توضیحات مقاله مانیکور فرانسوی : بهترین راه برای تقویت ناخن ها

مانیکور فرانسوی تقویت ناخن ها :فرانسوی ها این کار را درست انجام می دهند. بوسه، عطر، برج ایفل، و همه. در هر چیزی زیبایی و ظرافت وجود دارد. رژیم های زیبایی آنها نیز به همان اندازه مناسب است. مانیکور فرانسوی روشی شگفت‌انگیز برای نگه داشتن دست‌ها و ناخن‌های شما در بهترین شکل است، به اندازه‌ای زیبا برای جلب توجه و به اندازه کافی قوی برای انجام کارهای سنگین به طوری که روز را با اعتماد به نفس بی‌نظیری پیش ببرید. و فقط، شاید، در آن مهمانی غروب با نوک انگشتان خود به همان اندازه بدبین باشید.

در این مقاله ی ،مانیکور فرانسوی بهترین راه برای تقویت ناخن ها همه چیز را در مورد این تکنیک آرایش ناخن که بسیار بیشتر از مانیکور معمولی شما است، به شما خواهیم گفت.

مانیکور فرانسوی : بهترین راه برای تقویت ناخن ها

لوازم مورد نیاز برای مانیکور فرانسوی چیست؟

مانیکور فرانسوی زمان زیادی نمی برد. اما مطمئناً به دقت و ابزار مناسب نیاز دارد. مهم است که همه چیزهای مناسب را در اختیار داشته باشید تا بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری انجام دهید و پس از پایان کل مراحل مانیکور فرانسوی متوقف شوید. یکی از جنبه‌های مهم درست کردن مانیکور فرانسوی، هماهنگ و سریع بودن، با دقت مناسب است.

اولین قدم برای رسید به آن این است که هر چیزی را که نیاز دارید جمع آوری کنید و آن را درست در کنار خود نگه دارید، چه خودتان این کار را انجام دهید و چه توسط شخص دیگری انجامش دهید. همه چیزهایی را که در ادامه ذکر شد، از توپ های پنبه ای، پاک کننده رنگ ناخن و پوشش پایه گرفت تا لاک و روکش سفید سفید انتخاب کنید.

هنگامی که همه چیز را با خود دارید، زمان آن است که با این روش شروع کنید.

لوازم مورد نیاز برای مانیکور فرانسوی چیست؟

چگونه مانیکور فرانسوی برای تقویت ناخن ها انجام دهیم؟

چند مرحله برای انجام مانیکور فرانسوی وجود دارد. همانطور که گفتیم، بهترین راه برای انجام این کار این است که تمام موارد مورد نیاز خود را جمع آوری کنید و سپس هر مرحله را به طور مداوم و با دقت دنبال کنید. به خصوص مراقب کوتیکول ها باشید زیرا به دلیل خیساندن و سفت شدن مداوم آنها واقعاً نرم و حساس می شوند. یک کلمه احتیاط؛ اگر چندان اعتماد به نفس ندارید، به یک سالن بروید. یا از دوستی بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد که تجربه ای در این زمینه دارد.

همانطور که گفته شد، این یک روش دشوار نیست. محصولات مفید و ملزومات روزمره هستند و ظاهر به راحتی بدست می آید.

بیایید این مراحل را با جزئیات برای شما ترسیم کنیم، تا بدانید دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا آن ناخن‌های فرنچ زیبا، آغشته به قرمز یا ظاهر ساده قدیمی «ناخن‌های من، اما بهتر» را داشته باشید. بیا بریم!

چگونه مانیکور فرانسوی برای تقویت ناخن ها انجام دهیم؟

مانیکور فرانسوی : بهترین راه برای تقویت ناخن ها

مرحله 1: آن را آماده کنید

اولین قدم این است که ناخن ها و دست ها را برای این فرآیند آماده کنید. دست‌ها و ناخن‌هایتان را به‌خوبی تمیز کنید تا از شر هرگونه آلودگی، چربی و کثیفی خلاص شوید. این بوم برای مانیکور فرانسوی شماست، پس بهتر است تمیز باشد. همچنین، رنگ ناخن یا باقیمانده آن را پاک کنید.

مرحله 1: آن را آماده کنید

مرحله 2: آن را خیس کنید

پس از اتمام کار، دستان خود را در یک کاسه آب گرم خیس کنید. حتی می توانید مقداری نمک دریا به آن اضافه کنید تا تجربه ای آرام بخش داشته باشید. پس از چند دقیقه، زمانی که کوتیکول های شما نرم شدند، از یک پاک کننده کوتیکول استفاده کنید تا آنها را به عقب برگردانید و در جای خود قرار دهید. هر پاک کننده کوتیکول دارای دو سر است. در حالی که از یک سر برای عقب راندن کوتیکول استفاده می شود، سر دوم برای از بین برد کثیفی های به دام افتاده در زیر ناخن ها استفاده می شود.

مرحله 2: آن را خیس کنید

مرحله 3: آن را صاف کنید

هنگامی که کار با کوتیکول ها تمام شد، وقت آن است که سطح ناخن های خود را صاف و صاف کنید. این باعث می شود که سطح تمیز و شفافی برای اعمال پوشش پایه باشد. همچنین با خلاص شدن از شر برآمدگی های ناهموار، درخشندگی طبیعی به آن می بخشد.

مرحله 3: آن را صاف کنید

مانیکور فرانسوی : بهترین راه برای تقویت ناخن ها

مرحله 4: پایه را اعمال کنید

اکنون، پوشش پایه را اعمال کنید. بگذارید خشک شود. آن را ارسال کنید، رنگ ناخن مورد نظر خود را بمالید. اگر می خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، می توانید از استفاده از رنگ ناخن رنگی صرف نظر کنید. قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید، اجازه دهید کت/رنگ ناخن کاملا خشک شود.

مرحله 4: پایه را اعمال کنید

مرحله 5: راهنماها را قرار دهید

بعد از اینکه کت پایه شما کاملا خشک شد، راهنماهای ناخن را روی ناخن های خود قرار دهید. تکه های کوچک نوار که به خوبی بریده شد اند نیز مفید خواهند بود. با این حال، قبل از قرار داد نوارها، باید آنها را جدا کنید. هیچ مانیکور فرانسوی با چسباندن سریع نوارها به ناخن و سپس کندن کار سخت در حین برداشتن خوب کار نمی کرد. می توانید این کار را با چسباندن و برداشتن آن در پشت دست خود انجام دهید تا تمام چسب جدا شود، اما به اندازه ای است که همچنان به ناخن بچسبد.

مرحله 5: راهنماها را قرار دهید

مرحله 6: آن را رنگ کنید

با راهنماهای ناخن، از لاک سفید برای رنگ کردن نوک ناخن استفاده کنید. تمیز نگهش دار. اگر احساس می کنید صاف است، صبر کنید تا لایه اول خشک شود و سپس لایه دوم را بمالید. باید کاملاً مات بیرون بیاید و به صورت یکنواخت روی نوک ناخن باشد تا لبه های ناهمواری وجود نداشته باشد.

مرحله 6: آن را رنگ کنید

مرحله 7: آن را مهر و موم کنید

پس از رنگ آمیزی نوک ناخن، زمان آن است که لایه های جداگانه روی ناخن و نوک ناخن را ببندید. این همچنین آخرین مرحله در مانیکور فرانسوی شما است و به خوبی این معامله را مهر و موم می کند. رویه را بمالید و بگذارید کاملا خشک شود. و شما تمام شد اید! مانیکور فرانسوی عالی تنها در چند مرحله.

مرحله 7: آن را مهر و موم کنید

سوالات متداول در مورد مانیکور فرانسوی : بهترین راه برای تقویت ناخن ها

سوال. آیا می توانم یک مانیکور فرانسوی در خانه انجام دهم؟

جواب : همه چیز مورد نیاز به راحتی در داروخانه ها نیز در دسترس است. فقط تمام وسایل را با خود داشته باشید، مراحل را دنبال کنید و کار با مانیکور فرانسوی تمام شد.

سوال. ماندگاری مانیکور فرانسوی چقدر است؟

جواب : بستگی به این دارد که شما چقدر از دستان خود در کارهایی مانند شست، خشکشویی و غیره استفاده فعال می کنید. به طور معمول، مانیکور فرانسوی سه تا چهار روز طول می کشد. در برخی موارد، جایی که دست ها حداقل کار را انجام می دهند، حتی ممکن است تا هفت روز دوام بیاورند. بیایید بگوییم، اگر می‌خواهید مانیکورتان ماندگاری زیادی داشته باشد، مطمئن شوید که به طور فعال از دستان خود استفاده نمی‌کنید. اما حتی در این صورت، بدانید که طول واقعی ناخن های مانیکور شد بیشتر از نیم هفته نیست.

سوالات متداول در مورد مانیکور فرانسوی : بهترین راه برای تقویت ناخن ها

سوال. آیا ناخن های من باید طول خاصی داشته باشند؟

جواب : خوب، ناخن ها می توانند از هر طول خاصی برای گرفتن مانیکور فرانسوی باشند. نیازی به طولانی بودن آن نیست. این بدان معناست که حتی اگر ناخن‌های کوتاهی دارید، می‌توانید این کار را انجام دهید یا خودتان این کار را انجام دهید و ناخن‌هایتان را اصلاح کنید.

مانیکور فرانسوی : بهترین راه برای تقویت ناخن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد