چگونه می توان رنگ رژ لب مناسب را برای خود انتخاب کرد : رنگ لب مناسب می تواند فوراً ظاهر شما را از ملایم به پررنگ تغییر دهد. اما چگونه رنگ مناسب را انتخاب کنیم؟ این چیزی است که ما اینجا هستیم تا بفهمیم. برای دریافت نکاتی از متخصصان برتر آرایش در این صنعت، در ادامه مطلب بخوانید:

The Perfect Lip Color For You

چگونه می توان رنگ رژ لب مناسب را برای خود انتخاب کرد

ته رنگ پوست خود را شناسایی کنید

پوست همه افراد دارای ته رنگ زرد یا صورتی است. یک راه ساده برای تشخیص رنگ ته رنگ این است که رگ های مچ دست خود را بررسی کنید. اگر رگ‌های شما آبی به نظر می‌رسند، ته رنگ صورتی سرد دارید. از سوی دیگر، اگر رگ های شما سبز به نظر می رسند، پوست شما رنگ زرد گرم تری دارد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که رگه هایی دارید که هم سبز و هم آبی به نظر می رسند، شما صاحب ته رنگ خنثی هستید.

 

سایه هایی که با ته رنگ شما کار می کنند را کاوش کنید

سایه هایی که با ته رنگ شما کار می کنند را کاوش کنید

برای بهترین نتیجه رنگ رژ لب مناسب برای خود، روی سایه هایی که شبیه ته رنگ شما هستند تمرکز کنید. اگر ته رنگ زرد دارید، رنگ‌های گرم‌تری را انتخاب کنید و به دنبال سایه‌هایی با رنگ‌های بنفش یا آبی برای ته‌رنگ‌های صورتی باشید. افرادی که ته رنگ های خنثی دارند می توانند تقریباً همه سایه ها را با تندی بپوشند.

سایه هایی که با ته رنگ آبی کار می کنند:

رنگ های صورتی، رز، ارغوانی، آلو و غیره. از سایه های نارنجی دور شوید. توصیه زیبایی: سایه های واقعاً روشن می توانند ظاهر شما را شسته و رفته نشان دهند.

سایه هایی که با ته رنگ زرد کار می کنند:

رنگ‌های لب در سایه‌های گرم مانند رنگ‌های قرمز یا نارنجی بهترین ظاهر را برای شما به ارمغان می‌آورند.

از این سایه هایی مانند طاعون اجتناب کنید

تا حد امکان از سایه هایی که بیش از حد کم رنگ هستند یا احساس خاکستری یا خاکستری بیش از حد دارند دور بمانید، زیرا این رنگ ها به طور کلی ناخوشایند هستند و می توانند رنگ پریده و بیمار به نظر برسید.

چگونه می توان رنگ رژ لب مناسب را برای خود انتخاب کرد

بهترین رنگ رژ لب برای پوست روشن

بهترین رنگ رژ لب برای پوست روشن

هر زمان که شک دارید، رنگ لب خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید. وقتی صحبت از پوست روشن به میان می‌آید، سایه‌هایی مانند قرمز واقعی، رنگ‌های صورتی یا مرجانی ملایم می‌توانند برای زیباتر کردن ظاهر شما با کمی عشق لب‌ها عالی باشند.

سایه هایی برای رنگ پوست تیره تر در رنگ رژ لب مناسب برای خود

سایه هایی برای رنگ پوست تیره تر

انواع آلو عمیق، قرمز و انواع توت ها در پوست های تیره تر فوق العاده به نظر می رسند. برای بهترین نتیجه، سایه هایی مانند بنفش تیره، بسیار حبه ای و قرمز پررنگ را امتحان کنید. مگر اینکه بخواهید ظاهر خاصی برای خود ایجاد کنید، از سایه های خیلی روشن یا خیلی کم رنگ خودداری کنید.

سایه‌های تیره‌تر به‌طور طبیعی برای خانم‌هایی با رنگ پوست تیره جذاب به نظر می‌رسند. برای ایجاد ظاهری برهنه، سایه ای را کمی تیره تر از رنگ پوست خود با ته رنگ قهوه ای انتخاب کنید.

بهترین رنگ لب برای پوست زیتونی

بهترین رنگ لب برای پوست زیتونی

اکثر سایه ها به خوبی با رنگ پوست زیتونی مطابقت دارند – چه رنگ های برهنه، صورتی، قرمز یا نارنجی.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ لب خود را با لباس خود هماهنگ کنید، مثلاً اگر قصد دارید لباسی از رنگ های گرم تر بپوشید، رژ لب روشن و گرم را انتخاب کنید.

چگونه می توان رنگ رژ لب مناسب را برای خود انتخاب کرد

انتخاب سایه مناسب نود

انتخاب سایه مناسب نود

برای اینکه لب هایتان نود خوب به نظر برسند، باید سایه مناسب را انتخاب کنید. سایه برهنه عالی رنگی است که کمی عمیق تر یا روشن تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد.

اگر خیلی تاریک شوید، ممکن است خیلی رنگ پریده یا شسته به نظر برسید. و اگر بیش از حد لاغر شوید، با ترکیب شدن لب‌هایتان با بقیه صورت‌تان، وضوح را از دست می‌دهید تا بی‌جان به نظر برسید. قبل از خرید رنگ لب، در صورت امکان آن را روی لب های خود تست کنید.

اثر خون‌آشام ماله خیلی گذشته است

اثر خون‌آشام ماله خیلی گذشته است

اگر می‌خواهید سایه‌های تیره‌تری برای لب‌ها انتخاب کنید، از سایه‌های آبی یا مشکی که خیلی تیره هستند و می‌توانند شدید، ترسناک به نظر برسند و حتی شما را مسن‌تر از سال‌هایتان جلوه دهند اجتناب کنید.

درعوض، می‌توانید سایه‌های مبتنی بر توت یا آلو را امتحان کنید که به همان اندازه تیره هستند، اما در عین حال این مزیت را دارند که حسی‌تر و جذاب‌تر هستند.

نکاتی از خودتان دارید؟ آنها را با ما به اشتراک بگذارید! شما می توانید برای ما بنویسید یا به سادگی پیشنهادات خود را به عنوان نظر درج کنید. ما منتظر شنیدن شما هستیم 🙂

رنگ رژ لب مناسب برای خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد