7 ترند بزرگ آرایش برای سال 2022 : یک سال تازه نیاز به شروعی تازه دارد – ظاهری تازه از نظر آرایش نیز. سال 2021 شاهد روندهای عالی آرایش مانند رژ لب تیره و سایه چشم های براق بود. امسال قرار است زرق و برق، آرایش چشم و رنگ های پررنگ لب به سطحی کاملاً جدید برسد. اگر فکر می‌کردید که می‌توانید کارهای زیادی با آرایش خود انجام دهید تا حس جدیدی به آن ببخشید، به ما اجازه دهید 7 ترند بزرگ آرایشی را که در سال 2022 غالب خواهند بود، معرفی کنیم. از رنگ ناخن تا ترند لب، لب‌های براق تا ابروهای مرتب، همه آنها دیوانه وار زیبا هستند.

7 ترند بزرگ آرایش برای سال 2022

7 ترند بزرگ آرایش برای سال 2022

1. پوست شبنم دار

پوست درخشان شبنم دار یا “درخشش ساتن اثیری” در سال 2021 بسیار محبوب شده بود و قرار است تا سال 2022 نیز به طور گسترده ای تسلط یابد. در حالی که زرق و برق چشم و لب‌های ما را فرا گرفته است، استخوان‌های گونه در سال 2022 رسماً شبنم‌دار خواهند ماند. هایلایترها براق و فوق‌العاده طبیعی خواهند بود. این امر توسط مومیایی‌های شبنم‌دار بر خلاف درخشش درخشان کمک می‌کند. سال 2022 سال درخشش خواهد بود. پوست بسیار هایلایت شده مورد علاقه مطلق در سراسر جهان است و افراد مشهور در سراسر جهان آن را امتحان می کنند. برخی از نکات و ترفندهای اولیه آرایش برای مبتدیان باید به شما کمک کند.

1. پوست شبنم دار

2. ابروهای مرتب

ابروهای بافت دار که طبیعی و در عین حال مشخص به نظر می رسند، در هفته مد نیویورک (NYFW) و هفته مد لاکمه (LFW) بهار تابستان 2022 مورد علاقه بوده اند. ترند ابروهای 2022 که باید به آن توجه کنید شامل ایجاد بافت در ابروها با برس کشیدن است. مو این باید بدون اینکه آنها را نامرتب به نظر برسانید انجام شود. اگر ابروهای پرپشتی داشته باشید که برای ایجاد بافت باید آنها را مسواک بزنید، این مدل بهترین کار را دارد.
3. ترندهای سایه چشم

2. ابروهای مرتب

در اینجا 3 ترند برتر سایه چشم که قرار است در سال 2022 محبوب شوند آورده شده است:

الف) سایه های خورشید بوسیده

زیبایی ترکیب لایه های سایه روی چشم ها می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. شما نمی توانید هماهنگی رنگ را اشتباه بگیرید، حداقل در سال 2022. با الهام از سایه های زیبای پرتوهای خورشید، سایه چشم های آفتاب گیر امسال ترند محبوب خواهد بود. این ظاهر رنگ هایی مانند نارنجی گرم و زرد را در نمای مومی نشان می دهد.

نکته : از بالم لب یا یک بالم لب روی سایه چشم خود استفاده کنید تا ظاهری براق به آن ببخشید.

الف) سایه های خورشید بوسیده

ب) پلک گرد و غبار براق

زرق و برق در سال 2022 سوپر سایز می‌شود. اگر بر روی پلک‌هایتان بمالید، درخشندگی بر روی پلک‌ها امسال تاثیرگذار خواهد بود. هایلایت براق و سایه چشم امسال درخشش را به سطح بعدی می برد.

نکته : کمی زرق و برق بردارید و آن را روی پلک ها فشار دهید و هر اضافی را تا ابرو مخلوط کنید تا درخشندگی مدرج داشته باشید.

ب) پلک گرد و غبار براق

ج) برجسته کردن گوشه های داخلی چشم

گوشه های داخلی چشم ها ممکن است کوچک باشد، اما می توانند تاثیر زیادی ایجاد کنند. افزودن درخشش به این ناحیه باعث می شود چشم ها روشن تر و بیدارتر به نظر برسند. این ساده ترین روند آرایشی است که امسال می خواهید ببینید.

نکته: با رنگ‌های روشن و درخشان مانند صورتی، آبی، طلایی یا هلویی همراه شوید تا رنگ آن کم‌رنگ و شاداب شود.

ج) برجسته کردن گوشه های داخلی چشم

7 ترند بزرگ آرایش برای سال 2022

4. احساس چشم گربه

فوق العاده نوک تیز سوپرگرافیک. فوق العاده دراماتیک تلنگر گربه ای یا آنچه که ما رسماً آن را “خط چشم بالدار” می نامیم، یکی از داغ ترین ترندهای آرایش در سال 2018 خواهد بود. اما پس از آن، برای کسی خبری نیست، یا حتی در ترندهای آرایش انقلابی نیست، زیرا خط چشم بالدار هرگز نخواهد بود. از مد خارج شدن سال به سال می بینیم که ظاهر بالدار بر بازی مد آرایش چشم چیره می شود و امسال نیز اینجاست.

4. تلنگر چشم گربه

5. لب های براق بمب گیلاس

لب های این فصل پررنگ هستند. تنها قانونی که باید رعایت کرد؟ در تلاش برای ظاهر دراماتیک با سایه های تیره، نیمه کاره نباشید. بمب گیلاس همان رنگی است که امسال باید روی آن سرمایه گذاری کنید. آنها دراماتیک هستند و حتی می توانند روکش مات داشته باشند. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم ظاهر را با براق کننده لب در لب های پایین به پایان برسانید.

نکته : با موهای صاف و پوستی براق “فقط بدون دوش” جفت کنید.

5. لب های براق بمب گیلاس

7 ترند بزرگ آرایش برای سال 2022

6. لول بعدی مژه ها

سال 2021 صنعت زیبایی با مژه های خوش طعم از Huda Beauty گرفته تا Jenner Cosmetics وسواس داشت. مژه های بلند ضخیم چشمان شما را بزرگتر نشان می دهند و بسیار چشمگیر هستند. بنابراین، اگر می خواهید بدون انحراف بیش از حد، کمی براق به روتین آرایش خود اضافه کنید، این ترند برای شما مناسب است. همچنین ایجاد جلوه عروسک مانند عالی است. می توانید ریمل های تقویت کننده مصنوعی یا حجم دهنده را انتخاب کنید تا ظاهر ایده آلی به شما بدهد.

6. لول بعدی مژه ها

7. رنگ ناخن متالیک

مو و آرایش اغلب در مرکز صحنه قرار می گیرند، اما ناخن ها می توانند جذابیت بسیار مورد نیاز را به کل ظاهر شما اضافه کنند. اگر طرفدار رنگ‌های نئونی نیستید اما همچنان عاشق رنگ‌های ناخن هستید، این ترند ناخن برای سال 2022 برای شما مناسب است. از برنز تا نقره ای تا طلایی – رنگ های متالیک بر بازی ترند ناخن غالب خواهند بود.

7. رنگ ناخن متالیک

همانطور که می بینیم ظاهر بدون آرایش که همچنان بر ترندهای آرایش سال 2022 تسلط خواهد داشت، بسیاری از ترندهای آرایشی امسال نشان دهنده نحوه آرایش منظم زنان خواهند بود. حتی ترند سایه چشم یا رنگ های ناخن متالیک هم زیاد نیست و اکثرا می توانند آن را مصرف کنند. بنابراین، این 7 ترند بزرگ آرایش برای سال 2022 را امتحان کنید و از خانه خود بیرون بیایید و زیبا به نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد