در حالی که شما دهه 20 زندگی خود را صرف آزمایش و بررسی محصولات و سبک های جدید. روی پوست خود کرده اید، دهه 30 زندگی متفاوت و در عین حال مرحله بسیار زیبایی از زندگی شما است.

5 نکته مهم مراقبت از پوست برای بعد از 30 سالگی

5 نکته مهم مراقبت از پوست : دهه 30 زمانی است که شما از برخی از مراحل اصلی زندگی خود مانند سال های نوجوانی، زندگی دانشگاهی و تمام مشکلات برای یافتن شغل مناسب عبور کرده اید. شما در حال حاضر مستقرتر و بالغ تر هستید و پوست و بدن شما هم همینطور. آنها اکنون نیازها و نیازهای متفاوتی دارند. دیگر نمی توانید پس از یک مهمانی، با آرایش روی تخت خود بیفتید. شما نمی توانید با سیگار یا مشروب بی حد و حصر پوست خود را به خطر بیندازید. وقت آن است که توجه و مراقبت بیشتری را به پوست خود اختصاص دهید تا آن را شاداب و جوان نگه دارید. داشتن رژیم زیبایی سالم بهترین کاری است که می توانید در این سن برای پوست خود انجام دهید.

بنابراین، این5 نکته مهم مراقبت از پوست را دنبال کنید و زمانی که مردم هنوز شما را به خاطر 20 سالگی اشتباه می کنند از ما تشکر کنید.

1. بهبود روال پاکسازی

1. بهبود روال پاکسازی

در حالی که شستن صورت با یک شستشوی صورت یک بار در روز در دهه 20 زندگی شما خوب بود، این ممکن است در حال حاضر کمک زیادی به شما نکند. زمان آن فرا رسیده است که تمرینی برای پاکسازی صورت خود دو بار در روز انجام دهید. پوست در این سن حساس تر می شود و از این رو بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرد. بنابراین، شستن آن با یک شستشوی ملایم صورت، دو بار در روز، تضمین می کند که صورت شما همیشه تمیز و شاداب است.

در کنار پاکسازی صورت به عنوان یک روال روزانه، شستشوی آن یک بار در هفته به شما کمک می کند منافذ مسدود شد پوستتان را باز کنید. در آخر، برای اینکه صورت خود را از هرگونه آلودگی و آلودگی دور نگه دارید یا برای پاکسازی بهینه آن، گهگاه از ماسک های صورت استفاده کنید. خانم‌هایی که سبک زندگی در حال حرکت دارند، می‌توانند خدمات آرایشگاهی در خانه ارائه شد را امتحان کنند و این روال مراقبت از پوست را در خانه و توسط یک متخصص انجام دهند.

2. 5 نکته مهم مراقبت از پوست : کرم یا لوسیون مناسب را انتخاب کنید

کرم ضد چروک و بازسازی کننده شب طلا، حلزون و خاویار اولاین Eveline

شما باید از شر آن کرم ها و لوسیون های سنگین پوست خلاص شوید. چنین محصولاتی می توانند باعث مسدود شدن منافذ و متعاقباً ایجاد جوش های بد شوند. از لوسیون ها و کرم های سبک وزن استفاده کنید که به راحتی روی پوست شما تأثیر بگذارند و همچنان آن را به اندازه کافی مرطوب کنند. از این رو، چه کرم ضد پیری یا ضد آفتاب شما، مطمئن شوید هر چیزی که هر روز استفاده می‌کنید، برای پوستتان سبک و آرام‌بخش باشد.

پیشنهاد لاویا به دو نوع کرم است شما کرم ضد چروک و بازسازی کننده شب طلا، حلزون و خاویار اولاین Eveline

و کرم ضد چروک مثبت 30 سال اولاین

3. 5 نکته مهم مراقبت از پوست : ضد آفتاب

3. 5 نکته مهم مراقبت از پوست : ضد آفتاب

آیا اصلا لازم است به آن اشاره کنیم؟ هر زنی در سن 30 سالگی دقیقاً می داند که یک لوسیون ضد آفتاب چقدر برای روتین مراقبت از پوست او اهمیت دارد. شاید در 20 سالگی بهترین مراقبت را از استفاده از کرم های ضد آفتاب انجام نداده باشید، و پوست شما هنوز هم خوب به نظر می رسد. اما، مطمئناً دهه 30 شما زمان چنین مراقبتی از پوست نیست. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث ایجاد هیپرپیگمانتاسیون و چین و چروک روی پوست شما شود. بنابراین، هفت روز هفته و در هر چهار فصل، هرگز از کرم ضد آفتاب غافل نشوید. 5 نکته مهم مراقبت از پوست

4. پوست کندن

4. پوست کندن

از آنجایی که در دهه 30 سالگی پوست شما شروع به کدر شدن می کند، لایه برداری پوست یکی از رژیم های زیبایی است که باید برای بهبود ظاهر صورت خود از آن لذت ببرید. لایه برداری پوست به لایه برداری پوست شما کمک می کند، به بازسازی سلول ها کمک می کند، از ایجاد جوش جلوگیری می کند و پوست شما را شاداب و تمیز نگه می دارد. و میتوانید این فرآیند را به راحتی انجام دهید. لایه برداری پوست، دو بار در ماه، روند پیری را برای شما به شدت کاهش می دهد.

5.براش هایتان را تمیز کنید : 5 نکته مهم مراقبت از پوست

5.براش هایتان را تمیز کنید

شما باید براش های آرایش خود را بیشتر تمیز کنید. اگرچه کوچک است، اما یک نکته زیبایی بسیار مهم است که هر زن در 30 سالگی باید آن را در بالای ذهن خود نگه دارد. براش آرایشی شما، همراه با باقی مانده آرایش، کثیفی، باکتری و عرق زیادی نیز دارد. از این رو، چنین برس های نجس نه تنها می توانند به پوست شما آسیب برسانند، بلکه می توانند باعث عفونت نیز شوند. تمیز کردن براش های آرایشی استفاده شد را به بخشی از برنامه روز یکشنبه خود تبدیل کنید.

بنابراین، درمان‌های گران‌قیمت در سالن و محصولات گران‌قیمت تنها راه‌هایی نیستند که می‌توانند پوست شما را در دهه 30 شاداب و شاداب نگه دارند. این راهنمای مراقبت از پوست که شامل 5 نکته بسیار ساده و آسان برای انجام زیبایی است هرگز به شما این احساس را نمی دهد. که بالاخره دهه 30 به زندگی شما نفوذ کرده است. بخشی از رژیم زیبایی روزانه به شما کمک می کند پوست خود را جوان و درخشان نگه دارید، نه تنها در دهه 30، بلکه پس از آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد