توضیحات مقاله 4 نوع شکل از ابروهای شما برای جوانتر به نظر رسیدن

ارائه چهار نوع از محبوب ترین شکل ابروها به همراه یک فرآیند گام به گام بی نظیر برای حفظ ابروهای دلخواه شما.

4 نوع شکل از ابروها : خانم‌ها، اگر نمی‌دانستید، دو چیز در این دنیا وجود دارد که می‌تواند ظاهر شما را بسازد یا آن را خراب کند: پلک و ابروهایتان است. هر دوی این جنبه ها با دادن قاب کامل به ویژگی های صورت شما اجازه می دهند ظاهر شما – اگر شکل مناسبی داشته باشد – ظاهر شود. بنابراین، اما واتسون، نماد مد، زیبایی و فمینیست، یکپارچگی ابروها را برجسته می کند، همانطور که او نیز معتقد است، ابروها مهمترین ویژگی چهره او هستند. تا حدی که میگوید، اگر ابروهای من حتی به اندازه یک لک از خط خارج شوند، به نظر می رسد که کل آرایش من از هم می پاشد.

به هر حال، این قوس تیز ابرو و ضخامت مرتب ابروی من است که کمک می‌کند ویژگی‌های من را قاب کرده و آنها را به هم ببافم. با این حال، به غیر از این شکل قوس اشکال کلاسیک زیادی وجود دارد که با انواع اشکال صورت و زیبایی شناسی مطابقت دارند. بیایید به شما نشان دهیم در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

فرم های کلاسیک ابرو در نوع خود زیبا هستند. از ظاهر قوس گرفته تا طول دم و حتی ضخامت – شکل مناسب ابرو بسیار مهم است. و جادو در جزئیات نهفته است، بنابراین باعث می شود بفهمید همه آنها چگونه هستند. و شما را وادار می کند مورد دلخواه خود را انتخاب کنید که ما همه آنها را برای شما بیان میکنیم. بنابراین، مداد ابرو و خودکار خود را بیرون بیاورید تا یادداشت برداری کنید…

4 نوع شکل از ابروها شما برای جوانتر به نظر رسیدن

4 نوع شکل از ابروها برای جوانتر به نظر رسیدن – اصول اولیه

بیایید در مورد قوس دم ابرو صحبت کنیم:

اولین شکلی که ما در مورد آن بحث می کنیم، قوس دم پر شور است. قوس خفیف به سمت دم همه کاره ترین راه برای فرم دادن و پرکردن ابروهای شماست. این شکل می‌تواند معجزه کند تا جزئیات گوشه‌ای تیز را به چهره‌ای گردتر بیاورد، قوس حتی می‌تواند با خط فک بسیار تیز مانند مارگو رابی همخوانی داشته باشد – بله، برای او کاملاً خیره‌کننده به نظر می‌رسد. این همچنین برای افرادی که دوست دارند موهای خود را از صورت خود دور نگه دارند، اما همچنان می‌خواهند جزییات کادربندی را به صورت خود اضافه کنند، بسیار جذاب است. بنابراین، خانم‌ها، اگر این ابروهای تیغ دار را دارید، قفل‌های خود را برای حداکثر جلوه دلربایی سنجاق کنید.

4 نوع شکل از ابروها برای جوانتر به نظر رسیدن - اصول اولیه

قوس وسط در پیچیدگی

اگر می‌خواهید کمی به گونه‌هایتان لیفت ببخشید، قوس مرکزی بهترین آرایش برای آن است. شما می توانید با استفاده از تکنسین ابرو برای تمیز کردن موهای سرگردان در وسط ابرو به قوس مرکزی باورنکردنی برسید. خود قوس را نچینید، زیرا می تواند خیلی شدید شود و ظاهر همیشه شوکه کننده را به شما بدهد. این شکل ابرو همچنین راه خوبی برای متعادل کردن صورت های پهن و ایجاد تقارن به آنها است. بنابراین، اگر احساس می‌کنید که این یکی برای شماست، قرار ملاقات بعدی را در آرایشگاه رزرو کنید.

قوس وسط در پیچیدگی

بیایید ابرو ها را صاف کنیم

اگر ابروی طبیعی شما قوس ندارد، به احتمال زیاد از انواع صاف تر است. ابروهای صاف به شکلی ظریف و ظریف بسیار شیک به نظر می رسند. اگر به طور طبیعی ابروهای صافی دارید، قوس ایجاد نکنید، در عوض، آنها را با اسپولی برس بکشید. اگر می‌خواهید ابروهای صاف‌تری داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را توسط یک فرد حرفه‌ای شکل دهید و هر زمان که جزئیات زاویه‌دار ظاهر شد، به نگهداری ادامه دهید.

بیایید ابرو ها را صاف کنیم

ابروهای مخروطی برای پیروزی

بیشترین حالت نگهداری در این لیست، ابروهای مخروطی در گوشه 2/3 داخلی ضخیم تر هستند و به آرامی به سمت پایین خم می شوند تا در انتها روشن تر و باریک تر شوند. از آنجایی که ابروهای طبیعی معمولاً در سرتاسر پهنای یکسانی دارند، یک شکل مخروطی باید توسط تکنسین ابرو حرفه ای ایجاد شود. آنها باید بیشتر اوقات نیز نگهداری شوند، برداشتن و نظافت منظم آن ها یک ضرورت مطلق است!

در حالی که این ابروها آنهایی هستند که این روزها همه در مورد آن صحبت و پچ پچ می کنند، تعداد زیادی شکل ابروی دیگر وجود دارد … که یکی از آنها می تواند مناسب شما باشد. بنابراین، اگر عاشق ابرو هایتان هستید و نمی‌خواهید بهترین‌ها را از دست بدهید، در اینجا درباره همه آنها بیاموزید!

اکنون که ما شما را با محبوب ترین ابروها آشنا کردیم.

ابروهای مخروطی برای پیروزی

4 نوع شکل از ابروها : چگونه ابروهای خود را بی نقص فرم دهید

ابتدا پودر بزنید

برای داشتن ظاهر طبیعی تر، ابتدا ابروهای خود را پودر بزنید، به خصوص اگر پوست چرب یا مختلط دارید. این کمک می کند تا همه چیز را برای مدت طولانی تری در جای خود نگه دارید. در مورد رنگ، به جای رنگ دقیق موهای ابرو، چیزی را انتخاب کنید که یک سایه روشن تر باشد. به عنوان مثال، اگر ابروهای شما مشکی هستند، ابتدا از پودر قهوه ای تیره استفاده کنید تا پایه را پر کنید و با مداد به داخل آن بروند. از یک مداد با نوک زاویه‌دار برای ایجاد ضربات کوتاه برای کاربرد کنترل‌شده‌تر استفاده کنید.

4 نوع شکل از ابروها : چگونه ابروهای خود را بی نقص فرم دهید

خط ابرو را تمیز کنید

یک ابروی تمیز و تمام شد همیشه ترجیح داد می شود. تا اجازه دهید موهای اضافه خط ابروی شما را خراب کنند! از موچین برای تمیز کردن موهای زیر ابرو و از بین برد موهایی که از خط ابرو گذشته است. استفاده کنید. برای کندن دقیق، پوست را با انگشتان خود بکشید تا سطحی سفت شود. به این ترتیب درد کمتری نیز خواهد داشت. و در آخر، به یاد داشته باشید که موچین را در جهت طبیعی موهای ابرو بکشید.

خط ابرو را تمیز کنید

خط شروع و پایان درست را انتخاب کنید

تصمیم گیری در مورد شروع و پایان به ابروی خود را به ترتیب طبیعی کارها واگذار نکنید. یک مداد ابرو را کنار بینی خود قرار دهید و آن را مستقیماً به سمت ابروهای خود قرار دهید. نقطه شروع ابروی درونی شما به اینجا تعلق دارد. در پایان، همین کار را انجام دهید اما این بار مداد را به سمت بیرون چشم خود بگیرید. از ناحیه چشم خود فراتر نروید، زاویه تند می تواند شما را پیر کند.

خط شروع و پایان درست را انتخاب کنید

نقطه قوس سمت راست را انتخاب کنید

بالا قرار داد قوس ابرو می تواند چند سال به سن واقعی شما اضافه کند! با این ترفند ساده نقطه قوس مناسب را انتخاب کنید – مداد ابرو را کنار بینی خود بگذارید و آن را به صورت مورب از سوراخ بینی به گوشه بیرونی عنبیه بکشید. قوس خود را در اینجا قرار دهید تا شکل دلپذیرتری داشته باشید.

و شما آن را دارید؛ راهنمای شما برای داشتن ابروهایی جوان پسند در چند دقیقه!

نقطه قوس سمت راست را انتخاب کنید

سوالات متداول در مورد 4 نوع شکل از ابروها شما بپرسید ما پاسخ می دهیم

آیا می توانم موهای زائد ابروهایم را با یک تیغ معمولی اصلاح کنم؟

در حالی که شما می توانید این کار را انجام دهید، ما آن را پیشنهاد نمی کنیم. پوست اطراف ابروهای ما بسیار حساس است، به همین دلیل است که نیاز به یک تیغ زاویه دار دارد که به طور طبیعی احتمال آسیب های پوستی را کاهش می دهد. ما در مورد یک ماشین اصلاح دقیق ابرو با تیغه بسیار تیز صحبت می کنیم. این را می توانید در هر داروخانه محلی تهیه کنید.

آیا اپیلاسیون یا نخ زدن برای ابروها خوب است؟

با گذشت زمان، این روش‌ها ممکن است به فولیکول‌ها آسیب بزنند، بنابراین موهای سرگردان در نهایت رشد نمی‌کنند. البته اگر تا آخر عمر به شکل خاصی از ابرو متعهد باشید، ممکن است این همان چیزی باشد که می خواهید.

4 نوع شکل از ابروها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد