نکاتی برای پوست شاداب و درخشان وجود دارد که اگر فکر می کنید استفاده از بهترین محصولات پوستی به شما کمک می کند. تا بهترین نسخه پوست خود را داشته باشید، در اشتباه هستید. بله، محصولات کمک می کنند تا روشنی و درخشندگی پنهان را نشان دهند، ولی چند کار وجود دارد که می توانید برای افزایش بیشتر درخشندگی انجام دهید.یکی از اجزای اصلی پوست سالم ، شادابی و درخشش  طبیعی  است. ولی دلایلی همچون کمبود خواب، استرس، سن و حتی آنچه را که میخورید می تواند شادابی و درخشش پوست را از بین ببرد. خبر خوب این است که می توانید پوستی را که کدر و خسته به نظر می رسد در خانه به پوستی شاداب و سر زنده تبدیل کنید.

در اینجا چند نکته مهم و ضروری توصیه شده از  متخصصین پوست وجود دارد که به شما در دستیابی به پوستی سالم و شاداب کمک می کند.

13 نکته برای پوست شاداب و درخشان

1. برای داشتن پوست شاداب و درخشان به طور منظم و مرتب و به صورت کامل پوست خود را تمیز کنید

برای داشتن پوست شاداب و درخشان به طور منظم و مرتب و به صورت کامل پوست خود را تمیز کنید

کلید داشتن پوستی شاداب و درخشان: با از بین بردن کامل مواد زائد مانند کثیفی، ذرات آلودگی و روغن که می توانند منافذ پوستی  را مسدود کرده و باعث تیرگی شوند. سابینا ویزمن، شیمیدان ارشد آزمایشگاه زیبایی جی اچ، می گوید: صبح و شب صورت خود را با ماساژ دادن آرام کنید و با حرکات دایره ای انگشتان صورت خود را همزمان با ماساژ دادن به صورت کامل بشویید.

2.لایه برداری پوست یکی از موارد مهم برای پوست شاداب و درخشان است

لایه برداری پوست یکی از موارد مهم برای پوست شاداب و درخشان است.
یکی از راه های درخشان کردن پوست،لایه برداری است.
ویزمن می‌گوید: یکی از بهترین راه‌ها برای درخشان کردن پوست و افزایش درخشش آن به طور سریع  و ماندگاری طولانی مدت، لایه‌برداری است. این فرآیند، لایه بیرونی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌بردو تا سطح آن صاف‌تر و روشن تر میکند و پوست را  آیینه ای میکند.
او پیشنهاد می‌کند که از یک لایه‌بردار فیزیکی، مانند اسکراب صورت، سه تا چهار بار در هفته  استفاده کنند. همچنین میتوانند یک لایه‌بردار شیمیایی، مانند لایه‌بردار صورت، یک بار در هفته برای پوست‌های حساس یا خشک و حداکثر سه بربار برای سایر  پوست ها استفاده کنید.

3.هیدراته و حفاظت از پوست

هیدراته و حفاظت از پوست
هیدراته کردن پوست.

 

پس از پاکسازی کامل پوست، بهتر است از مرطوب کننده استفاده کنید تا هیدراته شود. هنگامی که پوست مرطوب می شود ،نور را منعکس میکند و باعث می شود که درخشان تر شاداب تر به نظر برسد.

4.  مواد روشن کننده و مراقب از پوست

مواد روشن کننده و مراقب از پوست
با مواد روشن کنده پوست خیلی سریع میتوانید به پوست درخشان دستیابید.

 

در درمان های موضعی مراقبت از پوست مثل سرم ها و مرطوب کننده ها،به عباراتی مانند “روشن کننده” و “مناسب چه نوغ پوستی است” در بسته بندی آن توجه کنید.

Danusia Wnek شیمیدان آزمایشگاه زیبایی می گوید:   ویتامین C، “آنتی اکسیدانی است که با مسدود کردن آنزیمی که رنگدانه تولید می کند، پوست را روشن می کند.” و سرم فعال کننده درخشندگی استفاده کنید تا پوست روشن و شاداب را داشته باشید.
ویزمن می‌گوید نیاسینامید (ویتامین B3) تولید رنگدانه ها را کاهش می‌دهد تا لکه‌های تیره و کدر  را روشن کند. سینتیا پرایس، پزشک متخصص پوست در فونیکس، می‌گوید رزورسینول و آلفا آربوتین رنگدانه‌ها را تجزیه می‌کنند تا رنگ پوست یکدست‌تر و زیباتر شود.

ما در اینجا در لاویا دو کرم را به شما معرفی میکنیم برای محافظت هر چه بیشتر پوست شما کرم ضد چروک لورال 55 سال و کرم ضد چروک لورال 35 سال بر روی هر کدام کلیک کنید.به پوست شاداب آن را مرطوب نگه دارید

برای رسیدن به پوست شاداب آن را مرطوب کنید
هر چند وقت یکبار از مواد مرطوب کننده استفاده کنید.
هر چند وقت یکبار یا وقتی  که پوست خشک می شود از مرطوب کننده استفاده کنید. جین داونی، پزشک متخصص پوست در نیوجرسی آمریکا، می گوید: فقدان هیدراتاسیون پوست شما را کدر می کند و حتی چین و چروک ها را برجسته می کند. صبح و شب از یک مرطوب کننده موضعی استفاده کنید تا هیدراتاسیون را دوباره تامین کند.
 دکتر بیرنور آرال، مدیر آزمایشگاه زیبایی جی اچ، میگوید: «آزمایشات  ما نشان می‌دهد که لوسیون‌ها و کرم‌های صورت عموماً آب‌رسانی بیشتری نسبت به روغن‌ها، سرم‌ها و فرمول‌های دیگر دارند. آنها امولسیون هایی (ترکیبی از اجزایی روغن و آب) هستند که مواد آبرسان را به لایه های بالایی پوست می رسانند و به حفظ رطوبت لایه های پوست  کمک می کنند.

6.از ماسک صورت استفاده کنید

از ماسک صورت استفاده کنید
یکی از موثرترین روشها برای رسیدن به پوست شاداب و درخشان استفاده کردن از ماسک است.

برای اینکه سریعا به پوست شاداب و درخشان برسید، هنگامی که پوستتان احساس ضعف می کند یا قبل از یک رویداد خاص، یک ماسک مرطوب کننده صورت را صاف کرده و اجازه دهید به پوست که خیس شود. بعد از چند دقیقه  سطح رطوبت و درخشش پوستتان افزایش پیدا میکند.

7.  ماسک خود را بسازید

ماسک خود را بسازید
به راحتی ماسک خود را بسازید.
با استفاده از ماسک خانگی میتوانید پوست خود را شاداب کنید. متخصص مشهور صورت در شهر نیویورک می گوید: “استفاده از ماسک خانگی  آرامش بخش است و منافذ را سفت می کند.اگر می خواهید لایه برداری اضافی انجام دهید، دو قاشق غذاخوری حلیله بادام اضافه کنید و قبل از اینکه به عنوان ماسک روی پوست بگذارید، فرمول را روی پوست بمالید  تا پوست شما درخشان شود!”

فرمول ماسک شاداب کننده پوست

1_ نصف فنجان ماست
2_ نصف فنجان توت فرنگی له شد
3_یک چهارم فنجان عسل
همه مواد را با هم در یک ظرف مخلوط کنید. روی صورت و گردن بمالید و از ناحیه دور چشم شدیدا خودداری کنید. بگذارید به مدت پنج دقیقه بماند، سپس بشویید.

8. صورت خود را مرتب  ماساژ دهید

صورت خود را مرتب  ماساژ دهید
ماساژ برای آرامش عضلات شما بسیار  مفید است.

ماساژ برای آرامش عضلات شما بسیار  مفید است. مونا گوهارا، پزشک متخصص پوست در دانشکده پزشکی ییل در نیوهون، سی‌تی‌اس، می‌گوید: هر روز، هنگام شستن صورتم، آن را ماساژ می‌دهم . این حرکت باعث افزایش گردش خون و شادابی پوست  می‌شود و به پوست طراوت طبیعی می‌ بخشد. “چند مالش به سمت بالا و پایین روی هر گونه انجام دهید تا اثرات  آن را حس کنید.”

9. غذاهایی که غنی  از آنتی اکسیدان هستند،بی شک پوست شاداب و درخشان را به ما می بخشند.

غذاهایی که غنی  از آنتی اکسیدان هستند،بی شک پوست شاداب و درخشان را به ما می بخشند.
مصرف مواد آنتی اکسیدان دار ،یکی از مهم ترین نکات برای رسیدن به پوستی شاداب است.

آنچه را که می خورید می تواند بر درخشش و شادابی  پوست شما تأثیر بگذارد. انگور، انواع توت ها و مغزها مانند گردو  را مصرف کنید که سرشار از پلی فنول هایی مانند اسید الاژیک و رسوراترول هستند. جاکلین لندن، مدیر سابق تغذیه GH، M.S., R.D می گوید: «تحقیقات اولیه این نوع آنتی اکسیدان نشان داده است که به محافظت از سلول های پوست در برابر آسیب اشعه  فرابنفش مانند هایپرپیگمانتاسیون کمک شایانی میکند .

 

10.قبل از خوابیدن  صورت خود را به صورت کامل بشویید

قبل از خوابیدن  صورت خود را کامل بشویید
پیش از این که بخوابید،حتما دست و صورت خود را بشویید.

 

اساس حفظ سلامت پوست تمیز کردن منظم و مرتب  آن است. پوست خود را با یک شوینده مبتنی بر کرم بشویید تا چربی های  اضافی پوست خود را از بین ببرید.  به دنبال محصول شوینده باشید که تمام رطوبت پوست شما را از بین نبرد.

یک شوینده مبتنی بر روغن یا کرم  این کار را انجام می دهد. این کمک می کند تا به آرامی سلول های مرده پوست خود را پاک کنید و در عین حال سطح رطوبت پوست شما را هم حفظ کند.

ما در قروشگاه لاویا شوینده های صورت فوق العاده ای موجود داریم که در کنار تمیز کردن پوست شما به صورت کامل رطوبت طبیعی پوست شما را حفظ کرده و به شما پوستی لطیف و شاداب می بخشد

محصولات شست وشوی صورت کلیک کنید.✔

11. از موارد اساسی در داشتن پوست شاداب و درخشان خودداری از دست زدن به صورت است

از موارد اساسی در داشتن پوست شاداب و درخشان خودداری از دست زدن به صورت است
مطمئن شوید که دست هایتان تمیر است.

این یکی از قانون های طلایی مراقبت از پوست است. در طول مدتی که در دفتر، رستوران یا خانه هستید، مکان‌های زیادی را لمس می‌کنید و فقط خدا می‌دانند که آن مکان‌ها چقدر پاک و امن هستند.

ممکن است صدها باکتری مفید و مضر در حال حاضر روی کف دست شما وجود داشته  باشند و وقتی صورت خود را لمس می کنید، آن باکتری ها به صورت شما منتقل می شوند. این می تواند منجر به التهاب صورت و جوش شود.

با این حال، اگر واقعا نیاز دارید که صورت خود را لمس کنید، مطمئن شوید که دست های خود را شست اید یا آن را ضد عفونی کرد اید و به درستی تمیز شد اند.

 

12. حتما از ضد آفتاب استفاده کنید

حتما از ضد آفتاب استفاده کنید
قبل از بیرون رفتن ،حتما ضد آفتاب بزنید.

 

قبل از اینکه به بیرون بروید، مطمئن شوید که ضد آفتاب را بر روی روی دست و صورت خود زد اید . بیشتر خانم ها نمی دانند که استفاده از  کرم ضد آفتاب چقدر در مراقبت از پوستشان موثر است.

همه آن لایه‌های ضد آفتاب زمانی که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند از بین می‌روند و به پوست شما آسیبی نمرسد.

استفاده از کرم ضد آفتاب حتی برای مدتی کوتاه که میخواهید بیرون بروید،الزامی است تا همواره پوست شاداب و درخشان داشته باشید.

پیشنهاد لاویا به شما لوسیون ضد آفتاب سان دنس اورجینال آلمان و کرم ضد آفتاب سان دنس اورجینال آلمان

خرید و قیمت ضدآفتاب های قدرتمند و اورجینال در فروشگاه لاویا کلیک کنید.

13. بدانید چه زمانی با متخصص پوست تماس بگیرید

بدانید چه زمانی با متخصص پوست تماس بگیرید
حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

برای مقابله با مشکلات سرسخت هایپرپیگمانتاسیون پوست مثل لکه های تیره و کدر بزرگ یا متعدد (ناشی از آسیب های ایجاد شد از نور خورشید یا دلایل دیگر) و ملاسما برای شفافیت طولانی مدت، به یک متخصص عالی پوست مراجعه کنید. که می تواند بهترین گزینه  را به شما توصیه کند.پرل گریمز استاد بالینی پوست در UCLA در لس آنجلس ، می گوید که اینها می تواند شامل محصولات موضعی تجویزی، درمان های مراقبت از پوست  در مطب مانند لایه برداری حرفه ای صورت، میکرودرم ابریژن و لیزر، یا ترکیبی از درمان ها باشد.

دکتر پرایس می‌گوید: «برای آسیب‌های پوستی ناشی از نور خورشید، مانند لکه‌های تیره و رنگدانه‌های ناشی از اسکار آکنه، لیزرهایی مانند نور باند پهن و نور پالسی شدید بسیار مؤثر هستند». روش‌هایی مانند میکرونیدلینک ، یک نوع لایه‌برداری شدید، و همچنین یک سری لایه‌برداری شیمیایی، برای ملاسما بهترین کارایی را دارند.

ما در لاویا  مجموعه از محصولات پوستی و اورجینال را گردهم آوردیم گه می توانند در رسیدن شما به پوست شاداب و درخشان بسیار موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد