توضیحات مقاله : نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

برای زیبایی و سلامتی پوستتان حتما این نکات مهم برای زیبایی و سلامتی را بخوانید، فرقی نمی کند که شما یک آرایشگر تازه کار باشید یا نسبتا حرفه ای، در هر صورت همیشه می توانید مهارت هایتان را با نکات مهم برای زیبایی و سلامتی بهبود ببخشید. شما می توانید در آرایش چشم متخصص باشید اما در آرایش مو مهارتی نداشته باشید. یا شاید شما در آرایش مو حرفه ای باشید اما نمی توانید به ناخن های خود یک لایه رنگ صاف بدهید تا ناخن هایتان زیبا شوند. در ادامه چند نکته زیبایی از آرایشگران حرفه ای را با شما به اشتراک می گذاریم که هر کسی می تواند از آن ها بهره مند شود، بنابراین می توانید با آرایشگران حرفه ای، مهارت هایتان را افزایش دهید.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 1

پس از اتمام رنگ کردن ناخن‌ها، دست‌هایتان را در آب یخ فرو کنید تا سریع‌تر خشک شوند. می‌توانید ناخن‌های شکسته‌شده را با استفاده از چای کیسه‌ای در چند دقیقه ترمیم کنید و مانع بدتر شدن آن شوید.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 2

دستمال های آرایشی را به صورت وارونه (با دهانه رو به پایین) نگهداری کنید تا خشک نشوند. این به محصول کمک می کند تا به اندازه ای مناسب در هر حوله ای خیس بخورد، از همان دستمالی که قرار است استفاده کنید.

نکته 3

برای تسلط بر خط چشم بالدار ، خط چشم خود را از گوشه بیرونی پلک خود شروع کنید. سپس، هنگامی که طول مورد نظر خود را به دست آوردید، پر کردن بال را شروع کنید. این آسان تر از حمل خط به گوشه داخلی چشم است. آرایشگران حرفه ای توصیه می کنند هنگام کشیدن خط چشم بالدار،چشمانتان باز باشد و رو به آینه بایستید. این ترفند کمک می کند دو طرف بال متقارن باشد.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی : نکته 4

این نکته برای زیبای و سلامتی لب هایتان خیلی مهم است. با یک اسکراب لب تهیه شده از روغن نارگیل و شکر قهوه ای از پوسته پوسته شدن لبتان جلوگیری کنید. از آنجایی که لب های لایه برداری شده برای جلوگیری از پر شدن رژ لب شما بسیار مهم هستند، مطمئنا نمی خواهید این مرحله را در برنامه روزانه خود نادیده بگیرید.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی : نکته 5

به انداز کافی بخوابید. با دیدن اثرات یک خواب خوب شبانه بر روی پوست خود شوکه خواهید شد. همچنین به پشت بخوابید تا صبح با چشمان پف کرده از خواب بیدار نشوید.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 6

هنگام ریمل زدن، کارت ویزیت، قاشق یا دستمال کاغذی را پشت مژه های خود نگه دارید تا مانع نفوذ این محصول به پلک شود.

نکته 7

شب ها قبل از خواب موهای خود را ببافید. مرتب کردن موهای خود در طول شب بهترین راه برای صرفه جویی چند دقیقه ای پس از بیدار شدن از خواب است.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 8

مخلوط کردن کرم مرطوب کننده با کرم پودر، باعث ایجاد درخشندگی خاصی می شود. این بهترین راه برای ایجاد یک فونداسیون با پوشش کامل است که برای استفاده در طول روز کمی بهتر و راحت تر است.

نکته 9

برای زیباتر کردن ابروهای خود از وکس (موم) صورت یا بند انداختن استفاده نکنید. درعوض، با موچین آنها را بچینید تا مطمئن شوید که شکل کاملی دارند و فقط موهای ضروری را بردارید. به گفته جوی هیلی، آرایشگر مشهور ابرو، استفاده از موچین همیشه بهتر است، زیرا شما فقط یک مو را در یک زمان از بین می‌برید نه اینکه تصادفاً تعداد زیادی از آن‌ها را از بین ببرید.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

 نکات مهم برای زیبایی و سلامتی : نکته 10

برس سایه چشم خود را قبل از استفاده، با یک اسپری تنظیم کننده خیس کنید تا رنگدانه و قدرت ماندگاری محصول بهتر باشد.

نکته 11

در صورتی که پوست شما نیاز به آبرسانی بیشتر در شب یا صبح دارد، یک روغن صورت را روی مرطوب کننده خود بمالید تا رطوبت آن باقی بماند.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 12

برای ساختن یک دم اسبی ضخیم و بلند، از دو کش برای ایجاد دم اسبی روی هم استفاده کنید. این موجب می شود که موهای شما بلندتر از آنچه هست به نظر برسد.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی : نکته 13

برای پاک کردن اشتباهات آرایشی، توصیه می شود که از یک سواب پنبه ای آغشته به آب میسلار استفاده کنید. این ترفند به ویژه در اطراف چشم شما مفید و کاربردی است.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 14

خط چشم بالایی خود را با مداد خط چشم بزنید تا در عرض چند ثانیه مژه هایتان ضخیم تر باشند.

نکته 15

اگر هر روز صبح با موهای ژولیده از خواب بیدار می شوید، از بالش ابریشمی استفاده کنید. ابریشم کمتر از پنبه برای موهای شما مضر است.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 16

اگر ریمل شما به پلک هایتان منتقل می شود، صبر کنید تا ریملتان کاملا خشک شود، سپس به کمک یک برس سایه چشم تمیز و کرکی آن را پاک کنید.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی : نکته 17

رژیم غذایی تاثیر زیادی بر زیبایی و سلامتی پوست شما دارد. آنچه می خورید مستقیما روی پوست شما تأثیر دارد. کربوهیدرات ها و لبنیات می توانند برای برخی افراد التهاب پوستی ایجاد کنند.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 18

برای برس کشیدن موهای پرزدار، از یک اسپولی آرایش تمیز با کمی اسپری مو استفاده کنید. این کار باعث می شود موها بهتر شانه شوند و موخوره را از بین می برد.

نکته 19

در صورتی که لباستان به مواد آرایشی آغشته شد، جای نگرانی نیست. برای پاک کردن آن از ین دستمال مرطوب آرایشی کمک بگیرید.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 20

اگر به فکر سلامتی و زیبایی پوستتان هستید، از مرطوب کردن پوست غافل نباشید. کمبود رطوبت گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد آکنه شود. بنابراین، بهترین زمان برای مرطوب کردن، بلافاصله بعد از بیرون آمدن از حمام و یا بلافاصله قبل از رفتن به رختخواب است.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

یکی از مواردی که می تواند بسیار کمک کننده باشد، استفاده از کرم های روز و شب لیفتینگ و ضد چروک است. ما در لاویا محصولاتی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آنها می توانید به زیبایی و سلامتی پوست خود کمک کنید. کرم ضد چروک گلد اولاین مثبت 30 سال اصل فرانسه یکی از این محصولات است که مناسب افراد 30 تا 40 ساله است. اینجا کلیک کنید و اطلاعات بیشتری در مورد این کرم بخوانید.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 21

از دیگر نکات مهم برای زیبایی و سلامتی این است که اگر سعی می‌کنید یک خط چشم بالدار واقعاً دراماتیک و جذاب داشته باشید، توصیه می‌شود قبل از هر چیز، ابتدا با یک سایه چشم کم‌رنگ شروع کنید.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی : نکته 22

از ضد آفتاب استفاده کنید.  هر بار که بیرون می روید با SPF لایه برداری کنید. عدم محافظت در برابر آفتاب به مرور می تواند موجب ایجاد تیرگی، خشکی، پیری و ایجاد رنگدانه شود.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 23

آب کافی بنوشید. آبرسانی برای درخشندگی پوست خیلی مهم است. بدن خود را با آب و الکترولیت آبرسانی کنید تا پوستتان دچار خشکی، خارش و کدر شدن نشود.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی : نکته 24

از سرم ویتامین C در روتین صبحگاهی خود استفاده کنید. علاوه بر این، کرم‌های ویتامین C می‌توانند به محافظت از پوست شما در برابر آسیب‌های خورشیدی کمک کنند و به مرور زمان باعث می شود چهره‌ای زیباتر و درخشان‌تر داشته باشید. تحقیقات نشان داده اند که ویتامین C می تواند چین و چروک را بهبود بخشد. استفاده روزانه از ویتامین C برای حداقل سه ماه باعث کاهش چین و چروک های ریز و درشت صورت و گردن و همچنین بهبود بافت و ظاهر کلی پوست می شود.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 25

از دست زد به صورت خود اجتناب کنید. لمس کردن صورت می تواند خاک، روغن و باکتری ها را از دستان شما به صورتتتان منتقل کند و موجب  گرفتگی منافذ و شکستگی پوست شود. فقط هنگام تمیز کردن ، مرطوب کردن یا استفاده از ضد آفتاب یا آرایش ، صورت خود را لمس کنید آن هم در صورتی که دستایتان تمیز باشد!

نکته 26

هنگام شست صورتتان از آب ولرم یا سرد استفاده کنید. آب داغ می تواند منافذ پوست شما را باز کند و گاهی اوقات موجب آسیب پذیر شدن پوست شما شود.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی : نکته 27

بیش از آنچه فکر می کردید به SPF نیاز دارید. استفاده از SPF در خانه به محافظت از پوست شما در برابر نور آبی صفحه نمایش کمک می کند. قرار گرفت در معرض نور خورشید را محدود کنید. گاهی اوقات ضد آفتاب کافی نیست. تا حد امکان از کلاه یا سایه بان استفاده کنید.

نکته 28

حتما روبالشی های خود را هر هفته تمیز یا تعویض کنید. روبالشی ابریشمی می تواند اصطکاک بین بالش و صورت شما را کم کند و در نتیجه احتمال بروز آکنه را کاهش دهد.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

نکته 29

قبل از چشم گربه ای، کف دست خود را زیر چانه خود قرار دهید تا صورتان کمتر تکان بخورد. این همچنین باعث تثبیت دست و خطوط تا خط مژه بالایی شما می شود.

نکته 30

از آلوئه ورا برای سالم نگه داشتن پوست خود استفاده کنید. آلوئه ورا خواص درمانی زیادی دارد و ممکن است باعث رشد سلول جدید شود. استفاده روزانه از آلوئه ورا بعد از اینکه صورت خود را شستید موجب سالم بودن و درخشش پوستتان می شود.

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

 

نکات مهم برای زیبایی و سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد