توضیحات مقاله راهنمای نحوه اعمال آرایش : 10 مرحله آسان برای ساده کردن نحوه آرایش

استفاده از کرم پودر ممکن است بصری به نظر برسد، اما در واقع یک تکنیک ترکیب رنگ وجود دارد که اگر به درستی استفاده شود، می تواند چهره شما را کاملا درخشان کند. همین امر در مورد برنز، رژگونه یا حتی رژ لب نیز صدق می کند. در این پست 10 مرحله آسان برای ساده کردن نحوه آرایش کردن برای شما را به شما پیشنهاد می کنیم.

راهنمای نحوه اعمال آرایش : 10 مرحله آسان برای ساده کردن نحوه آرایش

10 مرحله آسان برای ساده کردن نحوه آرایش

1. مرطوب کننده

پوست صاف و لطیف بهترین پایه شماست و برای رسیدن به این هدف به مرطوب کننده نیاز دارید. صورت خود را بشویید و سپس به مقدار زیاد بمالید و چند دقیقه به پوست خود فرصت دهید تا لوسیون یا اسپری را جذب کند. یکی از راه های استفاده از آن این است که به جای مالیدن مرطوب کننده روی پوست خود فشار دهید. این کار باعث می شود محلول به درستی به پوست شما نفوذ کند و سلول های پوست شما را تحریک کند.

1. مرطوب کننده

2. پرایمر

پرایمر به آماده سازی پوست شما برای کانسیلر و زیرسازی کمک می کند و تضمین می کند که بهتر و ماندگارتر می شوند. همچنین هرگونه نقص را پنهان می کند و دید منافذ را به حداقل می رساند. برای آماده سازی نهایی قبل از آرایش، به دنبال پرایمر با سیلیکون به عنوان ماده اصلی باشید. با این کار هرگونه شکاف ناخواسته پر می شود و پوست شما کاملا صاف و آماده برای آرایش می شود.

2. پرایمر

3. کانسیلر

کانسیلر برای پوشاندن لک های صورت شما استفاده می شود. آن را روی نواحی مشکل دار لکه دار کنید و سپس کانسیلر را با نوک انگشتان خود مخلوط کنید. کانسیلری را انتخاب کنید که کمی روشن تر از رنگ پوست شما باشد.

3. کانسیلر

10 مرحله آسان برای ساده کردن نحوه آرایش

4. پایه

کرم پودری را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی پوست شما مطابقت داشته باشد. وقتی نوبت به استفاده از کرم پودر می رسد، آن را به صورت تکه های کوچکی که در اطراف چانه، گونه ها و پیشانی متمرکز شد اند، روی صورت خود بکشید. به جای اینکه فونداسیون روی دست خود را امتحان کنید، آن را روی گردن یا صورت خود امتحان کنید. فونداسیون رنگ واقعی شما را در نور طبیعی خورشید نشان می دهد.

4. پایه

5. هایلایتر و برنزر

این هایلایتر و برنزر باعث می شود صورت شما حجاری و برجسته تر به نظر برسد. هایلایتر باید روشن تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد. در حالی که برنز باید کمی تیره تر باشد. روی ناحیه فک خود تمرکز کنید و سپس هایلایتر را در اطراف استخوان گونه خود بکشید. برای اینکه ظاهری طبیعی به صورت خود ببخشید، هم هایلایتر و هم برنزه کننده را به آرامی بزنید و به آرامی روی آن بزنید.

5. هایلایتر و برنزر

6. رژگونه

رژگونه اضافه کنید تا به صورت شما درخشندگی دلپذیری بدهد. قبل از استفاده از رژگونه، نوع پوست خود را بدانید. به عنوان مثال، اگر پوست معمولی تا چرب دارید، از رژگونه پودری یا کرم استفاده کنید. رژگونه را در اطراف سیب های گونه خود بمالید و سپس با احتیاط آن را تا خط موی خود برگردانید.

6. رژگونه

10 مرحله آسان برای ساده کردن نحوه آرایش

7. مداد ابرو

ابروهای کاملاً مشخص این روزها مرسوم هستند، اما همه از داشتن ابروهای زیبا برخوردار نیستند. مداد ابرو تمام چیزی است که ما نیاز داریم! داشتن چشم های زیبا ضروری است – با مداد ابرو آن ها را برجسته کنید. با استفاده از رنگی که کمی روشن تر از موهایتان است، خط طبیعی ابروهایتان را دنبال کنید.

7. مداد ابرو

8. سایه، خط چشم، ریمل

با سایه و خط به چشمان خود عمق و تعریف ببخشید. از سه سایه سایه استفاده کنید که با روشن ترین رنگ زیر ابرو شروع می شود و سپس از تیره ترین رنگ روی پلک خود استفاده کنید. آنها را با هم مخلوط کنید تا از ایجاد خطوط واضح جلوگیری کنید، سپس خط چشم را در امتداد پلک دقیقاً بالای مژه های خود بکشید. از ریمل برای پوشاند و جدا کردن مژه ها استفاده کنید و ظاهری ضخیم و سالم به آن ها ببخشید.

8. سایه، خط چشم، ریمل

9. رژ لب، خط لب، براق

رژ لب یکی از انعطاف پذیرترین بخش های ظاهر شماست. شما می توانید رنگ ها را بر اساس خلق و خوی، لباس و یا حتی زمانی از روز ترکیب کنید. به طور یکنواخت یک لایه رژ لب بزنید و سپس لب های خود را خط بزنید و با یک لایه براق تمام کنید.

9. رژ لب، خط لب، براق

10. جادوی عصر

چند لمس آسان آرایش روز شما را به یک سبک آماد برای عصر تبدیل می کند. افزودن مقداری رژگونه، گونه های شما را برجسته می کند. برای داشتن ظاهری جسورانه تر، می توانید از خط چشم تیره تر نیز استفاده کنید. در نهایت با یک لایه براق آماد شوید تا خیره شوید.

10. جادوی عصر

اگر روش صحیح استفاده از آن را ندانید، استفاده از آرایش می تواند واقعاً پیچیده باشد. این 10 مرحله ساده در مورد نحوه استفاده از آرایش را دنبال کنید تا هر بار ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید. جلسه آرایش خود را نه یک کار، بلکه یک هنر کنید!

10 مرحله آسان برای ساده کردن نحوه آرایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد