چگونه چشم ها را بزرگتر کنیم؟ سوالی که بیشتر توسط دخترانی با چشمان کوچک مطرح می شود این است که چگونه چشم ها را بزرگتر کنیم؟ و ما دقیقاً به شما خواهیم گفت که چگونه. دوست مورد اعتماد خود – خط چشم – را برای این مورد مفید نگه دارید 🙂 خط چشم یکی از مهم ترین ابزار آرایشی است که می توان از آن برای ایجاد ظاهری متفاوت استفاده کرد.

با استفاده از خط چشم، می توانید بسته به خلق و خوی خود، چشمان خود را گردتر، بزرگتر یا تیزتر نشان دهید. اگر می دانید چگونه آرایش چشم را به خوبی انجام دهید، می توانید تمام صورت خود را بلند کنید و آن را جوان تر و پرانرژی تر نشان دهید.

دقیقاً به همین دلیل است که اکثر خانم ها (اگر نه همه) می خواهند با آرایش چشم های بزرگتری داشته باشند. در اینجا ما 5 مدل خط چشم را برای چشم های کوچک جمع آوری کرده ایم تا آنها را بزرگتر نشان دهیم.

چگونه چشم ها را بزرگتر کنیم؟ 5 ترفند خط چشم فاش شد!

چگونه با استفاده از خط چشم چشم ها را بزرگتر کنیم؟

خط چشم می تواند به شما کمک کند در هنر بزرگتر نشان دادن چشم های کوچک خود تسلط پیدا کنید. با استفاده از انواع مختلف خط چشم (مانند خط چشم ژل، خط مایع و خط مدادی) و رنگ‌ها، می‌توانید ظاهر متفاوتی ایجاد کنید تا بازی آرایش چشم خود را به درستی انجام دهید. بنابراین، در اینجا نحوه استفاده از خط چشم برای چشم های کوچک آورده شده است:

چگونه چشم ها را بزرگتر کنیم؟

1. خط چشم سفید یا گوشتی را روی خط آبی خود بزنید.

خط چشم مشکی می تواند شکل چشم شما را مشخص کند زیرا جلب توجه می کند. از آنجایی که مژه های بالایی شما خط مژه بالایی را مشخص می کند، چه از خط چشم استفاده کنید یا نه، سرمه روی خط آب این شکل را کامل می کند. چشم شما را تا حد زیادی می بندد و آن را کوچکتر نشان می دهد. اما اگر از خط چشم مشکی در زیر خط مژه پایین استفاده کنید و خط چشم سفید یا گوشتی را روی خط آب استفاده کنید، چشم را باز می کند و توهم چشم های درشت تر را ایجاد می کند. بسیاری از مردم بر این باورند که خط چشم سفید کمی خشن به نظر می رسد، بنابراین می توانید از خط چشمی با رنگ گوشت استفاده کنید. هر گونه قرمزی پوست اطراف چشم را خنثی می کند و چشمان کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد.

1. خط چشم سفید یا گوشتی را روی خط آبی خود بزنید.

2. خط چشم تیره را دور از گوشه های داخلی بزنید.

اگر چشمان کوچکی دارید، باید خط چشم تیره را کمی دور از گوشه های داخلی شروع کنید. اگر خط چشم تیره خود را درست از گوشه داخلی شروع کنید، شکل واقعی چشم را مشخص می کند و جایی برای ایجاد توهم چشم های بزرگتر باقی نمی گذارد. با این حال، اگر گوشه های داخلی خود را رها کنید و سپس خط چشم بزنید، می توانید از یک سایه چشم بژ براق یا خط چشم در گوشه های داخلی استفاده کنید. این کار باعث روشن شدن چشم ها و درشت تر به نظر رسیدن آنها می شود. برای ایجاد ظاهری جوان‌تر، می‌توانید همان سایه چشم براق یا خط چشم را زیر خط مژه‌های پایینی نیز بزنید. این ترفند خط چشم که در کره جنوبی به ظاهر Ulzzang معروف است، چشمان شما را فوراً باز می کند.

2. خط چشم تیره را دور از گوشه های داخلی بزنید.

از خط چشم های اورجینال لاویا دیدن کنید

3. از سایه خط چشم مناسب برای تعیین خط مژه بالایی خود استفاده کنید.

بسته به رنگ پوست خود، باید خط چشمی را انتخاب کنید تا چشمانتان را مشخص کند. برای افرادی که رنگ پوست روشن‌تری دارند، مشکی می‌تواند یک رنگ خشن برای مشخص کردن چشم‌ها باشد.

سایه متوسط قهوه ای یا آبی ممکن است بهتر از مشکی به آنها برسد. سایه تیره روی پلک ها باعث می شود چشم ها عقب بنشینند و عمیق تر از آنچه در واقعیت هستند به نظر برسند. یک سایه قهوه ای یا آبی متوسط که با استفاده از قلم مو لکه دار می شود تا به آرامی چشم ها را مشخص کند، بهتر عمل می کند.

توجه را به چشمان شما جلب می کند بدون اینکه آنها را خشن جلوه دهد. ظاهر کلی نیز طبیعی تر به نظر می رسد. افرادی که رنگ پوست عمیق‌تری دارند می‌توانند. از سایه‌های قهوه‌ای پررنگ یا حتی مشکی استفاده کنند، زیرا این رنگ‌ها هیچ توجه اضافی را به خود جلب نمی‌کنند و کاملاً رنگ پوست را تکمیل می‌کنند.

3. از سایه خط چشم مناسب برای تعیین خط مژه بالایی خود استفاده کنید.

چگونه چشم ها را بزرگتر کنیم؟

4. بال خط چشم را در نقطه مناسب نگه دارید.

زمانی که خط چشم می زنید، باید آن را در نقطه مناسبی به پایان برسانید تا چشمانتان بزرگتر به نظر برسد. اگر قرار نیست خط چشم را روی خط مژه پایین بکشید، خط چشم را از گوشه بیرونی چشم بلند نکنید.

بال خط چشم را به گونه ای خاتمه دهید که در همان زاویه ای باشد. که خط مستقیم فرضی از خط آب تا انتهای ابروی شما کشید شد است. این حالت گربه ای بیشتری به چشمان شما می دهد (یعنی چشم های گربه ای) و آنها را جوان تر و درشت تر نشان می دهد. اگر خط چشم خود را زیر این نقطه بکشید، می تواند چشمان شما را افتاده و خسته نشان دهد.

4. بال خط چشم را در نقطه مناسب نگه دارید.

5. با یک خط نازک شروع کنید و به تدریج آن را در نزدیکی گوشه بیرونی ضخیم تر کنید.

خط چشم ضخیم که در گوشه داخلی و گوشه بیرونی چشم ضخامت یکسانی داشته باشد. فقط به چشم ها عمق می دهد و به هیچ وجه به ایجاد توهم چشم های بزرگتر کمک نمی کند. با این حال، اگر با یک خط نازک در گوشه داخلی شروع کنید و با رسید به گوشه بیرونی به تدریج ضخامت آن را ایجاد کنید،

این توهم چشمان باز (بزرگتر) را به راحتی ایجاد می کند. ایجاد این ظاهر با استفاده از آستر مایع راحت تر است، اما می توانید از خط ژل یا مداد نیز استفاده کنید. این تکنیک نیاز به کمی تمرین دارد، اما زمانی که بر آن مسلط شدید، می توانید در عرض چند دقیقه چشمان خود را بزرگتر نشان دهید.

اگر چشم‌هایی نزدیک به هم دارید، این تکنیک به دورتر نشان داد آنها کمک می‌کند. اگر چشم‌هایتان از هم بازتر است، می‌توانید خط را درست از گوشه داخلی شروع کنید و وقتی به سمت گوشه بیرونی می‌روید آن را خیلی ضخیم نکنید.

5. با یک خط نازک شروع کنید و به تدریج آن را در نزدیکی گوشه بیرونی ضخیم تر کنید.

اینکه خط چشم شما چگونه به نظر می رسد بستگی زیادی به نوع خط چشمی دارد که می زنید

– مدادی، ژل یا مایع. بنابراین، مطمئن شوید که آخرین خط چشم های موجود در لاویا را می شناسید و از کدام یک برای چه ظاهری استفاده کنید.

یکی دیگر از عوامل مهم برای اینکه آرایش چشم. شما بی عیب به نظر برسد، پنهان کردن هرگونه لک یا حلقه سیاه در ناحیه زیر چشم است. حلقه‌های تیره می‌توانند چشم‌های شما را کوچک و خسته نشان دهند که دلیل اصلی نیاز به استفاده از کانسیلر روشن‌کنند برای پوشاند تاریکی است. اگر رنگدانه دارید، می توانید ابتدا از یک اصلاح کننده رنگ استفاده کنید. و سپس کانسیلر را روی ناحیه زیر چشم بزنید تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید. بعد از فر مژه ها و زد چند لایه از ریمل مورد علاقه خود، ظاهر خود را به پایان برسانید. تا چشمانتان بیشتر باز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد