مزایای استفاده از آبرسان پوست

مرطوب کردن روزانه برای پوست سالم حیاتی است، با این حال برخی آن را به عنوان یک عادت زیبایی شناختی می دانند. پوست ما بزرگترین عضو بدن است و برای جوان ماندن، بدون لک و سالم ماندن نیاز به توجه منظم دارد. برای درک مزایای استفاده از آبرسان پوست ادامه مطلب را بخوانید.{برای خرید بهترین محصولات آبرسان پوست اینجا کلیک کنید.}

مزایای استفاده از آبرسان پوست

چرا آبرسان لازم است؟

1. آبرسان به جلوگیری از بسیاری از مشکلات پوستی کمک می کند.

پوست را متعادل نگه می دارد. اگر پوست شما خیلی چرب یا خیلی خشک است، مشکلات پوستی بیشتر رخ می دهد. آکنه، تحریک و بثورات ممکن است به دلیل نادیده شدن این مرحله ساده در روال شما ایجاد شود. شما همیشه می توانید مرطوب کننده را با نیازهای پوست خود تنظیم کنید.
اگر پوست شما خیلی چرب است می توانید به جای مرطوب کننده از لوسیون استفاده کنید. اگر خشک است، می توانید از هر لوسیون با قوام خامه ای برای بازگرداندن رطوبت از دست رفته استفاده کنید.
به عنوان مثال، فردی با پوست خشک تا نرمال می تواند لوسیون آبرسانی مانند لوسیون بدن هیدراسیون کایا را انتخاب کند. دارای ترکیب بی نظیری از کره شی و کره کوکوم است که رطوبت را در پوست قفل می کند و آن را به مدت 24 ساعت به طور مستقیم هیدراته نگه می دارد.
آبرسان پوست می تواند لک ها را کاهش دهد

2. از مزایای استفاده از آبرسان پوست می تواند لک ها را کاهش دهد!

لکه ها زمانی که پوست خشک است شدیدتر ظاهر می شوند در حالی که پوست مرطوب مرطوب و براق است و از این رو صاف به نظر می رسد. این کار تا حدی از بروز لکه ها و لک ها می کاهد!
آبرسان باعث تغذیه پوست می شود که آن را جوان و شاداب می کند

3.آبرسان باعث تغذیه پوست می شود که آن را جوان و شاداب می کند!

پوست مرطوب شده سالم به نظر می رسد و با آبرسانی مناسب می درخشد. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید به مرطوب کردن روزانه عادت کرد. لوسیون بدن روزانه کایا با کره انبه و شی طبیعی فرموله شده است که از ریزش آب جلوگیری می کند و پوست را صاف می کند. پوست را با رطوبت از دست رفته پر می کند.
حساس ترین مناطق بدن تمایل به بازسازی سلول های پوست دارند. این از دست دادن روزانه سلول‌های پوست، این نواحی را در برابر خشکی و عناصر آسیب‌پذیر می‌کند – در واقع، این مناطق پرخطرترین مناطق برای سرطان پوست هستند.
مرطوب کردن می تواند به پوست شما با تقویتی که برای سالم ماندن و درخشش نیاز دارد کمک کند.
آبرسان پوست با چین و چروک مبارزه می کند

4. مزایای استفاده از آبرسان پوست با چین و چروک مبارزه می کند.

پوست شما بلافاصله پس از استفاده از آبرسان پوست احساس طراوت و شادابی می کند. فکر می کنید چرا این اتفاق می افتد؟ این به این دلیل اتفاق می افتد که شما به تازگی پوست خود را با ویتامین ها و مواد معدنی لازم که همیشه به آن نیاز دارد، پر کرده اید.
این به پوست کمک می کند تا حالت ارتجاعی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و باعث می شود پوست پیری به نظر برسد. بر اساس مجله درماتولوژی بریتانیا، افرادی که پوستشان به درستی مرطوب می شود، فقط کسری از افرادی که پوست خشک دارند، چین و چروک های خود را جمع می کنند.
بلافاصله بعد از دوش آبرسان را بمالید و طلایی می شوید

5. بلافاصله بعد از دوش آبرسان را بمالید و طلایی می شوید!

دوش آب گرم حس شگفت انگیزی دارد اما چربی پوست را از بین می برد. بلافاصله بعد از حمام، می توانید از یک مرطوب کننده استفاده کنید و پوست را با روغن های ضروری پر کنید که به آن کمک می کند در طول روز هیدراته بماند! مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که برای پوست شما مفید باشد و روزانه آن را آبرسانی کنید!
پوست شما در عرض یک هفته احساس بهتری پیدا می‌کند و تا پایان ماه، دیگر نمی‌توانید آن را ترک کنید. وعده! مبادا فراموش کنیم، به طور منظم مرطوب کنید، اما همچنین به خاطر داشته باشید که از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.
استفاده از ضد آفتاب در دوران مدرن ضروری است و این تنها راه محافظت از خود در برابر اشعه های مضر آفتاب است.

6.آبرسان به جوان ماندن پوست کمک می کند.

پوست صورت، گوش ها، گردن و قفسه سینه به تغییرات محیطی بسیار حساس هستند و شایع ترین نواحی بدن هستند که به سرطان پوست مبتلا می شوند.

این نواحی از پوست همچنین سلول‌ها را سریع‌تر از سایر قسمت‌های بدن می‌ریزند و بنابراین برای ترمیم خود به رطوبت نیاز دارند که به سلول‌های جوان‌تر پوست اجازه می‌دهد تا به سطح بروند. همچنین، اثر ماساژی که هنگام استفاده از لوسیون استفاده می شود، به تحریک گردش خون و تولید سلول های جدید کمک می کند.

استفاده از آبرسان مشکلات پوستی را کاهش می دهد – مرطوب کردن روزانه می تواند احتمال ایجاد خشکی شدید یا چربی را کاهش دهد. هر دو حالت افراطی برای پوست مضر هستند و باعث ایجاد بیماری های پوستی رایج مانند آکنه می شوند.
سایر لک های پوست را پنهان می کند – استفاده از مرطوب کننده روزانه تضمین می کند که لک های پوست استتار می شوند. این به این دلیل است که مرطوب‌کننده باعث می‌شود پوست کمی براق شود و آن‌هایی که هر رنگ یا خود برنزه دارند، رنگ‌های مختلف پوست را یکسان می‌کنند.

اکنون که به این موضوع پرداختیم که چرا مرطوب کردن برای پوست سالم مهم است، این نکات سریع به حفظ درخشش طبیعی شما کمک می کند و از مزایای استفاده از آبرسان پوست به شمار میروند:

مراقب دمای آب باشید – دوش آب گرم و حمام آب گرم برای پوست شما خوب نیست. مدت زمان کمتری و با آب گرم دوش بگیرید. تفاوت را در پوست خود خواهید دید.
آب بیشتری بنوشید – رطوبت پوست شما نیز از بدن شما می آید. هر روز حداقل 8 فنجان آب بنوشید!
از صابون ها و شوینده های ملایم استفاده کنید – صابون ها و شامپوهایی که حاوی الکل هستند، روغن های طبیعی را از پوست شما پاک می کنند. به دنبال یک پاک کننده ملایم و بدون عطر باشید که دارای مواد معدنی و ویتامین های آلوئه باشد.
از یک مرطوب کننده استفاده کنید – در صورت نیاز، یک مرطوب کننده می تواند رطوبت بسیار مورد نیاز را به هوا اضافه کند.
به دستان خود بیشتر توجه کنید – دست ها تأثیرات محیط خشک را بیش از هر قسمت دیگری از بدن نشان می دهند. بعد از هر بار شستشوی دست از کرم دست استفاده کنید.
در بیرون از منزل از کرم ضد آفتاب استفاده کنید – هیچ چیز بیشتر از محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV خورشید محافظت نمی کند. بسته به فعالیت در فضای باز، از ضد آفتاب کم یا بالا با SPF استفاده کنید.
به طور منظم از بالم لب استفاده کنید – بالم لب آماده و استفاده مکرر از آن به درمان لب های خشک و ترک خورده کمک می کند. متخصصان پوست استفاده از بالم لب با SPF حداقل 30 را توصیه می کنند. این می تواند به کاهش علائم پیری و سرطان پوست روی لب ها کمک کند.
چگونه صورت خود را مرطوب کنیم؟

چگونه صورت خود را مرطوب کنیم؟

1. پس از شست وشوی صورت، قبل از استفاده از آبرسان مورد علاقه خود، آن را خشک کنید.
2. مطمئن شوید که مرطوب کننده را به آرامی و با حرکت های رو به بالا استفاده می کنید. هرگز پوست خود را فشار ندهید یا نکشید.
3. اگر می خواهید آرایش کنید، قبل از کرم پودر یا هر آرایش دیگری از مرطوب کننده استفاده کنید.

پیشنهاد فروشگاه لاویا برای شما برای استفاده از آبرسان پوست

سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری اصل کانادا 30 میل – The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5

توضیحات کوتاه درباره محصول

سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری 2% + B5 یک فرمول مبتنی بر آب است که سه وزن مختلف مولکولی از هیالورونیک اسید را با یک کراس پلیمر هیالورونیک اسید ترکیب می کند تا هیدراتاسیون چند عمقی برای پوست ما ایجاد کند.

این بدان معناست که سرم نه تنها به آبرسانی لایه های عمیق تر پوست کمک می کند بلکه رطوبت موجود را نیز قفل می کند و به راحتی جذب پوست می شود.

این محصول با ویتامین B5 اضافی غنی شده است که هیدراتاسیون سطح پوست را افزایش می دهد و از عملکرد اسید هیالورونیک پشتیبانی می کند.

کرم آبرسان و مرطوب کننده بایودرما 500 ml اصل فرانسه – bioderma laboratoire dermatologique abcderm hydratant 500 ml

توضیحات کوتاه درباره محصول

کرم مغذی محافظ 200 میلی لیتری بایودرما ABCDerm، یک کرم شیری مغذی است. که از پوست در برابر خشکی محافظت می کند و برای پوست های خشک تا بالقوه و آتوپیکی نوزادان و کودکان فرموله مخصوصی شده است. مجموعه Lipigenium آن یک لایه محافظ طبیعی ایجاد می کند و پوست را با دوام بسیار بالایی تغذیه می کند.

پتنت Skin Barrier Therapy چسبندگی از عوامل و مسئول تحریکی ها را محدود می کند. پوست نرم، مرطوب و محافظت شدهای تحویل شما میدهد. بافت آن فوق العاده راحت و لطیف است و امکان پانسمان فوری را فراهم می کند.

با رایحه ای ملایم و قابل تحمل پوست و چشم را نوازش میدهد. برای نوزادان از بدو تولد حتی نارس برای صورت و بدن بسیار مناسب است.

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست سنت ایوز اصل آمریکا – St. Ives Moisturizer Collagen and Elastin Moisturizer Renewing

توضیحات کوتاه درباره محصول

این کرم امریکایی برای همه نوع پوستی مناسب است. یه عنوان  آب‌رسان و ترمیم کننده به کار می‌رود تا به شما کمک کند پوستی روشن و شفاف داشته باشید. کرم مرطوب کننده کلاژن و الاستین سنت ایوز یک محصول عالی برای مرطوب کردن و بازسازی پوست است.

این مرطوب کننده دارای بافت سبک و جذب آسان با نفوذ در پوست و تأمین رطوبت، پوست را مرطوب نگه داشته و برای انواع پوست مناسب است. کلاژن و الاستین خاصیت انعطاف پذیری پوست را بالا برده و باعث نجات پوست از خشکی و کشیدگی و افتادگی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد