5 ترفند برای ماندگاری بیشتر رژ لب

5 ترفند برای ماندگاری بیشتر رژ لب : رژ لب محصولی از دنیای آرایش است که نه تنها ظاهر شما را کامل می کند بلکه شما را متمایز می کند. این یکی از دلایلی است که یکی از مهم ترین محصولات آرایشی است که می توانید در کیف آرایش خود داشته باشید. رژ لب‌ها با رنگ‌های متفاوتی وجود دارند که می‌توانید انتخاب کنید و این روزها رژ لب‌ها سرشار از ویتامین E و روغن‌های ضروری دیگر هستند تا علاوه بر حالت دادن به لب‌های شما، از لب‌های شما محافظت کنند.

از آنجایی که به رژ لب اهمیت زیادی داده شده است، طبیعی است که بخواهید رژ لبتان عالی به نظر برسد و در تمام طول روز دوام داشته باشد.

در حالی که می‌توانید رژ لب‌هایی بخرید که دارای فرمول ماندگاری طولانی هستند، اما ضروری است که ترفندهای مناسب برای ماندگاری هر رژ لبی را برای ساعت‌ها بدانید. در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای ماندگاری بیشتر رژ لب خود استفاده کنید:

5 ترفند برای ماندگاری بیشتر رژ لب 1. لایه برداری کنید

5 ترفند برای ماندگاری بیشتر رژ لب

اگر می خواهید رژ لب شما شگفت انگیز به نظر برسد، باید مطمئن شوید که به طور منظم از شر سلول های مرده پوست خلاص می شوید. شما می توانید از اسکراب لب خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید، اما تهیه یک لایه بردار ساده لب در خانه همیشه مقرون به صرفه است. فقط چند قطره روغن زیتون را با پودر قند مخلوط کنید و از این مخلوط برای پاک کردن سلول های مرده پوست از روی لب های خود استفاده کنید. این مخلوط روی لب های شما ملایم خواهد بود. روغن زیتون لب های شما را مرطوب می کند و شکر سلول های مرده پوست را از بین می برد. از دید اینکه بعد از اسکراب لب هایتان چقدر نرم و لطیف می شود شگفت خواهید شد.

5 ترفند برای ماندگاری بیشتر رژ لب 2. هیدراته کنید

2. هیدراته کنید

حتی بهترین رژ لب نیز می تواند روی لب های خشک لکه دار به نظر برسد. و این دلیلی است که شما باید همیشه لب های خود را هیدراته نگه دارید. برای جلوگیری از خشک شدن لب هایتان، یک بالم لب با کیفیت بخرید. همچنین می‌توانید از یک بالم لب با SPF در طول روز استفاده کنید، زیرا پوست لب‌های شما در مقایسه با سایر قسمت‌های صورت نازک‌ترین پوست است. تحت تأثیر اشعه های خشن خورشید قرار می گیرد و در صورت عدم محافظت می تواند آسیب ببیند. یک بالم لب را در طول روز در دسترس داشته باشید تا هر زمان که لب‌هایتان احساس خشکی کردید، آن را روی لب‌هایتان بمالید. و یک بالم لب مغذی اضافی برای استفاده در شب داشته باشید. حتما روز بعد با لب های خوش طعم از خواب بیدار شوید.

5 ترفند برای ماندگاری بیشتر رژ لب 3. تعریف کنید

3. تعریف کنید

افراد مختلف نیازهای متفاوتی دارند. وقتی صحبت از فرم لب ها می شود،. برخی لب‌های بزرگ‌تر می‌خواهند در حالی که برخی دیگر لب‌های کوچک‌تر می‌خواهند و برخی نیز هستند که می‌خواهند آنها یکدست‌تر و واضح‌تر باشند. به لطف خط لب، می توانید شکلی از لب ها را که ترجیح می دهید ایجاد کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک خط لب با رنگ گوشتی یا صورتی روشن بردارید و از آن برای ایجاد فرم دلخواه استفاده کنید. اگر تصمیم گرفته اید با استفاده از خط لب، لب های خود را کوچکتر نشان دهید، باید از یک کانسیلر با پوشش متوسط به بالا استفاده کنید تا خط لب طبیعی خود را پنهان کنید.

با استفاده از همان خط لب آن را پر کنید تا پایه ای برای لب های خود ایجاد کنید. اگر لب‌های رنگدانه‌ای ناهموار دارید، این به شما کمک می‌کند تا با این مشکل مقابله کنید. هنگامی که لب های شما با یک خط لب با رنگ گوشتی یا صورتی پوشانده می شود، رنگدانه به وضوح قابل مشاهده نخواهد بود. و زمانی که رژ لب بزنید، رنگ واقعی رژلب را نشان می دهد.

4. رنگ

4. رنگ

5 ترفند برای ماندگاری رژ لب : می توانید رژ لب را با استفاده از برس لب، انگشتان یا لوله رژ لب بزنید. اگر فقط یک رنگ می خواهید، می توانید از بالم لب رنگی استفاده کنید یا با انگشتان خود رژ لب بزنید. لکه زیبایی به جا می گذارد و ظاهر تمام شد طبیعی تر خواهد بود. اگر می خواهید این کار را به خوبی انجام دهید، از یک برس لب برای رژ لب استفاده کنید زیرا کنترل بیشتری بر روی برنامه خواهید داشت. با این حال، برای پرداخت کامل رنگ، باید رژ لب را مستقیماً از لوله استفاده کنید. سپس لب های خود را به آرامی روی هم فشار دهید تا رنگ به طور یکنواخت پخش شود.

5. پودر

5. پودر

5 ترفند برای ماندگاری رژ لب : اگر از رژ لب مایع، بالم لب رنگی، برق لب یا لکه لب استفاده می کنید، می توانید مستقیماً به مرحله بعدی بروید. با این حال، اگر از فرمول رژ لب بر پایه کرم یا روغن استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از پودر، ماندگاری طولانی‌تری داشته باشید. یک دستمال کاغذی کوچک بردارید و آن را روی لب های خود فشار دهید تا کمی از رنگ های لب از بین برود. با استفاده از یک برس، حالا پودری را که برای قرار داد زیرسازی استفاده می‌کنید روی دستمال کاغذی در حالی که روی لب‌هایتان فشرد شد است، گردگیری کنید. حوله کاغذی را بردارید و یک لایه دیگر از رژ لب خود را بمالید تا ظاهر کامل شود.

اکنون می توانید از در خارج شوید و بدانید که رژ لب شما ساعت ها دوام خواهد آورد. اگر می خواهید درخشندگی بیشتری به لب های دلپذیر خود داشته باشید، می توانید از براق کننده لب. یا بالم لب روی رژ لب خود استفاده کنید. اگر از نکات ذکر شد برای رژ لب خود استفاده کنید، تعجب خواهید کرد که رژ لب خود چقدر دوام خواهد داشت. اطمینان حاصل کنید که رژ لبی را که می‌زنید برای تاچ‌آپ همراه داشته باشید، زیرا ممکن است. رژ لب‌تان بعد از نوشیدنی‌ها، میان‌وعده‌ها یا وعده‌های غذایی کمی از وسط لب‌ها محو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد