توضیحات مقاله چگونه با استفاده از آرایش لبمان را شبیه لب کایلی جنر کنیم

چگونه لبمان را شبیه لب کایلی جنر کنیم : اگر چیزی است که ما از خواهران کارداشیان-جنر (البته جدای از مهارت های کانتورینگ آنها) یاد گرفته ایم، این است که چگونه لب پرتر می تواند ظاهر شما را کاملا متحول کند.

در حالی که می‌توانید از فیلرها و تزریق‌ها استفاده کنید تا لب های کامل‌تری داشته باشید، راه‌هایی برای دستیابی به لب‌های بالشی با کمک آرایش نیز وجود دارد. اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه در چند مرحله ساده یک پوف کامل روی لب هایتان ایجاد کنید.

چگونه با استفاده از آرایش لبمان را شبیه لب کایلی جنر کنیم

چگونه لبمان را شبیه لب کایلی جنر کنیم

مرحله 1: لایه برداری کنید

آیا می دانستید که لب های پوسته پوسته نور کمتری را منعکس می کنند و باعث می شوند لب های شما نازک تر از آنچه هستند به نظر برسند؟ بنابراین بسیار مهم است که لب های خود را به طور کامل لایه برداری کنید. به سادگی مقداری شکر و عسل را با هم مخلوط کنید و از آن برای اسکراب سریع لب های خود استفاده کنید.

مرحله 1: لایه برداری کنید

مرحله 2: مرطوب کردن

چگونه لبمان را شبیه لب کایلی جنر کنیم درست مانند پوست خود، پس از لایه برداری نیز باید لب های خود را هیدراته کنید. لب های خشک تمایل به چروک شدن دارند و کوچکتر به نظر می رسند. بنابراین، از یک بالم لب آبرسان مانند استفاده کنید و اجازه دهید چند دقیقه قبل از آزایش روی لب‌هایتان بماند.

مرحله 2: مرطوب کردن

مرحله 3: پنهان کردن

یک توصیه سریع برای پرتر نشان داد لب ها این است که خط بین لب ها و پوست اطراف دهان را محو کنید. کمی از یک کانسیلر مطابق با پوستتان را بردارید و آن را روی لب و همچنین اطراف پوست دهان خود بمالید. این به شما کمک می کند که یک لب یکپارچه و پرتر داشته باشید.

مرحله 3: پنهان کردن

چگونه لبمان را شبیه لب کایلی جنر کنیم

مرحله 4: لب های خود را خط بکشید

در مرحله بعد، با خط لب نود یا سایه‌ای که نزدیک‌ترین رنگ به رژ لبی است که می‌خواهید استفاده کنید دست به کار شوید. آن را درست بالای لب هایتان در ناحیه ای که کانسیلر زد اید بمالید. به یاد داشته باشید که خیلی بزرگ نکنید زیرا این باعث می شود که شما خنده دار به نظر برسید.

مرحله 4: لب های خود را خط بکشید

مرحله 5: رژ لب را بزنید

پس از زد خط لب، می توانید ادامه دهید و لب های خود را به رنگ رژ لب مورد نظر خود در آورید. کانسیلر و خط لب پایه مناسبی را برای چسبید رژ لب شما به ارمغان می آورد و باعث می شود که لب شما پرتر به نظر برسد. علاوه بر این، اگر این مراحل را دنبال کنید، رژ لب شما مدت زمان بیشتری روی لب هایتان باقی می ماند.

مرحله 5: رژ لب را بزنید

مرحله 6: از براق کننده به عنوان هایلایتر استفاده کنید

این آخرین مرحله از چگونه لبمان را شبیه لب کایلی جنر کنیم است و مرحله ای است که دنیای متفاوتی را ایجاد می کند. کمی از براق کننده لب را روی انگشت خود بزارید و سپس به آرامی آن را درست در مرکز لب بالا و پایین بکشید. این ترفند کوچک به انعکاس نور کمک می‌کند و در نتیجه توهم لب پرتر را ایجاد می‌کند.

مرحله 6: از براق کننده به عنوان هایلایتر استفاده کنید

 این مطلب (چگونه لبمان را شبیه لب کایلی جنر کنیم) نوشته شده توسط اوروی دلا است

نویسنده، خواننده مشتاق و عاشق زیبایی ها بهترین راه برای توصیف اوروی دلا است. با بیش از 5 سال تجربه نویسندگی در صنعت زیبایی، می توانید به او اعتماد کنید تا جدیدترین نکات پوست، مو و آرایش را در نوک انگشتان خود داشته باشد. در دورانی که به عنوان یک نویسنده زیبایی کار می کرد، او این فرصت را داشت که با تعدادی از متخصصان پوست و آرایشگران زیبایی تعامل داشته باشد و از نزدیک با آنها همکاری کند. همه آن تبادل دانش، همراه با استعداد و عشق او به نوشتن، این امکان را برای او فراهم می کند که محتوای زیبایی معتبر و در عین حال سرگرم کننده را برای شما به ارمغان بیاورد. وقتی اوروی کار نمی‌کند، معمولاً او را با یک کتاب بزرگ، در حال نوشید یک فنجان چای یا تمرین مهارت‌های آرایشی خود میبینید. هیچ چیزی غیر از این نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد