راهنمای خرید تیغ اصلاح اصل و اورجینال

تیغ اصلاح اصل و اورجینال: اگر محصولی می خواهید که بتواند کار شما را ساده کند، به جای درستی آمده اید. بازار پر از انواع مختلفی از محصولات است که از نظر ویژگی ها و مشخصات متفاوت هستند. انتخاب بهترین تیغ اصلاح مناسب می تواند دردسرساز باشد. راهنمای زیر به شما کمک می کند بهترین تیغ اصلاح مناسب خود را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

همه ما می خواهیم یک محصول زیبا، محکم و بادوام انتخاب کنیم، اما محصولات زیادی در بازار وجود دارند که انتخاب یکی از بین آنها ممکن است گیج کننده باشد. دقیقاً به همین دلیل است که ما این مقاله را تحت عنوان “راهنمای خرید تیغ اصلاح اصل و اورجینال” گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید بهترین تیغ‌ اصلاح را برای خود بیابید.

یک محصول زیبا، محکم و بادوام

چگونه بهترین تیغ اصلاح اصل و اورجینال را انتخاب کنم؟

ما در این بخش، لیستی از مهمترین ویژگی های یک تیغ اصلاح اصل و اورجینال را جمع آوری کرده ایم:

راحتی در حین و بعد از استفاده

این بدان معنی است که تیغ روی صورت شما احساس خوبی دارد – به خوبی می لغزد و بدون کشید، برش می دهد. تیغ های اصلاحی که دارای نوار روان کننده باشند، بسیار مناسب هستند. خود تراش های چند تیغه مدرن به ندرت روی پوست خراش می اندازد. بنابراین از تیغی که به طور مداوم پوست شما را خراش می اندازد، استفاده نکنید. و همچنین پوست باید پس از اصلاح، بدون قرمزی و سوزش باشد و پوست شما احساس راحتی کند.

راحتی در حین و بعد از استفاده

داشتن یک دسته ی مناسب

دسته باید چسبندگی مناسبی داشته باشد. اگر تیغی در حین آزمایش ما هنگام خیس شدن لیز بخورد، فوراً آن را از لیست تیغ هایمان حذف می کنیم. یک دسته تیغ باید در اطراف خطوط صورت شما به خوبی قابل حرکت باشد، بدون اینکه مجبور باشید آن را بیش از حد بچرخانید و زاویه دهید. دسته ی سنگین تر بهتر است، زیرا کنترل بیشتری بر آن خواهید داشت.

دسته باید چسبندگی مناسبی داشته باشد.

داشتن چند تیغه

مطمئناً یک تیغه برای انجام اصلاح کافی است. اما پنج تیغه همیشه بهتر از یک تیغه است. تیغ های اصلاح ما فوق العاده محبوب هستند و هر کدام دارای پنج تیغه ضد اصطکاک برای اصلاح هستند که حتی به سختی احساس می کنید. هر کارتریج دارای یک تیغ دقیق مخصوص به خود نیز می باشد که برای نواحی دشوار اطراف بینی و گوش شما عالی است. همچنین یک نوار روان کننده وجود دارد که وقتی دیگر بهترین اصلاح را انجام نمی دهید شروع به محو شدن می کند، بنابراین می دانید چه زمانی باید تیغ خود را عوض کنید. لیست بهترین تیغ اصلاح اصل و اورجینال را در زیر مشاهده فرمائید:

اما پنج تیغه همیشه بهتر از یک تیغه است.

انواع تیغ اصلاح اصل و اورجینال

خود تراش ژیلت فیوژن 5 اصل

این خودتراش شامل پنج تیغه اصلاح است. که برای کاهش فشار، کاهش سوزش پوست و افزایش راحتی و کارایی اصلاح به هم نزدیکتر شد اند. در قسمت پشتی، یک تیغ دقیق وجود دارد، یک موبر تعبیه شد در دیواره کارتریج، مناسب برای اصلاح در مکان‌های غیرقابل دسترس. (زیر بینی)، و مدل‌سازی موهای صورت مانند جوش‌های پهلو، زیر بینی یا موهای صورت. این تیغ اصلاح اصل و اروجینال همراه با یک یدک با دسته ارگونومیک این محصول باعث میشود دست شما هنگام اصلاح نلغزد. نوار ژل اصلاح که باعث تسکین پوست میشود و سر قابل انعطاف پذیر که میتوانید مناطق غیرقابل دسترس را اصلاح کنید. این تیغه ها ضد زنگ می باشد.

اصل

خود تراش ژیلت مدل فیوژن 5 پروگلاید اصل

خود تراش ژیلت مدل فیوژن 5 پروگلاید اصل دسته های مجهز به فناوری FlexBall به تیغه ها اجازه می دهد تا با خطوط صورت شما منطبق شوند. این به معنای تراشید نزدیک با موهای از دست رفت کمتر است. تیغ اصلاح اصل و اورجینال فیوژن 5 پروگلاید دارای یک محافظ راحت و ساده است. مواد نرم و انعطاف پذیر میکروفین ها را احاطه کرده است. و یک لبه بیرونی ایجاد می کند. که در اطراف سر تیغ می پیچد و مواد آماده اصلاح اضافی را برای تماس بهینه تیغه از بین می برد. این خود تراش به کانتورها پاسخ می دهد و تقریباً هر مویی را می گیرد. تیغه لبه دار در پشت برای جاهای سخت و حالت داد به موهای صورت تعبیه شد است.

تیغ اصلاح اصل و اورجینال فیوژن 5 پروگلاید

خودتراش 6 تیغه دورکو اصل کره

خودتراش 6 تیغه دورکو اصل کره خودتراش دورکو pace 6 اولین خودتراش دنیا با 6 تیغ در جلو است. این تیغ ها نیروی برش را افزایش می دهد. نوار ساینده با مواد زیتون و بابونه اصلاح شما را نرم می کند. سر طراحی شد با کارتریج باز به راحتی قابل شستشو است. دست با روکش لاستیکی از لیز خورد جلوگیری می کند. این محصول ساخت کره میباشد.خودتراش دورکو تیغه های آن بدون درز ساخت شد است. لایه های باز را در پشت خود دارد تا موهای اصلاح شده، اضافات انباشت شده اصلاح و موهای زاید را از این طریق به خارج هدایت کنند. و به روند اصلاح سرعت بخشد و کیفیت اصلاح را بالاتر ببرد. همچنین قابلیت شست و شوی صد در صد را دارد. نوار روان کننده در خودتراش دورکو از آلتوینین , بابونه و روغن زیتون ساخت شد که باعث نرمی و رطوبت پوست بعد از اصلاح می شود.

خودتراش دورکو pace 6

خودتراش ژیلت زنانه ونوس مدل نارگیلی اصل

خودتراش ژیلت زنانه ونوس مدل نارگیلی اصل خودتراش ژیلت زنانه ونوس مدل نارگیلی Comfortglide Coconut با توجه به بدن بانوان طراحی شده است. همچنین این محصول به حفظ رطوبت پوست برای خشکی کمتر کمک می‌کند و بهترین فناوری و تخصص اصلاح پوست را در یک تیغ ترکیب می‌کند. نوارهای مرطوب Olay پوست را نرم می کنند با یک یدک 5 تیغه اصلاح شما را تقویت می‌کنند و تجربه‌ای لذت‌بخش را به شما می‌دهند. بدون نیاز به کرم اصلاح جداگانه، کافی است فقط تیغ را خیس کنید تا کف مختصری ایجاد شود.

خودتراش ژیلت زنانه ونوس

خود تراش ژیلت فیوژن اصل

خود تراش ژیلت فیوژن اصل تکنولوژی به کار رفته در طراحی این ژیلت مردانه، ضد اصطکاک است. این تکنولوژی با آلوئه‌ورا و ویتامین E جهت جلوگیری از ایجاد برجستگی و زخم روی پوست ساخت شد است. این محصول از 5 تیغه تیز و نزدیک بهم تشکیل شد. که برای یک اصلاح دقیق به شما کمک می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های تیغ اصلاح پنج لبه فیوژن ژیلت، میکرو باله‌های نرم پشتی آن است. این باله‌ها به حالت‌پذیرشدن موهای شما برای یک اصلاح دقیق کمک می‌کنند و موجب می‌شوند که سخت ترین و حساس‌ترین مناطق ریش خود را به‌راحتی اصلاح و خط‌دار کنید. میکرو باله‌های نرم طراحی شد در تکنولوژی این تیغ اصلاح اصل و اورجینال به‌آرامی پوست شما را صاف می‌کنند. و مانع از برجستگی و برآمدگی پس از اصلاح می‌شوند.

ضد اصطکاک

خود تراش ژیلت فیوژن 5 پاور اصل

خود تراش ژیلت فیوژن 5 پاور اصل تکنولوژی ژیلت – تیغه های کم فشار – پوشش داده شده. با AntiFriction برای کاهش اصطکاک و بهبود راحتی اصلاح. آنها کشش مانور تیغ را کاهش می دهند، بنابراین به نرمی اصلاح می کنند. علاوه بر این، آغشت به روغن معدنی و پلیمرهای مرطوب کننده است. تا تیغ به نرمی روی پوست سر بخورد. این تیغ ​​دارای یک تیغه اصلاح شد با دقت و زبانه های مخصوص برای تمیز کردن آسان است. دسته برقی در خود تراش ژیلت فیوژن 5 پاور که با باتری کار می کند، پالس های میکرو تسکین دهنده را برای کاهش اصطکاک ارائه می دهد تا تیغ به نرمی روی پوست سر بخورد. همچنین این دسته، برای تمام خود تراش های 5 تیغه ژیلت مناسب است.

خود تراش ژیلت فیوژن 5 پاو

خود تراش ژیلت فیوژن پروگلاید پاور اصل

خود تراش ژیلت فیوژن پروگلاید پاور اصل همانطور که از نامش پیداست تحقق اولین و کاملترین خودتراش Gillette Fusion Proglide Power می باشد که تمامی جوانب راحتی اصلاح کامل بدون کوچکترین آسیب به پوست را داراست. دسته ارگونومیک همراه با شیارهایی که مانع از افتاد خودتراش می شود. سر فلکسیبال که امکان چرخش در چند جهت را فراهم می آورد. و باعث راحت تراشید انحنای صورت مانند چانه می شود. پنج ردیف تیغ تیز از جنس استیل ضدزنگ که با ویبراتور امکان اصلاح ریزترین موها را فراهم می آورد. این خودتراش عملکردی مانند مدل‌های مشابه خود دارد؛ با این تفاوت که با باتری کار می‌کند و دقت و سرعت بیشتری را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد. در قسمت بالایی تیغ‌های فیوژن پروگلاید، نوار صابونی وجود دارد. که در هنگام تماس با آب، سطح پوست را لغزنده می‌کند تا تیغ راحت‌تر حرکت کند.

اصلاح کامل بدون کوچکترین آسیب به پوست

خود تراش ژیلت مدل فیوژن 5 پروگلاید پاور اصل

خود تراش ژیلت مدل فیوژن 5 پروگلاید پاور اصل میکروپالس های ملایم با باتری به شما کمک می کنند تا اصطکاک را کاهش دهید تا تیغ به آرامی روی پوست سر بخورد. با فناوری FlexBall که هر مویی را می گیرد. تیزترین تیغه های موجود در این تیغ اصلاح اصل و اورجینال (4 تیغه اول) به شما کمک می کند تا تقریباً هر مویی را بدون دردسر اصلاح کنید. همچنین دارای 5 تیغه ضد اصطکاک برای اصلاح نزدیک و طولانی مدت است. پرکننده های تیغه دارای نوار روانکاری پیشرفته برای راحتی هستند. زمانی که دیگر اصلاح مطلوبی نداشته باشید محو می شود.

خود تراش ژیلت مدل فیوژن 5 پروگلاید پاور اصل

خود تراش ژیلت مدل فیوژن پاور اصل

خود تراش ژیلت مدل فیوژن پاور اصل این خودتراش ژیلت مدل فیوژن پاور عملکرد اصلاح پیشرفته ژیلت را حتی روی پوست های حساس دارد. خودتراش فیوژن پاور ژیلت که با باتری کار می کند، به ویژگی های ریش تراش دستی ژیلت فیوژن با تیغه های PowerGlide و میکروپالس های تسکین دهنده می افزاید. که به خودتراش اجازه می دهد به آرامی روی صورت شما با اصطکاک کمتر و تحریک کمتر اصلاح سر بخورد. میکروچیپ روی برد قدرت را تنظیم می کند تا از یکنواختی اصلاح  اطمینان حاصل کنید. این یک تیغ عالی برای پوست های حساس در مقایسه با کتابچه راهنمای فیوژن است. برای اطلاعات بیشتر، حتما روی عنوان این محصول کلیک کنید.

خودتراش ژیلت مدل فیوژن پاور

پاور یعنی چی؟؟

مدل‌های پاور به یک موتور ویبراتور (Vibrator) مجهز شده‌اند و همراه یک عدد باتری نیم‌قلمی سایز AAA عرضه می‌شوند. ژیلت در این بخش کیفیت را مبنا قرار داد و یک باتری دوراسل (Duracell) به همراه محصول به خریدار می دهد. ویبره‌کردن خودتراش به اصلاح نرم‌تر و لغزش بهتر تیغ روی پوست منجر می‌شود و اصلاح دقیق‌تری را به همراه می‌آورد. داشتن قابلیت پاور به هیچ عنوان یک تکنیک تبلیغاتی نیست و پالس‌های وارده از طرف موتور ویبراتور باعث می‌شود پوست به نرمی زیر تیغ بلغزد و مانع از کشیدگی پوست شود. در نتیجه میزان آسیب‌های وارده از طرف تیغ به صورت در حین اصلاح کمتر می‌شود و می‌توانید بدون زخم‌کردن صورت، اصلاح‌تان را به پایان برسانید.

پاور

تیغ‌های یدک و مدیریت هزینه‌ها در انواع خود تراش

 برای تهیه‌ی تیغ‌های یدک باید در حدود مبلغ اولیه‌‌ای که برای دسته‌ی خودتراش پرداخته‌اید هزینه کنید. می‌توانید با چنین هزینه‌ای، بسته‌های معمولا چهارتایی تیغ‌های یدک را تهیه کنید. عمر تیغ‌های یدک بالا است و می‌توان با یک تیغ، چندین بار اصلاح کامل داشت. مطلع شدن از پایان عمر مفید هر تیغ هم روال ساده‌ای دارد. در قسمت بالایی تیغ‌های ژیلت (Gillette) نواری رنگی وجود دارد که به نوار صابونی معروف است.

تیغ‌های یدک

همچنین با کلیک کردن روی عنوان تیغ یدک خودتراش های زیر، می توانید اطلاعات  بیشتری در مورد آنها به دست آورید و در صورت نیاز، آنها را از فروشگاه اینترنتی لاویا تهیه نمایید.

یک: تیغ یدک ژیلت مدل فیوژن 5

دو: تیغ یدک ژیلت مدل فیوژن 5 پروشیلد اصل بسته 4 عددی

سه: تیغ خود تراش ژیلت فیوژن پروگلاید پاور بسته 4 عددی اصل

چهار: تیغ یدک ژیلت مدل فیوژن 5 پروگلاید پاور بسته 4 عددی اصل

پنج: تیغ یدک ژیلت مدل فیوژن پاور اصل آلمان بسته 6 عددی

شش: تیغ یدک ژیلت مدل فیوژن 5 پروگلاید پاور بسته 8 عددی اصل

 

 

2 دیدگاه برای “راهنمای خرید تیغ اصلاح اصل و اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد