چین و چروک پوست صورت و محصولات ضد چروک

چین و چروک پوست صورت ضد چروک

فهرست مطالب

1. چین و چروک پوست

2. ویژگی های کرم و سرم صورت ضد چروک خوب

2.1. ترکیبات ضروری

3. محصولات پیشنهادی (کرم و سرم ضد چروک صورت)

3.1. کرم ضد چروک گلد اولاین مثبت 30 سال اصل فرانسه

3.2. کرم لیفتینگ و ضد چروک گلد اولاین مثبت 40 سال اصل فرانسه

3.3. کرم لیفتینگ و ضد چروک گلد اولاین مثبت 50 سال اصل فرانسه

3.4. سرم ضد چروک ویتامین سی سنسیشن اولاین اصل فرانسه

3.5. کرم لیفتینگ و احیا کننده شکوفه های گیلاس اولاین اصل فرانسه

3.6. کرم ضد چروک اولاین مدل رویال اصل فرانسه

4. کرم ضد چروک و سرم ضد چروک دو محصول مختلف هستند

5. کرم لیفتینگ و سرم دور چشم

5.1. ترکیبات ضروری

6. محصولات پیشنهادی (کرم و سرم ور چشم )

6.1. سرم دور چشم شکوفه های گیلاس اولاین اصل فرانسه

6.2. کرم لیفتینگ دور چشم گلد اولاین اصل فرانسه

7. صبر کلید جادویی مبارزه با پیری

 

1. چین و چروک پوست

 چین و چروک پوست صورت ضد چروک : چین و چروک پوست صورت، بخشی طبیعی از روند پیری است. با بالا رفتن سن افراد، پوست نازک‌تر، خشک‌تر و قابلیت ارتجاعی کمتری پیدا می‌کند؛ به این معنی که کمتر می‌تواند از خود در برابر آسیب‌ها محافظت کند. این امر منجر به ایجاد چین و چروک در صورت و خطوط روی پوست می‌شود. همچنین حالات چهره، مانند: لبخند زدن، اخم کردن یا خیره شدن، منجر به ایجاد خطوط ظریف و چین و چروک در سنین پایین می‌شود. نکته اینجاست که شما نمی‌توانید روند پیری را متوقف کنید، اما می‌توانید با عادات صحیح آن را کاهش دهید. از این رو لازم است از کرم و سرم ضد چروک صورت استفاده کنید. انواع سرم و کرم‌ ضد چروک صورت می‌تواند یک راه‌‌حل عالی برای پیشگیری از روند طبیعی پیری پوست باشد، زیرا بهترین آن‌ها موادی را به پوست می‌رسانند که به ترمیم و تجدید بهتر پوست کمک می‌کنند.

چین و چروک پوست صورت، بخشی طبیعی از روند پیری است.

2. ویژگی های کرم و سرم ضد چروک صورت مناسب

مرطوب کننده‌ها، لوسیون‌ها، کرم‌ها و ژل‌ها از آب، روغن و سایر مواد پروتئینی موم گلیسیرین لاکتات و… ساخت می‌شوند، اما سرم و کرم‌ ضد چروک، اغلب مرطوب کننده‌هایی با مواد فعال هستند و همچنین مزایای بیشتری را ارائه می‌دهند. این مواد افزوده شده برای بهبود رنگ پوست بافت، خطوط ریز چین و چروک در نظر گرفته شده است. اثربخشی محصولات تا حدی به نوع پوست، ماده و یا ترکیبات فعال بستگی دارد، اما نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید بدانید. در واقع همه چیز به مواد تشکیل دهنده انواع کرم‌ برای چروک صورت برمی‌گردد. این بدان معناست که محصول باید دارای ترکیبات فعال باشد.

ویژگی های کرم و سرم ضد چروک صورت مناسب

2.1. ترکیبات ضروری

آنتی اکسیدان‌ها: آنتی اکسیدان‌ها باعث ترمیم و التیام پوست می‌شوند و مزیت اصلی ضد پیری آنها پیشگیری است. آنتی اکسیدان‌ها به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد و استرس‌های محیطی مانند آسیب اشعه ماورای بنفش و آلودگی کمک می‌کنند.

ویتامین c : یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آسیب‌های خورشید محافظت می‌کند و به کاهش چین و چروک صورت کمک می‌کند.

هیدروکسی اسیدها: آلفا هیدروکسی اسید‌ها (AHAs) شامل: اسید گلیکولیک، سیتریک و لاکتیک است. آنها به حذف سلول‌های مرده پوست (لایه برداری) کمک می‌کنند.

پپتیدها: پپتیدها قادر به تحریک تولید کلاژن هستند و نشان داده شده که بافت چین و چروک پوست را بهبود می‌بخشند.

مرطوب کننده: صرف نظر از نوع محصول ضد پیری که شما خریداری می کنید، همیشه باید کرم ضد چروک شما دارای مواد مرطوب کننده ی با کیفیت باشد. همانطور که سن شما بالاتر می رود پوست شما هم ضعیف تر می شود و چربی را از دست می دهد. همچنین عوامل محیطی نظیر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، می توانند باعث کاهش تولید کلاژن و اشکال در تولید الاستین شوند، بدین ترتیب پوست شما را خشک و چروک می کند.

ترکیبات ضروری

3. محصولات پیشنهادی (کرم و سرم ضد چروک صورت)

در فروشگاه اینترنتی لاویا، انواع کرم ها و سرم های ضد چروک را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصولات ضد چروک قوی از بروز اثرات پیری جلوگیری می کنند. و حاوی بسیاری از مواد ضروری از جمله اسید هیالورونیک و پپتید است و با افزایش سنتز کلاژن و الاستین کار می کند.

3.1. کرم ضد چروک گلد اولاین مثبت 30 سال اصل فرانسه

3.2. کرم لیفتینگ و ضد چروک گلد اولاین مثبت 40 سال اصل فرانسه

3.3. کرم لیفتینگ و ضد چروک گلد اولاین مثبت 50 سال اصل فرانسه

این محصولات ضد چروک، با برخورداری از طلای 24 عیار و گروهی از موثرترین مواد ارگانیک و طبیعی، خاصیت کلاژن سازی پوست را تقویت می کند و موجب عملکرد بهتر پوست در دفع سلول های مرده و جایگزین کردن آن ها با بافت سالم می شود. تکنولوژی انقلابی رگه های طلا به طور چشمگیری پوست را مرطوب و آبرسانی و صاف می کند. و به دلیل محتوای کمپلکس های بسیار فعال ANTI-AGE از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و روند پیری پوست را کند می کند. مواد گیاهی موجود در این کرم ها با آبرسانی مداوم و کنترل چربی پوست را تقویت می کنند و موجب شادابی آن می گردند. این محصولات برای انواع پوست مناسب است و می توانید با تهیه و مصرف این کرم از پوست خود به صورت اصولی مراقبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این کرم ها، روی اسم آنها کلیک کنید.

3. محصولات پیشنهادی (کرم و سرم ضد چروک صورت)

3.4. سرم ضد چروک ویتامین سی سنسیشن اولاین اصل فرانسه

سرم ضد چروک ویتامین سی اولاین سرشار از ویتامین C بوده و به ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده پوست کمک می کند. این سرم علاوه بر خاصیت جوان کنندگی و ضد چروک خود، می تواند به اصلاح رنگ پوست کمک کند و پوست را مقداری روشن تر نماید. این محصول علاوه بر برخورداری از مواد گیاهی و ویتامین های مختلف، حاوی کمپلکس SYN-AKE می باشد که از سم مار استخراج شده و با سفت نمودن پوست همانند بوتاکس عمل می کند. این کرم علاوه بر کاهش چین و چروک های پوست، مانع ایجاد چروک جدید نیز می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، ایــنــجــا کـــــلـــــیـــــک کــنــیــد.

سرم ضد چروک ویتامین سی اولاین سرشار از ویتامین C بوده

3.5. کرم لیفتینگ و احیا کننده شکوفه های گیلاس اولاین اصل فرانسه

کرم لیفتینگ و احیاکننده اولاین حاوی 98 درصد مواد با منشاء طبیعی است و بر اساس عصاره شکوفه های گیلاس ژاپنی ساخته شده است که دارای اثرات ضد پیری، بازسازی کننده و روشن کننده است. با استفاده از این کرم، پوست سفت تر شده و صورت حجم دار تر و برجسته شده و چین و چروک ها کاهش می یابند. فرمول منحصر به فرد کرم لیفتینگ و احیا کننده شکوفه های گیلاس اولاین به خوبی پوست را آبرسانی کرده و تولید کلاژن پوست را افزایش داده و به فرایند بازسازی پوست سرعت می بخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، ایــنــجــا کـــــلـــــیـــــک کــنــیــد.

کرم لیفتینگ و احیاکننده اولاین حاوی 98 درصد مواد با منشاء طبیعی است

3.6. کرم ضد چروک اولاین مدل رویال اصل فرانسه

فرمول نوآورانه کرم ضد چروک اولاین مدل رویال بر اساس فناوری نوین بازسازی سلولی و با الهام از تحقیق در مورد مکانیسم ترمیم آسیب به DNA سلول های پوست (جایزه نوبل شیمی در سال 2015) ساخته شده است. کرم، به لطف ترکیبات فعال بهینه انتخاب شده در این کرم، فرآیند بازسازی 3 مرحله ای را تضمین می کند. کرم ضد چروک اولاین مدل رویال علائم خستگی را کاهش می دهد، چین و چروک را کاهش می دهد و به وضوح پوست را بازسازی می کند. فرمول منحصر به فرد در شب برای محافظت موثر از پوست در برابر مهاجمان روزانه کار می کند و آن را نرم تر و صاف تر می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، ایــنــجــا کـــــلـــــیـــــک کــنــیــد.

کرم ضد چروک اولاین مدل رویال اصل فرانسه

4. کرم ضد چروک و سرم ضد چروک دو محصول مختلف هستند

این دو محصول را باهم اشتباه نگیرید. اساسا، کرم ضد چروک یا برای ایجاد رطوبت به پوست شما و تقویت و تولید کلاژن برای ساخت آن ها استفاده می شود. همچنین آنها به عنوان ابزاری جهت تغذیه و حفاظت پوست هستند که از بروز اثرات پیری زودرس جلوگیری می کنند.

از سوی دیگر، سرم ها محصولات بسیار متمرکز هستند که با مواد تشکیل دهنده فعال در مولکول های کوچک به راحتی به پوست نفوذ می کنند. در اغلب موارد، آنها به عنوان درمان موضعی یا بعضی از محصولات دیگر به عنوان مکمل در بحث مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرند.

5. کرم لیفتینگ و سرم دور چشم

پوست اطراف چشم شکننده‌تر و مستعد خشکی است و زودتر سن و خستگی را نشان می‌دهد. چروک شدن و حرکت مداوم چشم‌ها نیز باعث تسریع در پیدایش خطوط و چروک می‌شود و مایعات زیر چشم جمع می‌شوند و باعث پف و سیاهی دور چشم می‌شوند. کرم‌های دور چشم معمولاً حاوی موادی مشابه سایر کرم‌های صورت هستند که اغلب در دوزهای کمتر برای پیشگیری استفاده می‌شود. سرم های مرطوب کننده‌ی چشم برای چین و چروک و سیاهی و پف چشم طراحی شده‌اند. مطالعات نشان می‌دهد ویتامین C، پپتیدها و رتینول تولید کلاژن را افزایش می‌دهند. سرامید و اسید هیالورونیک نیز به این امر کمک می‌کنند. کرم‌ها و سرم های دور چشم، محصولات آرایشی بهداشتی هستند که به طور خاص برای استفاده در پوست ظریف دور چشم فرموله شده‌اند.

کرم لیفتینگ و سرم دور چشم

5.1. ترکیبات ضروری:

  • کوآنزیم CoQ10: از پوست در برابر آسیب‌های خورشید محافظت می‌کند و خطر چین و چروک را کاهش می‌دهد.
  • پپتیدها
  • سرامید‌ها: استحکام و رطوبت پوست را بهبود می‌بخشند و باعث آبرسانی به پوست زیر چشم می‌شوند.
  • نیاسینامید: این آنتی اکسیدان اثر روشن کنندگی و آبرسانی دارد.
  • اسید هیالورونیک: آب را جذب کرده و پوست زیر چشم را مرطوب می‌کند و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.
  • آلفا هیدروکسی اسیدها
  • ویتامین c
  • ویتامین e
  • کافئین
  • رتینوئیدها
  • اسید فولیک
  • بابونه
  • گلیسیرین

گلیسیرین

6. محصولات پیشنهادی (کرم و سرم دور چشم)

6.1. سرم دور چشم شکوفه های گیلاس اولاین اصل فرانسه

سرم دور چشم اولاین “نماد ژاپنی تولد دوباره و زیبایی” است و سری JAPAN ESSENCE اولاین با الهام از ماساژ سنتی صورت ژاپنی KOBIDO تهیه شده است که با ترکیبی از مواد سنتی قدرتمند آسیایی باعث کاهش تنش و علائم خستگی پوست دور چشم می شود. در عین حال باعث لیفت پوست شده و در نهایت پوستی جوان و شاداب برای شما به ارمغان می آورد. عصاره شکوفه های گیلاس ژاپنی سطح بهینه ای از آبرسانی را فراهم می کند و پوست را با مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی تغذیه می کند. این یک آنتی اکسیدان قوی و منبع غنی از اسیدهای چرب ضروری است که به لطف آن تولید کلاژن بیشتر می شود و در نهایت خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سرم، اینجا کــــلـــــیـــــکـــــ کنید.

سرم دور چشم شکوفه های گیلاس اولاین اصل فرانسه

6.2. کرم لیفتینگ دور چشم گلد اولاین اصل فرانسه

کرم لیفتینگ دور چشم گلد اولاین دارای عصاره‌های طبیعی با خاصیت لیفتینگ، سفت کننده و از بین برنده خطوط زیر چشم است. همچنین این کرم خاصیت ضدآفتاب با spf8 دارد که محافظ پوست حساس دور چشم است. این محصول با وجود ذرات طلای 24 عیار به کلاژن‌سازی و لیفت پوست و بازسازی حجم پوست سرعت می‌دهد. با وجود فرمول انحصاری کمپلکس آرگاتنسیل تاثیرگذاری بر روی سفت شدن پوست با اولین استفاده احساس می‌شود و هیالورونیک اسید موجود در آن به آبرسانی قوی و پرکردن خطوط زیر چشم کمک می‌کند. در فرمول این محصول برای از بین برد تیرگی دور چشم، از کافئین استفاده شده است. سایر عصاره‌های طبیعی استفاده شده در کرم دور چشم اولاین جلبک دریایی لامیناریا، عصاره برگ فندق، عصاره گل گندم و روغن اینکا اینچی بوده و قابل استفاده برای آقایان و بانوان است.برای اطلاعات بیشتر در مورد این کرم، اینجا کــــلـــــیـــــکـــــ کنید.

کرم لیفتینگ دور چشم گلد اولاین اصل فرانسه

7. صبر کلید جادویی مبارزه با پیری

محصولات ضد پیری بخش بزرگی از بازار مراقبت از پوست را تشکیل می‌دهند. باورش سخت است که چیزی به سادگی صاف کردن یک کرم می‌تواند نتایج مهمی ‌به همراه داشته باشد، اما صحبت با متخصصین پوست ما را متقاعد کرد که کرم‌های ضد پیری واقعاً کار می‌کنند و می‌توانند موادی را به پوست برسانند که به ترمیم و تجدید بهتر پوست کمک کنند.

نکته اساسی این است که دیدن هر نوع نتیجه واقعی و معکوس کردن علایم پیری به زمان نیاز دارد. متخصصین پوست تأکید دارند که افراد باید مراقب هر گونه تبلیغات و ادعای سریع اثرگذاری محصول باشند، زیرا حتی بهترین محصولات مراقبت از پوست ۴ تا ۸ هفته طول می‌کشد تا تغییرات پوستی قابل اندازه‌گیری را ایجاد کند. همچنین برای به دست آورد مزایای کامل، باید یک روال ثابت را دنبال کرد. این بدان معناست که سرم‌ها و کرم‌ها باید هر روز استفاده شوند.

لاویا

 فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی با تضمین اصالت کالا

در فروشگاه لاویا با ارائه معتبر ترین لوازم آرایشی دنیا یک پکیج کامل را برای شما حمع کرده ایم. لاویا وارد کننده مستقیم محصولات بوده و به صورت شرکتی محصول دریافت نمی کند و شاید محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال به نسبت بقیه محصولات قیمت بیشتری داشته باشد ولی شما اطمینان دارید که بهترین محصولات روز دنیا را استفاده میکنید و مشکلی برای پوست و سلامتی شما به وجود نخواهد آمد.

تضمین کیفیت

فروشگاه لاویا وارد کننده مستقیم تمام محصولات پوستی است و به همین دلیل اصالت آن ها را ضمانت مبکنیم. به صورتی که شما میتوانید پس از سفارش و حتی پس از باز شدن و استفاده شدن محصول در صورتی که از کیفیت آن راضی نبودید، بدون هیچ مشکلی محصول را برای ما پس بفرستید. و ما حتی هزینه پست هم پرداخت میکنیم. با لاویا همیشه اطمینان دارین ازمحصولاتی که استفاده میکنید. و با خیال راحت میتونید پوستتون رو به بهترین وجه ممکن مراقبت کنید.

تنها کافی است به فروشگاه اینترنتی لاویا مراجعه نمایید و از دیدن تنوع محصولات و برندها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد