توضیحات مقاله شناخت 10 نوع براش آرایشی که برای هر خانومی لازم است

شناخت 10 نوع براش آرایشی : آیا زمان آن رسیده که کیت آرایش خود را به روز کنید؟ این ممکن است فقط باشد و به غیر از لوازم آرایشی مانند رنگ لب و لاک ناخن، شما همچنین نیاز به تهیه براش های آرایشی دارید. بهترین براش های آرایشی به شما کمک می کنند تا نمایش را کنار هم بگذارید. اگر از براش صحیح استفاده نکنید، حتی بهترین محصولات زیبایی نیز نمی توانند جلوه شگفت انگیزی ایجاد کنند. در مورد انواع مختلف براش های آرایشی و نحوه کمک آنها به شما از نکات ذکر شده در زیر اطلاعات کسب کنید.

توضیحات مقاله شناخت 10 نوع براش آرایشی که برای هر خانومی لازم است

شناخت 10 نوع براش آرایشی

اجازه دهید مستقیماً به انواع براش هایی که باید در کیت براش آرایش شما وجود داشته باشد بپردازیم:

1. براش فونداسیون :

براش فونداسیون یک براش ضروری است. این کمک می کند که پایه آرایش، که پایه است، به طور یکنواخت روی پوست شما اعمال شود. همانطور که همه ما می دانیم، یک برنامه زیرسازی لکه دار می تواند منجر به مشکلات زیادی شود و ظاهر شما را کاملاً خراب کند. بنابراین بهترین براش زیرسازی را انتخاب کنید و مطمئن شوید که اصول آرایش شما رعایت شده است.

1. براش فونداسیون :

2. براش کانسیلر :

در ادامه شناخت 10 نوع براش آرایشی به براش بسیار مهم کانسیلر می رسیم. براش دارای یک نوک نوک تیز در انتهای یک پایه پهن است. این براش مخصوص برای زدن کانسیلر زیر چشم و همچنین روی لکه های پوستی در تمام صورت استفاده می شود. این یک ابزار آرایشی مفید است که به رفع مشکلات ظریف مرتبط با استفاده از آرایش کمک می کند.

2. براش کانسیلر :

3. براش رژگونه :

چه طرفدار سرسخت آرایش باشید و چه به سادگی آن را به عنوان یک ضرورت انجام دهید، بدون رژگونه خوب نمی توانید این کار را انجام دهید. و برای استفاده از رژگونه قوی به یک براش رژگونه نیاز دارید. این شاید رایج ترین براش موجود در تمام جعبه های آرایش باشد. این یک براش نرم با سر گرد است و به شما این امکان را می دهد تا کمی رنگ روی گونه های خود بچرخانید. شما می توانید از آن برای ارائه ظاهری صاف و حرفه ای به آرایش خود استفاده کنید و به همین دلیل است که باید بخشی از کیت براش آرایش شما باشد.

3. براش رژگونه :

4. براش ریمل :

براش ریمل به مژه‌های شما کمک می‌کند بلند، فر و تا حدی شیک به نظر برسند. معمولاً با همه ریمل‌ها موجود است، اما اگر از ریمل‌هایی که همراه محصول است خوشتان نمی‌آید، می‌توانید یک براش ریمل جداگانه به انتخاب خود بخرید.

4. براش ریمل :

شناخت 10 نوع براش آرایشی

5. براش سایه چشم :

چشمان تو میلیون ها کلمه را بیان می کنند. چشمان شما نیز توجه زیادی را به خود جلب می کند و بنابراین باید همیشه آنها را بپوشید. یک براش آرایش سایه چشم خوب به شما در رسیدن به این هدف کمک می کند. براش های سایه چشم نازک با سر نرم و کوچکی هستند که به شما اجازه می دهد رنگ را به آرامی و یکنواخت روی پلک های خود بمالید.

5. براش سایه چشم :

6. براش خط چشم نقطه ظریف :

براش خط چشم ریز برای کسانی که عاشق خط چشم مایع هستند ایده آل است. این یکی از بهترین برس های آرایش حرفه ای است که حتی افراد مشهور نیز به آن قسم میخورند. براش دارای نوک بسیار ظریفی است که به شما کمک می کند تا خطوط را به راحتی بکشید. این برنامه ساده است و ظاهری بسیار شیک به چشمان شما می بخشد.

6. براش خط چشم نقطه ظریف :

7. براش لکه دار :

این براش لکه دار برای کسانی است که عاشق خط چشم با براش هستند. این براش معمولا در اکثر کیت های آرایش یافت می شود. انتهای نرم و فومی برس به شما امکان می دهد خط چشم تیره را لکه دار کنید. این ظاهری دودی می بخشد و ظاهری فوق العاده شیک به ظاهر کلی شما می بخشد.

7. براش لکه دار :

شناخت 10 نوع براش آرایشی

8. براش لب :

براش لب یک ابزار آرایشی بسیار مفید است. لبه تیز و ظریفی دارد که به شما امکان می دهد خطوط لب را به آرامی بکشید. این براش برای کسانی که دوست دارند کمی درام روی لب های شما باشد و از یک خط لب قابل توجه فراتر از رنگ لب لذت می برند بسیار مفید است.

8. براش لب :

9. براش پودر فن :

یکی از خوش دست ترین برس های آرایش موجود، برس پودر فن، براشی با نوک پهن و فن مانند است. پخش کردن پودر شل روی پوست ایده آل است. همچنین برای پاک کردن آرایش اضافی به خصوص از روی گونه ها و پلک ها پس از انجام آرایش بسیار مفید است. این یک براش کاملاً ارزان است اما برخی از بهترین فواید را ارائه می دهد، بنابراین آن را جزء اصلی کیت براش آرایش خود قرار دهید.

9. براش پودر فن :

10. براش فیبر دوو :

براش فیبر دوو یک براش عالی است که می تواند برای محصولات آرایش مرطوب و همچنین خشک استفاده شود. بنابراین می توانید از آن برای یک محصول مبتنی بر کرم یا یک محصول مبتنی بر پودر استفاده کنید. نرم و پردار است و بیشتر برای ترکیب آرایش استفاده می شود.

10. براش فیبر دوو :

سخن پایانی در مورد شناخت 10 نوع براش آرایشی

داشتن بهترین براش های آرایشی حیاتی است. می‌توانید پول زیادی را برای خرید گران ترین آرایش سرمایه‌گذاری کنید، اما ظاهرتان ظاهر نمی‌شود مگر اینکه آرایش را به درستی انجام دهید. پس روی چند براش آرایشی خوب و حرفه ای سرمایه گذاری کنید و تغییر را فورا ببینید.

شناخت 10 نوع براش آرایشی

2 دیدگاه برای “شناخت 10 نوع براش آرایشی که برای هر خانمی لازم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد