توضیحات مقاله 11 قلم لوازم آرایشی که هر زنی باید داشته باشد

11 قلم لوازم آرایشی که هر زنی باید داشته باشد : ما می دانیم که آماده بودن برای همه چیز دشوار است – نگاهی در جای خود برای هر مناسبت یا رویدادی که ممکن است به طور ناگهانی برای شما ظاهر شود. با چنین استانداردهای خشن تعیین شده توسط جامعه، عدم آمادگی برای هر چیزی که ممکن است در سر راه شما قرار گیرد، یک گزینه نیست. به همین دلیل است که بهترین اقدام این است که این 11 محصول شگفت انگیز را با خود حمل کنید که می تواند به شما کمک کند برای هر چیزی آماده شوید، البته استفاده از آنها بسیار آسان است.

11 قلم لوازم آرایشی که هر زنی باید داشته باشد

11 قلم لوازم آرایشی که هر زنی باید داشته باشد

1. پرایمر

11 قلم لوازم آرایشی که هر زنی باید داشته باشد

به ضرر خودتان است اگر پرایمر را نادیده بگیرید. پرایمرها صورت شما را به یک پایه صاف تبدیل می‌کنند که روی آن کانسیلر/فنداسیون/هایلایتر و موارد دیگر می‌تواند روی آن بچرخد، ناگفته نماند که از چروک یا لغزش آرایش شما در طول روز جلوگیری می‌کند. اگر ممکن است نیاز به آرایش ملایم برای یک شب داشته باشید، پرایمر بهترین کمکی است که می توانید در کیف یا کیت آرایش خود حمل کنید.

2. کانسیلر

2. کانسیلر

برای بهترین استتار آرایشی، هیچ چیز به اندازه قدرت یک کانسیلر خوب انتخاب شده نیست. این امر به ویژه در صورتی صادق است که اغلب دچار قرمزی، جای زخم، لکه‌ها یا حلقه‌های تیره می‌شوید. یک کانسیلر به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز آن را لمس کنید.

برای دیدن کانسیلر ها اینجا کلیک کنید

3. رژگونه

3. رژگونه

هیچ چیز مانند رژگونه نیست وقتی صحبت از آرایش صورت شما می شود! با سایه ای که ظاهر پوست یا آرایش شما را کاملاً تحسین می کند، رنگ تازه ای به صورت خود اضافه کنید. رژگونه ای با فرمول خامه ای انتخاب کنید زیرا می تواند رنگ شبنم به پوست شما بدهد و به راحتی (و بسیار طبیعی) قابل ترکیب است. برای داشتن پوستی جوان و برافروخته روی گونه های خود بمالید.

برای دیدن رژ گونه ها اینجا کلیک کنید

4. بی بی کرم

4. بی بی کرم

کرم های بی بی، رویه های فیکس کننده صورت شما هستند. آنها مخصوصاً در صورتی که به تازگی با فونداسیون آشنا شده اید مفید هستند زیرا در نهایت لوسیون هایی هستند که چند قطره فونداسیون در آنها وجود دارد. در واقع، یک بی بی کرم خوب یک زیرسازی، پرایمر، مرطوب کننده و تونر همه در یک است. این نه تنها به شما پوشش عالی می دهد که هر گونه لک را پنهان می کند، بلکه آنها را نیز درمان می کند. آیا ما حتی به دلایل بیشتری برای رفتن به این یکی نیاز داریم؟

5. ریمل

ریمل

با مژه های پر و لذیذ به ظاهر روزمره خود کمی روحیه دهید. حتی اگر مال شما به طور طبیعی نازک/نازک باشد، می توانید به راحتی آن را با ریمل جبران کنید! آیا بین تغییرات حجم دهنده و افزایش دهنده اشتباه گرفته شده اید؟ کارشناسان به شما می گویند که با استفاده از هر کدام یک لایه، هر دو را انتخاب کنید.

برای دیدن ریمیل ها اینجا کلیک کنید

6. رنگ رژ لب مورد علاقه شما

6. رنگ رژ لب مورد علاقه شما

11 قلم لوازم آرایشی که هر زنی باید داشته باشد : چه قرمز آتشین باشد که ظاهر شما را زیبا کند و چه صورتی تند که همه را به هم می‌رساند – هر دختری یک رنگ لب مورد علاقه دارد و کیت آرایش شما بدون آن ناقص خواهد بود. هر رنگی که باشد، در صورت نیاز یک کت جدید بمالید و ظاهر روزتان را بالا ببرید.برای دیدن رژ لب ها اینجا کلیک کنید

11 قلم لوازم آرایشی 7. سرم / حالت دهنده مو

7. سرم / حالت دهنده مو

معمولاً موها ارتباط ضعیفی با پوست شما دارند – اغلب نادیده گرفته می شوند و به ندرت از آنها مراقبت می شود. اما موهای شما به همان اندازه به محافظت در برابر عناصر نیاز دارند که پوست شما و سرم مناسب می تواند این کار را برای شما انجام دهد. سرم مو یک پوشش محافظ برای موهای شما ایجاد می کند و از آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش یا کثیفی و گرد و غبار موجود در جو جلوگیری می کند. بنابراین، آرایش خود را نزدیک و سرم موی خود را نزدیک تر نگه دارید.

8. دستمال مرطوب صورت

8. دستمال مرطوب صورت

هر کجا که می روید، آسیب های آرایش آخر شب یا دیشب به دنبال شما خواهد آمد. خوابیدن بدون پاک کردن آرایش، نمایشی ترسناک است که در انتظار وقوع است – و به طور جدی برای پوست شما مضر است. مقداری دستمال مرطوب صورت را همیشه در اطراف خود نگه دارید (در کیف خود و روی پاتختی خود) تا بتوانید آرایش خود را پاک کنید یا در یک لحظه با هرگونه لک مقابله کنید.

11 قلم لوازم آرایشی 9. ضد آفتاب

9. ضد آفتاب

خورشید هرگز دور نیست. چه برای یک روز در ساحل بروید و چه در دفتر، استفاده از کرم ضد آفتاب و استفاده از آن ضروری است. نکته ای که می پرسی چیست؟ یک کرم ضد آفتاب از پوست شما در برابر آسیب‌های مضر باورنکردنی ناشی از اشعه‌های UVA/UVB که به صورت روزانه ایجاد می‌شود محافظت می‌کند و از ایجاد جوش‌ها در زمانی که کمتر انتظار می‌رود، جلوگیری می‌کند. آیا باید بیشتر بگوییم؟ برای دیدن ضد آفتاب ها اینجا کلیک کنید

10. بالم لب

10. بالم لب

خشکی لب‌ها ممکن است برای هر کسی در هر زمانی اتفاق بیفتد، بنابراین با بالم لب مسلح باشید. خودتان بسازید – هر یک از گزینه ها بسیار آسان است. پیشنهاد ما؟ یک بالم لب بدون رنگ بخرید و با رنگ رژ لب مورد علاقه خود جفت کنید تا ظاهری داشته باشید که هم شما و هم لب هایتان دوست داشته باشید.

11 قلم لوازم آرایشی که هر زنی باید داشته باشد : 11. بوی امضای شما

11 قلم لوازم آرایشی که هر زنی باید داشته باشد : 11. بوی امضای شما

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، برای گره خوردن کل ظاهر خود، عطر مورد علاقه خود را با خود حمل کنید. بوی عالی می تواند راهی عالی برای اعلام حضورتان قبل از رسیدن باشد. حتما قبل از خروج از خانه مقداری عطر بپاشید و در صورت نیاز در طول روز آن را پر کنید.

خب همین! این لیست ما از لوازم آرایشی بود که ظاهر شما نمی تواند بدون آنها باشد. آیا چیز دیگری در مال خود دارید؟ به ما اطلاع دهید و ما آن را به لیست خود اضافه خواهیم کرد!

11 قلم لوازم آرایشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد