توضیحات مقاله 14 آرایش قرار شبانه

14 آرایش قرار شبانه : چه برای اولین بار با کسی ملاقات کنید، چه سال هاست که برای قرار ملاقات با آن شخص خاص برنامه ریزی کرده اید، ایجاد آرایش برای آن مناسبت همیشه راهی سرگرم کننده برای بهترین احساس و ابراز وجود در شب ملاقات است. در حالی که استفاده از آرایشی که به شما احساس خوب و اعتماد به نفس می‌دهد بهترین نکته زیبایی است که می‌توانیم ارائه دهیم، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید ظاهر آرایش خود را برای شب ملاقات به طور کامل تقویت کنید که این مراسم را به یاد ماندنی می‌کند. لب‌های پررنگ، سایه‌های رنگارنگ، گونه‌های برجسته – این‌ها همه راه‌هایی برای به رخ کشیدن زیبایی‌تان در شب آینده هستند.

14 آرایش قرار شبانه که فراتر از خیره کننده است

پیش از این، ما فهرستی از 14 آرایش قرار شبانه را که باید امتحان کنید، گردآوری کرده ایم. هشدار اسپویلر: واقعاً هیچ قانونی وجود ندارد.

14 آرایش قرار شبانه

1. نرم حجاری شده

گونه‌های تراشیده شده نرم، پوست درخشان و خط چشم بالدار، روشی دوست‌داشتنی برای آرایش شب قرار است، به‌خصوص اگر برای این مناسبت لباس می‌پوشید و می‌خواهید آرایشتان شیک و براق به نظر برسد. ما عاشق رنگ ظریف لب و ابروهای براش شده هستیم.

اگر می خواهید پوست خود را قبل از آرایش براق کنید، چند کار وجود دارد که می توانید برای اطمینان از درخشندگی در طول شب انجام دهید. ابتدا یک ماسک ورقه لیفتینگ را بزنید، سپس قبل از اینکه روی فونداسیون استفاده کنید، مقدار زیادی روغن صورت استفاده کنید. آماده سازی با محصولات مناسب واقعا آرایش (و پوست) شما را به مرحله بعدی می برد.

1. نرم حجاری شده

2. پاپ صورتی

هیچ قانونی در مورد آرایش خرما وجود ندارد، به همین دلیل است که استفاده از لب های پررنگ در صدر فهرست راه هایی است که می توانید خود را بیان کنید. این رنگ صورتی یک رنگ فریبنده است که در برابر تمام رنگ های پوست متمایز است و در هر فصلی زیبا به نظر می رسد. چند لایه ریمل و یک رژگونه شفاف را روی سیب های گونه بزنید تا ظاهر را کامل کنید.

2. پاپ صورتی

3. لمس سبز

با استفاده از یک خط چشم یا سایه برجسته که از بقیه متمایز است، فرصتی برای قرار ملاقات در شب داشته باشید. این خط چشم سبز نئون که با لب‌های براق ترکیب شد، بهترین راه برای تغییر رنگ است، اگر شما به آن علاقه دارید. هرچه انتزاعی تر باشد بهتر است – با ایجاد خطوط و اشکال دلخواه خود لذت ببرید. برای لمس رنگ سبز، سایه چشم مایع  را امتحان کنید—شما می توانید از آن برای اضافه کردن لمس های ظریف یا لهجه های برجسته استفاده کنید.

3. لمس سبز

14 آرایش قرار شبانه

4. آن را متالیک کنید

سایه چشم نقره ای و متالیک یکی از راه هایی است که می توانید در شب قرار ملاقات کنید. ما عاشق این هستیم که چگونه روکش متالیک در انواع نور می درخشد. فرقی نمی‌کند یک ماجراجویی در روز داشته باشید یا شام زیر شمع، یک چیز قطعی است – آرایش شما خیره کننده به نظر می‌رسد.

4. آن را متالیک کنید

5. الماس برای همه است

به ظاهر آرایش شبانه بعدی خود کمی درخشش بیافزایید، به معنای واقعی کلمه. افزودن نگین های فشرد به پلک های شما می تواند ظاهر آرایش شما را به سطح بالاتری برساند و تاثیری ماندگار ایجاد کند. سایه ملایم و لب‌های خنثی در اینجا به سنگ‌های قیمتی مرکز توجه را می‌دهد – البته به غیر از شما.

5. الماس برای همه است

6. همه رنگ

برای قرار بعدی خود هر چقدر که می خواهید از سایه چشم های رنگارنگ استفاده کنید – تضاد بین این رنگ ها زمانی ایده آل است که می خواهید پلک های خود را تقویت کنید. چه بخواهید دو رنگ سایه چشم بپوشید چه پنج رنگ، مهم نیست که چند رنگ می پوشید تا زمانی که خودتان را احساس می کنید.

6. همه رنگ

14 آرایش قرار شبانه

7. سوپر مدل دهه 90

سایه چشم مات، لب‌های نود ، و پوست مات در اینجا، آرایش سوپر مدل دهه 90 را به ما می‌دهد و ما آن را دوست داریم. این آرایش روز-شب نمونه کاملی از این است که چگونه روندهای گذشته می توانند جاری بمانند. از آنجایی که رنگ‌های نود یک اندازه نیستند، پیدا کردن سایه‌های مناسب برای رنگ پوست شما، صرف نظر از اینکه چه شکلی هستند، بهترین روش برای ایجاد مجدد این آرایش است.

7. سوپر مدل دهه 90

8. رز عاشقانه

رنگ‌های رز تک رنگ روی چشم‌ها، گونه‌ها و لب‌ها جای خود را به آرایش استثنایی در شب می‌دهد. مژه های پردار و ابروهای کاملاً کمانی، مکمل این آرایش رمانتیک هستند و هر آنچه را که برای درخشش نیاز دارد به آن می بخشند.

8. رز عاشقانه

9. خنک در کروم

آیا می خواهید چیزی متفاوت را تجربه کنید؟ شستشوی رنگی رنگ روی پلک ها را امتحان کنید. این ممکن است همان چیزی باشد که برای الهام بخشید به آرایش قرار ملاقات بعدی خود به آن نیاز دارید، زیرا رنگ های آبی و بنفش بدون زحمت با هم کار می کنند تا مقدار مناسبی از پاپ را اضافه کنند.

9. خنک در کروم

10. خیلی بنفش

یک چشم دودی با روکش متالیک بنفش رنگ جدیدی به خود می گیرد که برای هر شب ملاقات خاصی که ممکن است برنامه ریزی کرده باشید، مناسب است. ترکیب سایه در بالا و پایین چشم در حالی که آن را با یک رژ لب ملایم با رنگ توت ترکیب می کنید، شروعی عالی برای بازسازی این ظاهر است.

10. خیلی بنفش

14 آرایش قرار شبانه

11. بال هایی که بریده اند

اگر می خواهید قوی باشید، چرا این کار را با آرایش خود انجام ندهید؟ این بال‌های تیز روی چشم‌ها ممکن است دقیقاً به چیزهای مهم در شب ملاقات برسند. لب‌های نرم و پلک های دودی و براق با لمسی براق روی هر کدام تعادلی اثیری ایجاد می‌کنند.

11. بال هایی که بریده اند

12. چروک کرن بری

سایه و خط چشم زغال‌اخته‌ای رنگی را به رنگ صورتی می‌دهد. این آرایش برای هر تاریخ، در هر مکانی مناسب است، زمانی که با ابروهای کرکی، پوست حجاری شده و لب‌های نود ترکیب شود.

12. چروک کرن بری

13. آن را طبیعی نگه دارید

پوست شاداب و لب های صورتی خنثی مطمئنا ترکیبی عالی هستند، به خصوص زمانی که می خواهید آرایش خود را برای شب ملاقات طبیعی نگه دارید. پوست درخشش خوبی دارد و همه رنگ‌ها به خوبی با هم کار می‌کنند تا آرایش آسانی داشته باشید که می‌توانید هر زمان که بخواهید تکرار کنید.

13. آن را طبیعی نگه دارید

14. زیبایی سرخ شده

در اینجا هیچ کمبودی در رنگ گونه ها وجود ندارد و ما نمی توانیم از چگونگی درخشش این ظاهر بگذریم. دوز سالم رژگونه، لب‌های براق و مقدار زیادی ریمل، ترکیبی برنده را در هر تاریخی که ممکن است پیش‌بینی کنید، ایجاد می‌کند. برای استفاده یکپارچه از رژگونه، از سایه دلخواه خود شروع کنید و آن را به آرامی روی سیب های گونه ها بمالید، با استفاده از براش به آرامی در حین حرکت به رنگ اضافه کنید تا زمانی که به رنگدانه مورد نظر خود برسید. رژگونه های کرم بافتی عالی برای این تکنیک هستند: این رژگونه ها رنگ خوبی را ارائه می دهند و به راحتی ترکیب می شوند.

14. زیبایی سرخ شده

14 آرایش قرار شبانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد