توضیحات مقاله چگونه در ۶ مرحله بهترین روتین مراقبت از پوست مردانه را بسازیم

بهترین روتین مراقبت از پوست مردانه : برای بسیاری از مردان، شروع یک روتین مراقبت از پوست می تواند ترسناک به نظر برسد. رسانه‌های اجتماعی اغلب اینطور به نظر می‌رسند که نمی‌توانید بدون صرف زمان و تلاش به پوستی سالم برسید. شاید شما سعی کرده‌اید یک روال خاص خود را تنظیم کنید، اما در نهایت با سؤالاتی در مورد اینکه آیا سرم‌های صورت ضروری هستند و تونر برای پوست شما چه می‌کند، مواجه شدید. وقتی با انواع مختلف محصولات و کارهایی که انجام می دهند آشنا نباشید، ممکن است گیج کننده باشد (مخصوصاً اگر دانش شما در مورد مراقبت از پوست مردانه با آنچه پدرتان در مورد اصلاح در دوران راهنمایی به شما یاد داده است شروع شود و به پایان برسد).

ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که پوست شما لایق بهتری است – و اینکه مراقبت از پوست برای موثر بودن لازم نیست پیچیده باشد. ما می خواهیم با شکستن روتین مراقبت از پوست مردانه که برای مبتدیان مناسب است به شما کمک کنیم. اگر هنوز برای امتحان برخی از روتین های پیشرفته تر راحت نیستید و پوست شما در وضعیت نسبتاً خوبی قرار دارد (به این معنی که هیچ گونه نگرانی پیچیده پوستی مانند جوش های گسترده یا خشکی شدید ندارید)، این محصولات برای شما هستند. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه با بهترین محصولات مراقبت از پوست مردانه، روال خود را ارتقا دهید.

چگونه در ۶ مرحله بهترین روتین مراقبت از پوست مردانه را بسازیم

ملزومات مراقبت از پوست برای مردان

هنگام خرید محصولات مراقبت از پوست مردانه، اگر ندانید از کجا شروع کنید، بازار می تواند بسیار غافلگیر کننده باشد. واقعیت این است که برای داشتن پوستی عالی در تمام طول سال به 100 محصول نیاز ندارید.

آنچه شما نیاز دارید اصول اولیه برای رفع این نگرانی های رایج است:

اگر نمی دانید چگونه یا از کجا شروع کنید، نگران نباشید. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم در اینجا 6 تغییر اساسی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک روال مراقبت از پوست خوب انجام دهید:

اگر نمی دانید چگونه یا از کجا شروع کنید، نگران نباشید. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم در اینجا 6 تغییر اساسی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک روال مراقبت از پوست خوب انجام دهید:

بهترین روتین مراقبت از پوست مردانه

1. از محصولات مناسب برای موهای صورت استفاده کنید.

بیشتر مشکلات پوست مردان حول موهای صورت می چرخد. این می تواند با آنچه که آنها برای اصلاح استفاده می کنند و چگونه از پوست خود مراقبت می کنند شروع شود. به جای استفاده از صابون، از محصولی استفاده کنید که نرم تر و ساینده تر باشد.

صابون های نواری برای پوست شما سخت هستند زیرا گاهی اوقات می توانند حاوی عطرها و مواد شوینده خشن باشند که ممکن است روغن های طبیعی مورد نیاز برای حفظ تعادل پوست را از بین ببرند. به دنبال محصولاتی باشید که حاوی مواد نیروبخش مانند پرتقال، مرکبات و روغن گریپ فروت هستند.

پس از اصلاح، از محصولی استفاده کنید که الکل نداشته باشد. تونرهای بسیار خوبی در بازار وجود دارد که بدون الکل هستند و برای استفاده آسان به شکل کف عرضه می شوند. آنها به تامین آبرسانی بدون تحریک بعد از اصلاح کمک می کنند. ژل آلوئه ورا همچنین ممکن است در بهترین روتین مراقبت از پوست مردانه برای تسکین سوزش، جلوگیری از شعله ور شدن و مرطوب کردن پوست استفاده شود.

در اینجا تیغ یک ژیلت که متعلق به خود تراش های ژیلت هستش رو بهتون معرفی میکنیم

1. از محصولات مناسب برای موهای صورت استفاده کنید.

2. با توجه به نوع پوست خود بشویید و تمیز کنید.

استفاده از شوینده مناسب با نوع پوست شما می تواند تفاوت هایی را در ظاهر و احساس پوست شما ایجاد کند. در اینجا نکات مهم برای پاکسازی روزانه صورت را برای شما میگوییم :

  • به طور کلی، از صابون های خشن و معمولی که می توانند چربی طبیعی پوست شما را از بین ببرند، خودداری کنید. در عوض، پاک کننده های ملایم را انتخاب کنید : تست شد توسط متخصص پوست و بدون سولفات.
  • برای پوست های خشک، محصولاتی را انتخاب کنید که دارای موادی هستند که به نرمی و مرطوب شدن پوست کمک می کنند، مانند آلوئه ورا و بابونه.
  • اگر پوست شما چرب تر است، موادی مانند پرتقال آبدار و گریپ فروت را انتخاب کنید که به پوست احساس طراوت می بخشد.
  • پاکسازی را صبح و شب قبل از خواب، درست مانند مسواک ، به صورت روتین در نظر بگیرید.
  • حتما بعد از ورزش صورت خود را بشویید و تمیز کنید تا از جوش نخورد.

حفظ بهترین روتین مراقبت از پوست مردانه و شستشو و پاکسازی باید در اولویت قرار گیرد. پاک کننده مناسب صورت و تونر بدون الکل به پوست شما کمک می کند که فوق العاده سالم به نظر برسد.

2. با توجه به نوع پوست خود بشویید و تمیز کنید.

3. پوست خود را روزانه آبرسانی و مرطوب کنید.

گل ها هدیه خوبی هستند، اما همه بوی آن را دوست ندارد. گاهی اوقات یک مرطوب کننده با بوی شیرین می تواند مردان را از آبرسانی مناسب پوستشان باز دارد. به دنبال یک مرطوب کننده با خواص آبرسانی و مزایای اضافی مانند SPF و آنتی اکسیدان باشید.

این خواص پوست شما را نرم و هیدراته نگه می‌دارد، که به معنای کمتر دید شدن خطوط و چین و چروک است. اگر در رژیم مراقبت از پوست خود به رطوبت اضافی نیاز دارید، به دنبال کرم های ضد آفتاب مرطوب کننده باشید یا سعی کنید از مرطوب کننده شب خود استفاده کنید و ضد آفتاب خود را روی آن قرار دهید.

کرم‌های شب دارای مواد نرم‌کننده‌تر و غنی‌تری هستند که می‌تواند برای افزایش هیدراتاسیون بدن، به ویژه در ماه‌های سردتر، عالی باشد.

3. پوست خود را روزانه آبرسانی و مرطوب کنید.

4. ماسک زدن هفتگی

داشتن پوست چرب مزایایی دارد، مانند بالا رفتن سن. پوست های خشک تر خطوط و چین و چروک ها را سریعتر نشان می دهند. حتی اگر این ممکن است درست باشد، اکثر مردان لزوماً دوست ندارند روزانه به اندازه خورشید براق به نظر برسند. علاوه بر استفاده از پاک کننده، تونر و مرطوب کننده مناسب، یک ماسک صورت هفتگی ضروری است.

استفاده از ماسک صورت یک یا دو بار در هفته می تواند به از بین برد تجمعات و ناخالصی ها کمک کند. به دنبال موادی مانند خاک رس بنتونیت باشید که به دلیل توانایی قدرتمند خود در حذف کثیفی و جذب روغن اضافی شناخته شد است. ماسک به صورت هفتگی در بهترین روتین مراقبت از پوست مردانه می تواند به تنظیم تولید چربی پوست شما کمک کند. می‌توانید بعد از دویدن، باشگاه یا هنگام پرداخت صورت‌حساب‌های آنلاین، ماسک بزنید.

4. ماسک زدن هفتگی

5. در تمام سال از ضد آفتاب استفاده کنید.

اگر یک مرحله روتین مراقبت از پوست غیرقابل مذاکره وجود داشته باشد، محافظت از پوست شما در برابر قرار گرفت در معرض آفتاب هر روز بدون توجه به آب و هوا است. فقط به این دلیل که هوای بیرون ابری یا بارانی است به این معنی نیست که از آفتاب محافظت می کنید، بنابراین هر روز از ضد آفتاب SPF 15 یا بالاتر صرفه جویی نکنید.

کرم ضد آفتاب موثر نه تنها شانس آفتاب سوختگی شما را کاهش می دهد، بلکه با اجتناب از آسیب اشعه ماوراء بنفش، می توانید از علائم قابل مشاهده پیری ناشی از قرار گرفت در معرض نور خورشید و مهمتر از همه از بیماری های پوستی بالقوه جلوگیری کنید. در طول تابستان، از آنجایی که ممکن است کمی بیشتر عرق کنید، سعی کنید از SPF مقاوم در برابر آب استفاده کنید و هر چند ساعت یکبار از ضد آفتاب استفاده کنید.

بهترین ضد آفتاب های که ما میتوانیم به شما معرفی کنیم ضد آفتاب فلویید نوکس اصل فرانسه و ضد آفتاب اَون اصل فرانسه

5. در تمام سال از ضد آفتاب استفاده کنید.

6. عادات سالم تری ایجاد کنید.

اگر در مورد نقش تغذیه سالم و ورزش منظم صحبت نکنیم، راهنمای مراقبت از پوست ما ناقص خواهد بود. به یاد داشته باشید: تغذیه درونی و تغذیه بیرونی دست به دست هم می دهند.

غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین A، C و E به سلامت پوست شما کمک می کند. به همین ترتیب، برای جلوگیری از ظاهر شدن پوست کم آب، مقدار زیادی آب بنوشید.

هنگامی که بدن خود را از درون به بیرون تغذیه می کنید، بدن (و پوست) شما به خاطر آن از شما تشکر می کند و به شما اعتماد بیشتری می دهد زیرا احساس می کنید که عالی به نظر می رسید.

6. عادات سالم تری ایجاد کنید.

بهترین روتین مراقبت از پوست مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد