید با اطمینان از سلامت محصول از آن استفاده نمایید.

برای دیدن اطلاعات بیشر در مورد این محصول، روی عنوان آن در بالا ⬆️ کلیک کنید.

شامپو ضد شوره انار ایوروشه

👌 نکات تکمیلی 👌 

1️⃣ برای انتخاب شامپوی ضدشوره مناسب خود، شامپوهای مختلف را امتحان کنید

محتویات شامپوهای ضد‌ شوره، دقیقاً مشابه هم نیستند؛ چون مشکل شوره سر در افراد، علل زمینه‌ای کاملاً یکسانی ندارد. به همین دلیل، شامپوی ضد‌ شوره‌ای که استفاده از آن برای یک نفر بهترین نتیجه را در پی داشته، می‌تواند برای شخص دیگر به همان اندازه مؤثر نباشد.

بنابراین چند مدل گوناگون از شامپوها را روی موهایتان امتحان کنید و مؤثرترین آن‌ها را انتخاب کنید. در عین حال در نظر داشته باشید که:

  • طبق تحقیقات و مطالعات، به احتمال زیاد شامپوهایی که حاوی کلیمبازول و پیروکتون اولامین به طور همزمان هستند، علاوه بر خاصیت بهبود و درمان شوره، به نرم شدن موها نیز کمک می‌کنند.
  • شامپوهای حاوی زینک پیریتیون معمولاً عوارض جانبی کمتری دارند؛ به همین دلیل، این گروه، محبوب‌ترین نوع محصولات ضد شوره مو به‌شمار می‌آیند.
  • اگر موهای تیره دارید، شامپوهای حاوی «کول‌تار» و «سلنیوم سولفید» هر دو به یک اندازه برای رفع مشکل شوره مفید خواهند بود؛ به این شرط که از دستورالعمل آن‌ها به‌طور کامل و دقیق پیروی کنید. (البته به دلیل اهمیت عوارض بلندمدت کولتار، استفاده از آن دیگر توصیه نمی‌شود.)
  • از آنجا که شامپوهای حاوی سالیسیلیک اسید می‌توانند باعث خشکی موها شوند، محبوبیت کمتری دارند. با این حال، استفاده از آن‌ها برای بیشتر افراد ایمن است.

برای دریافت پیشنهادات دقیق‌تر و مناسب‌تر برای نوع مو و پوست سرتان بهتر است با پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

برای دریافت پیشنهادات دقیق‌تر و مناسب‌تر برای نوع مو و پوست سرتان بهتر است با پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

2️⃣ در صورت لزوم، به طور متناوب از دو نوع شامپوی متفاوت استفاده کنید

گاهی اوقات ممکن است استفاده از یک نوع شامپو برای مدتی مؤثر باشد. اما به مرور زمان،تأثیر آن کم می شود. در صورتی که با چنین اتفاقی مواجه شدید، استفاده متناوب از دو نوع شامپوی گوناگون حاوی دو ترکیب متفاوت ضد‌شوره را امتحان کنید؛ به طوری که در طول هفته حداقل یک ‌بار از هرکدام استفاده کنید.

3️⃣ مهم است که حتماً به شکل منظم از شامپو ضد شوره استفاده کنید

برای آنکه بتوانید موارد شدید شوره را درمان کنید، باید هر یک تا دو روز یک ‌بار موهایتان را با این شامپوها شست‌وشو دهید. تنها استثناء در این زمینه، شامپوهای حاوی «کتوکونازول» هستند که در طول هفته، می‌بایست تنها دو مرتبه از آن‌ها استفاده کنید. زمانی که احساس کردید مشکل شوره شما کاهش یافته و رو به بهبود است، می‌توانید از دفعات مصرف شامپو بکاهید. و آن را به دوبار در هفته، و حتی اگر موهایتان ضخیم است، به یک ‌بار در هفته کاهش دهید.

 

مشاهده محصولات ضد ریزش مو = کــلــیــک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد