چگونه از خطوط ریز زیر چشم جلوگیری کنیم؟

 

 

جلوگیری از خطوط ریز زیر چشم : با افزایش سن، پوست شما مقداری خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. عوامل محیطی، مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ژنتیک، در چگونگی ظاهر شدن چین و چروک ها و خطوط ریز زیر چشم روی صورت افراد نقش دارند.

پوست اطراف چشم ناحیه ای است که احتمالاً علائم پیری زودتر را نشان می دهد، زیرا ناحیه زیر کره چشم شما (حفره اطراف چشم) دارای پوست نازک با رگ های خونی است.

داشتن خطوط زیر چشم یکی از نشانه های پیری است. با این حال، در صورت تمایل، می توانید آنها را از طریق چندین روش پیشگیرانه و درمان خانگی برطرف کنید.

 

راهکار های درمان چین و چروک زیر چشم .

 

استفاده از رتینول .

یکی موثرترین ماده مراقبت از پوست برای خلاص شدن از شر چین و چروک رتینول است، بنابراین دلیل خوبی وجود دارد که اخیراً فروش خوبی در بازار مراقبت از پوست دست یافته است. رتینول خود متشکل از ویتامین A است. به گفته رولو، “می تواند متابولیسم سلول های پوست را تحریک کرده و تولید کلاژن را تشویق کند.” کلاژن چیزی است که باعث می شود پوست صاف و براق به نظر برسد. به طور کلی، هر چه کلاژن در پوست شما کمتر باشد، چین و چروک و خطوط بیشتری خواهید داشت. رتینول می تواند در داخل پوست جذب شود و هنگامی که با آنزیم های خاصی ترکیب شود، به ترتینوئین و یا شکل اسیدی ویتامین A که به نام رتینوئیک اسید است. تبدیل می شود. همچنان رولو می گوید: آسیب های ناشی از نور خورشید، لکه های قهوه ای، خطوط، چین و چروک ها و منافذ بزرگ ظاهر می شود.

 

یوگای صورت برای جلوگیری از خطوط ریز زیر چشم .

طبق تحقیقات برخی از تمرینات صورت در صاف کردن پوست زیر چشم شما موثر هستند.

دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این تمرینات مضر هستند، اما تحقیقات موجود در مورد “یوگای صورت” نشان می دهند. راهی برای رفع چین و چروک و صاف کردن صورت است.

 

مرطوب نگهداشتن ناحیه زیر چشم .

برای مرطوب نگهداشتن ناحیه زیر چشم بهتر است از کرم iS Clinical استفاده کنید. با توجه به اینکه این برند مورد علاقه بسیاری از متخصصان پوست و متخصصان مراقبت از پوست است، تعجبی ندارد. این کرم دور چشم فهرستی طولانی از مواد ضد چروک مانند اسید هیالورونیک، ویتامین E، ویتامین C و پپتیدها دارد.

با این حال، برای رفع چین و چروک کافی نیست  – در واقع، حتی یک کرم دور چشم در بازار وجود ندارد که برای درمان موثر چین و چروک ها به اندازه کافی باشد. آنها به تنهایی به اندازه کافی آبرسانی نمی کنند، به همین دلیل است که مرطوب کننده های فوق العاده غنی، مانند انتخاب ارنو لازلو، ضروری هستند.

 

دروی کردن از دخانیات و جلوگیری از خطوط ریز زیر چشم.

سیگار پوست شما را در معرض استرس اکسیداتیو اضافی قرار می دهد و به کلاژن و الاستین آن آسیب می رساند. این منجر به چین و چروک می شود.

سیگار همچنین رگ های خونی صورت شما را منقبض می کند، گردش خون به رگ های خونی شما را مسدود می کند و پوست شما را از ویتامین A محروم می کند.

 

لایه برداری از صورت .

می توانید برای جلوگیری از خطوط ریز زیر چشم به آرامی پوست خشکی را که زیر چشم شما تشکیل می شود لایه برداری کنید تا رشد سلول های جدید را تقویت کنید. فقط از محصولاتی استفاده کنید که مخصوص لایه برداری و ماساژ ناحیه زیر چشم شما هستند.

 

از یک رژیم غذایی متعادل برای جلوگیری از خطوط ریز زیر چشم استفاده کنید.

ویتامین C، ویتامین A و ویتامین E همگی اغلب در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شوند. با استفاده از غذاهای غنی از این ویتامین ها در رژیم غذایی خود، به پوست خود و بقیه بدنتان کمک می کنید تا سلول های جدید سالمی تشکیل دهند.

برخی از محققان بر این باورند که بین رژیم غذایی متعادل و پوست صاف تر رابطه قوی وجود دارد. مرکبات رنگارنگ، هویج و کدو تنبل را در نظر بگیرید تا میزان این ویتامین ها را در رژیم غذایی خود افزایش دهید.

 

رتینوئیدها برای جلوگیری از خطوط ریز زیر چشم.

رتینوئیدهای سرشار از ویتامین A به کاهش خطوط ریز و چین و چروک روی سطح پوست کمک می کنند. آنها برای خنثی کردن رادیکال های آزاد که ممکن است به کلاژن آسیب برسانند، کار می کنند و سطح استرس اکسیداتیو پوست را کاهش می دهند.

طبق یک مطالعه سال 2019، رتینوئیدها TEWL را کاهش می دهند، عملکرد محافظتی پوست را تقویت می کنند و کلاژن و تخریب سلول های پوست را کند می کنند.

روغن شب تصفیه کننده پوست Absolute JOI یا کرم شب جوانسازی موراد رتینول را امتحان کنید.

 

داروهای جلوگیری از خطوط ریز زیر چشم

برخی از موادی که می توانید در فروشگاه مواد غذایی پیدا کنید ممکن است به کاهش خطوط و چین و چروک کمک کند.

به عنوان مثال، یک مطالعه در سال 2015 نشان داد که ژل آلوئه ورا به طور قابل توجهی ظاهر چین و چروک ها را کاهش می دهد و همچنین کلاژن و هیدراتاسیون را هنگام استفاده روی پوست اضافه می کند.

یک مطالعه در سال 2016 نشان داد که کرم پوستی ساخت از غشای تخم مرغ باعث کاهش عمق چین و چروک، محافظت در برابر رادیکال های آزاد و افزایش تولید کلاژن برای 20 زن سالم بین 45 تا 65 سال در طی 8 هفته می شود.

بوتاکس برای جلوگیری از خطوط ریز زیر چشم.

اگرچه داروهای تزریقی یکی از پرطرفدارترین درمان‌های چین و چروک هستند، اما ما این مورد را در انتهای لیست قرار دادیم. تا نشان دهیم که آنها تنها راه حل نیستند – به خصوص برای ناحیه زیر چشم که بسیار حساس است. بوتاکس و پرکننده ها زمانی که توسط متخصص مورد اعتماد شما تجویز شوند، بی خطر هستند. متخصصان پوست می‌گویند: «بوتاکس حرکت ماهیچه‌ای را که باعث ایجاد خطوط ریز می‌شود، متوقف می‌کند (خط‌هایی که هرگز ایجاد نمی‌کنید، خطی است که هرگز نمی‌بینید!)». برای خطوط در حالت استراحت، پرکننده‌های اسید هیالورونیک آنها را دوباره حجم می‌دهند، صاف و حجیم می‌کنند.

 

پیشنهاد های لاویا برای جلوگیری از خطوط ریز زیر چشم.

کرم دور چشم هادا لابو توکیو اصل آمریکا ضد چروک و خستگی 15 میل – Hada Labo Tokyo Smoothing Anti – Fatigue Eye Cream Day and Night

توضیحات کوتاه درمورد محصول

کرم دور چشم هادا لابو توکیو: پوست لطیف اطراف چشم شما نیازهای منحصر به فردی دارد. و انتخاب کرم دور چشمی که مخصوص این ناحیه فرموله شده است را این مورد را مهم تر می کند. تحقیقات نشان می‌دهد که پوست اطراف چشم‌های شما نه تنها نازک‌ترین پوست صورت، بلکه یکی از مهم ترین قسمت بدن شماست.

این ناحیه از صورت شما فوق‌العاده ظریف است،  طبق مطالعات اشعه های مضر خورشید می‌توانند پوست اطراف چشم‌های شما را مستعد کنند و دچار چروک‌در این ناحیه شوند. اگر به این قسمت از پوست خود توجه نکنید، نشانه‌های قابل مشاهده پیری و خستگی (از جمله خشکی، پف، حلقه‌های تیره، تیرگی و خطوط ریز) دریافت خواهید کرد. کرم دور چشم هادا لابو توکیو هدفمند وارد عمل می شود.

 

 

کرم ضد چروک دور چشم و لب هادا لابو توکیو اصل ژاپن 15 میل – hada labo tokyo – deep wrinkle corrector eye & mouth area cream – day & night 15 ml

توضیحات کوتاه درمورد محصول

کرم دور چشم و لب هادا لابو توکیو: چین و چروک خطوطی هستند که روی پوست شما ایجاد می شوند. آنها بخشی طبیعی از روند پیری بدن شما هستند. چین و چروک های روی پوست شما شبیه به چروک هایی است که روی پیراهنی که نیاز به اتو کردن دارد ایجاد می شود. آنها به صورت چین، چین یا برآمدگی ظاهر می شوند. آنها اغلب در صورت، گردن و بازوهای شما دیده می شوند.

 

 

کرم دور چشم کلینیک All About Eyes Rich اصل امریکا – Cream Clinique All Eyes About Rich Eyes

توضیحات کوتاه درمورد محصول

همه چهره های انسان ها منحصر به فرد هستند و به هویت افراد در جامعه کمک می کنند. علاوه بر این، صورت یکی از اساسی ترین قسمت های بدن برای شناخت خود است. بینایی، شنوایی، بویایی، غذا خوردن و تنفس از وظایف اصلی صورت در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، چهره برای بیان اهمیت دارد.کرم دور چشم کلینیک به زیبایی چشمان شما کمک میکند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد