توضیحات مقاله نکاتی در مورد رشد موی بلندتر و سالم تر برای مردان

رشد موی بلندتر و سالم تر برای مردان :  چه بخواهید هنگام رانندگی با موتور سیکلت خود یک موی بالا را تکان دهید یا باد را در موهای خود احساس کنید، به نظر می رسد بسیاری از مردان تمایل دارند موهای خود را بلند کنند. شاید به دلیل سردی هوا یا زمستان جایی در گوشه و کنار باشد. در هر صورت، هر زمانی زمان عالی برای رشد مو است. فقط مطمئن شوید که بیشتر از آن مو ها مراقبت کنید.

رفیق… چه فقط یک قسمت کناری بلند بخواهید، چه آندرکات کلاسیک، یا تماماً با طول نان، ابتدا باید مطمئن شوید که موهایتان سالم و امیدوارم، سریع رشد کنند. امروز ما در مورد چند نکته سریع و آسان صحبت خواهیم کرد که به شما کمک می کند تا موهای بلند و سالم سریعتر رشد کنید. بیا شروع کنیم.

توضیحات مقاله نکاتی در مورد رشد موی بلندتر و سالم تر برای مردان

در برابر اصرار برای کوتاه کردن موهای خود مقاومت کنید

میدونم به چی فکر میکنی منظورم این است که شما نمی خواهید موهایتان را طوری کوتاه کنید که بلندتر شوند. با این حال، سفر از نقطه A به نقطه B دارای برخی دست اندازهاهای ناخوشایند است.

وقتی سعی می کنید موها را بلندتر کنید، به آن مرحله ناخوشایند خواهید رسید که احساس می کنید خیلی خوب به نظر نمی رسند. راستش را بخواهید، روزهایی خواهند بود که ظاهر بدی خواهید داشت و آن زمان‌ها باید در مقابل وسوسه رفتن به آرایشگرتان و داشتن یک آرایش زیبا یا محو شدن مقاومت کنید. رشد موهای شما در 3 تا 12 ماه زمان می برد. برخی ممکن است بسته به قد و مدل مویی که می خواهید زمان بیشتری ببرد. با این حال، ، شما با ظاهری که هدفتان است پاداش خواهید گرفت.

در برابر اصرار برای کوتاه کردن موهای خود مقاومت کنید

ویتامین ها را تقویت کنید

بله ویتامین ها خوبه درست مانند هر قسمت دیگری از بدن شما، مو برای رشد و سالم ماندن به انواع ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد. در واقع، بسیاری از کمبودهای تغذیه ای با ریزش مو مرتبط هستند. حتی تغییر رژیم غذایی می تواند ریزش مو را افزایش دهد. به عنوان مثال، اگر به طور ناگهانی تصمیم گرفتید وگان شوید، بدن به دلیل دریافت نکردن مقدار معمول پروتئینی که به آن عادت داشت، در شوک قرار می‌گیرد. این می تواند در ریزش مو ظاهر شود.

در اینجا برخی از ویتامین ها و مواد مغذی که به رشد سالم موهای شما کمک می کنند آورده شده است: ویتامین های A، B، C، E، آهن و روی. البته غذای واقعی بهترین منبع ویتامین ها و مواد مغذی است. با این حال، می‌توانید با استفاده از مکمل‌ها، به‌خصوص اگر به اندازه کافی در رژیم غذایی خود مصرف نکنید، تقویت کنید. مکمل مولتی ویتامین می تواند مفید باشد، با این حال من پزشک نیستم، بنابراین لطفا قبل از مصرف هر گونه مکملی از متخصصان مشاوره بگیرید.

یک راه مطمئن برای تامین ویتامین های مورد نیاز موهایتان استفاده از محصولات موی غنی شده با بیوتین است. شامپوها و نرم کننده های حاوی بیوتین و سایر مواد مغذی قطعا می توانند ویتامین های مورد نیاز موهای شما را تامین کنند.

ویتامین ها را تقویت کنید

پوست سر را ماساژ دهید

ماساژ پوست سر ما همیشه یک راه فوق العاده برای تقویت رشد مو است. این رگ های خونی و انتهای عصبی سر ما را تحریک می کند. هرچه خون بیشتری در پوست سر شما جریان داشته باشد، بهتر است زیرا این امر به فولیکول‌های مو اجازه می‌دهد تا اکسیژن و مواد مغذی بیشتری دریافت کنند، که باعث رشد مو می‌شود.

تحریک و ماساژ پوست سر کاری است که می توانید هنگام حمام انجام دهید. شما همچنین می توانید یکی از آن ماساژورهای پوست سر را تهیه کنید. این شبیه یک همزن سیمی است. اگر یکی از این ها را امتحان نکرده اید، به من اعتماد کنید که یک تغییر دهنده بازی است. واقعا روی پوست سر حس خوبی داره.

پوست سر را ماساژ دهید

رشد موی بلندتر و سالم تر برای مردان

شامپو زدن هر روز را کنار بگذارید

شامپو زدن هر روز تمرین خوبی نیست. استفاده از شامپو اغلب روغن‌های ضروری را از موهای شما می‌گیرد که می‌تواند منجر به پوسته پوسته شدن یا خشکی پوست سر شود. پس هر چند وقت یکبار باید شامپو زد؟ شخصاً متوجه شدم که دو بار در هفته یا یک روز در میان بهترین عملکرد را دارد. همچنین استفاده از شامپوی غلیظ کننده که باعث پاکسازی و رشد موها می شود مفید است. و در روزهای بدون شستشو، شامپوی خشک کلید اصلی است.

شامپو زدن هر روز را کنار بگذارید

پناه گرفتن

قرار گرفتن در معرض نور خورشید باید در حد اعتدال باشد. هنگام بیرون رفتن در یک روز گرم و آفتابی مراقب باشید. اگر می دانید که قرار است مدتی بیرون باشید، کلاه بپوشید یا کلاه بیسبال به همراه داشته باشید. شیک و محافظ مو است.

پناه گرفتن

ملایم باش

موهای شما به مقداری TLC به خصوص در زمان دوش گرفتن نیاز دارند. طبیعی است که هر روز چند تار مو روی حوله خود ببینید، حدود 30 تا 40 هنوز خوب است. با این حال، چیزی که می خواهید از آن اجتناب کنید، شکستگی بیش از حد است. لطفاً وقتی که حوله‌تان موهایتان را خشک می‌کند، مثل یک دیوانه موهایتان را نکشید و نکشید. وقتی موهایتان را شامپو می‌زنید، از هیچ برس مویی استفاده نکنید. برس هایی وجود دارد که به طور خاص برای موهای خیس ساخته شده اند و خوب است که روی آن سرمایه گذاری کنید. اگر از یک برس معمولی استفاده می کنید، حداقل صبر کنید تا موها مرطوب شوند یا از یک شانه موی دندانه پهن استفاده کنید. این کار روی موهای شما و گره های موجود کمتر تهاجمی خواهد بود.

همچنین باید از رفتن به رختخواب با موهای خیس خودداری کنید. علاوه بر خیس کردن بالش، موهای خیس نیز بین موهای شما و روبالشی اصطکاک ایجاد می کند. همه جابه‌جایی، پرتاب کردن و چرخیدن در خواب یکی از دلایل رایج شکستگی است.

ملایم باش

رشد موی بلندتر و سالم تر برای مردان

گرما را بزن

استفاده از گرما یا دماهای بالا به ویژه برای سشوارها و ابزارهای حالت دهنده حرارتی کاربرد دارد. دمای بالا فیبر مو را ضعیف می کند و باعث خشکی و شکننده شدن آن می شود. ترجیحاً هنگام خشک کردن موها از درجه حرارت متوسط استفاده کنید. برای سشوار هم باید از نازل استفاده کنید. به این ترتیب، گرما در یک زمان روی مناطق خاصی متمرکز می شود و بهینه تر می شود.

راه دیگر برای غلبه بر گرما، خشک کردن هوا است. ممکن است شب ها دوش بگیرید یا زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید زمان بگذارید تا به طور طبیعی در هوا خشک شود.

گرما را بزن

آن چربی را وارد کنید

همه چربی ها بد نیستند. برخی حتی می توانند برای رشد موهای سالم مفید باشند. ما اغلب هر زمان که کلمه “چربی” در آشپزخانه گفت می شود، مفهوم یا واکنش منفی به آن می دهیم. با این حال، حقیقت این است که چربی های خوب و بد وجود دارد.

چربی بد خورد غذاهای چرب مانند بیکن، غذاهای سرخ شد و مقدار زیادی کره است. چربی خوب می تواند از مغزها و ماهی هایی مانند سالمون به دست آید. بنابراین، بیشتر از این چربی های خوب بخورید. روغن ماهی، برای مثال، منبع عالی چربی خوب است. چیزی که روغن ماهی را برای شما بسیار سالم می کند، فراوانی اسیدهای چرب امگا 3 است که برای تقویت رشد مو شگفت انگیز است. همچنین برای جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست سر عالی است. بسیاری از مزایای سلامتی دیگر مانند کمک به پیشگیری از بیماری های قلبی، سالم نگه داشتن مفاصل و بهبود بینایی دارد.

از آنجایی که بدن انسان نمی تواند امگا سه را به تنهایی تولید کند، باید آن را از طریق رژیم غذایی یا مکمل ها دریافت کنیم.

آن چربی را وارد کنید

به آن استراحت دهید

موها نیز مستحق کمی استراحت هستند. همه آن محصولات یک ظاهر طراحی شد مانند واکس و ژل واقعاً می توانند روی قفل شما تأثیر بگذارند. سعی کنید هر روز یا زمانی که فقط در خانه می مانید محصولی را در موهای خود قرار ندهید، خوب است که اجازه دهید موها کمی نفس بکشند. اگر نمی توانید در برابر استفاده از محصولات حالت دهنده در موهای خود مقاومت کنید، آنهایی را انتخاب کنید که از مواد طبیعی ساخته شده اند و ثابت شده است که از آن تارهای مو نیز مراقبت می کنند.

برای حفظ نرمی و طراوت موهای خود در تمام طول روز از نرم‌کننده استفاده کنید! همچنین می توانید از یک بافت دهنده برای تغییر ظاهر خود استفاده کنید. امکانات بی پایان هستند.

به آن استراحت دهید

نکان کلی رشد موی بلندتر و سالم تر برای مردان

هنگامی که موهای شما به اندازه دلخواه شما رسید یا به اندازه کافی بلند شد که به صورت کش ببندید، هر چند وقت یکبار آن را رها کنید. شما نمی خواهید موهای دلپذیری را که مدت زیادی منتظر رشد کردنشان بودید، پنهان کنید. به عنوان مثال، هنگامی که در خانه هستید، بهتر است موقعیت یا محل قرارگیری موهای خود را نیز تغییر دهید. می توانید آن را از پایین، وسط یا بالا ببندید. یکی از دلایل این امر این است که از کشش جاذبه در همان نقطه برای ایجاد کشش به موهای شما اجتناب کنید. شرایطی به عنوان آلوپسی کششی وجود دارد. آلوپسی کششی ریزش مو است که در اثر کشید مکرر مو ایجاد می شود.

نکان کلی رشد موی بلندتر و سالم تر برای مردان

بنابراین، موهای خود را پایین بیاورید. نسیم را احساس کنید و دستان خود را از آن عبور دهید. بگذارید کسی احساس کند موهای بلند شما چقدر نرم و سالم است. امیدوارم این نکات به شما کمک کرده باشد که سفر خود را به سمت موهای بلندتر شروع کنید. عوامل غیرقابل کنترلی وجود دارد که ممکن است آن را مانند ژنتیک چالش برانگیز کند.

ژنتیک نیز نقش مهمی در رشد مو ایفا می کند، بنابراین حتی اگر تمام این نکات را رعایت کنید، ممکن است هنوز برای رشد موهایتان مشکلی وجود داشته باشد. شما ممکن است از نظر ژنتیکی تمایل داشته باشید که طاسی را در سنین پایین‌تر شروع کنید. اگر اینطور است، استرس نداشته باشید. یک برش وزوز تمیز هنوز هم می تواند بسیار داغ باشد. هر طور که موهایتان را بپوشید مانند یک رئیس باشید.

قرص توصیه شده برای شما قرص تقویت کننده مو هیرتامین اصل آمریکا پک سه عددی و شامپوی توصیه شده برای شما شامپو روغن آرگان مراکشی او جی ایکس اصل است.

رشد موی بلندتر و سالم تر برای مردان

رشد موی بلندتر و سالم تر برای مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد