برسی اجمالی مقاله 25 مدل موی کوتاه و جذاب برای موهای ظریف

25 مدل موی کوتاه و جذاب برای موهای ظریف : وقتی موهای ظریفی دارید، بزرگترین دشمن لزوما موخوره یا کدر شدن نیست. بیشتر در مورد کمبود حجم است. علاوه بر این، بسیاری از تارهای کوچک، هر کدام فولیکول مخصوص به خود را دارند که روغن تولید می‌کند، و این امر باعث می‌شود که موهای کم‌حجم بلندتر باقی بمانند و حالت دهی خود را حفظ کنند. اکنون، دفاع خود را با یک مدل موی شیک و عالی افزایش دهید. شما در مسیر درستی حرکت خواهید کرد، که برای خانم‌های خوش‌مو به معنای بالاست! یک مدل موی کوتاه همیشه به شما کمک می کند تا از وزنی که این تارهای سست را به سمت پایین می کشد خلاص شوید.

اگر موهای نازکی دارید، یک برش صاف ظاهری ضخامت پیدا می‌کند و یک برش پیکسی آن تارها را سبک‌تر و برای حالت دادن انعطاف‌پذیرتر می‌کند. برای موهای نازک ضخیم تر، لایه های بلندی که به خوبی قرار گرفته اند به باب و لبه های شما ابعاد و حجم می دهند. (موهای ظریف لزوماً به این معنی نیست که شما موهای زیادی ندارید، بلکه فقط به قطر تار اشاره می کند.)

این نوع مو ممکن است یک چیز بی ثبات باشد، اما این مدل موهای کوتاه و جذاب برای موهای نازک به شما کمک می کند تا در چند تکه به موهایتان تسلط پیدا کنید.

همچنین شامپو توصیه شده لاویا برای نوع مو های شما شامپو بدون سولفات   هست که در لاویا موجود بوده و می توانید با خیال راحت خرید کنید

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

و برای احیا کردن موهایتان از روغن های درمانی استفاده کنید که لاویا مجموعه ای بی نظیر از بهترین برند های جهان را گرد هم آورده است .

برای مشاهده و خرید روغن های درمانی در لاویا کلیک کنید

همه چیز در باره 25 مدل موی کوتاه و جذاب برای موهای ظریف در این نمایش اسلاید

1 از 25

ترانزیشن شگ

نه کاملاً شیک، نه یک باب کاملاً کلاسیک – این برش آسان، خنک و همه چیزهایی است که یک دختر مو ظریف برای بهترین زندگی امسال خود به آن نیاز دارد. چتری های پرده ای کم هزینه ترین نوع حاشیه هستند تا هر ظاهر کوتاهی را زیباتر کنند.

ترانزیشن شگ

2 از 25

پیکسی کوتاه نامتقارن برای مدل موی کوتاه و جذاب برای موهای ظریف

بافت و لایه‌ها را با یک پیکسی نامتقارن بازی کنید، یک برش کوتاه که معمولاً قسمتی عمیق با حاشیه‌های بلند و یک طرف فوق کوتاه یا آندرکات در نزدیکی شقیقه دارد. شما قادر خواهید بود بدون اینکه کاملاً ساده و صاف باشید، به مدل موها حالت و حجم زیادی بدهید.

پیکسی کوتاه نامتقارن برای مدل موی کوتاه و جذاب برای موهای ظریف

3 از 25

باب کوتاه کوتاه برای موهای نازک

برای موهای ظریفی که فاقد اندام هستند، باب یک سبک همه کاره است که می‌توان آن را برای روکش کلاسیک و جذاب آن انتخاب کرد. یک باب نازک باعث می شود انتهای موها پر و پر به نظر برسد، در حالی که طول کوتاه باعث می شود موها خیلی سنگین یا صاف نباشند.

باب کوتاه کوتاه برای موهای نازک

4 از 25

برش شانه پرده دار

ما متقاعد شده ایم که پاسخ همه مشکلاتمان سفر به سالن و مجموعه ای آتشین از چتری های جدید است. برای موهای نازک، چتری های پرده ای ضخیم آسان و جذاب هستند.

برش شانه پرده دار

5 از 25

باب چانه بافت

تکسچر بهترین دوست یک دختر مو ظریف است. کلید تسلط بر ظاهر در لایه های حداقلی نهفته است که پتانسیل ظاهری و حجم ظریفی را به شما می دهد که صاف نمی شود.

باب چانه بافت

6 از 25

باب بلند زاویه دار برای موهای ظریف

موهای اضافی را حذف کنید و بافت طبیعی خود را با یک لبه زاویه دار که به طور جدی حجم پشت را افزایش می دهد، تقویت کنید.

باب بلند زاویه دار برای موهای ظریف

7 از 25

پیکسی کوتاه با چتری های جاروب شده از طرفین

یک پیکسی فوق العاده کوتاه روی موهای نازک عالی به نظر می رسد، و می توانید با بافت خود بازی کنید تا کمی از آن حجم دهید. این مدل در صورتی کار می کند که موهای بالا کمی بلندتر از کناره ها باشد، و از استفاده از اسپری پوماد یا بافت برای کمک به نگه داشتن آن سود خواهید برد.

پیکسی کوتاه با چتری های جاروب شده از طرفین

8 از 25

برش شانه با تیغ تیز

آن را تقلبی کنید تا زمانی که آن را با یک برش صاف درست کنید که فوراً موهای نازک را بسیار ضخیم‌تر نشان می‌دهد – و باعث زیبایی چشمگیری میشود.

برش شانه با تیغ تیز

9 از 25

یک لاین برای موهای جا افتاده

یک باب خط الف کمی زاویه دار به نظر می رسد و در پشت کوتاه تر است، اما لایه های روی هم ندارد. در حالی که یک باب مدرج دارای چند لایه انباشته به سمت پشت است. هر دو مدل با موهای نازک عالی به نظر می رسند زیرا هر دو به شما اجازه می دهند حجم قسمت پشت را افزایش دهید.

یک لاین برای موهای جا افتاده

10 از 25

ویسپی بنگ یک مدل موی کوتاه و جذاب برای موهای ظریف

بافت ظریف خود را با چتری‌های نازک در آغوش بگیرید که رنگ پایانی سبک و مطبوع به باب صاف شما می‌بخشد. استایل نازک آن ظاهری شل و صاف که گاهی چتری کامل روی موهای نازک ایجاد می کند، نخواهد داشت.

ویسپی بنگ یک مدل موی کوتاه و جذاب برای موهای ظریف

11 از 25

مدل موی پیکسی براق برای موهای نازک

ما این مدل زشت محصول را می گیریم و سپس مقداری. ماندن طولانی‌تر آن در بالا، فرصت‌های بسیار بیشتری برای استایل بیشتری به پیکسی شما می‌دهد.

مدل موی پیکسی براق برای موهای نازک

12 از 25

باب تیز بغل چانه

خوشبختانه وقتی موهای نازک‌تری دارید، می‌توانید کاملاً یک برش تیز مانند شیشه را تکان دهید – و ما از این باب بریده شده استفاده می‌کنیم که صورت را به جذاب‌ترین شکل می‌پوشاند.

25 مدل موی کوتاه و جذاب برای موهای ظریف

13 از 25

مدل موی قد بلند

نوک‌های نازک باعث می‌شود که موهای نازک‌تر به نظر برسند – چه موهای شما نازک‌تر باشد و چه ضخیم‌تر. لوب صاف به اندازه هر مدل موی به جذابیت جهانی یا یک اندازه نزدیک است.

مدل موی قد بلند

14 از 25

استرایت پیکسی

ما در حال صحبت با پیکسی‌های میا فارو هستیم که آن را بسیار کوتاه می‌برند. با کناره‌های فوق‌العاده کوتاه و تاپ و حاشیه‌های همیشه بسیار بلندتر، زنانه و باکلاس است و ساختار استخوانی را به نمایش می‌گذارد! شما از استایل کم تعمیر و نگهداری زیبا لذت خواهید برد.

استرایت پیکسی

15 از 25

برش براق وسط قد

راه خود را به سمت رویاهای کوتاه خود با سبکی شروع کنید که درست زیر استخوان ترقوه شما قرار می گیرد و تنها با چند لایه کلیدی در اطراف صورت که بهترین های جدید شما خواهند شد.

برش براق وسط قد

16 از 25

برش استخوان ترقوه

برای تبدیل رشته های ظریف خود به بلندترین پتانسیل خود، لازم نیست خیلی کوتاه بروید – و این برش همه چیز را با لایه ها، بافت و زوایایی که شما بخاطرش به سالن میروید، نشان می دهد.

برش استخوان ترقوه

17 از 25

مدل موی مجعد پیکسی برای موهای ظریف

در صورت شک، با یک مدل موی برش‌خورده مدرن که می‌توانید آن را حالت دهید و از صورت دور کنید، با ریشه‌های صاف مبارزه کنید.

مدل موی مجعد پیکسی برای موهای ظریف

18 از 25

پیچ کش

شما می توانید بدون نیاز به چتری، چتری داشته باشید، می دانید؟ این پیچک های شل و بلند اساساً مانند لایه های کوتاه شده در اطراف صورت هستند که بسیار جذاب هستند.

پیچ کش

19 از 25

باب بلند بدون لایه

اگر هدف اصلی شما افزایش ضخامت ظاهری است، لایه ها را حداقل نگه دارید. با اتوی صاف کننده، انتها و بافت را اضافه کنید تا از این سبک ظریف نهایت استفاده را ببرید.

باب بلند بدون لایه

20 از 25

لایه بلند برای موهای ظریف

اگر قصد دارید مدل موی بلند یا متوسطی داشته باشید، لایه های بلند به حرکت و پر شدن موهای ظریف کمک می کند. لایه‌های زیاد یا لایه‌های بسیار کوتاه می‌تواند موها را نازک‌تر یا نازک‌تر نشان دهد، که همیشه هدف آن‌هایی نیست که موهای نازکی دارند.

لایه بلند برای موهای ظریف

21 از 25

برش بریده شده با قسمت جانبی

قسمت‌های جانبی عمیق امسال به‌طور جدی در حال ترند هستند، و این ظاهر، قسمت جانبی را بیشتر به سمت جلو زاویه می‌دهد تا حس نامتقارن ظریفی داشته باشد. برای ظاهری براق و صاف مانند این عالی عمل می کند، اما می تواند به همان اندازه برای باب موج دار یا لبه صاف کار کند.

برش بریده شده با قسمت جانبی

22 از 25

مدل موی شانه شگ فرفری برای موهای نازک

هنگامی که بدون زیاده روی در لایه ها بریده می شود، مدل کوتاه پشمالو واقعاً می تواند جان تازه ای به موهای نازک یا نازک ببخشد. اگر مجموعه ای از حاشیه های سرگرم کننده را اضافه کنید، امتیاز جایزه.

مدل موی شانه شگ فرفری برای موهای نازک

23 از 25

باب چانه چرا

اگر به شیک و براق نگه داشتن چیزها علاقه دارید، یک باب کوتاه چانه می تواند بهترین ظاهر شما باشد. طول رو به جلو به شما امکان می دهد ساختار استخوانی خود را برجسته کنید، در حالی که استایل را به حداقل می رساند. این برش مد روز با قسمت کناری عمیق نیز عالی به نظر می رسد.

باب چانه چرا

24 از 25

برش آرام شانه

گاهی اوقات ساده بهتر است. موهای نازک یا نازک را می‌توان به راحتی با حالت دادن به موهای خود تقویت کرد، بنابراین از کوتاه کردن استخوان ترقوه با حداقل لایه‌بندی نترسید.

برش آرام شانه

25 از 25

فریم قاب چهره

این چتری‌های پرده‌ای به شما امکان می‌دهند با لایه‌بندی هر طرف برای ابعاد و حجم، از صافی عمده (که اغلب با چتری‌های مستقیم همراه است) جلوگیری کنید. به خصوص با یک سشوار خوب و مقداری محصول حجم‌دهنده، این چتری‌های حاشیه‌ای روی موهای نازک ظاهری کمتر از صافی خواهند داشت.

فریم قاب چهره

منبع کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد