توضیحات مقاله 12 نکته عالی برای اصلاح کامل پاها

12 نکته عالی برای اصلاح کامل پاها : اگر شما هم مثل ما هستید، احساس می کنید که تراشیدن پاهایتان یک درد کامل در گردن است. ممکن است اکنون چندین دهه است که این کار را انجام می‌دهید و هنوز هم یک دردسر است – مشکلی که گاهی منجر به تحریک پوست و بریدگی می‌شود. فقط به این دلیل که باید یکی از بخش‌های ساده‌تر مراقبت از پوست باشد (با مراقبت از مو مطابقت دارد) به این معنی نیست که اینطور است. اما با یادگیری نکات صحیح اصلاح پا، می توانید این بخش از رژیم زیبایی خود را به تجربه ای لذت بخش تر با نتیجه موفقیت آمیز تبدیل کنید. درست مانند از بین بردن موهای صورت، دانستن اینکه چگونه پاهای خود را بتراشید به سادگی نیازمند تسلط بر چند مرحله اساسی است.

برای دستیابی به یک اصلاح فوق العاده صاف – بدون خارش پاها یا برآمدگی های تیغ – این مطلب را بخوانید و بهترین نکات ما را برای اصلاح پاهای خود دنبال کنید. بعدا از ما تشکر خواهید کرد

12 نکته عالی برای اصلاح کامل پاها

12 نکته عالی برای اصلاح کامل پاها

1. هرگز اصلاح را خشک نکنید

اگر به دنبال یادگیری روش صحیح تراشیدن پاهای خود هستید، اولین قدم شما باید پریدن به داخل وان یا دوش باشد. این بدان معناست که دیگر برای اصلاح خشک اقدام نکنید زیرا این کار می تواند پوست شما را خراش دهد و آن را زبر کند.

طبق گفته آکادمی پوست آمریکا (AAD)، قبل از برداشتن تیغ، باید پوست و موهای خود را خیس کنید تا به نرم شدن آن کمک کنید. با انجام این کار، چربی اضافی و سلول‌های مرده پوست را که به طور بالقوه می‌توانند منافذ شما را مسدود کنند، خلاص می‌کنید – چیزی که می‌خواهید از آن اجتناب کنید.

نکته سردبیر: آیا نیاز به اصلاح در حال حرکت دارید؟ به دنبال یک تیغ مسافرتی همه کاره باشید که دارای کف داخلی باشد تا بتوانید بدون رد کردن این مرحله مهم، آن را به حرکت درآورید.

1. هرگز اصلاح را خشک نکنید

2. لایه برداری کنید

لایه برداری کلید یک اصلاح تمیز و صاف است. هنگامی که پوست شما لایه برداری می شود، اصلاح آسان تر و موثرتر خواهد بود، زیرا تیغ شما می تواند به ریشه موهای شما برسد و نزدیک ترین اصلاح ممکن را به شما ارائه دهد. فقط مطمئن شوید که از یک لایه بردار یا اسکراب طراحی شد برای استفاده روی بدن خود استفاده کنید.

2. لایه برداری کنید

3. اصلاح را برای آخر بگذارید

با حذف آخرین نکته، اصلاح را برای آخرین مرحله روال دوش گرفت خود صرفه جویی کنید. قبل از اینکه به تیغ خود برسید، موهای خود را با شامپو بشویید، ماسک مو و بقیه محصولات زیر دوش را بزنید. این به پوست شما زمان زیادی برای نرم شدن می دهد.

3. اصلاح را برای آخر بگذارید

4. کف کردن

12 نکته عالی برای اصلاح کامل پاها :تراشیدن پاها در حالی که پوستتان خیس است راه حلی است. اما قبل از شروع به کار، این مرحله را دنبال کنید: بعد از خیس شدن پوست خود در حمام، AAD توصیه می کند از کرم یا ژل اصلاح استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا هنگام اصلاح پاهای خود پوست خود را برش نزنید. و اگر شما فردی هستید که پوست بسیار خشک یا حساسی دارید، مطمئن شوید که به دنبال کرم اصلاحی باشید که برای استفاده در نوع پوست شما طراحی شد است.

4. کف کردن

5. از محصولات مناسب استفاده کنید  : 12 نکته برای اصلاح کامل پاها

کرم یا ژل اصلاح در دست ندارید؟ مشکلی نیست! گزینه‌های زیادی وجود دارد که قطعاً در خانه دارید که می‌توانید از آنها برای کمی استفاده کنید – مانند روغن بدن، شستشوی بدن و حتی نرم‌کننده. هر کدام دارای خواص فوق العاده تسکین دهنده هستند که به تیغ شما اجازه می دهد به آرامی روی پوست شما سر بخورد.

5. از محصولات مناسب استفاده کنید

6. یک تیغ تازه بردارید

وقت آن است که تیغی را که مدت زیادی در حمام شما نشسته است پرتاب کنید – ادامه دهید و یک تیغ جدید بگیرید. AAD توصیه می کند که از یک تیغ یکبار مصرف یا تیغ یکبار مصرف استفاده کنید، مطمئن شوید که تیغ یا تیغه ها را اغلب تعویض کنید. طبق AAD، باید تیغ های یکبار مصرف را بعد از 5 تا 7 اصلاح دور بیندازید، زیرا این کار می تواند به به حداقل رساند تحریک ناشی از تیرگی تیغه ها کمک کند. در نظر داشته باشید که یک بست تیغ تهیه کنید تا زمانی که نیاز به تعویض دارید، همیشه یک تیغ جدید در دسترس داشت باشید.

ما در اینجا بهترین تیغ زنانه را به شما معرفی میکنیم کلیک کنید

6. یک تیغ تازه بردارید

7. دستورالعمل ها را دنبال کنید

نحوه اصلاح پاها در انجام صحیح و کارآمد کار بسیار مهم است. سوال قدیمی این است که آیا باید تیغ خود را در جهتی که موها رشد می کنند یا در جهت مخالف حرکت دهید؟ وقتی صحبت از نحوه تراشید پاها می شود، AAD توصیه می کند که در جهتی که موهایتان رشد می کند، اصلاح کنید. مخالفت با دانه موها را می کشد و می تواند منجر به افزایش خطر رشد موهای درون روییده، خراش و تحریک شود.

7. دستورالعمل ها را دنبال کنید

8. ملایم باشید : 12 نکته برای اصلاح کامل پاها

AAD می گوید که نباید با تیغ خود فشار زیادی وارد کنید، زیرا ممکن است پوست شما را تحریک کند. ملایم بودن نکته کلیدی است – به خصوص زمانی که از یک تیغ تازه استفاده می کنید!

9. وقت خود را صرف کنید

12 نکته عالی برای اصلاح کامل پاها : مانند بسیاری از چیزهای زندگی، هنگام اصلاح، آهسته و پیوسته برنده مسابقه است. در حالی که ممکن است وسوسه شوید تا کمترین زمان ممکن را برای اصلاح پاهای خود صرف کنید، مهم است که وقت خود را صرف کنید زیرا عجله می تواند منجر به خراش و اصلاح ناهموار شود (به آن زوایای سخت در اطراف مچ پا فکر کنید). با انجام چند کار زیر دوش زمان بیشتری برای اصلاح خود اختصاص دهید. برخی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید عبارتند از استفاده از ماسک مو یا ماسک صورت قبل از اصلاح و بعد از اتمام کار، آبکشی کنید.

8. ملایم باشید

10. مرطوب کنید

اگر بعد از اصلاح مستعد خارش پاها هستید، مرطوب کردن یک مرحله ضروری است، به خصوص بعد از اصلاح. از این گذشته، شما نمی‌خواهید این همه تلاش را صرفاً برای خشک شدن پاهایتان انجام دهید. از یک لوسیون بدن آبرسان یا کره بدن استفاده کنید تا به پوست تازه تراشید شد خود رطوبت مورد نیاز خود را بدهد.

10. مرطوب کنید

 

11. تیغ خود را در مکانی امن نگهداری کنید

ممکن است متوجه نباشید، اما نگهداری درست تیغ نقش مهمی در موفقیت شما در اصلاح پاها دارد. طبق AAD، شما باید تیغ خود را در یک فضای خشک نگه دارید – نه در زیر حمام مانند بسیاری از افراد برای راحتی – و در یک موقعیت عمودی به منظور جلوگیری از تشکیل باکتری بر روی تیغه ها. به ما اعتماد کنید، نمی خواهید خطر ابتلا به یک عفونت بد را تهدید کنید.

12 نکته عالی برای اصلاح کامل پاها : به پاهای خود استراحت دهید

در حالی که ممکن است هر روز وسوسه شوید که پاهای خود را بتراشید، باید سعی کنید آنها را از تیغ خود دور کنید. درست مانند اتفاقی که هنگام لایه برداری زیاد رخ می دهد، تراشیدن بیش از حد مکرر می تواند پوست شما را تحریک کند. و صادقانه بگویم، اگر بخواهید یک روز در میان اصلاح کنید، پاهای شما همچنان صاف به نظر می رسد.

12 نکته عالی برای اصلاح کامل پاها : به پاهای خود استراحت دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد