توضیحات مقاله 14 مدل موی متوسط برای زنانی که مایلند موهای خود را کوتاه کنند

14 مدل موی متوسط : موهای متوسط بهترین هستند. در حالی که مدل‌های کوتاه‌تر معمولاً فضایی برای بازی کردن ندارند، مدل‌های بلندتر معمولاً به روش سنتی پیش می‌روند و هیچ چیز جدیدی را امتحان نمی‌کنند. با این حال، بلندی متوسط بهترین طول مو برای شماست، زیرا نه تنها می‌توانید مدل‌های موی زیادی، از تند تا زنانه ایجاد کنید، بلکه آن را برای ظاهری غیررسمی نیز رها کنید. به طور کلی، برای حالت دادن به موهای شما گزینه خوبی است. مدل موی متوسط یکسان، راحت و سرد است.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از جالب‌ترین مدل‌های موی متوسط موجود را به شما بگوییم تا بتوانید از آنها برای تقویت ظاهر خود استفاده کنید. ما همچنین به برخی از نگرانی‌های مدل‌دهی موی قد میانی می‌پردازیم، بنابراین محکم بمانید و برای دانستن بیشتر از طریق یادداشت‌های یال‌مان، ادامه مطلب را بخوانید.

14 مدل موی متوسط برای زنانی که مایلند موهای خود را کوتاه کنند

1. متوسط با چتری های لایه ای

این گزینه ای است که می خواهید مدل مویی را انتخاب کنید که بتواند صورت شما را به شکلی ظریف و زیبا قاب کند، اما آن را صاف و صاف نمی خواهید. این بهترین گزینه برای کسانی است که موهای موج دار و بلندی دارند. این مدل مو حجم را افزایش می دهد و بدون سر و صدا ظاهری زیبا و ساحلی به موهای شما می بخشد.

1. متوسط با چتری های لایه ای

2. مدل موی متوسط با چتری های بلانت

اکنون، اگر فهمیدید. این یکی در بین اینفلوئنسرهای اینستاگرام محبوب است. چرا که نه؟ مد روز است و به سرعت در حال پیشرفت است. این ترکیبی از موهای متوسط به صورت لایه لایه و چتری های صاف در جلو است تا بهترین حالت را به شما بدهد. موهای شما را پرتر و پرپشت تر می کند و همچنین می تواند توجه را به چشمان شما جلب کند. واقعیت جالب این است که شما را جوان تر نشان می دهد. حتی می توانید مقداری رنگ مو را امتحان کنید تا جلوه کلی آن را ملایم تر کرده و آن را زیباتر کنید. اگر موهای تیره ای دارید، می توانید با قهوه ای شکلاتی همراه شوید تا جذاب تر به نظر برسد.

2. مدل موی متوسط با چتری های بلانت

3. متوسط با چتری های خفن

به این چتری تکه ای نیز می‌گویند. اکنون، این کمی متفاوت از چتری‌های صافی است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. این یکی شامل چتری است، نه به اندازه چتری درست. در چتری بلانت، یک برش سریع با حجمی از چتری های مات روی پیشانی شما وجود دارد. از طرف دیگر، چتری‌های تکه ای به آرامی قرار می‌گیرند و متقارن نیستند. آنها جلوه نرم تری می دهند و هنگامی که با موهای متوسط ​​ترکیب می شوند، بدون اینکه ظرافت آن را از بین ببرند، مقدار مناسبی لبه را اضافه می کنند.

3. متوسط با چتری های خفن

4. مدل موی متوسط با لایه های بلند

حالا اگر موهای ضخیم با طول متوسط دارید، این مدل موی مناسب برای شماست. موها به لایه‌های بلندتری بریده می‌شوند و همچنین می‌توانید با درخواست از آرایشگرتان که ساختار قاب‌بندی بیشتری به قفل‌های جلویی ببخشد یا حتی آن چتری‌ها را انجام دهید، رنگ خود را اضافه کنید. هر آنچه که با روحیه شما سازگار است، این مدل موی متوسط برای آن مناسب است.

4. مدل موی متوسط با لایه های بلند

5.متوسط با لایه های کوتاه

اگر موهای نازکی دارید که حجم ندارند، در حین کوتاه کردن موهایتان، از لایه های کوتاه استفاده کنید. لایه های کوتاه فاصله کمتری بین تارهای مو دارند و در نتیجه حجم زیادی به موهای شما می بخشند. علاوه بر این، با ضربات کوتاهی که به پیشانی و به طور کلی صورت شما می‌افزاید، حال و هوای شیک و سبکی ایجاد می‌کند.

5.متوسط با لایه های کوتاه

6. مدل موی متوسط برای موهای مجعد

چه کسی دوست ندارد حلقه های مجعدی که به طور سرکش از روی صورت شما جهش کنند؟ خوب ما زحمات یک یال مو فرفری را می دانیم. با این وجود، مدل‌های موی متوسط برای موهای مجعد این اطمینان را می‌دهد که موهای فر به بهترین شکل به نظر می‌رسند، زیرا مرتباً کوتاه می‌شوند و برای بهترین اثر حالت می‌دهند. علاوه بر این، محصولاتی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند این موخوره را کنترل کنید.

6. مدل موی متوسط برای موهای مجعد

7.متوسط برای موهای صاف

موهای صاف و بلندی متوسط ترکیبی خسته کننده هستند. اما، اینجا نیز جایی است که فضای زیادی برای بازی وجود دارد. به هر حال، بهترین راه برای حالت دادن و کوتاه کردن موهای با طول متوسط، سشوار براق است. اگر این را نمی‌خواهید، می‌توانید استایل دهه 90 را با جداکننده کناری انتخاب کنید. لایه ها نیز گزینه خوبی هستند.

7.متوسط برای موهای صاف

8.متوسط برای موهای موج دار

به طور طبیعی، موهای موج دار بهترین های هر دو دنیا را دارند. صاف و مجعد، فقط با مقدار مناسبی از بال زدن. اما می توان با آنها مقابله کرد. برای ایجاد مدل موی متوسط با هر مدل مویی، فقط به یک اتو فر کننده و مقداری اسپری نمک دریایی نیاز دارید. و شما آماده اید!

8.متوسط برای موهای موج دار

9. مدل موی متوسط با نامتقارن کردن

آیا تا به حال سعی کرده اید از یک طرف کوتاه و از طرف دیگر بلند شوید؟ صدای ما را در اینجا بشنوید. مدل موی بلند و کوتاه یا مدل های نامتقارن، مدل موهای متوسط مناسبی هستند که می توانید به سراغ آنها بروید. شما می توانید طول های مختلف در طرفین داشته باشید یا این کار را از جلو به عقب انجام دهید، هر چیزی که شما را زیبا کند.

9. مدل موی متوسط با نامتقارن کردن

10. مدل موی متوسط با بلند و کوتاه کردن

این یکی از انواع مدل موهای متوسط نامتقارن است، البته یک مدل خاص تر. این مدل موهای بلندتر در جلو و کوتاه‌تر در پشت دارد و به آن مدل موی «بلند جلو، پشت کوتاه» نیز می‌گویند. همچنین به نام برش معکوس یا برش خط A نیز شناخته می شود. اسمش را هر چه بگذارید، اما این یکی از عجیب‌ترین مدل‌های موی متوسط است و حتماً باید آن را امتحان کنید.

10. مدل موی متوسط با بلند و کوتاه کردن

11. مدل موی متوسط به اسم قفل های وحشت یا دردلاکس

آه، دردلاکس خوب قدیمی که بسیاری از آنها می ترسند. خوب، شما نباید باشید. دردلاکس برای موهای با طول متوسط کاملاً شگفت انگیز است. همچنین به همین دلیل است که این یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی متوسط است. منشأ آن آفریقا است، اما به خاطر حال و هوای جذابی که به ظاهر شما می بخشد، در همه جا مورد احترام است. با این حال، بسته به استرسی که پوست سر شما می تواند. تحمل کند، به دلیل بافت های تنگ درگیر، دردلاکس را امتحان کنید. به سراغ قفل های نازک تر بروید. اینها برای موهای با طول متوسط بهترین هستند.

11. مدل موی متوسط به اسم قفل های وحشت یا دردلاکس

12. مدل موی متوسط برای موهای آسیایی

آیا می دانید کدام یک از مدل های موی متوسط برای چهره های آسیایی مناسب تر است؟ لایه های بلند و این دقیقاً همان چیزی است که ما توصیه می کنیم. در واقع، برش معکوس نیز انتخاب خوبی است زیرا صورت را با ظرافت قاب می‌کند و در صورت لزوم یک لبه اضافه می‌کند. همچنین فضای کافی را به مو می دهد. تا در صورت نیاز بسته شود یا فقط شل بماند.

12. مدل موی متوسط برای موهای آسیایی

13. مدل موی متوسط با بافتن آبشاری

موهای متوسط یا کوتاه دارید و هوس بافت دارید؟ خوب، بافت آبشاری بهترین انتخاب شماست، صرف نظر از مدل مویی که دارید. اگر مدل موی صافی دارید، می توانید با شروع آن از یک طرف و بردن آن به سمت دیگر، یک بافته آبشاری ایجاد کنید. این یک جذابیت قدیمی و رمانتیک دارد و بهترین مدل مو برای موهای با قد متوسط است.

13. مدل موی متوسط با بافتن آبشاری

14. متوسط با بافت فرانسوی

این مدل موی دیگری است که با تمام مدل‌های موی متوسط می‌آید. نه غیرممکن نیست. در واقع، بافتن موهای بلند فرانسوی دشوارتر است. با موهای متوسط، می توانید از خط موی خود شروع کنید و مستقیماً به پشت خود بروید و آن را محکم کنید. زمانی بهترین کار را انجام می دهد که یک مدل موی صاف از لایه های بلندی داشته باشید که پرده هایی از قفل خارج نمی شوند.

14. متوسط با بافت فرانسوی

سوالات متداول در مورد 14 مدل موی متوسط

سوال : طول یک مدل موی متوسط دقیقا چقدر است؟

جواب : مدل موی متوسط مدلی است که در آن طول موهای شما یا به استخوان ترقوه یا به تیغه های شانه ختم می شود.

سوالات متداول در مورد 14 مدل موی متوسط

سوال : کدام مدل موی متوسط بهترین است؟

جواب : بهترین مدل مو برای موهای با طول متوسط بستگی به نوع موهای شما دارد. به عنوان مثال، موهای شل و صاف می توانند با لایه های کوتاه، موهای مجعد با لایه های بلند و غیره. بسته به مو و بافت خود، می‌توانید از باب به لوب بروید و هر مدلی، از گره‌های بالا گرفته تا بافته را ایجاد کنید.

شامپو های پیشنهادی لاویا برای موهای شما شامپو تقویت کننده مو عصاره بامبو اینکتو اصل انگلیس و شامپو تصفیه کننده موهای چرب ایوروشه اصل فرانسه هستند که ما تضمبن کارایی آن ها را به شما میدهیم.

14 مدل موی متوسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد