توضیحات مقاله خلاصه ای از گرایش های آرایشی مورد علاقه در اینستاگرام سال 2022

گرایش های آرایشی مورد علاقه در اینستاگرام سال 2022 : بر کسی پوشیده نیست که اینترنت نفوذ زیادی در کمدهای شما دارد! منظورم این است که لگ های سفید درشت، کیف های کوچک، حلقه های طلایی و ناخن های رنگارنگ همه محصول دنیای الکترونیک و دیواهای آن هستند! با این حال، در حالی که لباس ها و لوازم جانبی پوشید توسط اینفلوئنسرها همه ما را مجذوب خود کرده است.

ناگفته نماند – لوازم آرایشی نیز همینطور! اگر شروع به کارکردن سلول‌های مغز خود کرده‌اید، به موج رژ لب مات (با تشکر از کایلی) یا فاز خط چشم رنگارنگ فکر کنید! و در حالی که، ما می‌توانیم تمام دوره‌های آرایش بیشماری را که در «گرم» نفوذ کرده‌اند نام ببریم، برای اینکه کار شما را آسان‌تر کنیم، #محبوب‌های شما را انتخاب کرده‌ایم! بله، ما در مورد آرایشی از آرایش خیره کننده ای صحبت نمی کنیم که اینترنت را خشنود کرده است، اما در واقع، در مورد مجموعه ای از داغ ترین ترندهای اینستاگرام که دختران زیبایی را از گذشته تا به امروز زینت داده اند، صحبت می کنیم. بنابراین، هنگامی که شما را در این سفر همه چیز زیبایی می بریم، براش آرایش خود را دم دست نگه دارید!

خلاصه ای از گرایش های آرایشی مورد علاقه در اینستاگرام سال 2022

گرایش های آرایشی مورد علاقه در اینستاگرام سال 2022

زرق و برق براق

در حالی که پوست شبنم‌دار به دنیای زیبایی وارد شد است، دنیای لب‌های براق نیز چنین است. این ظاهر صاف لب که توسط نمادهای محبوب جوانان در چندین مرحله تکان داد است، به هر تناسب و چهره ای جذابیت بیشتری می بخشد. می‌توانید آن را با استفاده از براق‌کننده‌ای با رنگ‌دانه‌های شدید برای آن پوسیدگی قابل تعارف تکرار کنید یا رژ لب مات دوست‌داشتنی را با کمی درخشش تزئین کنید. بهترین ها را در کسب و کار براق به دست آورید.

این ظاهر شاداب را با یک گره بپوشانید – به طوری که لب های شما تمام توجه را به خود جلب کرده و همچنین تارهای موی مزاحم را از چسبندگی وسوسه انگیز آنها دور نگه دارید!

زرق و برق براق

تو می درخشی دختر

در حالی که لایه‌های زیرسازی انجام شد و در دنیای زیبا به نظر رسید گرد و غبار پاک شده‌اند – کاربران آنلاین اکنون تمایل بیشتری به آرایشی دارند که طبیعی به نظر می‌رسد! و در این خطوط، حتماً در مورد ظاهر معروف بدون آرایش شنید اید. مینیمال گلم با این حال، برای تقویت درام کم رنگ، چاشنی درخشان ضروری است. و برای این کار نیازی نیست به زرق و برق یا یک مکمل کاملا جدید در رژیم غذایی خود تکیه کنید یا منتظر ساعت طلایی باشید.

تو می درخشی دختر

اجازه دهید چشمان گرافیکی صحبت کنند

عصر جدید همه چیز در مورد رها کردن زیبایی شناسی واقعی شماست، صرف نظر از آنچه جهان برای گفتن دارد و از این دیدگاه ناشی می شود که روند خط چشم گرافیکی IG – که ما آن را دوست داریم. تغییر داد چیزها (و گاهی اوقات، یک چرخش) این ظاهر به شما امکان می دهد با خط چشم بسیار کلاسیک خود خلاقیت به دست آورید. ما نه تنها از رنگ های مختلف صحبت می کنیم، بلکه در مورد اشکال مختلف نیز صحبت می کنیم. تا حد زیادی، مردم نیز از معرفی الگوهای جدید استقبال کرده اند. مانند یک پروانه بنفش روی پلک های شما یا یک چرخش مشکی طولانی یا قلب های صورتی کوچک. این روند که به شما امکان می‌دهد خود هنری غیرقابل معذرت‌خواهی خود را به نمایش بگذارید، به بیان شما اجازه می‌دهد تا درست در وسط صورت شما ظاهر شود.

اجازه دهید چشمان گرافیکی صحبت کنند

گرایش های آرایشی مورد علاقه در اینستاگرام سال 2022

آرایش تک رنگ

اندکی فکر کردن، راه درازی دارد! بنابراین دفعه بعد که در حال برنامه ریزی آرایش هستید، رژ لب خود را با چشمان و چشمان خود را با گونه ها تکمیل کنید. این روند با برانگیخت اعتراضات بزرگ در گرم، ثابت می کند که یکنواختی همه چیز است. پس از همه، انتخاب همان ته رنگ هرگز نمی تواند اشتباه باشد. هیچ چیز اضافی و هیچ چیز کم. برای اینکه نگاهی اجمالی به شما نشان دهیم – ما در حال صحبت هستیم درباره، لب های نود، رژگونه نارنجی روشن و سایه چشم بژ. این سایه‌ها که از خانواده رنگ‌های مشابهی می‌آیند، به هم می‌چسبند تا چهره کاملی بی‌عیب و نقص ایجاد کنند! زیبایی آن را با یک لباس یکنواخت نیز افزایش دهید – بنابراین وقتی وارد شدید، واقعاً میدرخشید.

آرایش تک رنگ

چشم های اقیانوسی

وقتی بیلی ایلیش چشم‌های اقیانوسی را خواند، قطعاً به رنگ چشم‌های مسحورکننده اشاره می‌کرد. با این حال، اگر آن دسته آبی رویایی را ندارید، اجازه دهید آرایش فرمان را در دست بگیرد. آن بیانیه چشم وسوسه انگیز را با کمی آبی ایجاد کنید! این رنگ نزدیک به شماره پشتی بی‌نظیر، در محل تلاقی آن بسیار ایمن و خطرناک است. بنابراین وقتی شک دارید، آن را آبی کنید. می توانید مداد سرمه آبی، چشم آبی براق (سلام، پری دریایی) یا ریمل آبی رنگارنگ را انتخاب کنید. با شعله ور کردن جرقه های الکتریکی، این ترند IG و لباس های آبی آرایشی که باید داشته باشید را نباید از دست داد. پس برای چی منتظری؟ خرید کنید و همه آنها را “آبی” کنید.

چشم های اقیانوسی

پادشاهی رنگ

بله، اصول اولیه خیلی کسل کننده هستند، به همین دلیل است که رنگ های شاد وجود دارند اینستاگرام با استقبال از نئون ها و پاستل ها، همه رنگ های روی کره زمین را پذیرفته است. – از سبز مات تا صورتی تند، حتی یک رنگ وجود ندارد که صورت را ندیده باشد. چهره IG محبوب ما! راه رسیدن به لب ها (بالاخره، یک بوسه خوب باید با کمی رنگ همراه باشد)، رژگونه ها، ریمل و خط چشم – اکنون می توانید با تمام موسیقی جازی که دوست دارید خیابان ها را تکان دهید!

نکته سبک گرایش های آرایشی مورد علاقه در اینستاگرام سال 2022 : یک آرایش چشم نواز را با یک مجموعه تمام سفید ترکیب کنید تا بیشترین تأثیر را داشته باشید..

پادشاهی رنگ

زیبایی برنزی

با این هدف که به ویژگی های شما در مرکز صحنه ببخشد، یک چوب برنزی بهترین عملکرد خود را انجام می دهد! برنزی که استخوان گونه، خط فک، ساختار بینی و شکل پیشانی شما را مشخص می کند، واقعاً کار طلایی را انجام می دهد! همچنین ظاهری گرم، گرم و برنزه را به فرد می‌دهد که قطعاً به هر آرایشی زیبایی می‌دهد. با مژه‌های فر و لب‌های کم‌رنگ به این ظاهر اضافه کنید. تا ویژگی‌های تیز شما تمام توجه را به خود جلب کند و آن برش را به معنای واقعی کلمه ایجاد کنید!

زیبایی برنزی

گرایش های آرایشی مورد علاقه در اینستاگرام سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد