در این مقاله یاد خواهید گرفت :

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت برای نوع پوست شما

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت : چه نوع ماسکی برای نوع پوست شما مناسب است
چرا ماسک های کرم بهترین ماسک صورت برای پوست های خشک هستند؟
بهترین ماسک صورت برای آکنه
نحوه استفاده از ماسک زغال برای جوش های سر سیاه

ماسک های صورت به بخش مهمی از رژیم زیبایی ما تبدیل شد اند. اما چه چیزی باعث می‌شود که آن‌ها در تمام لیست‌هایی که نکات زیبایی برای پوستی درخشان ارائه می‌دهند، قرار بگیرند؟ خوب، از ایجاد احساس تغذیه در پوست گرفت تا احیای آن، ماسک‌های صورت فواید بی‌شماری دارند. اما، مگر اینکه بدانید کدام ماسک صورت برای پوست شما مناسب‌تر است، می‌توانند بسیار مضر باشند. نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داد ایم! راهنمای 2 دقیقه ای ما برای شناخت ماسک صورت مناسب برای نوع پوست شما، مزایای هر ماسک صورت را توضیح می دهد و به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند.

ما در لاویا بهترین کرم های ضد چروک رو برای مراقب از بوست شما داریم کلیک کنید و کرم چروک باله

ماسک های کرم : بهترین ماسک صورت برای پوست های خشک.

ماسک های کرم : بهترین ماسک صورت برای پوست های خشک.

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت : ماسک کرم چیست ؟

همانطور که از نامشان پیداست. بر پایه کرم هستند. این ترکیبات در جهت مرطوب کردن پوست عمل می کنند و همین باعث می شود ماسک های کرم بهترین ماسک صورت برای پوست های خشک باشند. ماسک‌های کرم علاوه بر اینکه صورت شما را نرم و درخشان می‌کنند، ظاهر خطوط و چین و چروک را نیز به تاخیر می‌اندازند. شما می توانید این ها را در بازار تهیه کنید،

چگونه با مواد آشپزخانه ماسک کرم طبیعی درست کنیم؟

کرم شیر یا همان طور که ما بزرگ شد ایم، بهترین درمان طبیعی برای پوست خشک است. همچنین بافت پوست را بهبود می بخشد و رنگدانه ها را کاهش می دهد. به طور مستقیم روی صورت خود استفاده کنید یا با مجموعه ای از مواد دیگر پوست مانند موز له شد، پودر زردچوبه یا گلاب ترکیب کنید تا انواع ماسک های صورت طبیعی برای پوست های خشک درست کنید.

ماسک خاک رس: ماسک صورت مناسب برای پوست های چرب

ماسک خاک رس: ماسک صورت مناسب برای پوست های چرب

ماسک های خاک رس چیست؟

بست های گل و ماسک های خاک رس از گل و خاک رس ریز ساخت شد اند. این مواد قادر به جذب چربی بیش از حد از منافذ هستند و ماسک های خاک رس را به بهترین نوع ماسک صورت برای انواع پوست های چرب تبدیل می کنند. با این حال، یک تفاوت اساسی بین انواع ماسک گل و خاک رس وجود دارد. ماسک‌های گلی پوست شما را التیام می‌بخشند، یعنی می‌توانند قرمزی را تسکین دهند یا به درمان آکنه کمک کنند. از طرف دیگر ماسک های خاک رس فقط روغن ها را جذب می کنند.

اما مراقب باشید!

در حالی که ماسک های خاک رس برای کنترل چربی عالی هستند، اما بدون جذب رطوبت از منافذ شما و خشک کردن پوست شما نیست. این امر باعث می‌شود سلول‌های شما چربی بیشتری ترشح کنند و چهره‌ای چرب‌تر و حتی جوش‌های پوستی برای شما ایجاد کند. توصیه ما این است که هرگز ماسک خاک رس را بیش از 5 دقیقه روی صورت خود نگه ندارید و همیشه از یک مرطوب کننده بدون روغن یا ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

چگونه ماسک های خاک رس DIY با مواد طبیعی درست کنیم؟

می‌توانید از خاک رس بنتونیت، زمین فولر با نام مستعار multani mitti یا حتی پودر زغال فعال استفاده کنید تا یک ماسک صورت خوب برای پوست‌های چرب درست کنید. برای نتیجه بهتر به روغن درخت چای، آب لیمو، آب خیار، ژل آلوئه ورا و سایر مواد طبیعی اضافه کنید.

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت : ماسک ورقه ای: ماسک ورقه ای برای انواع پوست وجود دارد

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت : ماسک ورقه ای: ماسک ورقه ای برای انواع پوست وجود دارد

ماسک های ورقه ای برای روزهای شلوغ هفته اختراع شدند! استفاده از آنها بسیار آسان است و 100٪ بدون سر و صدا هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماسک ورقه ای را از روی پوشش بردارید، آن را روی صورت خود قرار دهید و به کار خود بپردازید. بعد از 15 دقیقه پوست آن را جدا کنید و کارتان تمام است. ساده است.

بنابراین به هر حال ماسک های ورقه ای چیست؟ ماسک های مصنوعی صورت در واقع پارچه هایی به شکل صورت هستند که در سرم های مغذی پوست حاوی ویتامین ها و اسید هیالورونیک آغشت شد اند. در مقایسه با ماسک‌های صورت مبتنی بر خمیر، ماسک‌های ورقه‌ای خشک نمی‌شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهند پوست شما را انعطاف‌پذیر و هیدراته نگه دارند.

در حالی که دستور العمل‌هایی برای ماسک‌های ورقه‌ای DIY در اینترنت وجود دارد، اما ساخت آن‌ها کاری است و برخلاف هدفی که یک عمل زیبایی بدون دردسر است، عمل می‌کند.

ماسک های تصفیه کننده زغال: ماسک صورت مناسب برای آکنه و جوش های سر سیاه

ماسک های تصفیه کننده زغال: ماسک صورت مناسب برای آکنه و جوش های سر سیاه

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت : ماسک زغال چیست؟

اول از همه – زغال چوب فعال با نوع مورد استفاده به عنوان سوخت متفاوت است. زغال چوب فعال در محصولات زیبایی و غذاهای بهداشتی استفاده می شود. این نوع زغال چوب به منظور افزایش کیفیت جذب یا توانایی آن در جذب برخی ترکیبات آلی (مبتنی بر کربن) به سطح خود و چسبندگی آنها مورد استفاده قرار گرفت است.

خاصیت جذب این است که چگونه ماسک‌های زغال می‌توانند آلودگی، باکتری و سایر ناخالصی‌ها را از اعماق منافذ بیرون بکشند و به پوست شما احساس تمیزی و طراوت ببخشند. مزیت بعدی ماسک صورت زغال این است که ظاهر جوش های سر سیاه و سایر اشکال آکنه را کاهش می دهد.

چگونه در خانه ماسک های زغال چوب ساده برای جوش های سرسیاه درست کنیم؟

یک ماسک ساده زغال برای جوش های سر سیاه را می توان با 2 کپسول پودر زغال فعال، نصف قاشق چای خوری پودر خاک رس و سرکه سیب درست کرد. در مجموع این مواد دارای خواص متعادل کننده روغن و ضد باکتری هستند که با باکتری های مولد جوش مبارزه می کنند.

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت : ماسک خواب

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت : ماسک خواب

بهترین مناسب برای: پیری و پوست بالغ

ماسک های خواب، ماسک های صورت شبانه هستند. آنها به پوست شما اجازه می دهند مواد مغذی را در یک دوره زمانی 6 تا 8 ساعته جذب کند که در غیر این صورت باید در 20 دقیقه این کار را انجام دهد! و دقیقا همین کیفیت است که آنها را متمایز می کند. با این حال، از آنجایی که این ماسک ها در فرمولاسیون های مختلف موجود هستند، مطمئن شوید که مناسب نوع پوست شما هستند. در حالت ایده‌آل، ماسک‌های خواب برای پوست‌های خشک و لطیف یا پوست‌های پیر مفید هستند. برای انواع پوست های چرب یا مستعد آکنه، ماسک خواب ممنوع است.

فواید ماسک خواب:

  1. پوست را برای مدت طولانی آبرسانی می کند
  2. و همچنین آن را را روشن می کند و لکه ها یا رنگدانه ها را کاهش می دهد
  3. پوست را ترمیم و سفت می کند و آن را جوان می کند

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت : ماسک لایه بردار

راهنمای 2 دقیقه ای برای یافتن بهترین ماسک صورت : ماسک لایه بردار

مناسب برای: پوست های چرب

ماسک های لایه بردار، موادی ژل مانند هستند که وقتی در سطح صورت پخش می شوند، سفت می شوند و به جای شستن، باید پوست آن ها را جدا کنید. این ماسک ها برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب هستند. به برخی از مزایای آنها توجه کنید:

  1. پوست را بهبود می بخشد و احیا می کند
  2. انسداد منافذ و دانه های سر سیاه را کاهش می دهد
  3. از پیری زودرس جلوگیری می کند

اکنون که می دانید کدام ماسک صورت را انتخاب کنید، آماد اید تا آرایش زیبایی در خانه خود را شروع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد