توضیحات مقاله داغ و چگونه! فواید ماساژ با سنگ داغ مد جدیدی که باید امتحان کنید

همه ما خیلی سخت و سریع کار می کنیم تا در مسابقه زندگی پیروز شویم. ما جام موفقیت را می خواهیم. و اغلب فراموش می کنیم که مکث کنیم. اما وقتی این کار را انجام می دهیم، ناراحتی و درد را احساس می کنیم، زیرا خیلی به خود فشار می آوریم. خوشبختانه، راه‌های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می‌توانیم خود خسته‌مان را نوازش کنیم و برای بازگشت دوباره به مسیر تلاش کنیم. یکی از این روش های معجزه آسا ماساژ سنگ داغ است.

ماساژ سنگ داغ، از نظر فنی، یک ماساژ درمانی است. این به شما کمک می کند تا آرام شوید و عضلات منقبض بدن را کاهش می دهد تا شل شوید. در طول فرآیند، سنگ های داغ ساخته شده از بازالت در قسمت های خاصی از بدن نگه داشته می شوند. این سنگ‌ها در واقع سنگ‌های آتشفشانی هستند که گرما را در خود نگه می‌دارند، به همین دلیل به آن‌ها می‌گویند. بیایید شروع کنیم و همه چیز را در مورد این درمان جالب بدانیم که نه تنها آنقدر که به نظر می رسد هیجان انگیز است، بلکه از نظر احساسی نیز هست. داغ است و به معنای واقعی کلمه در دسترس است، و شما از ما برای معرفی آن به شما تشکر خواهید کرد.

بیایید برویم و در مورد آن بیشتر بدانیم تا برای درمان بعدی ماساژ سنگ داغ دیر نشوید.

داغ و چطوری؟ فواید ماساژ با سنگ داغ مد جدیدی که باید امتحان کنید

سنگ های داغ کجا و چگونه قرار می گیرند؟

قبل از اینکه شروع به شمارش فواید از پشت دست خود کنیم، می دانیم که کنجکاو هستید که بدانید سنگ های داغ کجا می روند! خوب، وقتی می گوییم هیچ جا ناراحت کننده نیست، به ما اعتماد کنید. ماساژ سنگ داغ قرار است تمام آن ماهیچه های سفت را شل کند و آنها را بیدار کند تا بتوانید عضلات خود را شل کنید و شل کنید. و دقیقا همین کار را می کند. در زیر برخی از نقاط فشار مهمی که سنگ ها در آن قرار می گیرند آورده شده است.

  • روی شکمتان
  • روی صورت
  • روی انگشتان پا
  • روی پاها
  • در امتداد ستون فقرات شما
  • روی سینه های شما

نه تنها این، بلکه نحوه قرارگیری سنگ ها نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. در اینجا برخی از تکنیک هایی که اکثر متخصصان ماساژ سنگ داغ به دنبال آن هستند، آورده شده است.

  • حرکات دایره ای
  • لرزش
  • خمیر کردن
  • ضربه زدن
  • ضربه های طولانی

ضربه زدن همچنین آیا می دانستید که گاهی اوقات از سنگ های سرد نیز برای ماساژ دادن سنگ داغ استفاده می شود؟ خوب، حالت اصلی ماساژ از طریق سنگ‌های داغ است، اما از روش‌های سرد بعد از ماساژ برای تسکین عروقی که ممکن است گشاد شده باشند استفاده می‌شود. همچنین برای تسکین پوست بعد از ماساژ مفید است.

اکنون که راه‌ها و حالت‌ها را می‌شناسید، وقت آن است که نگاهی عمیق‌تر به تمام مزایایی که این ماساژ ارائه می‌دهد بیاندازید.

سنگ های داغ کجا و چگونه قرار می گیرند؟

فواید ماساژ سنگ داغ چیست؟

ماساژ سنگ داغ یا هر نوع ماساژ، یک نوع ماساژ دارویی جایگزین است که به خلاص شدن از دردهای عضلانی و عصبی کمک می کند. این بدان معنی است که اگر پزشک شما اجازه دهد، این می تواند یک روش مکمل خوب برای بهبود عملکرد درمان شما باشد. مجموعه ای از فواید، از درمان اضطراب گرفته تا تقویت ایمنی را ارائه می دهد که به حل اکثر مسائل سلامتی کمک می کند. بیایید یکی یکی وارد آنها شویم.

فواید ماساژ سنگ داغ چیست؟

1. استرس و اضطراب را کاهش می دهد

ماساژ درمانی با سنگ داغ در کاهش استرس و اضطراب بسیار خوب است. مطالعات همچنین ثابت کرده اند که گردش خون را بهبود می بخشد. همچنین برای کاهش درد و استرسی که بعد از جراحی و عمل اتفاق می افتد، البته پس از مشورت با پزشک، بسیار مفید است.

1. استرس و اضطراب را کاهش می دهد

2. درد بدن را تسکین می دهد

ماساژ سنگ داغ در افزایش جریان خون در ناحیه آسیب دیده بسیار خوب است. این عملیات حرارتی بسیار مؤثرتر از سایر اشکال و روش های انجام آن است. همچنین به کاهش هر نوع اسپاسم عضلانی کمک می کند و انعطاف پذیری بدن را افزایش می دهد. همانطور که اشاره کردیم سنگ های سرد نیز در اینجا نقش مهمی دارند. درمان جایگزین سنگ های سرد و گرم، بسته به شدت درد، نتایج شگفت انگیزی دارد.

2. درد بدن را تسکین می دهد

3. علائم بیماری خود ایمنی را تسکین می دهد

این ماساژ دارای اثرات مثال زدنی در درمان فیبرومیالژیا یا یک بیماری درد مزمن است. مطالعات نشان داده است که بیمارانی که این ماساژ را دریافت کرده اند، درد کمتری داشته و همچنین بهتر می خوابند. همچنین، به مقابله بهتر با نقاط محرک درد کمک کرد. در اینجا ماساژ درمانی گزینه خوبی است.

3. علائم بیماری خود ایمنی را تسکین می دهد

4. علائم سرطان را کاهش می دهد

حال، این به هیچ وجه قرار نیست شیوه‌های مختلف و تهاجمی‌تر درمان را تضعیف کند. ماساژ درمانی با سنگ داغ برای سرطان فقط یک درمان جایگزین است که مکمل درمان موجود است. ماساژ سنگ داغ با درد، استرس، اضطراب و حالت تهوع ناشی از سرطان مقابله می کند و حس آرامش بخشی به انسان می دهد. این به همراه سایر درمان ها به یک نتیجه مثبت کمک می کند.

4. علائم سرطان را کاهش می دهد

5. به افزایش میزان خواب کمک می کند

بی خوابی دارید؟ قرص های خواب آور را کنار بگذارید و به سراغ ماساژ سنگ داغ بروید. تحقیقات مختلف ثابت کرده است که این ماساژ جایگزین بسیار بهتری برای قرص ها است و اثرات بهتری دارد. به شل شدن بدن و آرامش آن کمک می کند و در نتیجه به خواب کمک می کند. همچنین خواب ترمیمی تری می دهد.

5. به افزایش میزان خواب کمک می کند

6. ایمنی را تقویت می کند

یک ماساژ خوب با سنگ داغ همچنین در تقویت ایمنی مفید است و در نتیجه به شما کمک می کند تا از شر هر گونه عفونتی که در غیر این صورت ممکن است گرفتار شوید خلاص شوید.

6. ایمنی را تقویت می کند

قبل از رفتن به ماساژ سنگ داغ چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

بیشتر اوقات، این روش ماساژ بی خطر است. این کار را از طریق یک آماتور انجام ندهید و اطمینان حاصل کنید که یک ماساژور حرفه ای دارید که در این روش ماهر است. بدترین سناریو ممکن است به دلیل ناکارآمدی ماساژدرمانگر یا ناتوانی شما در سازگاری با ماساژ اتفاق بیفتد. با این حال، اگر شما مراقب باشید، هیچ یک از این اتفاق نمی افتد. اگر برای برخی بیماری ها تحت درمان هستید، با پزشک خود مشورت کنید. همچنین در صورت داشتن هر یک از موارد زیر مشورت کنید:

  • روی پوست می سوزد
  • زخم های باز
  • اختلال خونریزی
  • اگر داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید
  • دیابت
  • تعداد کم پلاکت
  • سابقه لخته شدن خون
  • هر گونه جراحی در چند هفته گذشته (شش هفته، برای اطمینان)

علاوه بر این، هوشیار باشید و مراقب باشید. به عنوان مثال، هرگز سنگ های داغ خود را در مایکروویو، فر، بشقاب آهسته یا حتی آرام پز گرم نکنید. فقط باید از بخاری سنگ ماساژ استفاده کرد. همچنین، به یاد داشته باشید که یک مانع بین سنگ ها و پوست خود داشته باشید. هرگز نباید مستقیماً روی شما گذاشته شود. حوله بهترین کار را دارد.

نکته دیگر این است که در یک روز آرام از ماساژ سنگ داغ یا هر ماساژ دیگری استفاده کنید. یک روز استراحت کنید و در بهترین چیزی که ماساژ به شما ارائه می دهد غوطه ور شوید. اگر بعد از ماساژ به یک روز عجولانه دیگر فرار کنید، باز کردن گره عضلات و رهایی از آن همه استرس فایده ای ندارد. پس یادتان باشد که روز را تعطیل کنید و آرام باشید تا ماساژ به بهترین شکل ممکن عمل کند و تاثیرات ماندگاری روی شما بگذارد.

قبل از رفتن به ماساژ سنگ داغ چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

سوالات متداول در مورد ماساژ سنگ داغ

آیا یک زن باردار می تواند ماساژ سنگ داغ انجام دهد؟

جواب : ماساژهای قبل از تولد خوب هستند، اما ماساژ با سنگ داغ نیستند. این یکی برای زنان باردار توصیه نمی شود.

سوال : دمای کامل سنگ چقدر باید باشد؟

جواب : در حالت ایده آل، 145 درجه دمای مناسبی برای سنگ های داغ است. این دما برای رفع نقاط درد به اندازه کافی خوب است.

سوالات متداول در مورد ماساژ سنگ داغ

ماساژ با سنگ داغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد