7 نکته زیبایی که هر 20 ساله ای باید بداند !

7 نکته زیبایی که هر 20 ساله ای باید بداند !

نکته زیبایی برای 20 ساله ها : 20 سال بهترین زمان برای شروع یک رژیم مراقبت از پوست است. این عصری است که در آن از آزمایش کردن دریغ نمی‌کنید، وقتی جدیدترین ظاهرها را امتحان می‌کنید و زمانی که درباره علایق و علاقه‌های شخصی خود اطلاعات بیشتری کسب می‌کنید. همچنین زمانی است که معمولاً مشکلات آکنه در سنین نوجوانی فروکش می کند، صافی و رنگ پوست در اوج خود است.

با در نظر گرفتن همه این موارد، باید از پوست خود مراقبت کنید تا سلامت و درخشندگی اصلی خود را حفظ کند – و نکات مربوط به گروه های سنی مختلف نیز متفاوت است. در اینجا لیستی جامع از آنچه راهنمای مراقبت از پوست ایده آل شما باید به نظر برسد آمده است –

1. با پاکسازی مناسب شروع کنید

1. با پاکسازی مناسب شروع کنید

از میان تمام نکات زیبایی برای صورت شما، اولین و مهمترین نکته این است که هر بار که به خانه برگشتید، صورت خود را تمیز کنید. پاکسازی شامل پاک کردن ملایم آرایش، کرم ضد آفتاب، آلودگی و آلودگی است که صورت شما در معرض آن قرار گرفت است. هر پاک کننده صاف و شیری یک انتخاب عالی برای انواع پوست خواهد بود. برای شستن صورت از آب گرم استفاده کنید، سپس مقداری پاک کننده بمالید و با حرکات دایره ای روی صورت خود بمالید. بعد از چند دقیقه مجدداً با آب گرم بشویید و صورت خود را با حوله خشک کنید.

بهترین تونر و پاک کننده ای مه ما میتوانیم در فروشگاه لاویا به شما معرفی کنیم ژل فوم سبیوم بایودرما – پاک کننده صورت و بدن – پاک کننده آرایش – شستشوی صورت اصل فرانسه برای پوست های مختلط تا چرب حجم 200 میل و تونر سیوید بادی شاپ اصل انگلیس متعادل کننده چربی پوست است.

2. پوست خود را همیشه مرطوب کنید

2. پوست خود را همیشه مرطوب کنید

شستن یا تمیز کردن اغلب صورت را خشک و خراش دار می کند. از این رو، مهمترین کاری که باید برای پوست خود انجام دهید این است که آن را هیدراته نگه دارید. شما می توانید از هر مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنید، زیرا برای هر دو نوع پوست چرب و خشک عالی است. هیدراته نگه داشتن پوست در هر زمان یکی از مهم ترین نکات زیبایی برای جلوگیری از خطوط و چین و چروک های ریز است.

3. نکته زیبایی برای 20 ساله ها ! ضد آفتاب را فراموش نکنید

3. 7 نکته زیبایی که هر 20 ساله ای باید بداند ! ضد آفتاب را فراموش نکنید

چه نور خورشید در بالای سر باشد یا نه، استفاده از کرم ضد آفتاب یک روال ضروری مراقبت از پوست است. این آسیب می تواند برای سلامت پوست شما بسیار مضر باشد. بنابراین، فقط از کرم ها و محصولات آرایشی محافظت شد با SPF استفاده کنید. علاوه بر این، دختران، تا می توانید از قرار گرفت در معرض نور خورشید خودداری کنید!

4. به یاد داشته باشید که لایه برداری کنید

4. به یاد داشته باشید که لایه برداری کنید

لایه برداری برای پاکسازی پوست از تمام سلول های مرده و جوش های سرسیاه ضروری است. این کار را فقط یک یا دو بار در هفته انجام دهید تا پوستی صاف و لطیف داشته باشید – آن گونه که هر دختری به آن علاقه دارد!

5. آنتی اکسیدان های زیادی را در رژیم غذایی خود بگنجانید!

5. آنتی اکسیدان های زیادی را در رژیم غذایی خود بگنجانید!

آنتی اکسیدان ها برای پوست شما عالی هستند زیرا تولید رادیکال های آزاد را کاهش می دهند، از پیری، لکه های تیره، خطوط جلوگیری می کنند و شما را از اثرات مضر آلودگی و اشعه ماوراء بنفش نجات می دهند. شما باید مقدار زیادی آنتی اکسیدان مانند انواع توت ها، اسفناج، کلم بروکلی بخورید، ماهی های آب شیرین زیادی بخورید و چای سبز بنوشید. امروزه بازارها نیز مملو از محصولات مراقبت از پوست هستند که دارای آنتی اکسیدان به عنوان یک ماده هستند. حالا شما بهتر می دانید در خرید بعدی خود چه چیزی بخرید!

6. از ناحیه اطراف چشم خود محافظت کنید : نکته زیبایی برای 20 ساله ها

6. از ناحیه اطراف چشم خود محافظت کنید

از آنجایی که پوست اطراف چشم شما بسیار ظریف است، باید از آن با همان احتیاط مراقبت کنید. این قسمت به راحتی مستعد ایجاد خطوط چین و چروک است که نشانه ای واضح از روند پیری است. بنابراین، برای حجیم کردن پوست اطراف چشم، استفاده از کرم های دور چشم را در اواسط دهه بیست سالگی خود شروع کنید. آنها نه تنها از پف کردگی جلوگیری می کنند بلکه چشمان شما را جوان تر نشان می دهند.

 

پیشنهاد لاویا برای شما کرم ضد چروک دور چشم و پلک اولاین ارگانیک سیکا اصل فرانسه و سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین ۵% اوردینری اصل کانادا

7. هرگز با آرایش نخوابید

بله، خسته‌کننده‌ترین کار این است که از مهمانی یا شب رقص به خانه برگردید، خسته و خسته و بنشینید تا آرایش خود را پاک کنید. اما خوابیدن با این همه لایه‌های آرایش روی صورت می‌تواند آسیب بیشتری از آنچه که حتی فکرش را بکنید به شما وارد کند. منجر به مسدود شدن منافذ و متعاقباً ایجاد جوش های بد می شود. بنابراین، یک نکته مهم زیبایی در اینجا این است که همیشه از یک پاک کننده یا پاک کننده آرایش با برند خوب برای پاک کردن آرایش قبل از خواب استفاده کنید، مهم نیست چقدر احساس فرسودگی می کنید.

پیروی از این نکته زیبایی برای 20 ساله ها مرحله ای ساده، شما را از احساس گناه در 30 سالگی نجات می دهد. و اگرچه روال مراقبت از پوست بسیار شبیه به یک ولخرجی به نظر می رسد، ما 7 روش مقرون به صرفه و راحت را برای درخشندگی و درخشندگی پوست در اختیار شما قرار داد ایم. از 20 سالگی خود لذت ببرید و بدون زحمت برای 30 سالگی لذت بخش تر آماد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد